-
Er is een klein koertje (ongeveer 25 m²) zonder gras, enkel tegels, en er staat een Wirlpool. Verder een 5 tal tafeltjes met de nodige stoelen.
Daar zul je het mee moeten doen.
-
-
6 augustus 2008, 22:41
Heute im PT vorbeigeschaut. Eintritt gegen 11 Uhr 30 und es war recht viel los:12 Mann aber auch 13 Frauen anstatt den 8-10 die angesagt waren.:Den ganzen Tag über waren +/- 8-10 Mann da, doch niemals musste man warten. Die Auswahl war Top und der PT ist wirklich zu empfehlen was Sauberkeit und Freundlichkeit anbelangt.
Zuerst mit Martina, der blonden grossen Tschechin, aufs Zimmer um den ersten Druck abzulassen. Sie blies wie eine Weltmeisterin .FT + ZK vom Feinsten.
Anschliessend mit der Spanierin Alina mit der auch ein netter Smaltalk in Englisch möglich ist rauf. Auch wenn Sie äusserlich nicht mehr die Jüngste ist legte Sie durch ihren Einsatz eine Superleistung hin.
Danach mit dem Star des Tages, der blonden tabulosen Nina aufs Zimmer. Bei ihr eine Analeinlage hingelegt. Sie hielt echt voll gegen und es klatschte so richtig. Zum Abschluss noch ein FT.
Nach einer Stärkung am Buffet (Verbesserungswürdig auch wenn man satt wurde) und etlichen alkoholfreien Getränken an diesem heissen Tag, mit der Polin Aneta aufs Zimmer. Eine nette FO Vorbereitung und ein anschliessend feuriger Ritt brachten schnell die Erlösung. Nach einer Verschnaufpause dann rauf mit der Thailänderin Kim für eine Massage mit FO Abschluss. Sie meine da wäre noch Potential für eine weitere Session und wegen der guten Performance bin ich zum Abschluss nochmals mit ihr aufs Zimmer gewesen um anschliessend gegen 20 Uhr die Heimreise anzutreten.
Fazit: Sauberkeit 1+ Frauenauswahl 2 Buffet 3 Wiederholungsfaktor 90%
Top Partytreff, 6 mal aufs Zimmer mit optisch gutaussehenden Mädels die eine zufriedenstellende Leistung boten.
Zum Schuss möchte ich bemerken das ich die Kritik an dem Dusch/Sanitärraum nicht verstehe denn es sind 3 gut funktionnierende Duschen und ein WC vorhanden. Ist es wirklich so schlimm wenn man mal 1 Minute warten muss bis der Vorgänger raus ist?
Ich finde alles war clean und immer ausreichende saubere Handtücher da und das ist mir wichtiger.
-
-
14 oktober 2008, 12:31
Bezoek op een zondag in September
Hierbij nog een verslag van mijn bezoek aan de Airport Partytreff van afgelopen maand. Ik had deze PT al een tijdje op de korrel om eens te gaan kijken en op zich was het wel een goede ervaring. Qua ambiance en stijl spreekt mij de Pole Position wel meer aan, het is hier allemaal wat kleiner. Ook vond ik die centrale speelweide wel een spannend idee, en dat is perfect in Kerpen, daar heb je echt de keuze (aparte kamer of de wei).
Maar goed, terug naar deze PT, ontvangst was prima, alleen vind ik die dame die daar achter de bar staat niet echt hartelijk. Gelijk 100 eurie aftikken (later de 50 bijbetaald) bij binnenkomst en dan in de kleine krappe omkleedruimte met aan het eind ook nog de sauna. Erg krap, maar het voldoet en je komt tenslotte niet om daar veel te zijn. Het was een zondag en het was in het begin niet echt druk en later wel iets, maar nooit te druk. Een 9-tal dames aanwezig, en op zich aantrekkelijk genoeg. Wel de gebruikelijke Oost-Europese dames, maar ook een 2-tal Zuid-Amerikaanse meisjes, dus er wordt ook nog wel eens in het Spaans gepraat. In de middag een ijsbeer of 6, later op de avond werd het drukker. maar nooit te druk, er was geen echte wachtrij voor de dames. Wel wordt dan de wachtrij voor de kamers langer en daar zie je de toegevoegde waarde van een centrale wei (of anders gezegd, deze PT is niet zo groot)
Eenmaal binnen even rondkijken na de racepartij door Duitsland en mijn oog laten vallen op Natalia. Wel een mooie vrouw, maar eenmaal op de kamer was het een beetje te afstandelijk. Was voor mij de mindere ervaring deze dag, maar dat kan gebeuren.
Tweede sessie was met Alina, daar is al het een en ander over geschreven en deze ervaren dame is zeker een bezoek waard. Niet alleen zeer bedreven maar ook erg hartelijk en zeker uit op een lekkere sessie. Een echte aanrader, en in voor veel meer dan menig een hier (FT, Zoenen). OK, ze is wel wat ouder, maar dat maakt niet uit, het is nog steeds een mooie vrouw.
Daarna nog op de mat geweest met Martina (mooie blonde dame uit Tsjechie) en Jenny (Cubaanse) en die waren beide prima, maar niet speciaal. Speciaal, dat was het weer met Julia uit Letland. Was me wel eerder opgevallen en dit was echt lekker en wel een GFE ervaring. Even was ze van "zuruck?" maar daarna ging het zo lekker in standje 69 (één van mijn favorieten) dat ze ook niet meer wilde stoppen. Dus, een zekere aanrader, die Julia.
Laatste sessie met Alina gedaan die er alles aan deed om mij nog een keer te laten komen, maar ik had alles al gegeven. Maar dat lag niet aan haar inzet.
Verder, een tijdlang zitten kletsen met een Schot die speciaal een weekend ingevlogen was voor deze tent. Wij hollanders zouden het nog veel slechter kunnen hebben dan een paar uur rijden.
De dames zijn er voor het plezier, en dat hebben we dan dus ook

-
-
14 oktober 2008, 12:53
-
-
Partytreff Pauschalclub Airport ,Holzwickede/Dortmund.
Josef gisteren naar Dortmund,naar een Party-Treff geweest.
Om 14.50 uur kwam ik aan en het parkeerterein stond al vol met vette Duitse auto,s. Maar er stond geen enkele Nederlandse auto tussen ,behalve die van Josef.
Ik naar binnen koste 100 euro voor 3 uur en een dagkaart voor 150 euro. Josef denkt laat ik maar een dagkaart nemen,want 3 uur is veel tekort voor al dat moois. Maar de theke vrouw zij dat ik altijd nog 50 euro kon bijbetalen. Dus Josef 100 euro betaald en naar binnen .
De theke vrouw liep mee naar de kleedruimte en gaf Josef een sleutel nummer 7 mijn geluksnummer. Ik mij omgekleed in een zeer krapperuimte. Er stonden daar ook nog eens een wasmachine en drooger van het merk miele.
Ik een ijsberenvel aangetrokken en naar de bar,wat je bar kon noemen 4 barkrukken en niemand achter de bar het bleek een zelfbediening te zijn. Dus Josef zijn eigen orangesaft ingetapt. En een plekje gezocht op een van de velen banken die er stonden.
Ik zat nog maar net of ik kreeg al gezelschap van een dame. Haar naam is mij alweer ontschoten ik heb nog op de site gekeken ,maar? zij stond er niet op. Deze dame had middellang licht blond haar slank mooie borsten cup B/C en ze kwam uit Cuba en was erg aardig. Dus zij vroeg of ik mee wou gaan naar de kamer,ja uw hoort het goed een kamer ze hadden aparte kamers boven. Waar je samen kon terugtrekken om leuke dingen te doen.
Wat ze ook deed bij Josef,zij kreeg mij niet tot een hoogtepunt. En zij keek op haar horloge en zei zullen we pauze maken. Dat vond ik geen gek idee.
Josef zich gewassen ,en weer fris en fruitig met nog een volle zak naar de ontmoetingsruimte weer zelf een drankje ingetapt. En weer plaatsgenomen op de bank en in deze ruimte staat ook nog eens een bed voor openbare sex. Maar dat werd niet erg gebruikt . Ik heb er een keer een vrouw plaats zien nemen en vroeg Josef of hij naar de andere ruimte wou .En dat deed ik en zij trok een gordijn dicht en ging daar goed tekeer met een oudere man en een andere gast trok het gordijn op een kier zo dat wij ook nog mee konden genieten. Later waren alle gasten weer beneden en toen ging er een dame op de rand van dat bed zitten omdat de banken bezet waren . Dus Josef keek haar aan en als of zij zeggen wou mag ik bij jou plaats nemen op de bank .Nou zij had al genoeg aan een knipoog en kwam bij Josef zitten ,wat gepraat met haar zij was wel de oudste van de dames zij had vroeger in Amsterdam achter de ramen gewerkt.
Ook heel opvallend aan deze dame was dat zij zonder onderbroek rond liep. Ik dacht misschien heeft ze wel in de broek gepiest. Of was het dat zij haar tatoe net boven het grotje van plezier wou laten zien aan iedereen, wat overgins een roos was. Maar zij was wel aardig zeker was zij niet moeders mooiste ,misschien vroeger wel geweest , type bootwerker/ster . Maar ja zij wou maar wat graag met Josef naar boven ,dus ik dacht laat ik deze dame nou niet teleurstellen. Dus ik met haar naar boven en zij zei tegen mij dat zij zich eerst wat ging opfrissen. Maar toen het wat lang duurde dacht ik nog zou ze mij in de maling genomen hebben,omdat als zij naar boven gaan met een klant een penning krijgen van de thekevrouw. Dus de dames worden kennelijk uitbetaald naar het aantal penningen wat zij verdiend hebben. Maar net dat ik mij dat inbeelde verscheen zij fris op het toneel en liet zij haar kunsten aan Josef zien . Zij deed zeker goed haar best ,maar het mocht niet baten want Josef kwam ook bij haar niet tot een hoogtepunt.
Hoe zou dat toch komen dat ik niet klaar kon komen.Zou het soms te maken hebben met dat vliegtuig dat van de week is neergestort bij Schiphol, want hier naast de club licht het vliegveld van Dortmund ,en net op het moment dat ik klaar dreigde te komen steeg er een vliegtuig op. En toen dacht ik gelijk aan van de week aan de ongeval met dat vliegtuig bij Schiphol. Of was het toch die roos boven de venusheuvel ,waar misschien de steel met doorns doorliep in haar grotje om vocht op te zuigen.En lag het soms aan Josef die bang was van vliegtuigen en rozen met doorns.
Wat het was weet ik niet ,maar wat ik wel weet is toen ik mij gedoucht had. En weer fris en fruitig was ,en weer een fruitig sapje in getapt had en mij net genesteld had. Kwam er een droom van een vrouw voor Josef binnengewandeld met kort zwart haar.Josef met zijn fruitsapje in de hand verhuist van de bank naar het bed in de relax ruimte.En plaats genomen op het bed naast deze mooie dame.En Josef een praatje aangeknoopt en verteld dat ik uit Nederland kwam en dat er een vliegtuig was neergestort en dat Josef is neergestort in Dortmund. Jawel in de Pauschalclub Airport in Dortmund. En mij voorgesteld ,en zij stelde zich voor als Janice en kwam uit Duitsland en was 25 jaar jong. En toen zij haar koffie opgedronken had vroeg zij of ik met haar mee ging naar boven om een plaatsje op te zoeken en ons rustig terug te trekken.
Nou wat daar allemaal heeft afgespeeld houdt u niet voor mogelijk ! Josef had ook nog wat speeltjes van Durex meegenomen .En deze uitgeprobeerd op Janice . Nou ze werkte goed want zij kwam schuddend klaar op deze mini viberators. En Josef kwam met een donderend geraas klaar in het grotje. Wat een genot met deze dame een kamer te delen. Josef voelde zich net een F16 piloot die neerstortte in een grot en ontplofte. Josef dacht bij deze 2 voorgangsters {blindgangers] dat deze F16 piloot niet wel kom was op de vliegbasis van Dortmund maar dat pakte toch nog anders uit dan ik verwacht had. Ik heb mijn schietstoel niet hoeven te gebruiken,maar mijn parachute daar in tegen wel en hem vol gespoten. Niet met lucht maar met mijn kruit, nee niet alles er uit ik heb nog wat bewaard voor de volgende ronde.
En daarna weer naar beneden lekker opgefrist en weer wat gedronken.En ook nog gekeken naar een lesbische duo van twee mooie meiden. Er stonden mee Duitse ijsberen te kijken en de dames wilde gezelschap. Maar deze Duitse ijsberen wilde geen sex in het openbaar! Want de deuren van deze kamer beneden stonden open en het was open huis! Iedereen mocht kijken en meedoen. Nou kijken deden ze wel maar werken wilde ze niet. Nou Josef is nooit te beroerd om een kut klusje op te knappen. Dus ik mij in het toneel gestort en meegedaan met deze mooie meiden. Ik kwam handen en voeten en tongen te kort. Nou en die F16 begon al aardig te steigeren ,maar kwam niet van de grond. Ik denk dat de motoren oververhit waren. En de parachute was ook nog in tact. Conclusie de schietstoel was nog in tact en de parachute was nog als nieuw. Een F16 is niet geschikt voor 3 personen.
Later mijn topper Janice tegengekomen en weer met haar gepraat en verteld dat ik nog wel eens met haar wou vliegen. Nou zij had net een vlucht geboekt met mijn concurent de Duitser en die was ook niet vies van haar. Maar naar een tijdje waren zij weer veilig geland op de vliegbasis van Dortmund.Want die Duitse piloot was weer veilig beneden en ging wat eten, hij was kennelijk uitgeblust. Maar Janice verscheen nog niet op het toneel.Dat is goed want deze dame neemt genoeg de tijd om zich op te frisse en aan te kleden.
Ja zwarte nylon kousen trek je niet zo gauw aan ? Maar ja zij kwam weer fris beneden ,en nam weer plaats op het bed met wat eten en een kop koffie. Dus Josef met haar gepraat en zei na dat zij haar eten en koffie op had en een sigaretje ging roken. Weer een vlucht geboekt met deze mooie stewardess Janice. En samen met Janice de cockpit ingedoken.
Nou wat zich daar heeft afgespeeld houd u niet voor mogelijk. Janice was zo verhit dat ik snel moest in grijpen om een vliegtuigcrash te voorkomen Nou Josef zijn brandspuit was weer goed gevuld en ik heb haar weer weten te blussen. En we zij weer veilig geland op de vliegbasis van Dortmund.
En eenmaal beneden had Josef zin om een feestje te bouwen. Ik had het zo naar mijn zin gehad met Janice. Dus ik mijn lichtgevende armbandjes en ringen uitgedeeld aan de dames. Zij vroegen aan Josef wat er aan de hand was ! Ik zei dat ik zo happy was, en dat Janice daar voor gezorgd had. Zij vroegen wie dat was ,nou ik zei dat is die dame met dat korte zwarte haar. Ow dat is die Duitse die is hier nog niet zo lang vertelde zij. En ook kwam er een geblondeerde dame bij mij staan en vroeg of ik wat van die lichtgevende staafjes had voor haar kinderen. Nou zo goed als Josef is heb ik haar wat gegeven,ook nog beertje die muziek maakten en een molentje die licht en muziek maakte. En ook zocht ik naar zo' n lichtgevende ring ik wist dat ik er nog een in mijn ijsberenvel had zitten. Maar ik moest eerst mijn zakken leeg maken met die Durex speeltje en die blonde dame die zich voorstelde als Alina en uit Spanje kwam. Vroeg wat dat was. Ik vertelde haar dat ik daar vrouwen mee de zevende hemel in kan krijgen. Maar de theke vrouw kwam naar mij toe en zij dat ze zo gingen sluiten. Dat viel koud op mijn dak om dat ik in de veronderslelling was dat ze om 5.00 uur dicht gingen. Maar dat was die anderen Party- Treff die honder meter verderop lag die sloot om 5.00 uur. Deze dame Alina had heel duidelijk zin in mij gekregen om die sex speeltjes uit te proberen. Maar helaas gingen ze sluiten en ze vroeg mij of ik ze aan haar wou verkopen. Maar ik vertelde haar dat ze al gebruikt waren en dat alleen die reservebatterij nog vol was. En dat ik wel een nieuwe zou kopen. Maar zij wou persé die speeltjes kopen van Josef dus ik heb ze verkocht.
Kortom ik heb een fantastiche dag gehad ondanks dat ze zo vroeg sluiten. Er waren 12 dames aanwezig en het meredeel zag er heel goed uit voor een PartyTreff. Die kon je zo plaatsen in Goldentime of Living Room. En het enige minpuntje vond ik het eten ,er was alleen brood met beleg ,ham,worst,kaas, Warme hotdogs en een lege soeppan waar ook s'avonds geen soep in kwam.
Ps ze moeten zorgen voor goed warm eten,en bij de douch en wc is het veel te krap . Je kan je kont niet keren en dat geldt ook voor de kleedruimte. Verder is het er allemaal helder en schoon, goede grote handdoeken en fris gewassen ze zijn nog warm al je je er mee afdroogt.
En de bar had ook wel wat groter gekunt en met een echte barkeepster. Misschien is het een PartyTreff die uit zijn voegen is gegroeid. En kunnen zij beter verhuizen naar een groter pand met een flinke tuin ,want hier kan je ook geen balletje trappen. Maar ze hadden in dat lillyputter tuinje,wat overgens betegeld was een whirlpool en die was lekker warm. En aan belangstelling ontbrak het niet, er was genoeg volk,en ik was de enige Hollander.
Maar dat duurt niet lang ! Want als je hier eenmaal ben geweest wil je weer gauw terugkomen.
En de openings tijden kunnen ze beter veranderen in van 13.00 tot 1.00 uur.
Kortom een leuke club die je nog wat moet verbeteren. Zij hebben ook nog een club in Munster Pitstop.
En er moet wat meer sfeer komen ,nou daar kan Josef wel voor zorgen!:zauberkis
Laatst gewijzigd door Willem2; 2 maart 2009 om 00:12
-
-
Partytreff Pauschalclub Airport ,Janice ,Holzwickede/Dortmund.
Janice 25 jaar kort zwart haar met een paar lekkeren borsten cup B/c. Ja Josef heeft weer een perfeckt weekende achter de rug.Zaterdag om 13,00 uur aangekomen er was nog net een plaats op het parkeerterein.Aangebeld werd open gedaan door een dame met zwart krullend haar en ze vroeg mij of ik voor het eerst kwam.Dus Josef verteld dat ik er meer geweest was:het is pas mijn tweede keer ,maar dat zij ik natuurlijk niet.Ik had al 150 euro in mijn hand klaar.Maar de dame zij dat ik honderd euro kon betalen en later altijd nog 50 euro bij kon bijbetalen.Maar Josef komt daar niet voor 3 uurtjes ,maar? Ik maak er een gezellige dag van.Maar het grootste deel van de mannen komt er voor 3 uur.Er was maar! een Hollander ? en dat was Josef.Maar er was ook een jongen uit Italie.Dat werd mij verteld door een dame,maar Josef denkt dat deze jongen wel in Duitsland woonde.Want hij liep net als een volleerde ijsbeer heen en weer te steerten! Deze jongen was duidelijk op zoek naar een speciale dame.Er waren overgeens minder dames dan de week er voor [12] Nu waren het er 7 en later kwamen er nog 3 bij,waar van 2 zwarte dames.Maar eenmaal binnen werd ik gelijk begroet met een paar tongzoenen van de Spaanse Alina.En eenmaal binnen vroeg ze mij plaats te nemen op de bank bij haar.Maar zij wou duidelijk meer met Josef.Maar zij vroeg of ik met haar naar de kamer wou.Maar Josef durfde geen nee tezeggen,dus ik stemde in.Deze dame is niet mij type ,want zij is niet een van de jongste meer en zij heeft lang blond haar.Maar zij vind mij wel leuk en doet erg vriendelijk tegen Josef.Maar toen ik toch bij haar op de bank zat ,vroeg ik gelijk aan haar of mijn vriendin er ook was.Alina vroeg wie is dat dan? Waarop Josef antwoorde! Dat is dat knappe meisje met dat korte haar [ Janice}.Waarop ze zij ja dat is die Duitse ,en die is er ook.Dus Josef was al erg blij omdat tehoren.Want ik had Janice nog niet gezien! Maar dat duurde niet lang,want net dat ik met Alina naar boven ging,kwam Janice de trap aflopen.Ze herkende Josef gelijk ,en keek wel vreemdop dat ik met Alina naar de kamer ging.Maar eenmaal op de kamer met Alina was Josef er niet bij met zijn verstand.Ik had het gevoel dat ik betrapt was door Janice.En danwel of ik vreemd ging??? Maar Janice gaat de helendag vreemd hoor?? Wat die Alina uit Spanje toch met Josef uitvoerde,het mocht niet baten.Want de bom ontplofte niet! Ik stond op scherp: Maar ik wou mijn kruid niet verschieten bij Alina,maar bij Janice. Maar wat Alina ook deed bij Josef .Zij kreeg mij niet tot het hoogte punt.Dus besloot zij er maar een punt aan tebreien.En zij tegen Josef pauze maken,dit was niet tegen doofemans oren gezegt.Dus naar beneden en weer lekker opgefrist .En weer zelf een drankje in getapt.En toen gingen er twee dames met elkaar spelen in de kamer beneden.En er stonden wat ijsberen te kijken.En de dames vroegen aan de mannen of zij ook mee wilden doen? Maar het merendeel van de Duitsers dropen af.Dus Josef zich ontdaan van zijn ijsberenvel.En plaats genomen op het bed,en toen kwam er gelijk nog een anderen kerel bij ! Dus had Josef ze nog niet voor zijn eigen alleen.Maar ik heb wel lekker met die dames gespeeld hoor! En wie stond er in de deur opening te kijken ? Ja dat was Janice,ik voelde mij betrapt! Maarja zij had mij toch al gezien.Dus stak ik mijn hand op naar haar en zij begroette mij vriendelijk terug.Maar Josef was gelijk weer van de leg.En deze dame had gelijk al door dat wordt niks met die Josef.En zij vroeg mij of ik pauze wou nemen.Waarop Josef antwoorde ik ben genees klaar.Had ik dat maar niet gezegt tegen haar ! Want zij begon mij te pijpen /zuigen ,als een nilfisk stofzuiger van 2000 watt.Zij kon zuigen wat ze wou maar de stofzak bleef vol.En die nilfisk stofzuiger raakte oververhit en wou wel een koude douche.Dus dat vond Josef een goed iedee.Dus Josef ook een lekkeren douche genomen.En weer fris en fruitig met een glas orangesap plaats genomen op een van de banken.En wie komt daar binnen lopen jahoor uw raad het al dat is Janice.En Josef dacht gelijk aan dat cavia spel van Fred Oster? Ik dacht bij wie kruipt Janice op de bank?? En ja hoor ! Josef had de hoofdprijs! Janice nam plaats bij Josef op de bank met een bakkie leut [koffie] en toen zij dat op had rookte zij nog een sigaretje op .En na wat gepraat te hebben was het tijd geworden voor het echte werk.Zij nodigde mij uit om met haar naar boven te gaan om een kamertje op tezoeken.En wat daar op die kamer af speelde houd uw niet voormogelijk,Josef had ook wat kado,tjes mee genomen voor mij geliefde.En ook had ik anderen speeltjes mee genomen die op batterije lopen[trillen ,fibreren].Terwijl zij die swans van Josef onder handen /mond nam,Heb ik haar helemaal gek gemaakt ,ze kreunde/gilde het uit van genot.Maar toen was het Josef zijn beurt om haar flink te pakken.Zij vroeg mij daarom ze was zo geil als boter!! Nou niet veel later : ontplofte de bom van Josef,wat een genot om dit mee temaken.En later heb ik haar nog 3 keer gepakt.Totaal heb ik die dag 8 keer sex gehad ,waarvan 4 keer met Janice waar ik bij klaar kon en mocht komen.Janice is wel moeilijk tevangen! want heel wat ijsberen jagen op haar.Maar wat Josef wel weet dat als Janice in de grote FFK Clubs zou werken ,dan stond zij in de top tien.En had je een kruiwagen nodig om het geld te rijden. Zoveel zou zij daar dan verdienen. En ze verdiend het dubbel en dwars.Wat is dit een topper,alleen Jammer dat hier geen Nederlanders komen.Om van haar diensten gebruik te maken.Zij werkt verslaafend op mij ,zij is 1000% Nymphonamen wat een geil beest is zij! Het had mijn vrouw moeten wezen! Maarja Josef zit niet in het leger?? Want Janice kan de helen karzerne wel aan !!!!! En dan kan ze ook de helen Brandweer kazerne aan.Ze lust wel pap van die spuitgasten.
:frech005::annieiluv:liebessch:i_love_yo
:flatto-by
-
-
Partytreff Pauschalclub Airport,Janice,Holzwickede/Dortmund.
Heeft iemand nog enig iedee of Janice er nog werkt? Want haar foto,s staan niet meer op de site.Maar ze staan nog wel op een andere site http://www.sexrelax.de/club_girls_de...om_a/club_1115
-
-
Nette club, maar niet geschikt voor goede sex!
Zoals je alles in je leven een keer geprobeert moet hebben, ook maar eens naar zo'n Pauschalclub toegegaan. Ze hebben tegenwoordig 3 vestigingen, Munster, Dortmun en Bochum. Bochum veel Dominicaans, Dortmund meer oost europees, Munster niet echt handig qua lokatie, dus de keuze was makkelijk: Airport Dortmund!
Aparte lokatie, zo midden op een vliegveld, paar 100 meter van de terminal in een heel klein gebouwtje. Denk aan Maussi's of Bernds, en dan nog eens een kwart hiervan. Netjes ontvangen, bademantel, schoenen, kluisje, het gebruikelijke ritueel, maar allemaal wat kneuteriger. Op zich niets mis mee, de hygiene is ook prima.
Toen de ruimte in waar de dames zouden zitten.........hmmm, een grappig buffetje (niet slecht voor zo'n klein clubje, voldoende eten en drinken, fruit, desert, allemaal beperkt maar wel goed)........en ja, zowaar een paar mensen die van het vrouwelijke geslacht zouden kunnen zijn, en ja, ze hadden geen bademantel aan, maar iets wat lingerie zou kunnen heten...........
Zal het kort samenvatten voor de ijsberen die niet verder willen lezen: hier zitten dames die in een normale club nooit tot enige omzet zouden kunnen komen. Woorden die in 5 seconden door mijn hoofd vlogen waren: afdankertjes en nadagen carriere. Serieus, als ik geld toe zou krijgen zou ik nog niet met deze vrouwen sex willen!
Er waren er denk ik een stuk of 8, waarvan Bulgaarse Lena er nog redelijk uit ziet (daarover later meer) en Duitse Nina ook nog net acceptabel was om te zien (haar leeftijd op de website moet je wel minimaal 25% ophogen vrees ik).
Doordat alle mannen die binnen zitten al betaald hebben, en vanaf dan dus met alle dames onbeperkt sex kunnen hebben, ontstaat er een aparte situatie (die je op goede sex feesten gelukkig NIET hebt) en dat is dat elke keer als een dame klaar is van een sessie en weer het kleine kamertje inkomt, er een paar hijgerige mannen klaarzitten om haar alweer te schaken voor de volgende ronde........ ![Dance00[1]](images/smilies/dance00[1].gif)
Ik had dus zowaar nog heel veel "geluk" dat de 2 hierboven genoemde uberhaupt in mijn gezichtsveld kwamen.
Eerst maar eens met Bulgaarse Lena kennis gemaakt. Zowaar een erg lief meisje, zowaar erg knuffelig, dus je begint te denken dat dit wel goed gaat komen. Toen naar de kamer. Dan krijgt de dame een muntje van de Thekefrau, als "bewijs" voor haar verovering, en (op een bierviltje uitgerekend) waarschijnlijk goed voor zo'n 10-15 euro voor de dame in kwestie. Daarna wordt alles anders: ze bleef lief hoor, maar op de kamer kwam een hele lading tissues naar boven (voor de grote schoonmaak actie!) en uiteraard wordt er in deze club niet gezoend, en PZC, ok, als je het echt wil, maar dan ga ik nog even wat extra doekjes halen.............
Ze begon met pijpen....tsja.......je kun het ook sabbelen noemen, lurken, etc, maar met pijpen had het niets te maken.
Hier wordt je dus totaal niet opgewonden van. Toen maar wat muziek aan en wat laten masseren. Waarschijnlijk ook precies de opzet van de dame in kwestie. En als man denk je: ach, laat maar, ik ga zo wel met de volgende, kost toch niets (meer). Achteraf ben ik ook blij, want ik wilde met deze vrouw ook helemaal geen sex..........
Na 15 minuten dus weer naar beneden en klaar voor de volgende sessie 
(typische sessie duurt 15-20 minuten, is ongeschreven huisregel en dus lekker spontaan
)
De zin was nu helemaal over, en in de woonruimte waren tijden lang ook helemaal geen dames te zien (er zijn 5 kamers, 8 vrouwen, 3 zitten dan met hun "gast" op de trap te wachten totdat er weer een kamer vrij komt).
Inclusief wachten, wat eten en drinken waren we toen al op de helft (van de 1e drie uur). In de praktijk zul je dan ook maximaal 2, en voor de blinden onder ons misschien 3 a 4 keer de kamer op kunnen, voor die Euro 99. Maar goed, dat wil je ook helemaal niet, 1 keer is eigenlijk al teveel. Je hebt ook nog zoiets als eigenwaarde, en ik ga niet met dames de kamer op, waar ik nog niet eens als ik geld toe krijg iets mee zou willen!
Mijn mede (junior) ijsbeer was ondertussen met Duitse Nina de kamer op geweest en niet ontevreden. Deze dame heeft een goed service aanbod (FT, MMT, AV, trio, etc) en zoals gezegd zag ze er (zeker voor haar leeftijd) niet slecht uit. Uiteraard [en gelukkig!
] deed ze niet aan zoenen.
Goed, moest toch de hoge druk er nog afhalen, en dus maar samen met mede ijsbeer en Nina de kamer op en een sandwichje geprobeerd. Zoals gezegd: de dame doet veel, is ook niet onaardig, maar het hoogtepunt kwam toch echt alleen met de ogen dicht 
Na 2,5 uur wordt er netjes gevraagd of je wilt verlengen of niet (voor 50 euro extra mag je de rest van de dag onbeperkt deze dames hun ego verder versterken
).
Gelukkig mijn mede ijsbeer kunnen overtuigen om deze 50 euro niet hier te besteden, maar aan een goed diner in PSR (zie recentie aldaar) en gelukkig de dag aldaar toch nog (zeer) goed kunnen afsluiten.
Bij vertrek werd nog netjes gevraagd hoe het was, met wie we op de kamer waren en of het ok was. Heb mijn mede ijsbeer maar het woord laten doen.
Fazit: het is een goed bedoelde club (geen oplichterij, gewoon netjes, correct, etc) maar je moet wel heel erg diep gezakt zijn wil je hier (nog een keer) heen gaan. Voor de vrouwen begrijp ik dit model wel: hier kunnen ze nog wat verdienen, ergens anders niet (meer), maar wat de mannen hier doen begrijp ik echt niet. Voor 100 euro kun je ook 2x de kamer op in bv Acapulco (inclusief entree, eten, drinken, zwembad, sauna, etc) en dan heb je tenminste nog kans op een goede sessie ook!
BTW: de Pussy Club (Stuttgart, Wuppertal, etc) zal dan toch anders zijn, want in het verslag van Sonny lees ik dat daar de vrouwen de mannen afwijzen, in deze PSC zou andersom logischer zijn
-
-
6 september 2009, 17:14
Gisteren naar deze partytreff geweest en ik twijfel nog of dit de beste ervaring ooit was.
Vooraf de internetsite in de gaten gehouden en de fotos beloofden veel goeds en dit bleek ook allemaal te kloppen. Na 2 uur te hebben gereden 100 euro betaald voor 3 uur en heb daarna een rondleiding gekregen van de thekevrouw. De ruimte is redelijk klein met veel verschillende banken en een saune en een mooie buitenplaats met jacuzzi. Er waren 10 dames aanwezig waarvan ik 8 dames minimaal het cijfer 8 of hoger zou geven.
Er hangt een hele goede en rustige sfeer.
Ik heb meteen Mimi aangesproken dit is een 21 jarige donkerharige slanke bulgaarse meid. Voordat je naar prive kamers gaat met de meid ontvangt ze een muntje van de thekevrouw. De meiden nemen alle tijd op de kamer voor je en maken gezellig een praatje met je. Na goed te zijn gepijpt zc heb ik haar kort geneukt waarna de eerste sessie over was. Hierna nog lang nagepraat over Bulgarije en andere zaken.
Hierna wat gedronken en ik zag dat er een gangbang bezig, toen ik stond te kijken begon de 23 jarige Poolse Aneta mij met lange halen te pijpen, deze meid heeft siliconen borsten en een beetje stevig maar goed figuur, hierna ging ze boven op me zitten en toen ze merkte dat ik bijna klaarkwam begon ze me zc te pijpen en slikte ze alles netjes door.
Hierna had ik wel honger gekregen en heb ik wat gegeten heb ik de 23 jarige Duitse Denise genomen. Met haar vele standjes en ze vraagt netzoals alle andere meiden of ik gepijpt wil worden mc of zc, stomme vraag natuurlijk. Deze meid is echt super met een heel mooi figuur en gezicht en mooie borsten en zelfs een klein beetje verlegen. Ook zei nam alle tijd en deze sessie duurde ruim 25 minuten.
De vierde sessie heb ik gehad met de aardige en mooie Poolse Marlene van 23 jaar. Ze heeft lang blond haar en mooie kleine borsten met een goed figuur. Ze wou alleen maar doggy geneukt worden en heb dit maar braaf gedaan want ik wou geen ruzie met haar:p. Toen ik klaarkwam heb ik over haar lekkere kontje gespoten.
De beste en laatste sessie he bik gehad met de 22 jarige Vanessa uit Lithouwen. Zei is op de site al een lekkerding maar in het echt nog veel lekkerder. Ze heeft een topfiguur en een gezichtje mwhwhwhwh. Heb met haar ruim een half uur de kamer gedeeld en haar lekker lang geneukt. Ze laat alles toe en is heel lief en hebben het over van alles gehad. Helaas was de tijd voorbij, ze vroeg wel of ik geen dagkaart wou nemen omdat ze nog graag 2x met me naar de kamer wou maar helaas was ik gesloopt en had ik een andere afspraak.
Helaas heb ik niet de kans gehad de eveneens supermooie Mia te neuken maar deze laat ik tot de volgende keer over:d. Netzoals nog veel mooie meiden die gisteren er niet eens waren maar wel op de site staan.
Verder waren Nicole, Maria, Kim en Alina nog aanwezig. Heren dit is absoluut een aanrader, het enige nadeel is de afstand en dat je soms even moet wachten tot er een kamer vrij is! Je moet daarnaast wel inititatief tonen want anders gaat een andere ijsbeer met je meid ervandoor. Er waren gemiddeld 25 ijsberen aanwezig.
Ik kan niet wachten om er weer heen te gaan!!!!
-
-
6 oktober 2009, 18:56
vrijdag 2 oktober heb ik voor het eerst een bezoek gebracht aan Pauschalclub Bochum.
File onderweg gehad en daardoor later in de avond daar aanwezig. Wel vreemd om langs die auto sloop te rijden. Zou mijn auto er nog wel staan na mijn bezoek...
Gelukkig wel.
Het was die avond niet echt druk (5-6 beren) en een stuk of 6-8 dames.
Vriendelijk ontvangst en eerst iets gedronken aan de bar. De dames zitten allemaal op de bank en een sfeer hangt er niet.
Na even de kat uit de boom kijken op Giulia afgestapt. Een leuke en vriendelijke en hele mooie dame. Kleine borsten maar dat vind ik niet erg. Ze heeft een super figuur. Prima sessie met haar gehad.
De tweede sessie met Jessica. Ook een erg leuke dame met een goed figuur en lekkere borsten. Prima 2de sessie gehad. Ik was daarna wel uitgeput. Kort daarna naar boven gegaan voor de dildo show met Gabriela en Erica. Dat was een teleurstelling. Ik werd gegrepen door Gabriela. Gewoon snel afwerken met een hoop fake. Ze is echt een meid waar ik geen gevoelens bij heb. Ze heeft ook geen figuur. Al kreeg ik er geld bij zou ik nog haar afwijzen, maar ja ik werd gegrepen... haha.
Leuke avond gehad. Er hangt geen sfeer, dat is jammer.
Ik denk er nog wel eens terug te gaan.
-
-
Na een lange rit even ontspannen
Donderdag 11 maart, ik was al 3 weken onderweg (werk, vakantie, werk) en dus werd het tijd om weer eens een bezoekje aan een club te brengen. Wat zou het worden? Mijn vertrouwde samya of ga ik toch voor het relaxen in Villa Vertigo? De rit naar huis werd erg lang en de tijd steeds krapper en omdat ik geen zin had midden in de nacht thuis te komen, toch maar besloten voor een nieuwe club. Pitstop Munster had ik al vaker bezocht maar Dortmund dus nog niet. Daar aangekomen om 19.00 uur, gekozen voor het 3-uur ticket, maar gelijk uit het veld geslagen op de vraag of ik geen dagticket wilde (eeeuuhm voor dat ene uurtje?).
Goed, eerst een kleine rondleiding gehad en dat kan ook niet anders want alles is er echt klein
Maar tegelijk ziet het er allemaal schoon en verzorgd uit.
In de kamer zitten drie medeberen en 1 dame met een leuk gezichtje. Bij onze kennismaking stelt zij zich voor als Anelie en is net 2 dagen in de club. Dit had een waarschuwing moeten zijn, maar de nood was hoog en dus met haar een eerste kamerbezoek. 15 minuten wachten en ondertussen de nodige andere dames gespot (mooie exemplaren liggen dus nog in het verschiet).
De kamersessie met Anelie duurt niet lang, want een gesprek met haar is moeilijk door de taalbarriëre en haar service is 'beginnersniveau'.
Snel douchen en weer terug naar de hangbankruimte. Al snel wordt ik aangesproken door een schoonheid, haar naam is Sandra
Wat volgt is een heerlijke kamersessie met veel humor, want Sandra is uitdagend. Haar service is uitstekend en ze gaat bereidwillig mee in alle standjes.
Tijd om even aan te sterken en met de tip van Sandra om veel yoghurt te eten
ben ik na een half uurtje weer op oorlogsterkte. Lezend in een tijdschrift loopt een andere beer af op de leuke dame die tegenover mij zit, maar nog voor hij zijn vraag aan haar heeft gesteld, verteld ze hem snel dat ze met mij al een kamerafspraak heeft
Dus werk aan de winkel voor mij en 5 minuten later, ik moest eventjes uitlezen waar ik aan begonnen was, lagen wij op de kamer. Ze verteld mij dat ze Marlene heet en een seconde later knabbelt ze aan mijn paal
. De verbazing sloeg echter snel om in geilheid en dit werd de beste sessie van de dag. Wat een geweldig figuur heeft deze dame en wat ze qua enthousiasme ontbeert, dat maakt ze goed met de sex. Van haar moeheid was dan ook weinig te merken en na 30 minuten was ik compleet leeg. Zwalkende benen en licht in het hoofd ging ik weer naar de douches en daarna lekker languit op de bank. In de kamer ernaast werd een showtje gegeven, maar daarvoor had ik geen puf meer.
Mijn nummer werd omgeroepen en mij werd verteld dat ik over 20 minuten de club mocht verlaten, dus als ik nog een sessie wilde dan moest ik dat nu beslissen. Lachend vertelde ik haar dat er voor mij geen sessie meer in zat en dat ik voldaan naar huis kon gaan.
Maar daar zou Cindy wel even wat aan doen
. Dus deze zwarte parel pakt mijn hand, neemt haar muntje in ontvangst en troont mij mee naar boven. Op mijn commentaar dat er echt geen leven meer in hem zit, begint zij te lachen en zegt mij te ontspannen en genieten. En dan gaat ze helemaal los, pijpen van een ongekend niveau en als hij dan zo hard als steen de hoogte in kijkt gaat ze als een cowgirl de ondergaande zon tegemoet....en ik...
ontplof........
Tjonge jonge, vier keer in 3 uur is toch wel een beetje teveel van het goede en dus keer ik moe maar voldaan richting huis. Bij de vraag van de thekedame of alles naar wens was, heb ik met een grijns op mijn gezicht het volgende bezoek zeer snel aangekondigd.
Hier zien ze mij zeker terug, want het is eigenlijk belachelijk dat je voor 100 euro zoveel service geboden krijgt.
すべての息の生活:smile:
-
-
3 september 2010, 13:30
Hallo medewandelaars,
Is hier iemand nog de laatste tijd naar toe geweest, en is het er leuk of hangt er niet zo'n leuke sfeer rond.
Misschien dat ik maandag eens ga kijken bij de vliegtuigen daar, en wie weet wandel ik zo binnen, hihihihhi,
Groeten Fons.
-
-
11 november 2010, 14:25
hallo.....beren, binnenkort moet ik de kant op van Holzwickede....maar ik lees hier geen (recente) ervaringen meer. Kan iemand mij vertellen hoe alles hier nu staat, klopt de site nog van deze club????? Ik hoop weer eens een ervaring hier te lezen over deze club.
Gr. Jovibeer
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten