AMSTERDAM -
Britse vrouwen geven maar liefst 37 miljoen euro uit aan de behandelingen van voetblessures die ze opliepen door het dragen van hoge hakken. ................................... http://www.telegraaf.nl/vrouw/actuee...__.html?p=26,1
AMSTERDAM -
Britse vrouwen geven maar liefst 37 miljoen euro uit aan de behandelingen van voetblessures die ze opliepen door het dragen van hoge hakken. ................................... http://www.telegraaf.nl/vrouw/actuee...__.html?p=26,1
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
als de vrouwen er ergens geil bij lopen dan is het wel in the UK.
Dat zal wel ter compensatie van hun 'schoonheid' zijn...
Dan vallen die blubberlichamen minder op
de hoeren lusten er wel pap van
Ik vind de Britse vrouwen qua schoonheid erg tegenvallen. Ik heb verscheidene steden in Groot-Brittannie bezocht, o.a Oxford, Plymouth, Bristol, Bournemouth, Portsmouth, Brighton, London en Reading.
Toen ik daar was, bezocht ik nog wel eens een "pub" of liep wat door de straten rond, maar de schoonheid van Britse vrouwen valt tegen. En als ze er al een beetje goed uitzien, dan hebben ze een arrogante houding. Dat is begrijpelijk als er niet zoveel aantrekkelijke vrouwen rondlopen.
Nou hier ben ik het niet mee eens; ik noem een Samantha Fox, Jordan ( Katie Price), Victoria Bekham. Vind je die ook tegenvallen........
Ga eens in de zomervakantie naar Spanje ( Salou, Benidorm of Mallorca) of naar Griekenland. Ik denk dat je dan je mening wel zult bijstellen........
Ze zijn misschien idd niet allemaal even mooi, maar de meesten zijn wel heel erg geil.
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Ach,
er zijn ook mooie Hollandse en Britse vrouwen; zeker wel, maar over het algemeen zijn die dan ongetrouwd want als ze hier in NL eenmaal een vent aan de haak hebben geslagen gaan de krulspelden in en de trainingsbroek aan en is het over met de verzorging. Dit in tegenstelling tot dames uit oostblok dan wel voormalige oostbloklanden, die doen hun uiterste best om er altijd goed uit te zien, of ze nu dvp zijn of niet.
U weet dan mijn voorkeur wel.......................
voor de heren die denken dat engelse over het algemeen lelijk, witte huidskleur rood haar, dik etc zijn: ga een keer een weekend naar bijvoorbeeld Birmingham. Ben zelf redelijk kritisch, maar kan je verzekeren dat daar voor iedereen genoeg lekkers rondloopt.
Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.