Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Beitrag Club Neby, Cindy (Bulgaarse) ex-VV

Naam : Cindy

Nationaliteit/taal : Bulgaarse / Duits

Leeftijd : 19-22jaar

Haarkleur/lengte : Bruinachtig lang haar

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : ja

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen

Extra:

RPlover, speciaal voor u,

Ik had al een sessie met Wanli gehad en 2 maal geschoten. Er liepen veel mooie en leuke dames in VV en uiteindelijk ben ik ergens bij het buffet gaan zitten. (Zal ik me wel thuis voelen, ja, jongens ik weet het, jullie denken dat ik nog meer wou freten).

Nou toen kwam er een mevrouw mij benaderen, dit bleek Bulgaarse Cindy te zijn. Ik zei dat ik al 2 keer geschoten had en dat mijn piel kaputt was (mijn mooiste en eerlijkste recentie die is verdwenen in algemeen geijsbeer !!! ). Ze zei dat ze hem wel weer in vorm kreeg met haar pijpkunst, maar ik waarschuwde haar dat dat wel even kon duren, gezien mijn piel kaputt ervaring.

Nou toch heeft ze me overgehaald en wij naar de kamer.
    Daar begon ze me prima te pijpen, ze draaide nogal graag haar kont naar me toe, en uiteindelijk deed zij 69 !!
    Nou heren, beren, ik ben hier GEEN fan van bij een DVP, dus dat doe ik NIET, kortom ik heb een minuut of 10 zeker op 5 cm. afstand tegen die kale poes gekeken en heren, beren, als ik iets niet wil, dan pas daar ook voor.

Uiteindelijk heeft ze 45 minuten gepijpt en toen heb ik even met haar gepraat. Na een kwartiertje weer gekust denk ik en daarna weer opnieuw. Uiteindelijk na anderhalf uur toch nog een sapje eruit geperst, geen idee wat ik nog allemaal gedaan heb, maar ik heb niet zo'n conditie, dus zij zal wel hard gewerkt hebben.

Eigenlijk weet ik ook van deze dame vrij weinig meer en ik herinner me alleen dat ik haar gevraagd heb naar Anelia een geweldig knappe Bulgaarse zangeres. Ze vroeg waar ik die van kende en ik zei dat ik die kende van een calender (echt waar!).

Heren, beren ik schaam me diep, maar meer kan ik er niet van maken. Wel weet ik nog heel scherp te herinneren dat ik na deze 2e sessie en na 3 keer geschoten te hebben compleet leeg was, maar echt enorm geil werd van Asha de poolse bardame, die sprekend lijkt op mijn advocate als ze lacht. Echt lief en oprecht, die oogjes, ze vond me gewoon leuk, vooral omdat ik in perfect pools kan zeggen dat ik geen pools spreek en dat ik een hollander ben.

Ook het mooie gezicht en het schitterende haar van Nilo, het leken wel 2 engeltjes, maar mijn energie was compleet op. Ik kon alleen nog geil kijken en praten en dat zelfs vond RP al ongepast richting de Theke. Nou ik niet, moet ze maar geen theke worden en zo lief naar me lachen. Afijn nog even langs Nilo gezeten, en ze vertelde me dat ze wel met me naar de kamer had gewild, toen ze langs een andere NL zat. Jammer, zowel voor mij als voor haar, want ik kan me van de 2 sessies die ik gehad had maar bar weinig herinneren.

Groet, Foots :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 november 2008 om 20:34

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Rotes Gesicht paspoortje

Oh een paspoortje kan beter iemand anders maken, want ik weet het echt niet meer !

Groet en sorrie, Foots :wink:

Last Online
    4 juni 2018 @ 08:10
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Beitrag Cindy, Bulgarien

Tja, gestern, am 1.11.08 hatte ich auch Gelegenheit mit der geilen Cindy ein Zimmer aufzusuchen
    Ich kam so gegen 19.30 h ziemlich kaputt in VV an, nachdem ich am Vortag schon 3 harte Sessionen in der Finca Erotica, Dierdorf hinter mich gebracht hatte, mit der zusätzlichen Erschwernis indem ich mir auch noch so ca. 30 Whisky bis morgens um 1/2 4 h zugeführt hatte.

Wie ich dann so gegen 13 h einigermassen klar war riefen mich george36 u. Robin an welche sich auf den Weg ins VV machten und riefen mich auch noch später aus dem Club an, sodass ich mich tatsächlich dann auf den Weg machte, die Sachlage dort auszuloten.
    Ich war körperlich noch ziemlich kaputt und machte mir kaum Hoffnungen
    das ich noch irgendwie zum Schuss kommen könnte.

Beim Eintreffen dort herrschte eine ziemlich gute Stimmung und es waren auch zieml. viele mir bekannte Eijsberen vor Ort. Unter Anderem Willem II, Rex, RPLover, george36, Robin, Manni1A , Tiga, timjava, graaf, 11cc, Carpe diem,Flipper, Scoobert und noch einige andere Kollegen aus Nederland. Die Namen hab ich leider vergessen ????:o sorry me.......

Leider gabs für mich um 19.30 h nix mehr zu futtern nur noch Nudeln und kein Fleisch, sodass ich darauf verzichtete.
    So begab ich mich also zu den Kollegen wo ich mich eine Zeit lang gut unterhielt (so ca. bis 21 h).

Aber dann !!!! Da kam SIE..............
    CINDY :alarm::hot::littleang

Ich war direkt hin und weg...............
    So kam es wie es kommen musste, nach einigen Worten an der Bar, knutschen, Schwanzkontrolle vor der Bar :D schickte ich sie eilends los einen Schlüssel zu besorgen.

Ich vergass total die Zeit und wir stellten alles an, was man im Sex anstellen kann von hard bis total schmusig und ich war dann nach 3 Stunden platt wie eine Flunder aber total glücklich.

Später sassen wir dann noch an der Bar schmusten und küssten noch, unterhielten uns und sie hatte keine Lust mehr noch mit jemand Anderem zu gehen :smilie_li

Dann kam leider um kurz nach 01 h die Verabschiedung und ich konnte mich kaum trennen von ihr.

In der Umkleide noch von den Kollegen verabschiedet und ab gings Richtung Köln, wo ich erst wieder um 03 h eintraf, wo ich gerade erst mit Muskelkater wach wurde.
    Das wars. Achso ja, bitte WillemII doch für mich die Beschreibung vorzunehmen. Die Frau macht Alles was es gibt und ist total lieb (jedenfalls zu mir) Blasen: 1. Sahne Ficken: wie der Teufel und wenn man sie fachgerecht leckt, dann kommt sie und geht total geil ab. Von mir: Note 1+, Wiederholungsgefahr: Wenn ich sie wieder sehe, kann ich ihr wohl nicht widerstehen und aus dem Wege gehen
    Na denn, schönen Sonntag noch, Gruss Egon :wink:
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Hallo W2, bitte mach mal für mich Passport. es fehlt wohl noch, dass sie ein Tatoo am re. Fussgelenk hat, halblange schwarze Haare, A-Cup, ca 1,65 gross
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Daumen runter Cindy, bulgaarse

Haarkleur/-lengte : Donkerbruin krullend haar tot halverwege haar rug
    Lengte dame : 165 cm
    Postuur/Cupmaat : Slank, B
    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse, engels
    Leeftijd : 20-25 jaar
    Tatoeages/Piercings: kleine playboybunny op haar bil, grote tatoeage op enkel/onderbeen
    Bijzonderheid: valse wimpers
    Service: tja ..
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 75 euro incl. FT

Als derde sessie vandaag met bulgaarse Cindy naar de kamer gegaan. Op de bank een beetje gezoend, maar geen pijpen. Ik miste duidelijk de klik, maar ik dacht: we wagen het erop.
    Op de kamer veranderde de houding naar profi: ze werd passief in zoenen (en in eigenlijk alles), waardoor ze heel slim kon overschakelen op pijpen, want dat was duidelijk het doel .... een FT. Het pijpen was wel aardig, maar zonder enige variatie. Ik had moeite om klaar te komen en dat is in Freude bijzonder te noemen!

2 minuten na het orgasme vroeg ze of ik meteen wilde afrekenen ter plekke of dat we dat bij de kluisjes gingen doen .. Bij het kluisje rekende ze me voor dat pijpen + FT + een vinger die in de buurt van mijn anus was geweest totaal 50 + 25 + 25 moest zijn Ik heb haar kort en bondig uitgelegd dat ik 75 voldoende vond, waar ze mee instemde

Kort samengevat: Freude onwaardig, onvoldoende sessie en vervolgens ook nog een bedrag voorrekenen dat niet klopt:o

----------
    Ik herinner me trouwens ineens dat ze na afloop zei dat in VV had rondgelopen (verbaasde me niets), het zal vermoedelijk over deze Cindy gaan: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=cindy
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Daumen runter

On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    11 februari 2024 @ 15:11
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Daumen hoch

gisteren met Cindy op de kamer geweest. Ik vind het een superlekker meisje en ze geeft goede service met zoenen, PZC. Supermeisje!!

Ook Freude zelf, waar wij sinds de heropening niet meer waren, ziet er erg goed uit. Ik vond dat de sfeer van enkele jaren terug weer helemaal daar is. Ook waren en aardig wat mooie meiden naar mijn smaak. Sexy wat jongere meiden dus. Ken weinig namen maar Cindy dus en ook Daniella is erg mooi maar er waren er nog wel 6 naar mijn smaak :p

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Daumen hoch @ Mauriceyep

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    ist sie. alles klar Mann, danke für Info !
    aber..............da geh ich nicht hin.
    warum? da wird AO angeboten.

Last Online
    Vandaag @ 23:49
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

Als afsluiter van de dag kwam ik bij Cindy terecht. Ze was me de hele tijd al opgevallen als zijnde de eigenares van de lekkerste billen van het huis. Heb haar dat ook gezegd, ze was verguld met het compliment. Echter, hoewel deze dame het niet onaardig doet, heeft ze nog wel enige bijscholing nodig voordat ze bij de top gaat horen. Ze is hier nog maar pas, heeft een beetje moeite met een publiek voorspel, verder dan een beetje zoenen wil ze op de bank niet gaan. Op de kamer blijkt dat zoenen niet echt haar ding is. Pijpen kan ze echter behoorlijk, ook het neuken in diverse standjes is o.k. Na een uitgebreide stoeipartij heeft ze me toch nog lekker klaargezogen. Niet de beste, maar voorlopig nog even het voordeel van de twijfel zou ik zeggen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    Vandaag @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Idee Cindy, Bulg.

sie ist zur Zeit in Freude !! VV geht sie nicht mehr lt. ihrer Aussage. Gebe bekannt, wo sie demnächst anzutreffen ist :D

Last Online
    Discussies
    147
    Thanks
    2.873

Standaard

Hi Beeren !

Unsere bulg. Cindy werkt nu bei Neby-Club, Dortmund-Marten, Martener Str. 539, Tel. +491732466100

www. Privatclub-Neby.de

Last Online
    22 december 2024 @ 01:17
    Discussies
    18
    Thanks
    63

Standaard

Bisst du sicher das es die selbe Cindy ist Egon, kann mich an den Tattoo auf das Bein nicht erinneren, wohl an die Playboy-tattoo auf den Po.

Last Online
    Vandaag @ 23:51
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hitman Bekijk bericht
    Bisst du sicher das es die selbe Cindy ist Egon, kann mich an den Tattoo auf das Bein nicht erinneren, wohl an die Playboy-tattoo auf den Po.
    Das weisst egon ganz genau
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten