Ijsbeertje Gustomass is niets menselijks vreemd.
Afgelopen weekend houdt me het volgende bezig.
Mijn vooroordeel wat ik heb over de Nederlandse vrouw in het algemeen en in clubs meer in het bijzonder.
Eerlijk is eerlijk, direkte aanleiding om over mijn vooroordeel na te gaan denken, (ging spontaan hoor, je gaat er niet apart voor zitten) is mijn aangenaam verblijf afgelopen zaterdag op onze IjsberenSurprise Party in Club Sans Soucis in Venlo.
Voor het eerst in mijn leven een club bezocht waar zó veel Nederlandse dames en Nederlands sprekende dames aanwezig waren.
Mijn normaal wat afwachtende en ja zelfs wat afhoudende houding ten aanzien van Nederlandse dames in clubs was eigenlijk al binnen 10 minuten na binnenkomst als sneeuw voor de zon verdwenen.
Er straalde warmte, gemeende vriendelijkheid van hen uit.
Het feit dat de dames in Sans Soucis ons steevast ijsbeertjes noemden zegt al wat over hun attitude jegens ons. Ik lees daaruit een vriendelijke houding jegens ons aan af.
Hoe anders waren Gustomass' ervaringen voorheen.
In het prive leven, tja als je goed wordt gepakt heb je het wel voor even gehad met de Nederlandse vrouw. Ik weet het je mag niet veralgemeniseren, maar onbewust doe je dat toch, althans heb ik aan mezelf gemerkt.
Kijk je om je heen, hoe vrouwen vaak reageren op ons mannen, tja dan heb je al geëten en gedronken, laat staan sex gehad.
Ik vind het niet gek dat getrouwde mannen hun sex plezier elders gaan zoeken. Vaak ligt er meer aan ten grondslag dan enkel "het jachtinstinct" of "het groene blaadje elders". Als thuis het gras hard en droog is, is het voor hen niet plezierig grazen, lees lekker sex hebben.
De Nederlandse vrouw zie ik wellicht te veel als die "vrijgevochten types, die ons niet nodig hebben en het wel zonder ons kunnen"... Dat lukt velen van hen inderdaad en de anderen lukt het ook, maar dan wel met gebruikmaking van financiele ondersteuning door hun ex-man.
Verder zie ik het als dat hun carrière blijkbaar vóór gaat boven een leuke warme relatie met een man en gewoon lekker onvoorwaardelijk lekker sex met elkaar hebben.
Tot zover de vrouw buiten de club.
Binnen de Saunaclubs zien we weinig NL dames. Die enkele raamervaringen waren niet veel soeps en wat ik in Clubs als GT, YY en VV tegenkwam "leek"me niet veel. Je leest al een jaar of 3 terug op het forum en dan kwamen de NL dames, evenals de Duitse Dames overigens er niet zo goed vanaf. Kwam het op het verwennen van ijsbeertjes, het hebben en geven van service dan vielen ze vaak ver onder de maat van onze Oost Europese toppertjes of uit de Latina Corner...
Eerlijk gezegd zelden een NL dame gevraagd op de kamer, dus hen eigenlijk ook geen kans gegeven. Spraken ze Nederlands dan waren het vaak bruine dames. Het enige wat zij gemeen hadden met Nederland was de taal, hun service was gewoon best Ok tot geweldig.( Faith uit YY, waar ben je???)
Afgelopen zomer nog enkele NL dames in Villa Vertigo gezien en gehoord.
Die wisten ons haarfijn duidelijk te maken dat de service die in Duitse Saunaclubs verwacht werd/standaard was, dat dát niet allemaal kon en dan zeker niet voor dat in hun ogen weinige geld....
Beide dames waren beide keren al de tijd gewoon onder in de bar, ze hebben geen kamer van binnen gezien...om voor ons begrijpelijke redenen. Zie je wel, mijn vooroordeel kreeg een stevige steun in de rug....
De laatste tijd lees je steeds meer over goede en zelfs TOP ervaringen met NL dames in clubs als YinYang, Villa Vertigo , Sans Soucis en zelfs in GT. Vriend Seqoya met Veronica gister in GT. Jawel hoor, ik doe mijn research...Het lijkt wel een soort hausse, een soort trend te worden.
Ook dat is weer in hoge mate selectieve perceptie van me denk ik.
Maar toch, terug naar Sans Soucis.
Een fijne club, lekker ongeremd plezier hebben, niks moeilijk, fijne dames met een warme houding en een warme attitude naar ons. Veel NL dames aldaar, en wat denk je, een fijne sfeer.
Ik heb intussen aantal recensies gelezen van collega beertjes die er op sleeptouw genomen zijn door NL dames. Ik lees daar goede tot opvallend goede en ook wel een beetje boven verwachting goede ervaringen uit.
Het bestaat dus écht, heerlijke sex hebben met een Nederlandse dame in een Nederlandse Saunaclub
Heb zelf mogen genieten van BO.
Tijdens het heerlijke vrijen met haar, juist dat is de juiste term, we hebben liggen vrijen en dat was geweldig.
Ze betrapte me op een van de momentjes dat ik even rustig was....
"Mag ik vragen wat je nu denkt...? "
Ja dat mag. Ik dacht eraan dat ik nu heerlijk lag te vrijen met een Nederlandse dame, in een Nederlandse Club en als klap op de vuurpijl was deze dame nog blond ook nog. Alle vooroordelen van Gusto werden door BO in Sans Soucis ontzenuwd....
Deze maandagmiddag overweging is het gevolg.
Ik ben ervan overtuigd dat er voor NL dames in het algemeen en voor NL dames in clubs meer in het bijzonder een mooie toekomst is weggelegd, in de maatschapppij en in de clubs als ze zich wat meer op zouden stellen zoals de dames afgelopen zaterdag dat al deden.
Er zouden veel mannen zijn die minder gedwongen zouden zijn naar clubs te gaan op zoek naar een ouderwets fijn samenzijn met een vrouw.
Ben intussen de 50 gepasseerd en heb best een vaste mening over een en ander, maar afgelopen week-end is toch een eye opener voor me geweest..
Zó kan het dus óók....
Laten we er lekker van genieten en laten we in het dagelijks leven ook proberen om een positiever idee te krijgen...
Die vrijgevochten dames, die carriëre ploegers die de indruk wekken mannen niet nodig te hebben, zij hebben toch ook een warm hartje en zij willen toch ook warmte zou je zeggen...
Voorlopig zal Gustomass lekker blijven clubben en daar onvoorwaardelijk genieten van sex, van lekker vrijen en van plezier.
Ik heb het al vaker geroepen , sex in een club is de eerlijkste sex die er denkbaar is. er zit niks achter, jij weet dat je komt voor plezier en sex en dat je ervoor betaalt. Zij weet dat ze komt voor sex en ervoor betaald wordt. Niet meer en niet minder. Beiden weet je waar je aan toe bent.
Geen gedoe van tevoren, geen gedoe erna.
onbezorgd lekker genieten zonder gedoe... Amen.
Gustomass geeft u de zegen.