Issa
:wink:Saruman heeft ook met deze Polse schone nader kennis gemaakt. (Volgens mij zou ze heel mooi staan met een kort kapsel, twenties-look)
Zoals hierboven beschreven, komt zij eerder verlegen en timide over. Welicht zal ze wat drankjes nodig hebben alvorens helemaal los te komen. Zoenen was niet overtuigend.
Op de kamer hebben we elkaar vooral oraal verwend. Daarbij zag Saruman zijn lid soms volledig verdwijnen in haar mondje.
Afgesloten met een FT. Leuk.
45 min. op kamer + FT. In andere clubs zou hier een prijskaartje van 100€ op gekleefd worden. Ik nam dus 100€ en overhandigde die haar. Ze wilde wisselgeld nemen, maar ik zei dat ze het mocht houden.
Volgens mij is dit een dame die beter wordt naarmate je er meer sessies mee doet. Dan zal ze haar timide masker laten vallen, denk ik. Uiteraard schuilt er ook gevaar in teveel herhalingen, maar dat is een ander draadje....
Als eerste kennismaking met Sans Soucis, en met Issa, vond Saruman dit een geslaagde sessie.
Groeten,
S :wink:
"Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."
Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)