Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Braziliaanse

Last Online
    20 januari 2020 @ 02:43
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Beitrag Braziliaanse

Goedeavond allen,

Ik heb vorige week ook een zalige sessie gehad met een braziliaans meisje, naam ben ik vergeten : ze had donker haar tot op haar schouders, was begin de 20, eveneens prachtig slank lichaam met kleine borstjes maar ze was er net enkele weken en had voordien in een club gewerkt met rood interieur, en woont reeds 4 jaar in Duitsland, spreekt goed engels (over haar duits kan ik niets zeggen want mijn duits is zeer beperkt) : ik denk niet dat jullie het hier over dit meisje hebben.
    Mijn (nou ja..) meisje leverde een uitstekende service : ik ben er dan ook 2 X anderhalf uur op de kamer mee geweest. Ze werkt van donderdag tot zondag van 18h00 tot 01h00.
    Kennen jullie haar ?

Groeten,
    Eric

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ericramses Bekijk bericht
    Ik heb vorige week ook een zalige sessie gehad met een braziliaans meisje, naam ben ik vergeten : ze had donker haar tot op haar schouders...
    Alini hat blonde Haare.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Vandaag @ 14:45
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard

Help Eric even aan een naam van deze braziliaanse. Of zal ik zelf even zoeken ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Echt niemand die haar naam kent ? Ze gaf een zeer goede pijpbeurt tot het einde : menig liefhebbers zullen heel veel aan dit meisje hebben !

Zou willen terugkeren en de tijden kennen wanneer ze er is...

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Den Namen kenne ich immer noch nicht, aber sie arbeitet mittlerweile in der Villa Vertigo.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Dank, als het mij lukt ga ik er donderdagavond eens kijken : hopelijk is ze er en dan ken ik zeker haar naam ! Ik schrijf er dan iets over.

Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Frage

Heren, beren,

Ik denk dat deze zwartharige braziliaanse er gisteren avond weer was. Werkelijk oogverblindend mooi, prachtig, schitterend in zwarte kousen en met een lieve lach.

RPlover vondt het net als mij ook top, die vent heeft bijna dezelfde goede smaak als ik haha. Helaas had ik geen enkele energie meer, omdat die reeds was weggenomen door mijn droom van lange tijd.

Ik wil ook graag haar naam weten en natuurlijk lees ik graag eerst een recessie, want ik ga pas weer over 2 weken. Dan rijg ik haar of Nicoletta of Chantal aan mijn speertje, het zag gisteren namelijk zwart van de mooie dames in PHG (let op woordspeling)

Groet, Foots :wink:

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln Heer shakiralover

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren,

Ik denk dat deze zwartharige braziliaanse er gisteren avond weer was. Werkelijk oogverblindend mooi, prachtig, schitterend in zwarte kousen en met een lieve lach.

RPlover vondt het net als mij ook top, die vent heeft bijna dezelfde goede smaak als ik haha. Helaas had ik geen enkele energie meer, omdat die reeds was weggenomen door mijn droom van lange tijd.

Ik wil ook graag haar naam weten en natuurlijk lees ik graag eerst een recessie, want ik ga pas weer over 2 weken. Dan rijg ik haar of Nicoletta of Chantal aan mijn speertje, het zag gisteren namelijk zwart van de mooie dames in PHG (let op woordspeling)

Groet, Foots :wink:
    beste Shakiralover,

als Miss Shakira dit leest, en dat zal ze, want alles wordt afgedrukt en voor haar vertaald :teuflisch, laat ze je vallen als een steen. Of vindt ook zij: neuk je verrot, we zijn trouwens niet gehuwd......
    Maar terzake. Jij bent jonger, wanna-be-belgje, dus jij hebt dezelfde smaak als de relnicht :zauberkis
    Nicoletta aan je speertje rijgen, ha ha, gaat mooie verhaaltjes teweegbrengen (the-20-seconds-lover). Geen 7 uur met haar de kamer opblijven, of we gaan je totaal uitlachen, zeker als je daar ok nog eens je avondeten gaat nuttigen :D

Het zag gisteren zwart van 't schoon volk, dat kan ik niet ontkennen, maar ook blond, en bruin, en.. en.... en..... (zelfs laura's voetjes zijn te knap voor woorden, het was weer een zalig dagje genieten in Eden, en gaan we daar een verhaaltje over lezen van Uwentwegen? :D

Gadverdekke, prachtig volk, Braziliaans, Iranees, Libanees, marokkaans, Roemeens, Filippijns,.....

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten