Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Lana (Duits)

Last Online
    Vandaag @ 20:13
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Reden Lana (Duits)

Naam : Lana
    Haarkleur/lengte : Half-lang zwart sluik haar met een lange lok die soms over haar ogen valt.
    Lengte dame : 1.69m
    Postuur/Cupmaat : Vrij slank en rank/A-tje
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 21 jaar
    Tatoeages/Piercings : Kleintje op schouder en boven haar L-borst/ Dacht het wel
    Service : Goed, TZ, FT, beffen, NMC, PZC nog een beetje zonder fingerspitzen gefuhl
    Bijzonderheden : Aardige onderhoudende meid die ook buiten de kamer leuk contact blijft zoeken
    Kosten: 100 Euro/35m

Zat weer eens met Forza op een bankje uit te rusten van een sessie en wat rond te kijken. Wie komt daar aan?
    Tony met haar vriendinnetje Lana, dames hadden er wel zin in want na eerst een vriendelijke begroeting zat Tony alras op de schoot van Forza en Lana op de mijne :p.

Of we nu er al klaar voor waren, tsja twas half zeven en een uur later zou miss sunshine gelijk een Zwitsers uurwerk weer haar vaste openings nummer voor de avond genaamd Big30 opzoeken dus eigenlijk niet .

Had Lana geen boodschap aan, "gemeen lachend" begon ze licht ontuchtig te worden en ik overwoog gelet op de reactie snelheid van eerst Biggie en toen Big maar meteen met haar een kamer op te zoeken :thefinger, toch maar afgesproken dat we elkaar later op de avond/nacht zouden treffen zo gezegd zo gedaan.

Toen we (Sonny was inmiddels ook gearriveerd) a trois weer op een bankie zaten en de nacht zijn intrede al had gedaan, kwamen de dames er weer aan. Tony kwam nu Sonny aan het lachen brengen met haar ondeugende en wat stoute openbare spelletjes.

Deed Sonny de opmerking ontlokken "het lijkt hier Bernds wel", geen Idee wat dat impliceert, ik ken Bernds niet !

Lana moest ook lachen, maar na 10m'tjes toch met haar maar een kamer opgezocht. Jonge mooi meid, lichaam van een rhytmische gymnast, houdt er van zelf gestimuleerd te worden, duurt wel even voordat ze op "temperatuur" is :D! Aber dann, aber dann :teuflisch.

Leuke vrolijke meid die kwa p-werk nog wat te wild te keer gaat en nog wat aan raffinement moet winnen.

Afmaken ging voor de verandering eens een keer met een Ft, twas eigenlijk een halfje, waren wel ruim een half uur op de kamer, maar dat was geen probleem.

Toen ik later op de avond (nou ja diep in de nacht want het was na 04u) Forza na zij laatste sessie weer trof, zagen we Lana bezig met een paal.

Voor de duidelijkheid ze was een paaldans act aan het instuderen en kreeg wat instructie van een meer bedreven dame in deze. Ze droeg toen een stringetje en ik had op 5m afstand een loge plaats waar haar ranke lichaam, kronkelend om een paal weer eens voor een prettige prikkeling van de erotische zenwuwcellen zorgde.

Het tafreeltje nog even aangeschouwd maar toen was het inmiddels al bijna half vijf, we besloten toen maar eens de aftocht te gaan blazen :D ... .
    De vogels floten dat het een lieve lust was toen we tegen het ochtend gloren de Oase verlieten.

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Blinzeln Lana

Lekkere meid, Biggie !!

http://www.fkk-girls-labyrinth.com/lana.htm

Note Big30-Mod
    n.b.
    - Leeftijd op web-sites zijn niet altijd te vertrouwen, ze verzekerde me dat ze 21j was, zal nooit met een dame van 19j de kamer op gaan . FKK dames geloof ik op hun woord altijd en onvoorwaardelijk.
    - Van dame begrepen dat ze er geen problemen mee heeft open en bloot op web-sites te staan, integendeel zelfs zei ze!

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Reden

Lana begroette Big30 en Forza vriendelijk toen ze om half acht de Oase was binnen getreden en aan de bar voor een kopje koffie had plaats genomen.

Ze vertelde waarom Tony en haar zusje Denise er niet waren, legde uit waarom ze haar haar wat had bijgeknipt en bijgekleurd van die dingen dus.

Er was gisteravond een dames overschot dus kwam ze 2 uur later naast me zitten en zei heel zielig, "Keiner will heute Abend mit mir".

Ze wou weer een rondje gaan lopen en toen realiseerde ik me dat ik al eerder zat te twijfelen tussen de mooie Tsjechische Christina met een top-service of de aardige Lana met een heel mooi lichaam maar met orale tekortkomingen.

Omdat Lana zich inmiddels tegen me aan had gevleid viel de keus dus op Lana :p.

Werd een geslaagd uurtje met een normale afsluiting, geen top-attractie, wel aardig en helaas oraal moet ze toch een her-examen doen.

Lana is lang en slank heeft donkerbruin sluik haar en heeft het profiel van pak hem beet een Roemeense rytmische gymnaste :D. Maar das puur toeval overigens .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Standaard

Deze dame zag er afgelopen zaterdag erg goed uit. Ook een nieuwe look en charmante presentatie. Ik denk dat als mijn broertje dit ziet..........Lara meteen voor een uurtje geboekt is Ze spreekt ook een beetje Nederlands en kwam wat spraaklessen bij me halen.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Deze dame zag er afgelopen zaterdag erg goed uit. Ook een nieuwe look en charmante presentatie. Ik denk dat als mijn broertje dit ziet..........Lara meteen voor een uurtje geboekt is Ze spreekt ook een beetje Nederlands en kwam wat spraaklessen bij me halen.
    Waarmee maar gezegd wil zijn dat er meer redenen zijn om af te reizen naar de Oase dan Servische Brunettes, Kroatische Blondines of Poolse Brunettes :D :thefinger :D!
    Ach zolang we maar niet naar de Oase hoeven af te reizen voor jonge Roemeensen die met poppen spelen .

Overigens bij Lana bespeur ik wel enig herhalingsgevaar! Nu zeker .

:wink: :wink:

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Lächeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Maar de verrassing -voor mij- van dit weekend was mijn sessie met de Duitse Lana, vooral omdat zij op het oog helemaal niet mijn type is. En ik niet de hare :p. Deze dame heeft een groot deel van haar rug en armen getattooeerd met fraaie, sprookjesachtige figuren en heeft een stoere, ongenaakbare uitstraling. Toch vingen wij elkaars blik op verschillende momenten gedurende mijn eerste dag aldaar. Op enig moment kwam ze naar me toe, ging bij me zitten en begon een luchtig maar geinteresseerd gesprekje. Een laatste blik en stoute lach mijn kant op deed de kleine Extince sterk ontwaken en mij besluiten haar toch uit te nodigen voor een kamergang. Wat blijkt: Lana is heel warm in de omgang, erg sexy en vrouwelijk, zoent lekker, neemt de tijd om ook zelf te genieten en neukt de sterren van de hemel. Jezus wat lekker was zij. 90 minuten genieten geblazen. Haar aftersales is ook prima, tweemaal kwam ze nog even met me knuffelen en kussen, waarbij ze snel een intiem moment weet te creeren. Helaas werkte ze de volgende dag niet, anders was ik graag op herhaling gegaan met deze hete bliksem. Big30 bleek haar te kennen en beaamde na afloop mijn beleving met haar. Mijn onvolwassen vooroordeel dat vrouwen met veel tatoo's wat masculien, koel en 'not my cup of tea' zouden zijn is bij deze effectief ontkracht :D. Dank je wel voor deze les Lana. I am wiser for it.
    Lana en Extince!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten