Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 65 van 65
  1. #51
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    3 oktober 2024 @ 21:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.893
    Discussies
    112
    Thanks
    281
    Thanked
    148 in 54 posts

    Standaard zo zoet als............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Allee, als we dan toch onze financiën uit de voeten doen.

    Vrijkaartje = 0 euro
    Pralines = 43 euro
    Nancy = 60 euro (50 plus 10 fooi)
    Allada = 75 euro (dat doe ik later nog wel een keertje uit de voeten hier)
    Coupé = 85 euro (75 plus 10 fooi)
    Cappucino = gratis
    Cola = gratis
    BBQ = gratis
    Goulashsoep = lekker

    Dat komt op ..... 266 euro, en dan heb ik me nog deftig moeten inhouden :D

    :wink:

    43 euro voor pralines.........?? Nou Nou zeg dan heb ik me daar toch ff lekker van laten smullen. Geloof dat ik er 3 op had. Hoeveel gaan er in een doosje?
    stuk of 30. Heb ik dus voor EUR 4,30 zitten smikkelen. Wat is die rplover toch een aardige vent hè.

    Vorige keer probeerde hij me kotsmisselijk te maken met sigaren ( das 'm trouwens gelukt) en nu met pralines............
    Helaas voor rplover, dit keer werd Rex niet misselijk, integendeel hij werd megageil en heeft 4 meiden geneukt...........


    Oja opgeteld kom ik aan 263 euro ipv 266 euro. Krijg je van mij volgende keer die 3 euro wel terug.............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  2. #52
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 07:59
    Berichten
    680
    Discussies
    27
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Het was vrijdag redelijk rustig in de PHG. Veel bekende dames en maar weinig (geen) bekende ijsberen. Ik schat dat er zo'n 40 dames waren. Ik was er tussen half zeven en net iets voor 11 met aftrek van een dik uur op een kamer met Evie/Efy / Evy ( Als je er met 3 gaat dan moet je ook wel drie keer komen :D )
    Ik denk dat foots vandaag weer een barbeque voorgeschoteld zal krijgen want die kreeg ik gisteren ook nog. Ik heb me ondanks het gemis van bekende ijsberen uitstekend vermaakt.

    :wink:

  3. #53
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Frage PHG financien

    Heren, beren,

    Om jullie verbazing te wekken kan ik melden dat er gisteren 1 beer was die:

    1 treinkaartje = € ?
    1 ritje met de auto = € ?
    1 entreekaartje = € 50,-
    1 sessie van 6 uur = € ? (De ergste vorm van GFE+++)
    1 preek van medebeer = gratis
    Diverse waarschuwingen van collegaberen = ook gratis

    Groet, Foots :wink:

  4. #54
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Böse Seks&Guns&Roses

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Heren, beren,

    Om jullie verbazing te wekken kan ik melden dat er gisteren 1 beer was die:

    1 treinkaartje = € ?
    1 ritje met de auto = € ?
    1 entreekaartje = € 50,-
    1 sessie van 6 uur = € ? (De ergste vorm van GFE+++)
    1 preek van medebeer = gratis
    Diverse waarschuwingen van collegaberen = ook gratis

    Groet, Foots :wink:
    Heer Shakiralover,

    Je wekt geen verbazing, maar je wekt interesse op....ik was niet verbaasd, ik ben geschokt als ik die taferelen zag :teuflisch
    Het kan ook zo beginnen uiteraard.... CUUP indachtig.....
    Proloog: opmerking van Ijsbeer1 op 27 septemnber 2008:
    .....Ik vind trouwens dat jij wel erg vaak en erg lang met XXX op de kamer bent. Dat is niet goed voor jou, maar ook niet goed voor haar......

    In tegenstelling tot CUUP keek Seks&Guns Ijsbeer1 aan, en lachte alles weg. Wat hij weglacht met een dwaas lachje, zou wel eens verregaande gevolgen voor hem kunnen hebben....
    Het geld vliegt zijn broekzak uit en emotioneel zit hij in de knoop. Maar waarom het niet goed is voor haar, zal hij nooit begrijpen. Zij verdient er immers goed aan. Hij moet nog veel leren.....


    ....wordt vervolgd.....
    ...met in de hoofdrol......Seks&Guns&Roses&Deernen, of simpelweg CUUP2

  5. #55
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:13
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.402
    Discussies
    61
    Thanks
    2.612
    Thanked
    2.307 in 713 posts

    Standaard

    Laat die arme jongen toch lekker Spaans leren.
    Het was gewoon een geslaagde dag gisteren in PHG.
    Veel harde kern ijsberen aanwezig, goed eten, lekkere cocktails, laatste dag mooi weer van het jaar.
    Alleen in de avond een tekort aan vrouwen, maar dan moet je niet op zaterdag gaan wandelen.

  6. #56
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Last Online
    17 november 2019 @ 14:25
    Berichten
    19
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard big boobs en lange haren ???

    Welke dames zijn frequent bezoeker op donderdag PHG (nav mijn bezoekje op 30/10) met big boobs en lange haren ... ? Thx

  7. #57
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden boobs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door furby Bekijk bericht
    Welke dames zijn frequent bezoeker op donderdag PHG (nav mijn bezoekje op 30/10) met big boobs en lange haren ... ? Thx
    Laura.... zelfs haar voetjes zijn prachtig

  8. #58
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    43.118
    Discussies
    4640
    Thanks
    46
    Thanked
    16.076 in 9.378 posts

    Standaard

    Er is nog een Mercedes voor rplover aangekomen. Ik weet alleen niet welk model Ze is gekomen samen met een zekere Cherie. Beiden waren al eerder in de PHG en zijn tussendoor werkzaam geweest in Living Room.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #59
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden mooi zo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er is nog een Mercedes voor rplover aangekomen. Ik weet alleen niet welk model Ze is gekomen samen met een zekere Cherie. Beiden waren al eerder in de PHG en zijn tussendoor werkzaam geweest in Living Room.

    :wink:
    Ikke met mijn sportcoupéke daar zo snel mogelijk daar naartoe.
    Als ze samen met Cherie is, is 't mijn Coupéke...

    :wink:

  10. #60
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    129
    Thanks
    422
    Thanked
    970 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er is nog een Mercedes voor rplover aangekomen. Ik weet alleen niet welk model
    Waarschijnlijk één uit de BlackSeries

  11. #61
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    43.118
    Discussies
    4640
    Thanks
    46
    Thanked
    16.076 in 9.378 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Waarschijnlijk één uit de BlackSeries
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Telegraaf
    Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster 722 S, een hele mond vol ...

    AMSTERDAM - Mercedes-Benz is een ster in het verzinnen van namen en aanduidingen. Waarschijnlijk heeft geen enkele marketingafdeling het zo druk als die van de Duitse autobouwer. En het bedrijf zet ze ook nog eens pontificaal op de carrosserie, bij voorkeur in kapitalen geschreven. Gelukkig is de body van de Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster 722 S gevrijwaard van al die prietpraat. .................http://www.telegraaf.nl/autotelegraa...__.html?p=28,1
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #62
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    129
    Thanks
    422
    Thanked
    970 in 303 posts

    Standaard

    Sorry, maar het toevoegen van een frontsplitter baart me toch zorgen. Hoewel in het geval van RPL... :D

  13. #63
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    596
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Mijn vrijkaartje ingeruild (dinsdag 16/09/08)

    Eerst en vooral nog eens de forumcrew hartelijk bedanken voor het vrijkaartje . Misschien nog maar eens een keertje de faciliteiten van de club wat meer in de verf zetten dan.

    Dinsdag en woensdag 2 dagen verlof voorzien. Dat dit ongetwijfeld zou leiden (en niet lijden ) tot een saunaclubbezoekje kon je al wel raden. Alles netjes gepland met het openbaar vervoer en een hotelletje geboekt. Tussen haakjes: een Belg staat versteld als die moet merken dat treinen, trams en bussen netjes zijn en stipt op tijd rijden. Bovendien was ik al behoorlijk opgewarmd onderweg. Het lijkt wel of er reizen enkel knappe jonge vrouwen rond in het Duitse openbaar vervoer (zijn dat promogirls ).

    Om bijna stipt twaalf uur kwam ik aan in Planet Happy Garden. De thekenfrau heette me hartelijk en familiair welkom. Enkel mijn naam kende ze nog niet. Wil dit zeggen dat ik te dikwijls in Planet Happy Garden begin te komen? Toch niet, zolang ik het zelf niet té vind is alles toch prima. Ook de vaste dames van Planet Happy Garden beginnen me aardig te (her)kennen. Wat me opvalt is dat de dames je in deze club bij hen roepen met je voornaam. Best leuk. Terwijl de thekenfrau mijn vrijkaartje ging controleren kwam Brigitta spontaan naar me toe. Ze had me zien binnenkomen vanuit de bar. Ik kreeg meteen de nodige kusjes, ze pakte me lief vast en we hadden een leuk gesprekje. Ze vroeg haar ondermeer af waarom ik hier was. “Tja… eigenlijk een beetje speciaal voor Brenda”, dacht ik… maar zei ik uiteraard niet. Alini is er nooit op dinsdag. Brenda vertelde me dat ze er nog zou zijn tot het laatste weekend van september. Blijkbaar ook niet alle dagen. Vandaag was ze er niet (ziek bleek later). Spijtig maar ik zou er me niet minder om vermaken.

    Even later in de kleedkamer kreeg ik nog de nodige verwelkoming van Mercedes (Sabrina in Ying Yang). Een andere dame zij in het voorbijgaan gedag en moest ermee lachen als ze via de spiegels zag dat ik haar mooie figuur nakeek.

    Het was een rustige maar aangename dag in Planet Happy Garden. Ik was de vierde beer die toekwam. Op dat moment waren er een oase (ongeveer 20) aan vrouwen. Tegen de avond waren er ongeveerd 30 vrouwen en 45 mannen. Zoals we gewoon zijn in deze club was er ook vandaag weer voldoende beweging en hing er weer een vrolijke en losse sfeer. Ook vandaag was er BBQ. Een beetje het handelsmerk van Planet happy Garden. Zoals altijd weer erg lekker. Vandaag waren er ook weer extra hapjes voorzien bij de brunch. Onder andere mini-gehaktballetjes en omelet. Ook de schuimwijn stond zoals steeds gekoeld ter beschikking. Vandaag door SW gewezen op de ijsblokjeskoelkast in de self bar. Zo leer je elke keer toch nog wat bij. Het was overigens een blij weerzien met SW en ik kreeg met plezier van hem nog een liftje naar het hotel. Meteen ook nog maar eens vermelden dat de binnensauna een erg aangename sauna is. Lekker heet, zoals dat hoort voor een sauna. Ook de buitensauna is een mooi alternatief.

    Na het omkleden meteen een lekkere brunch genoten. Terwijl ik koffie aan het nemen was kwam Honey het nachtcafé binnen en leunde tegen de balustrade. Ik zwaaide naar haar en ze riep al zwanzend dat ik elke dag in Planet Happy Garden ben. Nu overdrijft ze toch wel heel erg . De volgende keer zal allicht pas de laatste zaterdag van september zijn. Tenzij er onverwacht iets tussenkomt.

    Na het middagmaal een korte babbel gedaan met 2 dames. Eén dame viel me bijzonder in het oog. Ze was van haar borsten tot haar kont in een zwart net gestoken. Korter zwart haar, ongeveer 1,67 m. en een piercing onder haar lippen. De naam ben ik kwijt. Of het enkel een optick fick betreft of meer ga ik zeker nog eens verkennen. Ook nog even een babbel gedaan met Brigitta.

    De zon scheen vandaag niet maar het was best te doen buiten. Binnenkort moeten we al lang genoeg binnen zitten. Met een aperitiefje (na het eten ) in de schommelstoel gaan zitten. Van vrouwen had ik buiten geen last. Die vonden het veel te koud. Wel kon ik vanuit de verte naar het vrouwelijk schoon kijken dat in de bar paradeerde. In het bijzonder van de erotische uitdagende bewegingen die Michelle ten tonele gaf voor de glazen deur van de bar.

    Na een tijdje ging ik maar weer naar binnen. Toch liever tussen de vrouwen. Op weg om een drankje te gaan halen in het nachtcafé geraakte ik in contact met Mercedes. Niet direct maar toch sneller dan gedacht verzeilde ik met haar tussen 4 muren.

    Na deze sessie, aangekomen in de bar, kwam Svetlana op me af. Zoals steeds de vrolijkheid zelve en ook nu was ze weer ondeugend bezig en probeerde ze weer om ook met haar tussen 4 muren te belanden. Ik ben echter geen machine en kon dus nu niet. Geen erg, ze zou me nog wel een paar keer benaderen vandaag.

    Ik verkoos nu om maar eens in de sauna te gaan om nadien wat verkoeling te zoeken in het zwembad. Na de duik in het frisse water een babbeltje gedaan met Alea, die net buiten een sigaretje aan het roken was.

    De tijd vliegt altijd voorbij in een saunaclub. Zo-ook vandaag weer. In de wandelgangen kwam ik SW tegen. Samen buiten, met nog een andere Nederlandse beer, wat bijgepraat. Het was immers al enkele maanden geleden dat ik hem nog gezien had. Samen ook buiten nog van de lekkere BBQ gegeten. Wanneer ik een tweede bord wou gaan halen, botste ik op Dilara. Ze vroeg wat ik ging doen. Ik zie dat ik nog wat honger had en nog wat ging bijhalen om op te eten. Daarop zei ze: “Waarom eet je mij niet op?”. Ik kneep en aaide tegelijkertijd haar zachte lekkere kontje en begon na haar woorden aan het ‘oppeuzelen’ van haar borsten. Ze verschoot even en liet me al snel toch weer ander vlees gaan halen.

    Als mijn eten een klein beetje gezakt was en ik naar binnen liep om een drankje in de bar, via het nachtcafé, kwam ik Dilara weer tegen. Ze vroeg waar ik heen ging. Ik zei daarop dat ik het nog niet zo precies wist. “langs hier kan je gaan”, zei ze en ze liet haar poesje zien. “Of langs achter of via de mond”, vervolgde ze. “Hmm, ik mag dus al jouw gaatje vullen”, zwansde ik nog en liep dan toch maar verder om mijn appelsiensapje in de bar.

    Mijn sapje opgedronken in één van de sofa’s in de bar, bewust. Ik zag namelijk dat Michelle bij 2 beren op de sofa kroop. Misschien kon dit wel eens bezienswaardig worden. Ik had ze in de loop van de dag al wel meer geile stunts zien uithalen bij mannen. Eigenlijk is ze vrijwel continue aan het jagen, doch op een aangename manier. Ze kroop dus op de schoot van één van de 2 bevriende beren en begon met haar prachtige borsten te spelen. Ze vervolgde de verleidingsact door de beer flink te tongzoenen terwijl ze én sexy kronkelend over zijn lul wreef met haar lichaam én met één hand met de lul van de bevriende beer speelde. Dat de beer die de geile kronkelingen van Michelle onderging al snel verkocht was, verbaasde me niet. Zelfs van op afstand wond het mij al op. Hoewel de geruchten doen dat Michelle zelden haar tijd volmaakt en vaak afklokt op 15 – 20’, was ze nu toch gewoon een halfuur weg. Of ze stiekem gezien had dat ik er ook wel van genood? Ik vermoed van wel. Ze kwam na deze kamersessie direct bij me staan.

    Eerst toch nog even vertellen dat ik nog even bij SW wat frisse licht ging happen. In de bar was het vrij warm. Er viel me in de bar trouwens een mooi klein fijn blondje op, lang blond haar en jong. Ik had ze nog niet eerder gezien. Zij werkt allicht enkel in de week. Ik heb helaas niet meer de gelegenheid gehad om haar beter te leren kennen.

    Na een tijdje toch weer naar binnen (daar zitten alle vrouwen immers). Hoewel een dame net nog bovenop een beer kwam liggen in de buitenbeddenbak. Binnen kwam ik Brigitta weer tegen. Ze pakte me beet en we liepen als een verliefd stel van het nachtcafé naar de bar. Waarschijnlijk was zij al van het gedacht dat ze met mij een kamertje zou kunnen doen. Vrij groot was dan ook haar verbazing toen ik stilletjes haar handje losliet. Eigenlijk moest ik een kleine plaspauze inlassen.

    Een plaspauze later in de bar was ik aan de praat geraakt met SW en die andere beer, waar we eerder al mee buiten zaten. De vriend van deze beer was eerder op de dag al 1,5 uur met Princes op de kamer geweest en was nu weeral met haar op de kamer. 5 uur zou later blijken. Princes moest dus feitelijk wel goed zijn. Bovendien oogt ze mooi. Ik merk dat de dames van Hawaï, de Dominicaanse Republiek en Brazilië toch meer en meer mijn voorkeur beginnen weg te dragen en ze keer op keer zeer de moeite zijn. Maar wie kwam er na het terugbrengen van de sleutel ineens bij mij staan? Juist ja… Michelle. Ze kwam effe heel dicht tegen me aan staan wrijven en gaf mij wat kusjes. Met de woorden: “Ik moet me nog verfrissen maar kom dan direct weer bij je”, verdween ze weer. Ze ziet er prachtig uit… ik zag hoe ze andere beren verleidde, ze tongzoende in de bar… maar ze klokt schijnbaar normaal ruim binnen het halfuur af. Ik vreesde op dat moment dus dat bijvoorbeeld het tongzoenen op de kamer wel eens een stuk minder zou kunnen worden en dat je eens op de kamer zou merken dat het tegen de tijd zou worden. Dat heb ik zeker niet graag. Echter, ik wist dat als zij met haar prachtige figuurtje mij zou aanpakken zoals die beer in de sofa dat ook ik voor het bijltje zou gaan en misschien van een maar-so-wieso-sessie zou terugkomen. Ik verdween dus ook maar. Dat leek me het veiligste. Achteraf dacht ik: “Dat doe je toch niet, wees dan eerlijk en ben sterk”. Ergens toch wel in de hoop dat ze me eventueel een andere keer nog wel zou zien staan, liep ik maar weer terug naar de bar. Ik bestelde een drankje en stond daar, alleen. Michelle kwam langs, begon opnieuw waar ze daarstraks ook was mee begonnen. Tongzoenen en dicht tegen me aan gaan staan wrijven. Ze begon met haar borsten te spelen, ik streelde haar billen en zei dat ze wel goed wist waar ze kon mee pronken. Ze had bovendien een sexy (soort lederen) korset aan (zwart/rood). Het ietsie-pietsie dominante dat dat uitstraalde ging haar heel goed af. Ik had nog niet zo lang geleden heel goed (en wat veel) gegeten en probeerde (en lukte daarin) om van de ondeugendheden tot een gewoon vrolijk gesprekje te komen. Kwestie van beter een idee over haar te kunnen vormen. Dit interesseerde haar, maar nu ook weer niet uitermate…. Wil een mens al eens braaf zijn…. De sleutelvraag kwam er dan ook vrij snel van. Met het flauwe ‘pas-goed-gegeten-excuus gaf ik mezelf nog wat respijt. Ik wandelde weer naar het nachtcafé. Daar kwam ik een Hongaarse dame, weer tegen. Zij stond precies al heel de dag aan de doucheruimtes tegen die verwarming geplakt. Ze is nog maar 4 dagen in de club, ze heeft haar naam gezegd maar ik ben hem weeral vergeten. Ze was steeds (nu dus ook) samen met Brigitta als het effe kon. Slank, zonnebank gebruind maar haar buik wit Blond tot donkerblond krollekeshaar. Ze spreekt echter enkel Hongaars. Hoewel je (zoals Brigitta zei) om te neuken niet moet praten bedankte ik toch maar. Eén keer ben ik eens op kamer geweest met een Hongaarse die enkel Hongaars kon en er mocht niks. En dan sta je daar. Je kan niets uitleggen en dwingen ligt niet in mijn aard.

    Ik ging in de sofa bij de sauna zitten, de 3-persoonssofa. SW zat in de andere sofa. Hem meteen verteld dat ik misschien toch de verkeerde beslissing nam wat Michelle betrof. Veel tijd om daar bij stil te blijven staan was er niet. Na even kwam er een zwarte dame binnen in het nachtcafé. Vermits er maar één zwarte dame aanwezig was dinsdag moest dat dus wel Princes zijn. Ze liep naar de sauna en ik kon het niet laten om te zeggen dat ik ze sexy vond. Waar was ik aan begonnen :zauberkis. Plots had ze geen interesse meer in de sauna. Ze zei me dat ze al heel de dag op mij aan het wachten was. Ik vertelde haar dat ik daar geen snars van geloofde vermits ze net 5 uur op kamer had gezeten. Daarop praatte ze haar eruit door te zegen dat ze voor die 5 uur mij al heel de tijd in het oog had. Ja ja… dat zal wel zo zijn, als zij het zegt…. De sauna interesseerde haar dus niet meer… mij des te meer.

    Nadat ik met Princes weer van de kamer kwam, ging ik een handdoek halen om me te douchen. In dat smalle gangetje stond net ook Michelle. Zonder tegen haar op te lopen kon ik niet door. Ze vroeg dan ook of ik nu klaar was voor een kamersessie met haar. Mijn eerlijk uitleg dat je in een saunaclub eigenlijk niets kan plannen en dat ik pardoes in handen van een andere vrouw was gevallen ontgoochelde haar duidelijk een beetje. Mijn hand om haar middel was niet meer zo heel erg gewenst :smile:. Ook Brigitta zal zoiets gedacht hebben van: “Met Princes wil hij onmiddellijk en met mij maakt hij geen aanstalten om naar de kamer te gaan”. Zij stond immers aan het tafeltje aan de sanitaire voorzieningen toen ik aan het stoeien was met Princes in de sofa aan de sauna.

    Een bijzonder einde van deze fantastische clubdag kan je het wel noemen met wat op het einde nog gebeurde (me de hulp van princes) :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #64
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Beste Seksenfun,

    Zijn er ook uittreksels verkrijgbaar van jouw recensies :D

    Greetz
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  15. #65
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln dat kan niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe diem Bekijk bericht
    Beste Seksenfun,

    Zijn er ook uittreksels verkrijgbaar van jouw recensies :D

    Greetz
    En hij is onverbeterbaar ook nog, hij hangt 7 uur te lurken op een kamer met iemand waar hij geeneens tegen kan praten, en nog zo een lange verhalen uit zijn hoed schudden
    We gaan hem vanaf nu 12 uur de kamer opsteken met die griet :zauberkis

    :wink:

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.

  Amari 468*60