Haarkleur/-lengte : donkerblond kort
Lengte dame : 1.55-1.60
Postuur/Cupmaat : A/B
Nationaliteit/Taal : Braziliaanse / Duits
Leeftijd :25
Tatoeages/Piercings : in wenkbrauw
Service: TZ, PZ, Neuken Met, FT
Voordelen:echt GFE
Nadelen:niet
Tijdsduur :30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Ik was gisteren weer eens gaan kijken in Freude en zag deze dame langs komen ze heeft een beetje op het eerste gezicht een aziatisch uiterlijk had een halfbloedje kunnen zijn ... vroeg haar naam en ze zei lia, en dat ze braziliaanse is. Ze blijkt al 13 jaar in Duitsland te wonen en praat dus goed duits.
het is een mooie lieve dame en had ook nooit eerder gezien heb ook niet gevraagd hoe lang ze daar werkt..stom stom stom..
ik kon geen beschrijving van haar hier vinden dus vandaar mijn inzending
eerst wat zitten knuffelen in de livingroom en toen naar de kamer gegaan.. .ze ging me uitgebreid pijpen en heeft een hele aparte techniek en geeft het kopje ook goed aandacht.... ze heeft een heerlijk kutje...dus kon er niet van afblijven... heerlijk in 69 gelegen en haar kutje heerlijjk verwend... toen condoom er om en echt super geneukt zoals je gewoon met een echte vriendin het doet.... intense...en niet het produktiegeneuk maar kwaliteit... ben helemaal niet zo'n neuker laat me bijna altijd alleen maar pijpen maar met haar was het echt super.... ze baalde toen ik klaar kwam ze had nog wel doorgewild zei ze ... nou volgende keer dan maar weer
anywayzzz deze dame krijgt een dikke 9,9 van me !