Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30

Discussie: Michelle (Roemeens)

Last Online
    27 oktober 2024 @ 14:13
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard Michelle (Roemeens)

Haarkleur/-lengte : bruin/zwart-midden lang
    Lengte dame : 1.61
    Postuur/Cupmaat : slank, b?
    Nationaliteit/Taal : roemeense-duits/engels
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings :niet gezien
    Service: uitgebreid. Wil graag geld verdienen
    Nadelen: taal niet erg goed
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: da's mijn zaak

Weer zo’n lekker meisje! Het gaat weer goed met PHG. Nu heeft Pipo wel een voorliefde voor slank en niet te groot dus niet iedereen zal het wat dit meisje betreft met hem eens zijn maar Pipo’s honger word door haar wel gestild.

Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Lächeln

Vorige week zondag kwam ik deze dame voor het eerst tegen in Happy. Was toen meen ik haar tweede werkdag.
    Toen ik samen met een ander Ijsbeertje aan het zwembad wat zat te relaxen kwam ze eens polshoogte nemen . Hoewel polshoogte is hier misschien niet de juiste uitdrukking :D.

De eerste kennismaking beviel goed :D! Een zeer geslaagd kamerbezoek volgde met laten we zeggen alles er op en er aan.

Met de pre en after sales service van deze dame zit het wel goed net als met haar service op de kamer. Vertelde dat ze ook in HG en Freude heeft gewerkt en zou me niet verbazen als ze in nog wel meer clubs heeft gewerkt.

Communicatie was geen probleem, want ze spreekt goed Duits.

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Communiceren was prima met haar zowel op als buiten de kamer :D Mooi slank lichaam en grappig koppie. Bijzondere pijptechniek met natte diep halen en dan flink zuigend en ondertussen met haar hoofd draaiend weer naar boven. Zeg maar een natte zuigende halve deep throat. Maakt flink gebruik van klodders speeksel om daarna met een geile blik en een natte hand de boel op stoom te houden en daar hou ik wel van. Daarnaast laat ze zichzelf ook heel graag verwennen. Ze bleef hierbij uiterst koel totdat ik plagerig voorzichtig in haar tenen beet, en nadat ik na haar positieve reaktie hierop lichtjes met mijn tong de boel aanvulde kwam ze goed los.

Toen we na een goed uur klaar waren en aanstalten maakten te gaan liet ze zich ineens voorover op bed vallen met haar kont fier de lucht in en keek ze schuin over haar schouder naar achteren. Wat een reet dacht ik! Haar opmerking: "you like my ass?" Off course! Ze wilde dat ik hier eens goed in beet en een beetje spanken kwam er ook nog aan te pas. Omdat ik niet ultraglad geschoren was vroeg ze of ik met mijn stoppelbaard voorzichtig tussen haar bilspleet wilde kriebelen. Dit vond ze prachtig. Ik niet minder. Anaal behoort overigens tot de opties. Nadien nog wat gezoend en waren er 1.5 uur voorbij.

Toen we voor de 2e keer aanstalten maakten te vertrekken trok ze me nog een keer op bed, en begon wederom te zoenen Net toen ik dacht waar dit nu weer heen ging zei ze na enig nadenken: "Maybe we better go now..." Dat leek mij ook het beste want ik was hoognodig toe aan een verkwikkende douche. Leuke dame!

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Gisteren ook met Michelle naar de kamer geweest. Wat een leuk ding zeg.
    Inderdaad, gruitig koppie en een prachtig mooi lijf. Ze weet een ijsbeertje goed te manipuleren zodat hij mee naar de kamer gaat.

Mij had ze al zover dat ik met een harde op het terras stond. Snel om de sleutel gevraagd. Op de kamer lekker uitdagend, geile praat tussen het spel door, pijpen inderdaad lekker nat en half DT. Ik ben niet aan neuken toegekomen. Ze probeerde er nog wel een FT uit te halen. Terwijl ze dit voorstelde, was ze me even aan het aftrekken, dit was zo nat en geil dat ik antwoordde met een lange witte streep over mijn buik....Te laat

Aftersales was overigens ook dik in order!

Ga er zeker nog eens mee.

Sonny:wink:

Last Online
    Vandaag @ 19:22
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Michelle

Gestern traf ich erst um 23 Uhr im PHG ein, wurde u.a. von Manni begrüßt der mir alles Gute wünschte (er war seit 8 Stunden "unbefriedigt"). Ich sagte danke, kanns brauchen . Mädelstechnisch war es "übersichtlich" (eher Karfreitag als ein Samstag im Sommer). Es war mittlerweile 23:40, also meine bevorzugten 90 Minuten waren nicht mehr zu realisieren :o
    Dann lief Michelle durch das Nachtkaffee, holte sich ein Wässerchen und baggerte einige der Fussballbetrachtenden Eisbären erfolglos an. Als sie mich ansah wollte ich erst sagen: "Betteln und Hausieren verboten" aber bei dem süßen Gesicht brachte ich das nicht übers Herz
    Außer den langen Fingernägeln absolut mein Geschmack, also auf Hütte 29.
    Dann ihre Frage: was machen wir? (Ihr deutsch ist klasse wenn man bedenkt dass sie erst 1 Jahr in Germany weilt). Ich sage Du bist der Boss, ich der zahlende Gast :D Sie fragt ob ich angepinkelt werden möchte oder harte Dominanz vertrage . Das nicht gerade, besonders sollten keine Spuren zurückbleiben. Es folgte ein beidseitiges Blaskonzert der Extraklasse, sie genießt es merklich, popptechnisch haben wir nichts getestet, Michelle legte eine Punktladung hin sodaß noch Zeit für die Ziggie danach blieb. Sie ist durchaus eine Wiederholung wert.

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Michelle deed het goed deze zaterdag. Ze betrad het terras en sprak me aan. Als ik niet net van de kamer was gekomen had ze direct "beet" gehad. Nu moest ik haar helaas doorsturen naar een volgend "slachtoffer" die - zoals verwacht - binnen vijf minuten voor de bijl ging; Hij wist mij een uurtje later te vertellen dat Michelle prima in het JackD-plaatje zou passen.

Inmiddels voldoende hersteld zag ik een kamerbezoek nu wel zitten, maar zou ik haar dat op tijd kunnen melden in de inmiddels goed gevulde "ijsberenkuil"?
    Ja, dus. Michelle stevende in de bar recht op mij af en herinnerde mij fijntjes aan mijn eerder uitgesproken "later" (wat een zin ......)
    Op naar een hutje, waar we onszelf gedurende twee uur uitstekend vermaakt hebben.
    Speciale dank aan "het slachtoffer" voor het schone sterretje! :D

Aan het einde van de avond ontvingen "het slachtoffer" en JackD nog een paar afscheidszoenen met de mededeling dat we beiden een plaatsje in haar hart hadden (waarschijnlijk heeft Michelle een groot hart). En toen viel de deur met een klap dicht ...

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD Bekijk bericht
    Nu moest ik haar helaas doorsturen naar een volgend "slachtoffer" die - zoals verwacht - binnen vijf minuten voor de bijl ging
    JackD, ik moet je hartelijk bedanken voor het doorsturen van Michelle naar het volgende "slachtoffer"

Deze Roemeense was me al eerder op de dag opgevallen, haar leuke gezicht en haar heerlijke body, en nadat ze zo collegiaal was doorgestuurd duurde het inderdaad niet erg lang voordat we naar en kamer gingen.
    Hier heb ik een leuke tijd met deze Michelle gehad, en heb deze info doorgespeeld aan mijn collegiale ijsbeer die deze info op juistheid heeft gecontroleerd.....:teuflisch

Leuke meid die ook aan de aftersales denkt.

Groeten Eagledriver :wink: :wink:

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

In de bar, kwam er een mooi slank meisje naast mij zitten. Dit is Michelle uit Roemenie. Dit meisje spreekt redelijk wat talen, naast natuurlijk Roemeens, ook Duits, Engels, Spaans, Frans en een beetje Italiaans. Aangezien ik de meeste talen niet spreek, heb ik dat niet uit kunnen testen. Maar de woorden die ze zei klonken toch redelijk overtuigend. Vervolgens een kamertje opgezocht met deze dame.Mooi lichaam en leuke borsten, een mooi handje vol. Eigenlijk had ik het zo naar mijn zin met haar op de kamer, dat ik er maar een uur van heb gemaakt. Leuke griet, ook na die tijd heeft ze nog aandacht voor je.

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Michelle

Gestern nach wirklich anstrengender Arbeit mal wieder im PHG "aufgeschlagen". Es war wie in alten Zeiten: 8! Mädels die meinem Geschmack entsprechen (um nicht Beuteschema zu sagen), süße Figürchen, Gesichter mit Ausstrahlung, nicht nur zum p...en auch für Gespräche sehr interessant. Weil ich bei meinem letzten Besuch Michelle erst nach meinem "Redaktionsschluss" erblickte musste sie es diesmal sein. Ich unterhielt mich mit einem Mann den ich länger nicht mehr traf, Michelle "himmelte" mich an (sie kann wirklich geil gucken) und ich machte ihr deutlich nach dem Gespräch mit ihr aufs Zimmer zu gehen. Mein Gesprächspartner war verwundert über mich: "was, auf die "Fallebraut" fällst Du ´rein? Die geht doch jedem Kerl gleich unter den Bademantel!" Ich erkläre ihm dass ich mich gern von Michelle "motivieren" lasse und dass sie mich bereits mehr als einmal glücklich gemacht hat. Gestern war es wieder einmal großes Kino, ich stellte fest dass sie so gut bläst wie eine Ukrainerin. Tolle Zeit mit Michelle, besonders: die interessanten Mädels brachten eine Stimmung die ich die letzten 2 Jahre im PHG oft vermisst hatte Ich komme wieder :wink:

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard @ hara1d

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    Gestern nach wirklich anstrengender Arbeit mal wieder im PHG "aufgeschlagen". Es war wie in alten Zeiten: 8! Mädels die meinem Geschmack entsprechen (um nicht Beuteschema zu sagen), süße Figürchen, Gesichter mit Ausstrahlung, nicht nur zum p...en auch für Gespräche sehr interessant. Weil ich bei meinem letzten Besuch Michelle erst nach meinem "Redaktionsschluss" erblickte musste sie es diesmal sein. Ich unterhielt mich mit einem Mann den ich länger nicht mehr traf, Michelle "himmelte" mich an (sie kann wirklich geil gucken) und ich machte ihr deutlich nach dem Gespräch mit ihr aufs Zimmer zu gehen. Mein Gesprächspartner war verwundert über mich: "was, auf die "Fallebraut" fällst Du ´rein? Die geht doch jedem Kerl gleich unter den Bademantel!" Ich erkläre ihm dass ich mich gern von Michelle "motivieren" lasse und dass sie mich bereits mehr als einmal glücklich gemacht hat. Gestern war es wieder einmal großes Kino, ich stellte fest dass sie so gut bläst wie eine Ukrainerin. Tolle Zeit mit Michelle, besonders: die interessanten Mädels brachten eine Stimmung die ich die letzten 2 Jahre im PHG oft vermisst hatte Ich komme wieder :wink:
    test ich gleich mal aus :D
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Ik had haar al langer in het snuitje. Vorige dinsdag kwam ze bij me. Ze maakte een uitstekende indruk en wist wel waaróm ze bij me kwam (uitdagen). Toch ook een tof gesprekje gehad. Ik kon toen echter niet meer.
    Zaterdag wenkte ze me terwijl ze aan het zonnen was. Ik ging meteen slaafs naar haar toe met heel veel tegenzin . Daar heb ik haar leren kennen als een lieve en ondeugende (in goede zin) meid die ook nog eens heel sensueel kan zijn. Ik had het behoorlijke tijd behoorlijk naar m'n zinnetje... en ik niet alleen, zij en mijn ... ook :smile:.
    Was er heel plots niets tussengekomen had ons romantisch zonnebadje een vervolg gekend gehad tussen vier muren.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Was er heel plots niets tussengekomen had ons romantisch zonnebadje een vervolg gekend gehad tussen vier muren.

Tja, dat vervolgje heb ik gisteren voor de 2e keer mogen beleven.

Ondanks het feit dat andere beertjes eerder de indruk hadden dat het eerder snel snel was bij haar, had ik een gevoel na de eerste sessie dat het ook anders kon bij haar.

Even bijpraten na een maandje wegens vakantie en dan naar kamer.

Zeer goed uurtje met haar gehad, pijptechniek zeer goed, zoals hoger geschreven, rustig lief, goed zoenen, ... alles werd boven gehaald om er een fijn uurtje van te maken.

Zeer zeker herhaling gevaarlijk ( knap, goede service en nog een goed gesprek voor en na de kamer , met als klap op de vuurpijl een zeer goede pre en after sales)

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht

Zeer zeker herhaling gevaarlijk ( knap, goede service en nog een goed gesprek voor en na de kamer , met als klap op de vuurpijl een zeer goede pre en after sales)
    Dat is een zeer goede omschrijving van Michelle! Michelle is werkelijk een "meester" in haar pre en after sales.
    Ik weet niet hoe vaak ik haar al heb aanbevolen bij bevriende IJsbeertjes en ik heb eigenlijk nog nooit een onvertogen woord over haar gehoord.

Ben bij haar nog wel eens in herhaling gevallen geloof ik en dat weer tot volle tevredenheid.

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    10 oktober 2015 @ 17:40
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Paar weken geleden ben ik met deze Michelle naar de kamer geweest. Dat meisje was niet verkeerd. Mooi figuurtje en ook wel goede service.

Ik was ongeveer twee jaar niet in Duitsland geweest maar vond het wel weer aardig met Willem2 en wat ijsberen. Het was wel weer een eenmalig optreden want Duitsland is tegenwoordig te ver voor mij om dat op één dag te doen. Te veel controle op de weg en thuis

:wink:
    Beter rijk geleefd, dan rijk gestorven

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Michelle

lachte mich gestern im GT an, Begrüßungsküsschen, als ich Kira nach (zu) langer Zeit begrüßte verlor ich sie aus den Augen und sofort war sie auch gebucht, später traf ich sie, verlor keine Zeit, Flugbuchung und wir landeten auf Zimmer 9.
    Wie gewohnt 1 a Programm, großes Kino für mich, beim AST sagte sie bereits 20 Männer "fertiggemacht" zu haben, ich hatte keinerlei "Materialermüdung" feststellen können, respekt! :thefinger.
    Also Mods, verplaatsen

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Michelle

Nachdem ich bereits mit Samantha "glücklich" war springt Michelle mich an und "zwängt" mir ein Küsschen auf, die Zimmerwarteliste ist inzwischen auf 20! Mädels angewachsen und sie fragt ob sie sich eintragen lassen soll. Ich habe kaum Geld und Sperma übrig :teuflisch und sage okie, lasse Dich eintragen, wenn Du einen anderen findest ist es okie, wenn Dich keiner haben möchte gehen wir . Sie fand dann noch einen anderen und das war auch okie so .
    Michelle war zwischenzeitlich in der FKK World und in einem Laden in Augsburg (Kolosseum?), aber dort gefiel es ihr nicht wirklich, zurück im GT "bunkerte" sie einen Zimmerschlüssel und das wird wohl nirgendwo gern gesehen :thefinger , sie kann also wieder ins PHG verplaatst werden.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Michelle was gisteravond in de Villa te bewonderen. Er vond een hartelijke begroeting in de typische Michelle stijl plaats .

Blijft een aardige leuke dame met zeg maar een jagers profiel :D!

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Beste Heren Beren,

Michele is weer in Villa Vertigo te bewonderen........en oo wat een heerlijke dame !

Gr. Joop Slim
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Beste Heren Beren,

Michele is weer in Villa Vertigo te bewonderen........en oo wat een heerlijke dame !

Gr. Joop Slim

En morgen weer in GT ?
    Einde van de week in PHG ?
    Volgens mij is ze nu nummer 1 in het snel wisselen van clubs :D

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    En morgen weer in GT ?
    Einde van de week in PHG ?
    Volgens mij is ze nu nummer 1 in het snel wisselen van clubs :D
    hahaha, ze zat naast me toen ik het bericht typte !

in gt komt ze niet meer, waar ze zal zijn het blijft een mooie lieve dame !

Gr. JS
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    27 oktober 2024 @ 14:13
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard

ok, nooit meer phg, maar werkt ze nu hier als vast adres of is ze alweer ergens anders?

Dank, Pipo

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pipokoeien Bekijk bericht
    ok, nooit meer phg, maar werkt ze nu hier als vast adres of is ze alweer ergens anders?

Dank, Pipo
    Ik krijg de indruk dat ze redelijk is ingeburgerd in VV. Dus ga ervan uit dat ze hier ook voorlopig zal blijven.

Maar niets veranderlijker dan een dvp:D
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    19 december 2015 @ 13:30
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

gisteren ben ik bijtijds naar VV gereden en klokslag elf uur betrad ik villa waar ik door een goedgeluimde thekedame werd ontvangen. ik hing m'n sombrero op in mijn kluis, douchte me heerlijk en betrad de nog erg rustige arena.
    ik nam een koffie, een heerlijk broodje kaas, nog een kopje koffie, een sauna bezoek. indertijd viel me deze dame al op met haar prachtig fijn verschijnen, mooi achterwerk, mooi rond koppie, leuke donkere ogen, en sympathieke glimlachen. ze blokkeerde eerder al een wandeling naar het toilet door uitdagend in de weg te staan.
    ik besloot dat het tijd werd voor echte actie en vroeg ik haar naast me te gaan zitten. ik denk dat ze mijn besluit heeft gezien in mij want ik was 'easy prey', en nu, de day after, lees ik op dit leuke en intressante forum dat deze dame een gewiekste jager is, ze is uit op je centen. dit laatste kan ik volledig bevestigen, zonder dat hier ook maar een negatieve noot bij is. Michelle is een prettige meid.
    niet veel later spoedden we beide naar boven op zoek naar een bed. ik liet mijn rode mantel op de vloer vallen en ik betrad gewillig de lakens waar Michelle me al verwachtte. na wat knuffelen gingen we beide op onze knieen zitten en zij begon me te pijpen. ze pijpte me heerlijk met volle en intense halen. mijn penis gaf vol blijken van genot door zo rechtop mogelijk en fier proberen te staan. ze vroeg of ik in haar mondholte wilde komen. ik wilde het wel en ik eigenlijk wilde ik het ook niet en na kort intern beraad overwon de 'stoute' gedachten. ze spuwde op mijn lid en ik merkte dat mijn geslacht zich klaarmaakte voor een ook vochtig respons, en zo regende het korte tijd onder haar gehemelte.
    we babbelden wat na en niet veel later bliezen we de aftocht. ik rekende bij haar af, helaas had ik niet gepast, dus dat duurde even omdat er via 'das buro' gewisseld werd. daarna heb ik heerlijk nagenoten in de sauna.

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen hoch Michele

ist nach 2 Wochen Uraub an die Front zurückgekehrt, ausgeruht, voller "Kampfkraft" very fuckable and very lickable :D, ich hätte zwar eine Pornoqueen antesten können aber wozu ein Risiko eingehen?
    deshalb Pornoblasen mit Michelle:cool2:

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard Belle Michelle

Ik liep wat te ijsberen door de Villa heen toen ik van achteren ineens werd omhelsd...ik draaide me om en kreeg een zoen op beide wangen. Wat leuk dat je er weer bent lekker ding, zei ze. Mmmmm weer mijn naam vergeten hé, zei ik. Ja erg ben ik hé, zei ze lachend. Waar is Joop vroeg ik meteen, als er een is die hem kan aanwijzen voor mij dan ben jij dat wel. Hoezo? vroeg ze. Nee zomaar, ik moet even met Joop praten antwoorde ik. Eerst moeten wij even praten zei ze, ze pakte mijn hand en sleurde me mee naar een bankje. Zittend op het bankje met het uitzicht op het zwembad, gooide ze haar mooie benen op mijn schoot en begon met kleine Bosco te spelen.

Ik dacht dat je wilde praten met mij? vroeg ik. Dat wil ik ook zei ze, maar ik wil ook een beetje met je spelen. Dus wij pratend over onze tijd in PHG en over haar wikkens en wegens ging kleine Bosco natuurlijk in vol ornaat staan. Ik geloof dat je nu beter een sleutel kan gaan halen, zei ik om het gesprek te beëindigen. Giegelend sprong ze op en ging er als een hazewindhond er vandoor. Ik bleef zitten, ik ga echt niet opstaan met een erecte kleine Bosco. Dus ik denken aan mijn ex-schoonmoeders wat snel werkte.:D Michelle was terug en zei dat we een kamer bij het zwembad hadden. Ik wist niet eens dat daar ook kamers waren.

We liepen de trap af en ik wilde net doen of ik haar in het zwembad wilde gooien. Maar ze gooide zichzelf snel op de grond en begon keihard te gillen, zo hard dat het hele volle terras met beren opsprong om te kijken wat er gebeurde, ja rustig maar zei ik lachend, het was maar een schijnbeweging.

Op de kamer aangekomen ging ze na het uitkleden meteen op het bed liggen met haar benen wijd. Ze eiste van mij dat ik voor straf haar eerst moest oraal bevredigen. Dus als een dame dat van mij eist, dan moet het maar. Tijdens het beffen dacht ik nog van hoe is het mogelijk dat ze mijn naam niet kan onthouden maar wel mijn no.1 hobby weet. Nadat ze was echt gekomen ( ja heren ik proef/merk het verschil ) was ik aan de beurt. Met de bekende extra natte en lange halen heeft Michelle haar eigen style. En het is een heerlijke style.:D Naar het plafond staren is echter niet mijn style, dus vroeg ik haar in standje 69, ik onder verder te gaan. Na 'n minuutje of 5,6 ging ze een full face sitting doen, en zei dat ze weer ging komen. Trillend en kreunend met veel nattigheid kwam ze in mijn mond. Ik dacht nog, Hé ik heb een dame een FT gegeven....zal ik dan ook 25 euries krijgen. Ik gaf er een tik op haar kont en vroeg wanneer het mijn beurt is. Lachend antwoorde ze, dat het nu mijn beurt was als ik maar van haar mushi afbleef. Uiteindelijk kreeg ik een FT terug.

Je kan zeggen wat je wild over Michelle, dat het een jaagster is en weet ik veel wat nog meer. Maar ik vind haar een toppertje.
    Herhalings gevaar: Altijd :D

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten