Naam : Cindy
Nationaliteit/taal : Bulgaarse / Duits
Leeftijd : 19-22jaar
Haarkleur/lengte : Bruinachtig lang haar
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup
Tatoeage / Piercing : ja
Service : PZC, NMC, zoenen, beffen
Extra:
RPlover, speciaal voor u,
Ik had al een sessie met Wanli gehad en 2 maal geschoten. Er liepen veel mooie en leuke dames in VV en uiteindelijk ben ik ergens bij het buffet gaan zitten. (Zal ik me wel thuis voelen, ja, jongens ik weet het, jullie denken dat ik nog meer wou freten).
Nou toen kwam er een mevrouw mij benaderen, dit bleek Bulgaarse Cindy te zijn. Ik zei dat ik al 2 keer geschoten had en dat mijn piel kaputt was (mijn mooiste en eerlijkste recentie die is verdwenen in algemeen geijsbeer !!! ). Ze zei dat ze hem wel weer in vorm kreeg met haar pijpkunst, maar ik waarschuwde haar dat dat wel even kon duren, gezien mijn piel kaputt ervaring.
Nou toch heeft ze me overgehaald en wij naar de kamer.
Daar begon ze me prima te pijpen, ze draaide nogal graag haar kont naar me toe, en uiteindelijk deed zij 69 !!
Nou heren, beren, ik ben hier GEEN fan van bij een DVP, dus dat doe ik NIET, kortom ik heb een minuut of 10 zeker op 5 cm. afstand tegen die kale poes gekeken en heren, beren, als ik iets niet wil, dan pas daar ook voor.
Uiteindelijk heeft ze 45 minuten gepijpt en toen heb ik even met haar gepraat. Na een kwartiertje weer gekust denk ik en daarna weer opnieuw. Uiteindelijk na anderhalf uur toch nog een sapje eruit geperst, geen idee wat ik nog allemaal gedaan heb, maar ik heb niet zo'n conditie, dus zij zal wel hard gewerkt hebben.
Eigenlijk weet ik ook van deze dame vrij weinig meer en ik herinner me alleen dat ik haar gevraagd heb naar Anelia een geweldig knappe Bulgaarse zangeres. Ze vroeg waar ik die van kende en ik zei dat ik die kende van een calender (echt waar!).
Heren, beren ik schaam me diep, maar meer kan ik er niet van maken. Wel weet ik nog heel scherp te herinneren dat ik na deze 2e sessie en na 3 keer geschoten te hebben compleet leeg was, maar echt enorm geil werd van Asha de poolse bardame, die sprekend lijkt op mijn advocate als ze lacht. Echt lief en oprecht, die oogjes, ze vond me gewoon leuk, vooral omdat ik in perfect pools kan zeggen dat ik geen pools spreek en dat ik een hollander ben.
Ook het mooie gezicht en het schitterende haar van Nilo, het leken wel 2 engeltjes, maar mijn energie was compleet op. Ik kon alleen nog geil kijken en praten en dat zelfs vond RP al ongepast richting de Theke. Nou ik niet, moet ze maar geen theke worden en zo lief naar me lachen. Afijn nog even langs Nilo gezeten, en ze vertelde me dat ze wel met me naar de kamer had gewild, toen ze langs een andere NL zat. Jammer, zowel voor mij als voor haar, want ik kan me van de 2 sessies die ik gehad had maar bar weinig herinneren.
Groet, Foots :wink: