Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch Kim(berly) ( Sans Soucis)

Deze week staat voor Gustomas oa in het teken van ontdekkings reisjes..een soort ontdek je plekje ...
    Afgelopen donderdag eerst even uitgebreid verwelkomd door niemand minder dan Amanda... Het blijft een boefje, maar wel leuk zo..
    Maar met het binnentreden in de bar smolt Gusto zowat weg. Hij kon zijn ogen niet geloven. Met de prive contacten van de voorgaande avond nog vers in het geheugen gegrifd, loop je hier zomaar niets vermoedend de bar in en valt je oog op een supermooie Afrikaanse dame...... het zou zo de zus van ....kunnen zijn.... Afijn, even slikken , knietjes weer gestrekt en onze verwelkoming die we op een afstand met oogcontact hadden gehad, maar eens omgezet in een warm onthaal....
    Kim is geboren in de Benelux maar heeft Afrikaanse ouders... het resultaat mag er zijn... Een mooi snoetje en mooie lange haren...
    Deels van haarzelf deels extensions... resultaat heel mooi.
    Haar accentje is heel leuk en appetijtelijk. Awel...
    Even later komt er nóg een Afrikaanse binnen rennen. Een hele actieve dame, kon zelfs de paal niet met rust laten....
    Toch heeft Gusto zijn aandacht bij KIm weten te houden, hoewel in zijn hoofd toch een en ander speelde... Dat kón toch geen toeval zijn dat hier vanavond 2 afrikaanse dames zaten terwijl Gusto 's middags een haast onmogelijke keus had moeten maken...welke club zou het worden die avond..
    Afijn het lot deed er alles aan om Gusto te trootsen bij de gedachte die regelmatig bij hem opkwam.... had ie wel de goede keus gemaakt...

Deze eerste avond is het niet meer gelukt met Kim te kameren...Op gegeven moment was ze in haar eentje gaan kameren... ze was moe en had rust nodig...
    Kim is een heel rustige dame. Die wel haar mondje weet te roeren... Houd verband met haar ervaringen in de 2 andere clubs waar ze wel eens acte de presence had gegeven...dat wil zeggen, 2 clubs die ze noemde... lijstje hoeft niet compleet te zijn.
    Het waren 2 clubs in het Zuiden van Nederland...
    Gisteravond haar al vroeg aangegeven dat ik nog bij haar terug zou komen en dan niet enkel om haar te masseren...Had haar aan de bar een schouder en nek massage gegeven die bijna verkeerd uit viel... ze werd zo ontspannen en dreigde lekker in slaap te dommelen .. Had ik zo een mooie dame mogen wakker maken...yumie yummi, maar...geen kans, Céline zag een en ander gebeuren en met haar stemmetje weet ze ieder wakker te schudden...
    Het gevoel bij het masseren was eel goe en daarom zat een kamerbezoek in het verschiet... Met een wegkomertje, van..."ik wil het leukste tot het laatste bewaren", accepteerde ze mijn verontschuldiging en kon Gusto weer eens een rondje sauna gaan maken...
    Je wil de sauna in , je gaat erin zitten maar je weet dat je weer veel mist in de bar,.. saunabezoekjes zijn dan meestal ook erg kort...
    Later Kim uitgenodigd om te gaan kameren.. Wijselijk gaf ze tijdig aan dat het wellicht over een uurtje bedtijd voor haar zou zijn....
    Aangezien ze mij daar (nog) niet bij wilde hebben, nu maar gaan kameren.. Dat was een hele aardige gewaarwording.. Kim had een verrassing die me heel goed beviel...... Het deed Gusto terugdenken aan de hele mooie tijden van lang geleden in zijn huwelijk...
    Lekker genoten als toendertijd... voelen, even wachten, nog eens voelen...
    Het was een hele fijne "Back in time" ervaring voor papa Gusto zoals Amanda me steevast meent te moeten noemen...
    Een heerlijk uur volgemaakt met Kim. Kim is een grote Afrikaanse dame, maar toch heeft Gusto zich kunnen weren...nee, zonder gekheid, het is heerlijk toeven met deze dame... Rustig als jij dat wil, wat vlotter ook als jij dat wil...
    Waar sex al niet goed voor is.... een goede remedie tegen hoofdpijn bij dame s..dat wist ik al...maar vandaag toch weer iets bijgeleerd....
    Kim wil voorlopig nog tot of tot en met Dinsdag blijven.

Voor degene die " iets anders" wil ervaren... die hebben nu nog de kans... tot dinsdag....

Kim is het bruine meisje met die rustige lieve lach... én het is de mooiste van de bruine dames, als er méér aanwezig zijn tenminste... Maar dat is in mijn ogen, smaken verschillen en Naomi is ook niet te versmaden...trouwens...

Kim bedankt en geniet ervan de komende tijd....
    Ik zal aan je denken...

Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Discussies
    4
    Thanks
    624

Daumen runter kim

ik ben de afgelopen dagen ook een keer met haar naar de kamer geweest, ik kan niets anders zeggen, als dat het de grootste teleurstelling uit mijn ijsberen-carriere geweest is.
    alles ging zonder gevoel, en niets mocht.
    misschien maar goed ook, want beneden stonk ze enorm , volgens mij vergeet ze soms te douchen als ze met andere beertjes weg is geweest.
    Tegen mij had ze ook het leuke verhaal dat ze bijna weg ging, maar ze is toch de hele avond gebleven, kennelijk is dit haar manier om ijsbeertjes te lokken !
    1 ding heb ik vanavond in elk geval geleerd in sans soucis, voortaan blijf ik heeeeeeeeel ver weg van deze dame, en ik raad andere ijsbeertjes aan hetzelfde te doen !

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

heb deze kim ook in een massagesalon gewerkt??? Ik herken haar ergens van groetjes bert

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Zo zie je maar weer hoe de een of de ander over de dames denken, GustoMass in de wolken en Sandy die er alles aan zal doen om haar te mijden, zal moeilijk worden om hier wijs uit te worden, voor Stiffie geen probleem die zal toch niet snel meer naar SansSoucis toe gaan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandy Bekijk bericht
    ik ben de afgelopen dagen ook een keer met haar naar de kamer geweest, ik kan niets anders zeggen, als dat het de grootste teleurstelling uit mijn ijsberen-carriere geweest is.
    misschien maar goed ook, want beneden stonk ze enorm , volgens mij vergeet ze soms te douchen als ze met andere beertjes weg is geweest.
    Tegen mij had ze ook het leuke verhaal dat ze bijna weg ging, maar ze is toch de hele avond gebleven, kennelijk is dit haar manier om ijsbeertjes te lokken !
    1 ding heb ik vanavond in elk geval geleerd in sans soucis, voortaan blijf ik heeeeeeeeel ver weg van deze dame, en ik raad andere ijsbeertjes aan hetzelfde te doen !
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Frage dezelfde Kim en toch zo anders??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandy Bekijk bericht
    Het is niet passend om aan een recensie te twijfelen....
    Maar toch laat me dit niet los.....
    Als Sandy met Kim op kamer is geweest, is hem bekend in welke toestand ze verkeert. De rede van het binnenkort stoppen is dan ook heel duidelijk aan haar figuur, lees haar buik,af te lezen... Kim is namelijk niet alleen.....
    Natuurlijk, over wat een dame wel en wat een dame niet toe laat op kamer, daar beslist de dame zelf over.. Dat is iets tussen de dame en de gast, en zo ook in dit geval. Je kan zelfs verwachten juist in dit geval.
    Dat een wilde vrijpartij er met haar voorlopig even niet inzit, zie je zo aan haar... Wat verwacht je , wat mag je verwachten als je met haar gaat kameren..?

Over haar hygiëne , dat is toch een punt. Gusto kent Kim intussen ook wat beter, tja hij heeft immers wel vaker een zwak voor Afrikaanse dames... en daarom trekt deze dame zeker zijn aandacht.
    Gezien alles wat ze in de bar , maar ook in de keuken doet om het 't nieuwe wezentje zo goed en gezond mogelijk te maken, kan Gusto zich niet voorstellen dat daar de in deze recensie beschreven hygiëne bij past...
    Vergissen is menselijk maar de manier van hygiëne van Kim , die op Gusto op een aantal punten zelfs wat overdreven overkwam, kan ik niet rijmen met bovenstaande ervaringen...
    Gusto was er niet bij, maar wil dit toch even kwijt..

Kim, meisje, het ga jou en .... goed.

Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    7 januari 2017 @ 17:45
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Blinzeln

Ben het volledig met bovenstaande woorden van Gusto eens. Alleen kan ik het niet zo goed verwoorden als Gustomass. (Ieder zijn kwaliteiten). Vorige week fijne kamersessie gehad met haar en hygiene is niets op aan te merken.
    Gisteravond zag ze er ook weer erg appetijtelijk uit.
    Gewoon een fijne meid.:smile:

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten