-
3 november 2008, 21:14
Mona (Turkije)
Haarkleur/-lengte : gitzwart / halflang
Lengte dame : 1,67m
Postuur/Cupmaat : slank / 75B
Nationaliteit/Taal :Turks / Frans
Leeftijd : net 21
Tatoeages/Piercings : nope
Service: soeper troeper (hangt graag het sletje uit)
Voordelen: sletje
Nadelen: sletje
Tijdsduur : een uurtje is ook maar een uurtje
Prijs : 70
Extra's bij het bezoek: te gek voor woorden
Ik stond nog wat na te praten met die overloper van een Toppie33, en mijn beste vriend Foots, toen ik haar in mijn gezichtsveld zag verschijnen.
Eén blik richting haar, en ze stapte op me af. Een korte woordenwisseling, en al snel werd me duidelijk, dit is een sletje pur sang, maar dan wel eentje van het lekkerste soort.
Net iets voor de relnicht. Barbara was nog aan het nashowen, maar mijn aandacht, die had dat lekkere ding in 't rood. Zou rood dan toch de kleur der liefde zijn, of waren het alweer mijn dierlijke instincten die boven kwamen drijven. Lust, lust en nog eens lust. Al gauw maakte ik Toppie33 duidelijk wat mijn smaak was, en hij kan er nog inkomen ook
Wat een lekker stuk, wat een sletje, dacht ik luidop. Toppie leek niet zo zeker en dacht dat het gewoon een lieve Meid was, zoals er wel tig in GT rondlopen. Die mannen daar zijn ook niks gewend
Even dacht ik dat één of andere Duitser haar van me ging afsnoepen, en dat kon ik niet laten gebeuren, ben dus maar als een grote jongen op haar afgestapt, een gesprek aangeknoopt:
rpl: what is your name?
m: mona
rpl: where are you from?
m: Turkey
rpl: why don't we talk in the room?
Mona weg, een sleuteltje gaan halen, en ze kwam terug met wel heel erg slecht nieuws, zo zou later blijken. Wachttijd van een kwartier, die zou uitlopen tot nog iets langer
Mona had zin in wat ophitserig gedoe, en begon me daar dan ook in verlegenheid te bregen, haar kont tegen me aanduwen, terwijl die geile Foots (die nooit en van niets zijn handen kan thuishouden) het lekker vond.
Man, wat is dat een uitdagend lekker ding. Ik werd zowaar verlegen voor mezelf, dat wil deze relnicht helemaal niet, maar toch liet ik haar maar begaan. Een vol kwartier heeft dit lekker ding me zowat verkracht, in het midden van de bar in planeet x. Shame on you, relnicht, je moest je schamen......tot diep in je nerven
Na een goed kwartier eindelijk een sleutel te pakken gekregen, en naar de catacomben van de planeet afgedwaald.
En daar kwamen mijn stoutste verwachtingen uit......
(...... en nu zou Zakkenleger zeggen, de rest vertel ik jullie toch niet, of Toppie, de rest houd ik voor mezelf..... kort... schrijf alles of zwijg helemaal)
.... op de kamer aangekomen, maakte ze wild de sluiting van mijn badjas open, en gezeten op de bedrand gaf ze me een pijpbeurt, die bijna zijn gelijke niet kent. Lekker, zalig, heerlijk, superlatieven schieten me nog steeds te kort, maar ik moest me bedwingen om niet te doen wat ik helemaal niet wil. Ze zag dat ik moeite had, en plaagde me door nog wat heviger door te gaan met haar pijpkunsten. Lekker sletje
Na een goede tien minuten zo gestaan te hebben , kroop ze tegen me omhoog, en mocht ik haar van haar felrode kledingstukken ontdoen, terwijl zij mij kuste. Rechtstaand, beiden, mijn berenvel werd verder afgestroopt en aangestroopt, en ze draaide zich gewoon om, hield haar rode schoenen aan met hoge hakken, en plofte haar armen op bed, kromde haar rug.
Wow, moet ik luidop gedacht hebben, wow wow wow. Daar stond zij dan rechtop, en dat lichaam op bed. Ditmaal had ik geen hulp nodig, en dat zicht op die lekkere kont, dat verzicht op haar prachtig lijf, heerlijk gewoon, dat ik haar zo mocht binnendringen.
Wat een heerlijk lichaam heeft dit heet gevalletje.
Na een tijdje, go, vergeef het me, maar ik kijk niet op mijn klok, kroop ze verder op bed, en kon ik niet anders dan haar volgen, ze nam plaats naast me, draaide haar lekkere kontje naar me toe, trok één been omhoog, en ik mocht haar zo verder bereiden:teuflisch
Wat is het op zo'n momenten heerlijk om een man te zijn. Ze zoende me dan ook, in die houding - lepeltjeshouding met opgetrokken been- was het heerlijk om haar zo aan te kijken, haar hoofd naar me toe te trekken, en haar vol te tongzoenen.
De relnicht had het niet helemaal meer, of had het helemaal niet meer, alweer een toppertje bij, en wat een zalig sletterig gedrag, zo mogen ze allen van mij zijn. Op zo een Meid kan je niet verliefd worden, daar wordt een man gewoon gek op, en knettergek van.
Het halfuurtje was al meer dan voorbij als ze besloot boven op me plaats te nemen, en mijn handjes achter me met de sluiting van mijn badjas vast te binden. Heerlijk, machteloos lig je daar als man, je kan nergens aan, af en toe komt ze verleidelijk dicht, laat ze die lekkere borsten proeven, af en toe zoent ze, maar het overgrote deel van de tijd plaagt ze, zodat ik net niet... net niet erbij kon. Net niet aan die heerlijke borsten, net niet aan die zalige tong.
Dan weer duwt ze me weg, terwijl ze me zachtjes berijdt, dan weer ging ze wild tekeer.
Op het moment supreme, de ontlading, gaf ze me een innige zoen.
Topklasse, deze Meid.
Verwacht geen GFE, als dat al mag bestaan, verwacht geen saaie seks mannetje-vrouwtje, maar verwacht een plagerige, heerlijke Meid, die zalig pijpt, je je gang laat gaan , maar dan graag de touwtjes in handen neemt.
En bij het afrekenen, tja, ik stond versteld, ze vroeg voor een dik uur, en meer dan een kwartier openlijk voorspel in de bar slechts 70 euro.
Wat ik met plezier voldaan heb, en de BTW heb ik haar cadeau gegeven, kan dat arme kind haar bijdrage leveren aan de Turkse of Duitse staat:teuflisch
Herhalingsgevaar? Zo erg als Shakira .......
:wink:
-
-
4 november 2008, 00:03
Heren, beren,
Ik zag deze lekkere dame met RPlover en omdat ze moest wachten op de sleutel even met haar gespeeld. Wat zijn die RPlover en de Topie toch bescheiden !
De dame vond het echt hartstikke leuk dat ik haar bij haar borsten pakte en het liefste wilde ze mij ook nog op de kamer meenemen, want ze maakte duidelijk dat ze 2 gaten gevuld wild hebben. De heren vonden mij maar bruut, hebben ze me nog nooit op een motorclub feest gezien met de stripteasedanseres !!
Nou ik was helemaal niet geil, zeker niet van de Barbara show, wel een beetje van de mooie Ebru. Kortom hij (kleine Footsie) was te kort om er mee te gaan spelen, maar iets zegt me dat ik samen met RPlover nog eens een herendubbelspel met een dame ga spelen.
RPlover het is/was een leuke dame, ik had mee moeten gaan. Spijt komt echter na de zonde.
Groet, Foots :wink:
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten