-
25 oktober 2005, 18:22
Marleen
Haarkleur/-lengte : lang/blond
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank/ kleine B cup
Nationaliteit/Taal : Russisch, Fins (van alles wat
)/ duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :Zonnetje rondom haar navel
Service: Goed
Tijdsduur :1.00
Prijs : 75 euro
16.12.2003
Ik zag MARLEEN in de hal van PHG staan maar omdat ik net van de kamer kwam maar een afspraak met haar gemaakt (ze is immers een druk bezet meisje).
Je hoort verschillende verhalen over Marleen en de proef dus maar eens op de som genomen.
Ze kwam me mooi op tijd ophalen voor onze afspraak en dat is al een pluspunt. Ze heeft een heerlijke koppie en een lekker lijfje. Op de kamer ons op het bed gevleid en eerst maar eens van dat lekkere lijfje genoten. Daarna het zoenen geprobeerd en dat was helemaal geen probleem, echter niet zo'n diepe tongkussen maar helemaal niet verkeerd. Het pijpen was gewoon goed te noemen en haar beffen was ook helemaal geen probleem en ze genoot er zichtbaar van.
Ook was er totaal geen tijdsdruk van haar kant want na de daad nog een sigaretje gerookt samen en de woorden zullen we gaan douchen (meisjes die er snel een eind aan willen maken zeggen dit vaak) zijn helemaal niet gevallen.
Marleen is me 100% meegevallen en ik zal zeker nog eens met haar naar de kamer gaan!!
Marleen is dus inmiddels verhuisd naar SAMYA
Jack42
-
-
25 oktober 2005, 18:34
14 januari 2005
Marleen is dus terug.. maar niet in GT of PHG echter in Samya.
Afgelopen vrijdag met Forza..Germania!! en Jozefjozef naar dit Keulse heilparadijs gegaan om daar in therapie te gaan... Ik heb me daar door de handen en het mondje van Marleen laten verzorgen.
Marleen kan lekker pijpen en tongzoent. dit laatste echter nog wat schuchter. Daarna geneukt totdat de zweetdruppels over mijn rug liepen en het met een FT-jte laten afmaken.
Was een goede wip maar kan het niet in mijn persoonlijke top tien plaatsen.
Later in de 'contactraum' liet ze me nog haar foto's zien die op de website van Samya geplaatst gaan worden... Dit zijn hele mooie foto's...
Ik kijk uit naar de foto's van de andere meisjes...
-
-
-
-
Marleen
Naam: Marleen (http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=11)
Haarkleur/-lengte : Blond/ lang
Lengte dame : 1,66 mt
Postuur/Cupmaat : Slank/ 75B
Nationaliteit/Taal : Fins/ Duits, Engels
Leeftijd : "20" (volgens fora op het internet 25)
Tatoeages/Piercings : Tattoo rondom de navel
Service: PZC, NMC, beffen, FT
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 75 euro
Extra’s bij het bezoek: Deze jongedame valt gelijk op door haar slanke mooie voorkomen. Echt een poppetje met een heel mooi gaaf gezicht. Ze komt uit Finland (zegt ze) en is een aantal jaren in Duitsland aanwezig. Na een gesprek op de bank naar de kamer vertrokken. Marleen komt was passief over (sommige dames bespringen je gelijk) en da's jammer. We weten allemaal waarvoor we op die kamer gaan en dan mag ze best toneelspelen alsof ze het leuk vindt. Niet dat ze onaardig is of doet, nee, ze blijft vriendelijk. Maar het interesseert haar niet zoveel (of was ik zo oninteressant?).
Marleen begon me te pijpen en deed dat zeker niet onverdienstelijk. Heerlijk en ik moest haar toch even vragen te stoppen, om niet vroegtijdig het feestje (althans mijn feestje) te bederven. Ze likte mijn ballen en nam toen kleine Dennis weer in haar mond. Daarna haar lekkere kutje gelikt. Omdat de druk op de leidingen er bij mij wel opstond maar besloten het neuken te laten voor wat het is (ik wist dat er nog wel een 2e ronde zou komen) en Marleen gevraagd of ze me wilde klaarpijpen (Französisch mit Aufnahme zoals ze het in Samya noemen). En pijpte Marleentje me totdat ik mijn zaad in haar keel schoot. Hmmm, heerlijk
Mooi meisje, jammer dat ze zo passief is. Desondanks goede service genoten, maar weinig kans op herhaling.
EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!
-
-
Gelukkig komt Marleen nog altijd uit Finland dat maakt haar zo speciaal, daar heb je er niet veel van .....
Willem2
PS Nu weer één... Marleen
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
-
-
altijd goed
Pipo heeft ook weer eens een bezoekje aan Samya gebracht en koos uiteraard als eerste Marleen. Ze staat op de website als 20 jaar maar is wel wat ouder. Je kunt haar echter alle leeftijden geven die je wilt want ze ziet er uit als 20/22. De service is goed(met mij zoent ze niet maar dat kan aan het roken liggen ofzo) maar je kan zo heerlijk aan klukkluk zuigen dat ik gelijk niks anders meer wil!!
-
-
31 augustus 2006, 07:40
Marleen is ook weer aanwezig
Op het Rheinforum wordt weer volop geschreven over Marleen, dus die is ook weer terug van vakantie
.
Founding Member
-
-
Volgens ISG.....
.....werkt Marleen nog steeds in Samya, ook recentelijk nog
.
Founding Member
-
-
She looks fantastic, but the service is not that good!
Be careful!
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten