-
Schippersstraat 16/1, Fiona
Haha, het wordt steeds makkelijker.
Sub, werk aan de winkel, ik heb haar nog nooit bezocht, jij meermaals.
Schrijf ons eens iets moois neer over Fiona, en maak tegelijk haar paspoort aan ook, jij kent haar vanbinnen en vanbuiten :D
-
-
14 januari 2007, 14:00
Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Normaal / B-echt
Nationaliteit/Taal : Albanees / engels
Leeftijd : +/- 28
Tatoeages/Piercings : puur natuur volgens mij
Service: goed
Voordelen: GFE
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Ik heb er meteen mijn eerste ervaring hieronder geplaatst. Ik zal de verslagjes van mijn andere bezoeken er ook nog onder plaatsten straks.
Grz Sub
Vandaag voor de eerste keer bij Fiona geweest, en omdat er volgens mij nog geen topic van was, nu dus aangemaakt. Ze zat Zondag nog aan de Schippersstraat 41 / 2. Ze is verhuisd naar de Vingerlingstraat en op mijn vraag of dit tijdelijk was, antwoorde ze ontkennend en zei dat ze daar bleef. Ze is geblondeerd en is intiem helemaal kaalgeschoren. Ze heeft stevige vrij brede dijen en kleine natuurlijke stevige borsten, volgens mij maat B. Ze is vriendelijk maar niet echt spraakzaam, dit laatste kan ook aan mij liggen, want ik ben zelf ook niet zo spraakzaam bij een eerste ontmoeting. Was een goede ervaring en zeker voor herhaaling vatbaar. Ben van plan om de volgende keer meer tijd en geld uit te trekken voor een bezoek aan haar. Kom dan misschien ook iets meer te weten over haar herkomst en dergelijke. Ze pijpte stevig zonder dat het pijnlijk was of zo, precies zoals ik het lekker vind. Daarna stelde ze voor om zij op mij te komen. Dit kon ik natuurlijk niet weigeren. Later stelde ze voor om een andere positie in te nemen, dit heb ik wel afgeslagen en zijn we in hetzelfde standje doorgegaan. Kon dus van het mooie uitzicht blijven genieten en kon met mijn handen ook mooi bij haar borsten om mee te spelen. Als ik na een volgend bezoek wat meer weet over de mogelijkheden en onmogelijkheden, reageer ik weer. Uiteraard ben ik ook benieuwd hoe anderen haar ervaren hebben.
Grz Sub
-
-
14 januari 2007, 14:03
Vervolgverslag
Ben vorige week nog eens terug geweest. Kan alleen maar zeggen dat het de eerste keer geen toevalstreffer was, was zo mogelijk nog aangenamer dan de eerste keer. Ga dus zeker weer eens terug, en zal nu niet zo lang wachten als deze keer.
Grz Sub
Heb vorige week vrijdag Fiona nog eens bezocht, wilde eigenlijk nog eens terug naar Verena, maar door de drukte voor cafe Anvers zat niet achter haar raam. Fiona lacht altijd zo vriendelijk als ze mij voorbij ziet wandelen. Dus uiteindelijk mij niet kunnen inhouden en haar nog maar eens bezocht, en uiteraard geen spijt van. Was weer als van ouds. Deze keer gekozen voor only suck. Dit doet ze naar mijn mening behoorlijk goed met redelijk wat variatie. Alleen eikel, wat dieper (net geen echte deep throat), dan weer wat plagen met de tandjes. Dus nog steeds voor herhaling van tijd tot tijd vatbaar.
Ze zit tegenwoordig op Vingerlingstraat 8 linkse raam.
Grz Sub
Omdat ze vrij kort waren mijn laatste twee verslagen maar in 1 bericht geplaatst.
Grz Sub
-
-
20 februari 2007, 17:25
Fiona staat al een tijdje in Schippersstraat 15/1. Haar adres kan dus nu wel aangepast worden.
Grz Sub
-
-
Fiona nu op SS 16/1 !
Fiona staat de laatste tijd op SS 16/1 ! :p
wico
-
-
Fiona inmiddels al lange tijd gestopt.
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten