Er zijn zoveel mooie quotes over sex en het ijsberenwereldje.
Post in dit draadje je favoriete - humorististisch, tragisch, filosofisch, whatever! Als het maar een mooie quote is!
De aftrap:
Love is just Lust with a Marketing Department
Er zijn zoveel mooie quotes over sex en het ijsberenwereldje.
Post in dit draadje je favoriete - humorististisch, tragisch, filosofisch, whatever! Als het maar een mooie quote is!
De aftrap:
Love is just Lust with a Marketing Department
Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?
De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!
Vond die spin op het bekende van de film Risky Business altijd wel toepasselijk:
"It's been a business doing pleasure with you"
"Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?"
Het onderschrift van Befke vind ik mooi:
"He's simple, works hard, fucks like a rabbit and licks like a dog. Basically, the man has got his priorities straight."
Laatst gewijzigd door bergm550; 26 oktober 2008 om 20:51
Forrest GumpLife is like a box of chocolates…you never know what you’re gonna get.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
respect....
Zojuist in een andere post van ZL gelezen:
"The big difference between sex for money and sex for free is that sex for money usually costs a lot less"
Nou hier komt een oude:
Een boer en een zog hebben noit genog, nun heer en nun beer willen steeds meer
Vertaald:
een boer en een vrouwtjesvarken hebben nooit genoeg, een heer en een beer willen steeds meer.
Voor iemand die nooit genoeg heeft, kortom elke ijsbeer !
Groet, Foots :wink:
Vrouwen hebben een reden nodig voor seks, mannen alleen een plaats.
Billy Christal
Cancel my subscription to the ressurection...
Daarnet gelezen:
Of all the sexual perversions, monogamy is the most unnatural
Cancel my subscription to the ressurection...
"Sex and golf are the two things you can enjoy even if you're not good at them."
(Kevin Costner-Tin Cup)
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Ergens gelezen:
"Mannen zijn slechts geinteresseerd in 5 onderwerpen:
1) geld
2) sex
3) auto's
4) sport
5) werk
Maar een man wil, als hij zich een tijdje met een van deze dingen bezig is geweest, altijd een van de andere 4 dingen."
Vandaar dat alleen sex toch gaat vervelen :D.
Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?
De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!
the difference between a man and a boy , is the price of his toy ...
vrouwen...onmisbare mispunten...
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
Ergens de deze gelezen, ik weet verdomd niet meer waar
"Ik ben het volstrekt met u oneens, ik zal u bestrijden met elk wapen dat ik heb, maar ik zal uw recht te zeggen wat u wilt, verdedigen óók met elk wapen dat ik heb."
En de deze: "ook gij Brutus" :zauberkis
"I spent 90% of my money on women and drink. The rest I wasted.":D
herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Een goede vind ik deze ( komt uit teen film met Morgan Freeman) :
"Dat elke man om de 17 seconden aan sex denkt geloof ik niet, dat zou betekenen dat hij telkens 16 seconden verkwist".
Twee mooie quotes van über-quoter François de la Rochefoucauld:
"Het toeval maakt veel fouten goed, waar het verstand geen raad mee zou weten."
"Het verstand helpt ons soms dapper bij het begaan van dwaasheden."
OOit in de kazerne de volgende zin ..........gelezen en het klopt....
Eén vrouwenhaar is sterker dan 2 paardenpaar!!!!
En voor wie het niet gelooft leg maar een mooie witte haar op je donkere pak en ga dan naar huis toe. Eens kijken wat moeders dan zegt.........
Laatst gewijzigd door thyraan1234; 15 februari 2009 om 14:09 Reden: aanpassing tekst
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest.
Groet, JS
It´s better to fail in originality, than to be succesful in following
I know nothing about sex because I was always married.
(Zsa Zsa gabor)
(uit : Venus im Pelz/Venus in Bont )Oorspronkelijk geplaatst door Leopold Von Sacher-Masoch
online op : http://www.farid-hajji.net/nc/books/...on/vp-all.html (Duits)
Engelse vertaling : http://www.farid-hajji.net/nc/books/...on/vf-all.html
Een poging tot vertaling (ahem)
(Ook een tof nummer van de Velvet Underground trouwens, Venus in Furs)De man is degene die begeert, de vrouw degene die begeerd wordt. Dit is de vrouw haar enig maar beslissend voordeel . Door zijn hartstocht heeft de natuur de man in handen van de vrouw gegeven, en de vrouw die niet weet hoe hem te onderwerpen, van hem haar slaaf, haar speelgoed te maken, en hem uiteindelijk met een glimlach te verraden is niet verstandig."...
"Hoe toegewijder een vrouw zich toont, hoe spoediger de man nuchter en bazig wordt . Hoe wreder zij hem behandelt en hoe minder trouw zij hem is, hoe lichtzinniger zij met hem speelt, hoe minder medelijden zij hem, toont, zo veel te meer zal zijn begeerte, zijn liefde, zijn aanbidding toenemen..."
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA