Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Last Online
    10 oktober 2023 @ 19:51
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Wie kan mij informeren?

Ik wil binnekort naar een partytreff maar weet hier weinig van.
    Wat komen er voor brzoekers? Ik ben namelijk een beetje verlegen,
    ben begin 50 en heb een buikje. Komen er meer van deze mannen en worden die vermeden door de dames of maakt dit niet uit ? Weet iemend een ardes waar ik naar toe kan gaan? Het liefst ongeveer 100 km over de grens. Ik hoor graag enkele mensen waar ik dan het beste heen kan gaan.
    Alvast bedankt.
    jboogie

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

je hoeft je nergens voor te schamen... de dames in de partytreffs hebben ook regelmatig een buikje...en de bezoekers ook... je kunt er met een gerust hart heen gaan en de dames zullen je echt gegarandeerd verwennen...

je kunt jenny's partytreff in xanten proberen of kijk hier verder voor de andere partytreffs er zijn er genoeg ... veel plezier

Last Online
    28 april 2009 @ 17:36
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Hey jboogie,
    Ik ben al jaren een gangbang bezoeker. Ik zeg altijd "It's all in the mind". Als je problemen hebt dat mensen naar je kijken, of je vindt het niet leuk om met meer dan 1 man tegelijk intiem te zijn met een vrouw dan is het misschien niet jouw ding.
    Als je daarentegen open staat voor puur sexueel plezier zonder taboe (dus ook je buikje is irrelevant) dan zijn gangbang's (of partytreff in het Duits - danku Willem2) je ding.
    Ik plan zelf een bezoekje aan Jenny's partytreff te Xanten ergens rond 10 november (lange termijn planning). Als je wil kunnen we elkaar daar treffen.

Enne seqoya ... dat van dat buikje van de dames valt meestal (allez toch op de Belgische gangbangs) nogal mee

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Nu is er nog wel een verschil tussen gangbangs en partytreffs. En is niet iedere partytreff hetzelfde.
    Bij gangbangs in Nederland en België is er veelal sprake van veel mannen die één vrouw als het ware bespringen (gelijktijdig). Daarnaast zijn gangbangs op een speciale datum. Bij partytreffs kan het wel voorkomen dat er een soort gangbang ontstaat maar daar is meer sprake van individualiteit. Een partytreff is vaak ook iedere dag van de week, waardoor je drukke en minder drukke dagen hebt.
    En dan zijn er partytreffs ( o.a. Airport Dortmind, Kerpen, Willich) waarbij je wel open sexruimtes hebt maar ook afgesloten kamertjes waarbij je 1 op 1 met de dame seks kan hebben zonder toeschouwers. Sommige noemen dat dan weer een "pauschal" club........

Tot zover de summiere uitleg.

Lees gewoon wat topics op deze site en bedenk dan welke wat voor jou zou kunnen zijn.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

100 km von welcher Grenze? Venlo? Hengelo?

im nördlichen Bereich empfehle ich immer Nottuln.

Wegen Aussehen und Schüchternheit, mach Dir keine Gedanken.
    Selbst mich sprechen die Frauen freundlich an :D
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    28 april 2009 @ 17:36
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Mmm ... bedankt voor de nuance. Ik word hier nog nen slimme vos ipv alleen maar een witte vos

In de meeste gangbangs waar ik ben geweest zijn er idd een aantal vrouwen waar gelijktijdig een heleboel mannen mee aan het stoeien zijn ... 1-on-1 is er idd meestal niet bij wegens te druk.
    Tof Vlaams Pooldier
    Es must nie jede ein bär sein

Last Online
    21 september 2010 @ 09:37
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Ik kan je Partytreff Willich, 30km over de grens bij Venlo van harte aanbevelen jboogie. Zie het verslagje dat ik net geschreven heb in het Willich forum. Daar heb je iig aparte kamertjes waardoor je je niet bespied hoeft te voelen. Verder redelijk discreet.

De meisjes en vrouwen daar zijn daar om met iedere bezoeker mee te gaan die dat van ze vraagt. Dus vermijden, als zij jou niet bespringen, dan kun je gewoon als ze vrij zijn naar ze toe gaan en vragen een sleutel te halen. Er was gisteren ook een meneer van zeker in de 60, dat lijkt me dus niet echt het probleem.

Als je je daar dan zorgen over maakt, ga eerst voor de wat oudere dames of wat meer gezette dames. Die geven je zeker alles en daar hoef je je ook niet vreemd bij te voelen. Dienstverlening van die dames is vaak toch al wat beter als bij de hele jonge meisjes.

Last Online
    15 januari 2024 @ 01:00
    Discussies
    1
    Thanks
    35

Idee

Beste jboogie,

Mijn mening ga met een ervaren beer en ik wil je graag begeleiden. Als je wat verlegen bent kun je beter niet alleen gaan de dames kunnen best wat direct overkomen.

Morgen ga ik naar PolePosition in Kerpen, (Separate kamers) dichtbij als uit het zuiden komt.
    15 oktober ga ik naar Dorsten, dicht bij als je uit het oosten komt.

Als je komt, stuur gerust een IM en vraag naar mij bij binnenkomst.

PS als je toch alleen gaat adviseer ik je naar Xanten te gaan, de dames hebben daar wat meer ervaring (zijn ook ouder) en hebben wat meer tijd voor nieuwelingen. Tevens komen daar veel Nederlanders.

Igor

Last Online
    25 november 2016 @ 14:42
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard ander vraagje

hoe zit het met de aanwezigheid van ijsberinnen tijdens de eindejaarsperiode ?
    zou volgende week dinsdag er eens 'tussenuit' willen !
    Grtz - Marco alias The Analizer

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MARCO SASSI Bekijk bericht
    hoe zit het met de aanwezigheid van ijsberinnen tijdens de eindejaarsperiode ?
    zou volgende week dinsdag er eens 'tussenuit' willen !
    Grtz - Marco alias The Analizer
    Hou er rekening mee dat veel dames zeker uit het oosten de feestdagen thuis doorbrengen, even bellen voor de zekerheid wie er wel en wie er niet is.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten