Lana (Duits)
Naam : Lana
Haarkleur/lengte : Half-lang zwart sluik haar met een lange lok die soms over haar ogen valt.
Lengte dame : 1.69m
Postuur/Cupmaat : Vrij slank en rank/A-tje
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 21 jaar
Tatoeages/Piercings : Kleintje op schouder en boven haar L-borst/ Dacht het wel
Service : Goed, TZ, FT, beffen, NMC, PZC nog een beetje zonder fingerspitzen gefuhl
Bijzonderheden : Aardige onderhoudende meid die ook buiten de kamer leuk contact blijft zoeken
Kosten: 100 Euro/35m
Zat weer eens met Forza op een bankje uit te rusten van een sessie en wat rond te kijken. Wie komt daar aan?
Tony met haar vriendinnetje Lana, dames hadden er wel zin in want na eerst een vriendelijke begroeting zat Tony alras op de schoot van Forza en Lana op de mijne :p.
Of we nu er al klaar voor waren, tsja twas half zeven en een uur later zou miss sunshine gelijk een Zwitsers uurwerk weer haar vaste openings nummer voor de avond genaamd Big30 opzoeken dus eigenlijk niet .
Had Lana geen boodschap aan, "gemeen lachend" begon ze licht ontuchtig te worden en ik overwoog gelet op de reactie snelheid van eerst Biggie en toen Big maar meteen met haar een kamer op te zoeken :thefinger, toch maar afgesproken dat we elkaar later op de avond/nacht zouden treffen zo gezegd zo gedaan.
Toen we (Sonny was inmiddels ook gearriveerd) a trois weer op een bankie zaten en de nacht zijn intrede al had gedaan, kwamen de dames er weer aan. Tony kwam nu Sonny aan het lachen brengen met haar ondeugende en wat stoute openbare spelletjes.
Deed Sonny de opmerking ontlokken "het lijkt hier Bernds wel", geen Idee wat dat impliceert, ik ken Bernds niet !
Lana moest ook lachen, maar na 10m'tjes toch met haar maar een kamer opgezocht. Jonge mooi meid, lichaam van een rhytmische gymnast, houdt er van zelf gestimuleerd te worden, duurt wel even voordat ze op "temperatuur" is :D! Aber dann, aber dann :teuflisch.
Leuke vrolijke meid die kwa p-werk nog wat te wild te keer gaat en nog wat aan raffinement moet winnen.
Afmaken ging voor de verandering eens een keer met een Ft, twas eigenlijk een halfje, waren wel ruim een half uur op de kamer, maar dat was geen probleem.
Toen ik later op de avond (nou ja diep in de nacht want het was na 04u) Forza na zij laatste sessie weer trof, zagen we Lana bezig met een paal.
Voor de duidelijkheid ze was een paaldans act aan het instuderen en kreeg wat instructie van een meer bedreven dame in deze. Ze droeg toen een stringetje en ik had op 5m afstand een loge plaats waar haar ranke lichaam, kronkelend om een paal weer eens voor een prettige prikkeling van de erotische zenwuwcellen zorgde.
Het tafreeltje nog even aangeschouwd maar toen was het inmiddels al bijna half vijf, we besloten toen maar eens de aftocht te gaan blazen :D ... .
De vogels floten dat het een lieve lust was toen we tegen het ochtend gloren de Oase verlieten.
Groet,
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche