Kan dat ook hierheen : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...4923#post94923
Of was die dag zo speciaal dat het bericht apart moet blijven staan
Kan dat ook hierheen : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...4923#post94923
Of was die dag zo speciaal dat het bericht apart moet blijven staan
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
shit stond afgelopen week in dagblad de limburger verkeerde datum
maar gisteren toch een risico wedstrijd bezocht ik zeg geen naam van des betreffende dame waar ik mee de kamer opwas maar na 5 min beffen werd ze me ongesteld kreeg ik een volle lading bloed recht in mijn gezicht het leek wel tomaten creme soep maar het ruikte naar gore rioolwater deze 19de oktober
zal mijvoor altijd in het geheugen bij blijven we hebben erna wel om moeten lachen
nou, lekker om te lachen...wie weet wat je opgelopen hebt
Hen,
Misschien snap ik het niet, maar jij gaat betalen om de dame te mogen beffen ?
Bah, dat doe ik nog niet als ze mij betalen !
Groet, Foots :wink:
Waarom bekend maken?
Ongestelde Dame, niet overdrijven he Heren.
Wat Russische Roulette? Van zodra er bloed bij te pas komt is het Russische Roulette, maar jullie kwakkie schieten jullie wel lekker in de bek..... en die gevaren moetend e Meiden er maar bijnemen, voor 25 euro extra, ik word wild van dit soort berichten...
Moeten de namen van die Beren ook bekend gemaakt worden en er een heksenjacht op ontketenen?
Grow up, die Meiden worden verplicht te werken, ongesteld of niet, en niemand verplicht ons hen in het bekkie te schieten. Of hen te beffen....
Bende hypokrieten.....
Wie sich die Zeiten doch ändern... :green_smiOorspronkelijk geplaatst door Manni1A am 3.11.2003
: neuer Name, neue Frisur, extended figure, extended service! :hot:Naja, nicht jeder PHG-Besuch kann ein Volltreffer sein - dachte ich, bis mir ENDLICH Angela über den Weg lief.
Sie sitzt im Nachtcafe, als ob sie kein Wässerchen trüben könnte, aber auf dem Zimmer geht sie ab wie ein Teufel. Ich hatte das Glück, sie als Tagesjungfrau zu erwischen, weshalb sie mein Zungenspiel zwischen ihren herrlichen Schenkeln spürbar genoss. Es folgte ein wildes Liebesspiel mit tiefen, feuchten ZK und einem Abschuss in der Doggy-Stellung - sie hat wirklich den perfekten Hintern dazu. Angela (19) ist eine optisch tolle und dazu noch ausgesprochen niveauvolle Maus mit sehr schönen weiblichen Rundungen und großer Leidenschaft. Der Wiederholungsfaktor beträgt exakt 100 Prozent (mehr geht nicht).
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Ja, dat mag ze, maar dat doen ze niet allemaal. Euh, normaal geen enkele.
Ach, van de meesten weten jullie het gewoon niet, er zijn sponsjes Heren Beren, waarmee er lustig op los kan geneukt worden zonder dat wij er iets van merken. Sponsjes die diep ingebracht worden, en wij merken niks van hun ongesteldheid........
Ik beschouw het dan ook gewoon als een werkongeval (de risico's van 't vak van beffertjes ha ha:teuflisch)
:wink:
Willi69
Gisteren was het weer een dag van het ijsberenforum samen in PHG veel andere beren waren er niet dus PHG moet dan ook blij zijn dat wij er wel komen in grote getalen.
aanwezig waren dan ook;
Timjava,pipokoeien,Big30,11cc,Sonny,Obelix,sir wankelot en Jansen en dan ben ik er nog enkele vergeten. ook shummi was aanwezig maar het kan ook zijn dat hij niet weg is geweest :D
Het eten was niet zo geweldig maar ook niet slecht,en het aanbod dames was wel ruim voldoende.
Er zaten niet echt veel Jansen meisjes bij dus helaas geen : Jenna/Jane,Franceska,Laura Duits,Kiara.
Maar Katja Oekranie was er wel.
Een dronken vrouw is een Engel in bed dus dacht ik laat ik deze dronken dame dan maar eens meenemen en flink nemen dat ze weer nuchter wordt.
Ze had 2 flessen champagne gedronken en niet gegeten dus ze was zo sloom als een vaatdoek.
Ik ben dan ook met haar meegegaan en heb natuurlijk weer een bijzondere ervaring achter de rug (zelfs de afstandsbediening van een airco heeft ze opgeslokt)
Volgens mij gaan nu alle airco,s spontaal aan en uit als zij voorbij loopt.
Na de pizza heb ik afscheid genomen van de aanwezige ijsberen.
Wat me opvalt is dat er weer weinig geschreven wordt zodat rplover het makkelijk krijgt met het kiezen van het beste verhaal.
Was woensdag jl. weer een zeer vertrouwd en als vanouds gezellig avondje avondje PHG! Ik spotte een aantal dames die weer terug waren zoals Esmeralda, Mia (Korea) en Henrietta.
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
volgende week ga ik eens naar phg, ben ooit eens in de palace binnengesukkeld 18 maanden geleden, niet wetend wat ik daar zou aantreffen, en vond dat super, is phg te vergelijken met de palace??
Ik heb op een ander forum gelezen dat er geen vrouwen zijn in de PHG
Daarom zal ik er weer 8 nieuwe opzetten .
:wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
@Jansen,
Ja lijkt me ook weer leuk, mocht ik je niet zien dan volg ik gewoon de geluiden van een gillend klaarkomende dame die langs alle plinten wordt gedouwd door die spettend jonge en knappe Jansen.
Lijkt me weer echt leuk, met zoveel ijsberen. W2 geef je wel ruim op tijd door dat we met zijn allen komen en niet alleen aan de traitteur, maar vooral aan die aardige en mooie jongedames.
Groet, Foots :wink:
P.S. ja cola dat was het ja, en daar moet ik inderdaad meervoudig van boeren !
Ik heb al wat spijkers en hout in de wagen liggen om te repareren wat ik kapot neuk morgen.
Ik neem ook wat tape mee zodat ik na een flinke PZC gebeuren haar mond kan afplakken en dan niet later te horen krijg dat de gillende dame door Jansen helemaal leeg getrokken is en er zelfs weer een nieuwe binnenband in moet.
Omdat het Halloween is en ik vorig jaar uit het publiek werd getrokken voor een show met Mannel met slagroom en kersenjam heb ik voor morgen een tros bananen fles chocomelk en wat druiven bij me dan kan ik de druiven met de banaan naar binnen stampen en de chocomelk Ha Ha zelf opdrinken. Ik ben al in trainingskamp gegaan om met wat nieuwe standjes morgen Jenna/Jane het zweet van haar lichaam te laten lopen.
En de zatte Katja even tegen de spiegel zetten,met haar mond open zodat ze kan zien door haar keelsgat dat Jansen haar tot ver boven in haar slokdarm via even een doorsmeerbeurd geeft.
Ja ik heb er zin an om ook nog even een andere ( nieuwe) dame een blijvende tatoo van Jansen te geven daar is toch ook halloween voor.
Laat de heksen maar komen.
Ik zal door deze uitspattingen dan ook niet veel eetlust hebben dus kan Foots mijn consumptie bonnen gebruiken.
Lets Go and Fuck
@Jansen,
Nou, dan is de Hölensuppe wel aan jou besteed als ik het zo hoor.
Waarom pakken die stripteases toch altijd Sonny (in VV) of U (in PHG) ?
Ja we gaan ertegenaan morgen, ehh, ik bedoel vandaag !!
Groet en welterusten, Foots :wink: