Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch Vanessa (hongaars) ( Sans Soucis)

Gisteren was Vanessa één van de meest opvallende verschijningen in Sans Soucis. Ze was nog aardig nieuw in deze club en ook aardig nieuw in Nederland/Duitsland. Heeft onlangs nog in Zwitserland gewerkt. En dat was te merken. Vanessa deed er alles aan om ons ijsbeertjes mee te laten delen in een stukje Zwitserleven-gevoel.
    Een echt aandachttrekkertje , die Vanessa. Een ander ijsbeertje kon dit iets minder waarderen, Gustomass vond het wel lekker, terwijl hij zeker niet gecharmeerd is van al die dames die zo gemaakt en onecht je benaderen. In Vanessa bespeurde Gusto iets veel mooiers.
    Ze wist het op een leuke speelse manier te brengen. Haar meerdere voorstellen om op de kamer samen verder te gaan wist ze een beetje semi-voorzichtig aan me duidelijk te maken en....dat hád wel wat moet ik zeggen.

Na mijn vermoeiende sessie met BO nestelde ik me rustig , dat dacht ik althans, op de bank rechts van het bargedeelte. Het was echter niet voor lang, want een heerlijke kleine dame kwam me de rust onderbreken. Een in wit sexy gekleed donker hongaars dametje gaf een heerlijk showtje weg..het was nét geen lapdance, al voelde ik me wel zo ... Haar fijn gebouwde lichaampje bewoog heerlijk op de muziek.. teasend lachte ze me toe.... Een vrolijke dame die bleek Vanessa te heten... Lapdancen was haar in vorige clubs niet vreemd. Nu begrijpt Gustomass wat er bedoeld wordt met " het Zwitserlevengevoel" . Al beseft ie maar al te goed dat dit een geheel eigen interpretatie is...
    Toch eens naar Zürich afreizen...
    Nee, hoeft niet, als de dames naar Tegelen komen...
    Haar geprobeerd duidelijk te maken dat ik zojuist van de kamer was , maar ze wilde niet meteen begrijpen wat dat voor een 51 jarige man betekent. "macht nichts, wir beiden schaffen dass bestimmt" Na nog menig heerlijk dansje werd ze weggeroepen en kon Gusto weer even ademhalen...

Een heel stuk later op de avond.

De show must go on... Naast Vanessa aan de bar plaatsgenomen... Tja, de kat op het spek binden zeggen ze dan...
    Na deze sessie met Bo helemaal leeg, zit ie weer naast dit meiske wat toch zo goed haar best doet... Heerlijke body bewegingen, lekker dansen, een goede sfeer uitstralend... leuke lach, met die diepe donkere oogjes, dat mooie lijfke, die mooie tietjes en dat heerlijke kontje... Haar nog "lekker kontje" en "lekker ding "aangeleerd. Een beetje Nederlands is per slot van rekening nooit weg als je in Nederlandse club werkt...
    Gusto begreep dat er geen weg meer terug was, dat hij die weg terug ook gewoon niet wilde... nu nog even wat uitstellen...mogen wij ook eens teasen??? .
    Gusto zag duidelijk een "na endlich..!!" in haar blije oogjes toen hij ja zei op haar sleutelvraag...
    Op kamer ...., boven aankomend links , de eerste een heerlijk half uurtje mogen beleven.
    Mooie kamer eveneens, met heel mooi licht. Dit heeft Gusto een puik uitzicht geboden op het sexy lichaampje van deze dame. Zoenen is niet haar favoriete bezigheid. Ze heeft van die heerlijke tietjes waar het zo eindeloos lekker op sabbelen is..... Nadat ze aanvankelijk niet zo veel leven in junior kon krijgen..."ik heb het je toch gezegd, Vanessa... " heb ik haar neergelegd en heb ik haar heerlijk mogen beffen. Dat was lekker, wederzijds geloof ik, maar zeker weten...doe je dat nooit. Ze speelde mooi mee, mooie geluidjes, niet overdreven of niet te..
    Intussen wist dit dappere meisje gusto junior toch in de houding te krijgen en trots haalde ze een condoom erbij.. jammer ergens, en wat zijn die dingen toch pijnlijk en onbehaaglijk klein... Lijken wel voor Koreaanse maten gemaakt....
    Nu volgde een heerlijke neuksessie, in het algemeen niet Gusto's favoriete kamerbezigheid... maar deze keer was het anders... een giga mooi beeld van een dametjes dat je bereed.....met dat mooie tegenlicht, die spiegels boven het bed...alsof je in een film meedoet...
    Noem het een Optik Fick... maar wel heel mooi.
    Verschillende standjes gedaan, allemaal even lekker.
    Zo bescheiden als mijn verwachtingen waren bij het op kamer gaan, zo vol was ik van heerlijke sexervaringen rijker bij het afdalen der trappen. Eenmaal beneden heeft Gusto maar snel zijn bokaal Vanessa!!! opgetild en haar door de bar geslingerd en gedragen. Iedereen mocht zien, moest van hem zien, dat dít het schatje was waar ie zojuist een heerlijk half uurtje mee had mogen beleven...
    Later nog meerdere malen vriendelijk met haar vertoefd... een keer de gelegenheid gehad haar de door mij beloofde massage te geven. Op het grote bed in de kino.
    Ze lag daar met haar Hongaarse vriendinnetje, naam even kwijt.
    Vanessa wilde mijn massage wel, maar was een beetje terughoudend. Haar kleren wilde ze helemaal aanhouden... Ik hoorde iets van "nichts weiteres..." Nee, deze Vanessa kent Gusto's kneepjes van het masseren nog niet. Gusto kan een dame heel goed masseren en tegelijk zijn "handjes thuis houden.." zoals dat heet.
    Haar mooie witte net-jurkje, hoe heet zoiets eigenlijk.., deed ze uit.
    Voorzichtig maakte ik een begin en schoof haar slipje wat naar beneden. Na eerst me wat tussen haar BH-bandjes gemanouvreerd te hebben bij het masseren stelde ik voor om die los te maken, hetgeen tot mijn verbazing gelijk gebeurde.
    Het ijs was gebroken en het vertrouwen gewonnen. Toch kon je merken dat deze dame niet helemaal relaxed was. Masseren is een kunst, je láten masseren is niet minder een kunst. Je merkt gewoon dat deze dame geen stilzitter is. Nooit en nergens, zelfs niet bij zo iets relaxed als een massage. In de bar danst ze in het rond en beweegt ze continue, op de kamer is het één en ál actie, een half uurtje met haar is ook 30 minuten actie actie actie.
    Dan neem ik het voor lief dat ze bij de massage niet helemaal relaxed was...

Het blijft een heerlijke dame .
    Ben met haar gaan kameren terwijl ik al helemaal leeg was en eigenlijk niks meer wilde uitgeven. Het was mooi geweest, maar anderzijds het zag er zo verleidelijk uit.... In het kader van..."het was een dag die wat kosten mag...." ben ik gaan kameren met haar, een beetje gereserveerd. Zou niet de eerste keer zijn dat een vrolijke meid in de bar lopend naar de kamer als een blad aan de boom omdraait...niets van dit alles nu. Vanessa gaf werkelijk alles en gaf me een werkelijk heel bevredigd gevoel.

Wat is er mooier dan met zo een gevoel van de kamer af te komen....

Vielen Dank Vanessa...vielen Dank.

Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard toch wat van de snelle aanpak

Vanessa behoorde tot het Hongaarse klikje dames in SS. Ik zat in een sofa en was aan het kijken naar de show met slagroom enzo die de danseres Jessy aan het presenteren was. Vanessa haar vriendin zat met een halve plaats er tussen ook in die sofa. Jessie kwam tussen ons inzitten. Terwijl ik naar de show aan het kijken was voelde ik ineens een hand tussen mijn benen en keek opzij. Verleidelijk en lief keek ze me aan en verdween mijn aandacht beetje bij beetje meer en meer naar haar. Ze was best lief en uitdagend. Het leek me echter een pure optick fick in de letterlijke zin van het woord. Maar ze maakte m’n hoofd en kop dol zodat ik na nog wat kussen en een tongzoen met haar de doorsteek langs de mannelijke urinoirs nam op weg naar een vrije kamer. Vermits dit wereldje niet het werkelijke leven is mag je hier wel eens gewoon je pik achterna hollen, dacht ik zo. Boven op de kamer eerst nog even gestoeid voor de spiegel maar al snel kwam er een condoom bij kijken en kwam ze me berijden terwijl ik op de bedrand zat. Dit deed ze op gruwelijke wijze zodat ik snel klaar kwam. Nadien bleek dat helemaal te stroken met haar wil. Het was gebeurd en met moeite kon ik ze nog op bed doen blijven liggen. Tongzoenen hoorde er plots niet meer bij. Dit wordt dus gecatalogeerd onder de rubriek vluggertjes laten we maar zeggen. Ik heb er van genoten, dat mag ik niet ontkennen, maar als ik mijn hersenen volg zal een herhaling er niet inzitten. Dat het snel snel moest gaan en dat het tongzoenen in de bar een lokkertje was, zoiets vergeet seksenfun niet snel . Respect voor de dames is een must. Eerlijkheid van de dames naar de service toe ook, vind ik zo.
    Ik begrijp soms niet dat sommige dames op zo’n korte termijn denken. Een fooi verdien je zo niet, weeral een potentiële klant minder.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Haarkleur/-lengte : bruin-zwart/halflang
    Lengte dame : 1,59 m
    Postuur/Cupmaat : slank/kleine B
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/redelijk Duits
    Leeftijd : ongeveer 20
    Tatoeages/Piercings : vergeten (maar antwoord is ja)
    Service: PZC, NMC, vingeren, beffen, lichtjes zoenen
    Voordelen: geil
    Nadelen: beetje snel, snel allemaal
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Gisteren @ 22:08
    Discussies
    69
    Thanks
    274

Blinzeln Vanessa

Gestern (Sonntag) mal wieder ins SS gefahren (Es war mein 2. Besuch nach Neueröffnung, oftmals war ich im "vorigen Jahrhundert" dort).
    35 Euro Eintritt gelöhnt, wahrheitsgemäß wurde ich informiert dass nur 3 Mädels am Start waren.
    Badelatschen, Bademantel, Spindschlüssel empfangen, weiße Wiagra genommen (Pfefferminz) und ab zur Dusche.
    Vom Eingang aus sah ich eine Lady am Tresen sitzen, (nicht so meine Baustelle) von der Dusche aus sah ich 2 leckere Mädels, also schien der Abend gerettet.
    An der Bar waren auch 2 weitere Männer, die leckerste unterhielt sich mit einem Eisbären, meine "Nichtbaustelle" war auch beschäftigt, die zweitleckerste servierte mir eine Coke Light und wir unterhielten uns. Sie erzählte lange Zeit in der Schweiz gearbeitet zu haben und spricht sehr gutes Deutsch. Sie sagte die andere Ungarin spreche leider weder deutsch noch niederländisch noch englisch.
    Alle 3 anwesenden Mädels waren aus Ungarn. Die leckerste konnte sich mit ihrem Gast nicht verbal unterhalten, also knutschte sie wild und spielte "Klothilde" (japanisch Pack-An-Sacki):D .
    Vanessa schlug vor sich in den Whirlpool zu begeben. Ab jetzt wurde es "strange" : Der Raum mit dem Whirlpool ist zugleich das Sexkino!
    Vanessa nahm 2 Handtücher mit und ich begab mich in den Pool. Vanessa legte sich auf die Liege im Kino-Pool und sagte sie wolle nicht ins Wasser da dann die Lotion mit der sie sich eingerieben hatte abgewaschen würde .
    Nun, ich im Pool konnte abwechselnd auf dem PlasmaTV Schokoblasen betrachten oder Vanessa die sich auf der Matraze räkelte. Wenig später sah ich meine Nichtbaustelle mit ihrem Eisbären unter der Dusche, hier ging es nicht nur um eine Reinigung sondern speziell um das Dehnen beider unterer Körperöffnungen der Maus, abwechselnd mit Duschgel, Gleitcreme und beiden Daumen :teuflisch.
    Nun, Vanessa hatte mich hinreichend aufgegeilt (sie sieht lecker aus, nette Art zu reden und die beschriebene Atmosphäre tat ihr Übriges), also ich mich abgetrocknet und zu ihr auf die Matte begeben.
    Das andere Päärchen hätte durchaus Platz auf der großen (4x2 m) Matratze gehabt aber die beiden zogen es vor auf den kalten Fliesen "weiterzusauen"
    Vanessa wich Küssen aus, hielt mir aber die Brüste hin, also die superempfindlichen dunklen Nippel gesaugt (Vanessa ist halb Ungarin- halb Brasilianerin). Beim Lecken der Mumu ging sie richtig ab, nach 3 Minuten meinte sie es sei genug, sie wäre bereits 2 mal gekommen, 10 Minuten später ließ ich von ihr ab (glaube sie war da 1/2 mal gekommen), dann packt Vanessa ein Condom aus und versucht meinen Schniedel vor dem Blasen einzutüten :o.
    Das gestaltet sich bei einem verwöhnten Eisbären wie mir ähnlich wie wenn man eine Teleskopantenne gummieren wollte: Mein Schniedel zieht sich zurück wie das Riechorgan einer Schnecke
    Das Fabrikat "Glyder" zeichnet sich durch ultradick und gefühlsarm aus, deshalb schafft sie es trotz anbitionierten Blasens mit Eierkraulen nicht mich auf "Penetrationsmaße" zu bringen.
    Sie schaut erstaunt, ich sage ich bin vom Blasen ohne Condom verwöhnt und das das so nix wird :p.
    Vanessa sagt Blasen ohne Gummi wäre zu gefährlich, sie habe schließlich Kinder (ich frage mich wie viele und ob diese durch Blasen ohne Condom gezeugt wurden). 30 Minuten (ohne Poolaufenthalt) sind vergangen und ich gebe ihr wortlos 50 €.
    Was lernt man daraus? Wenn von 3 Mädels 2 gefallen immer die nehmen die einem am besten gefällt (siehe nächster Bericht).
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 oktober 2008 om 23:13

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten