Geile hond Rex en Drummie neuken nieuwe Poolse jongedame van 20 jaar!
Ja mensen, het heeft even geduurd, maar dan hier het verslag van een bezoek aan Acapulco 2 weken geleden.
De geile avonturen van Rex en Drummie gaan gewoon door....
Acapulco vind ik de meest relaxte tent van allen!
Waarom?
Entree is 25 euro, een meisje voor een half uur 40 euro, lekker goedkoop dus!
Daarnaast is het een schitterende omgeving met zwembad, turks stoombad, lounche banken en mooie tv-schermen aan de wanden.
Je moet echter wel snel in de rij staan voor het eten, want die Duitsers vreten binnen 2 minuten alle bakken leeg.
Maar goed, het gaat dus ook om de dames die zich daar begeven.
Rex liep weer als een bezetene door de ruimtes, op jacht naar zijn 1e slachtoffer. Rex, neem nou eens je voorgeschreven tabletjes in, voordat je naar een club gaat! De volgende keer houd ik je aan de lijn!
Echter was ik de 1e die met een heerlijke nieuwe dame een kamer betrad.
Een Poolse dame, 20 jaar jong, die net een paar dagen daar pas werkte.
Wat een lichaam had die blonde dame zeg, ongelooflijk!
Natuurlijk alles gelikt wat te likken viel. Het enige minpuntje was de zoenkunsten die niet al te vergevorderd waren.
Wel heerlijk klaargekomen. Zeker een aanrader!
Rex kon niet wachten tot ik klaar was, want hij wilde dat meisje ook eens proberen, en ja hoor, daar ging de dolle hond, direkt nadat ik klaar was.
Ook Rex had een heerlijk half uur en kwam met dezelfde conclusies naar buiten als de mijne. Gelukkig had ik haar eerst volgespoten, zodat ik zijn speeksel/sperma niet hoefde te proeven.
Ik hield voor gezien die avond.
Rex echter niet. Die kreeg er zin in, na de Poolse dame.
Als een dolle loopse teef liep hij wederom door het pand, wachtend op de Turkse dame die continue bezet was.
Uiteindelijk na lang wachten, mocht de dolle hond erop.
Keffend naar de kamer, kwam hij voldaan van de kamer.
De hondsdolheid was eruit, en we konden terugkeren naar huis.
Al met al weer gezellig avondje uit met de stichting.
Jammer dat Willem er niet was, maar die zal wel, net zoals vele anderen, in Golden Time hebben gezetten.
Heren, verandering van spijs doet eten!!
Heren, slaap lekker, en droom zacht van de mooie dames.
Enne, likken die kont!
Uit,
Drummie
Laatst gewijzigd door thesickboy; 31 oktober 2008 om 09:54Reden: taalgebruik