Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Jansen vertelt over zijn vele DVP ervaringen!

Mijn eerste bezoek is zo lang geleden,maar ik weet wel dat ik als 22jarige eerst meerdere malen met mijn auto in Eindhoven over de Hemelrijken ben gereden.
    Heel langzaam langs de dames die op de stoeprand stonden in een minirok met een goed gevulde koltrui op een herfstachtige avond.
    Dan stopte ik een paar meter verder en kwam de dame naar mijn rechterportier gelopen.
    Ik draaide dan het raam open en dan kwam een parfumlucht met een lekker kopie naar binnen kijken met mooie rode lippen die dan vroeg " Ga je mee !!

Ik vroeg dan wat kost het en kreeg het antwoord wat ik al vele malen had gehoord van 35 gulden schat !
    Ik zei dan even nadenken en rijdt nog een rondje.
    Ik voelde dan aan mijn lul of hij al hard was en reed dan weer een rondje.
    Na dit een paar avonden gedaan te hebben vond ik dat ik nu maar eens mee moest gaan.
    Dus na een gesprek van waar gaan we dan naar toe ,en hoe lang duurt het,parkeerde ik mijn auto en liep achter de dame aan die via een zijdeur naast een erotheek de trap op ging.
    Ik voelde de hartslag van angst en spanning in mijn keel en keek naar boven
    onder de korte rok naar een witte slip.
    Geil was ik wel en boven was het een beetje donker met een rood peertje in een fitting.Er stond een smal eenpersoonsbed op een kamertje van 3m lang en 2 m breed en een stoel.Zij deed haar minirok en laarzen uit gevolgd met de witte koltrui maar de BH bleef wel om haar borsten en haar nijlons bleven ook aan.
    Ik gaf haar 35 gulden deed mijn schoenen uit trui en hemd werden gevolgd daarna mijn spijkerbroek.
    Toen kwam het grote gebeuren ze wachte op het moment dat mijn slip uit ging en dat moest nu gebeuren.Ja daar stond ik dan met een slappe piemel en kousen nog aan.
    Zij deed haar slip uit en een grote bos krullend haar deed mij dan ook heerlijk op geilen.
    Ik moest op bed gaan liggen en ze deed wat trekwerk terwijl ik over haar rug aaide en heel voorzichtig haar BH voelde.
    Ze vroeg of het de eerste keer was en ik bevestigde dat, ze lachte en zij dat ze dat wel aanvoelde omdat bij deze vraag mijn penis weer wat kleiner werd.Ze zei dat ze me al diverse malen had voorbij zien rijden en het leuk vond dat ik bij haar was gekomen .
    Ze was denk ik rond de dertig jaar langzwart haar mooi figuur en ze deed nu zelf haar BH af.
    Ik voelde me opeens op mijn gemak en mijn penis werd weer groter en harder.
    Ik voelde eens tussen haar spleet en ze lachte en deed haar benen iets uit elkaar.
    Ze ging liggen op het te smalle bed en ik kreeg een condoom over mijn penis die na wat trekken nu een mooie grootte had aangenomen.
    Ik ging boven op haar liggen en duwde mijn penis tussen haar begroeide spleet.
    Ik ging als een haas te keer met mijn hoofd naast haar en snifte aan haar parfum en zij kreunde dat ik dacht dat ik super bezig was
    ik kwam klaar met een kreun die ik niet echt durfde uit te roepen omdat ik dacht dat er dan mischien wel een pooier binnen zou komen.
    Ze kroop onder me vandaan en ik kreeg een velletje papier ik deed mijn condoom af en veegde mijn penis af.
    Ze deed haar BH aan trui er over en maakte haar spleet schoon met een washandje.
    Ik keek er naar en vond dat ik wel even haar verwend had dus vroeg ik ook nog was het goed ?
    Ze lachte en zei kom nog maar eens langs schat en deed haar slip met minirok en laarzen weer aan.
    Daar ging ik dan trap af naar beneden een kus op haar wang en kijken of niemand mij zag toen ik de zijdeur open deed en met mijn kraag op naar de auto liep.
    In de auto ademde ik uit met een gevoel van wat was dit super zeg en rook nu zelf naar haar parfum in mijn hals.
    Ik starte de auto en dacht toen ik de Hemelrijken af reed wat is dit mooi binnenkort weer terug.
    Ik reed terug naar mijn vriendin en dacht nu heb je een echte vent.

Wordt vervolgt omdat er een mooi vervolg kwam in dit peeskamertje.

Ik heb hier hele mooie herinneringen uit deze tijd
    Laatst gewijzigd door Jansen; 12 juli 2008 om 01:43

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Mijn tweede bezoek aan een DVP

Ik was vrij onrustig omdat ik mede een gevoel had gekregen van ik ben echt vreemd geweest.
    Ik hoopte dat niemand mij daar gezien had en was daarom niet erg spraakzaam deze dagen.
    Na een dag of vier reed ik weer door de Hemelrijken en zag dat ze er niet stond,ik was meteen down en reed naar de Edisonstraat met zijstraten om even wat tijd te winnen om daar te kijken en daarna weer terug te gaan in de hoop dat ze er weer was.
    Maar nee na diverse malen mijn ronden gereden te hebben was zij er niet.
    Ik ben toen teleurgesteld terug naar de Edisonstraat terug gereden heb mijn auto geparkeerd en heb daar wat ronden gelopen.De meiden meestal Afrikaanse uit Ghana tikten tegen het raam om me binnen te wenken.
    Er zat ook een mooi donker meisje bij die een mooi figuur had mooie borsten en lekkere billen met een aardig smoeltje.
    Zij tikte niet tegen het raam maar lachte heel verlegen.
    Ik ben bij haar naar binnen gegaan en ze vertelde dat piipen met condoom en neuken 50,- gulden was voor een kwartiertje.
    Ik ben achter haar naar boven gegaan en heb me uitgekleed op het kamertje zij kwam na een paar minuten terug en ondeed zich van haar setje.
    Ik op mijn rug (zonder kousen)en zij naast me de condoom om penis heen en
    5 minuten gepijpt daarna hebben we het gedaan dat zij op haar rug lag en ik met haar borsten kon spelen.
    Ze vroeg of ik vanachteren haar wou nemen? Ik schrok en dacht nee niet in haar donkere gat maar ze zij gewoon op zijn
    Ja daar had ik wel zin in dus ik lekker tegen haar strakke billen aan en heerlijk zelf klaargekomen.
    Ook nog even met haar poes gespeeld wat ze goed vond en toen weer voorzichtig naar buiten.
    Ik was blij dat ik toch nog aan mijn trekken was gekomen.
    Nieuwschierig ben ik toch nog even naar de Hemelrijken gereden richting huis en schrok omdat mijn eerste DVP nu buiten stond.
    Ik stopte en keerde de wagen om,en zij ging zelf richting het huis waar zij werkte dus ik iets sneller achter haar aan.
    Ik deed mijn raam open en vroeg of ze nog terug kwam waarop zij antwoorde dat ze het koud had en binnen een sigaret ging roken.
    Ze vroeg ofdat ik sigaretten bij me had ? uh ja zei ik, dus maakte zij mijn deur open en stapte zonder te vragen in.
    Ik gaf haar een sigaret en vuur en ze zei ik had het koud en het was door het slechte weer toch een slechte avond.
    Ik parkeerde mijn wagen in de zijstraat en het was nu rond 00.45 u ook bijna geen verkeer meer.
    Ze zag dat ik constant in mijn binnenspiegel keek en legde een hand op mijn bovenbeen en vroeg ben je een beetje nerveus?
    Nou mijn adem ging weer vanuit mijn keel flink op en neer maar zei nee hoor ik kijk hoe rustig het is.
    Ze voelde in mijn kruis en ik voelde het bloed alweer stijgen.
    Jij bent nog heel jong zei ze zal ik je eens met mijn mond verwennen.
    Ik dacht daar ga ik ,maar kon me niet bewegen verstijft was ik van schrik en blijdschap.
    Ze gooide haar peuk naar buiten deed het raam weer dicht en achter de beslagen ruiten maakte ze mijn broek open ze pakte mijn inmiddels groeiende pik naar buiten en trok hem af.
    Toen deed ze een condoom erom en pijpte me totdat ik klaar kwam. vol spoot ik het condoom en ze lachte en zei nou jij was er wel aan toe vandaag.
    Ik genoot en vroeg of ik bij haar ook nog even mocht voelen ze lachte deed haar rok omhoog en haar slip opzij en zei hier moet je me vingeren met je duim boven op mijn klit.
    Ik deed dit maar was niet gek ik had zelf ook al meerdere verkeringen gehad en wist wel wat mijn vriendinnen lekker vonden (deze waren dan niet ouder dan rond de 19 jaar en deze was 32 )
    Ik heb haar dan ook gevingerd en voelde dat ze nat werd, ze deed haar beenspieren spannen en mijn hand zat klem.na een minuutje zei ze zo dat was lekker ik heb het met jonge jongens eigenlijk nooit zo ver laten komen.
    Ze deed haar rok weer goed en ik vroeg wat krijg je van me ze lachte en zei geef maar 25 gulden dan kan ik straks sigaretten kopen en een taxi pakken.
    Ze gaf me een kus en zei je bent nog zo lief (ik leek wel verliefd na deze opmerking)
    Ze stapte uit en ik volgde haar bewegingen.
    Ja dit was mijn tweede avond ik heb haar nooit meer gezien maar ik weet nog precies hoe ze eruit zag.

Als ik dan de plaat Annabel hoor (ik kan niet zonder jouw ) dan denk ik nog altijd aan haar

Wordt vervolgt door een verhouding met een DVP ook in Eindhoven

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Steeds meer en dure hobby geworden

Na mijn vorige ervaringen kwam ik echt los ik ging nu om de twee weken eens kijken of er op de Hemelrijken en Edisonstraat iets rondliep of achter het raam zat waar ik het mee zou kunnen.
    Ook vanwege mijn werk veel onderweg pakte ik langs de Koningsweg Otterloo en Schaarsbergen ook af en toe een dame die daar aan de weg stond om op de hei even een beurt te geven.
    En ik breide het uit om ook op de wallen Adam en de rode brug Utrecht te gaan.
    Het spijkerkwartier in Arnhem en SKW in Antwerpen kwamen erbij tot ik terug kwam om het weer eens af te bouwen.
    In de Edisonstraat liep ik tegen een Poolse aan (nickname) Coiska een mooie blonde dame van 29 jaar.
    Met haar heb ik een sex relatie gekregen die een jaar of drie duurde en ook bij haar thuis kwam voor sex omdat ze was opgehouden in Eindhoven en alleen nog twee dagen in het SKW ging werken.
    Toen ze weer terug in Eindhoven ging werken bij Yvonne Hofstraat heb ik daar met haar nog fijne sex uren gehad.
    Na een jaar is ze opgehouden en met een relatie vertrokken naar een andere woonplaats nu heb ik haar al eneige jaren niet meer gezien en vind het jammer.
    In SKW heb ik jaren terug Lenny leren kennen en zij was een mooie opvolgster ook als zij er niet was had ik in het SKW wel een paar andere toppers waarvan er nog een werkt (mooi negerinnetje)
    Lenny spreek en zie ik nog en we hebben dan alleen nog sex op lokatie maar dit is een enkele keer per jaar.
    Nadat ik een relatie kreeg met een meisje in mijn woonplaats ging ik voor de spanning toch nog even buiten de deur kijken en liep ook nog tegen Naomie aan die ook bij Yvonne hofstraat werkte.
    Met haar en later met haar bij Muntbolwerk in Den Bosch heb ik tot enkele maanden terug nog sex gehad en ook soms in een hotelletje in de buurt van den Bosch.
    Ook mis ik haar en nog vele waar ik tussen door heerlijk mee kon genieten.
    In 2001/2002 ben ik voor het eerst in de Duitse clubs aangeland.
    Het was PHG met een zwembad waar nu het nachtcafe is en daar kom ik nog steeds graag.
    Als ik een reunie zou kunnen organiseren met alle dames waar ik sex mee heb gehad dat was PHG te klein.
    Ook tijdens werkbezoeken cq vakanties in het buitenland heb ik ook vele soorten van Prostitutie meeegemaakt.
    Ik kies wel voor de legale dames die ruim meerderjarig waren omdat dit in het buitenland niet altijd zeker was,nam ik altijd een dame van (volgens mij minstens midden 20 )
    Het zijn er denk ik nu toch wel (ruim 25 jaar) zo,n 300 verschillende
    Na PHG in Duitsland ook GT, Oase,Livingroom, Vila Vertigo en Babilon en in Belgie nog even van Relax mogen genieten.

Maar ik geniet nog steeds met deze hobby en probeer nu maar een keer per week te gaan wat de laatste 2 weken niet lukte

Wordt vervolgd met een speciale gebeurtenis ook weer een super ervaring.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Vervolg van je pik achterna lopen ! met je kraag omhoog

Op een gegeven ogenblik dat je tijd hebt om na te denken had ik zoiets van waar ben ik mee bezig en is het slecht wat ik doe.
    Natuurlijk heb je twee kanten en wint de kant van onschuldig zijn zodat je verder kan kan met je hobby.
    Ik had zoiets van, in mijn omgeving doet niemand dit dus ben ik fout bezig maar aan de andere kant zeg ik tegen mezelf bijvoorbeeld :er zijn in Amsterdam rond de 200 prostituees en deze hebben gemiddeld rond de 4 klanten per dag is 800 x 7 dagen per week is 5600 klanten.
    En toch als men een onderzoek houdt over naar een prostituee gaan dan zegt bijna iedereen "heb ik nooit gedaan"
    Dus we zijn hypocriet omdat ik denk wel 50% er wel een keer geweest is.
    Als je dan door een hoerenbuurt heen rijdt en achteraan moet sluiten in de file dan denk ik och ik ben dus weer niet de enige.
    En daar ga ik weer met mijn kraag omhoog en wel 4x langs dezelfde ramen om tenslotte bij een dame naar binnen te gaan.
    Meestal komt er dan weer een nieuw probleem omdat ik geen keuze kan maken en loop nog een keer extra rond.
    En op het moment dat ik beslis gaat net een andere viese man naar binnen en doet ze de gordijnen dicht.
    Kut denk ik dan en loop rustig door langs de volgende ramen waar negerinnen kloppen tegen de ruiten die er bijna uit barsten.
    Nog een ronde dan en dan maar een ander met een beetje geluk zit er wel weer een nieuwe bij.
    Ik kijk op mijn horloge en het is inmiddels al bijna 2 uur later geworden en nog geen keuze gemaakt dus het wordt nu tijd.
    Dan valt de keuze op nummer 2 die er nog wel zat en ik ga naar de deur die zij open doet en ik stel de vraag wat kost het (dit heb ik dit uur al 6 keer gedaan maar dat hoort bij deze wandeling) E.50,- voor PMC en neuken.
    Ik zeg even over na denken en zij gooit de deur achter me dicht waaardoor ik denk daar kan ik maar beter niet terug komen.
    Nog een ronde en zie dat de gordijnen nog dicht zijn en loop iets verder waar een dame naar mij heel onschuldig glimlacht voor de derde maal.
    Nu neem ik een beslissing en ga naar haar terug omdat zij zo onschuldig en afstandelijk blijft ze opent de deur en zegt loop maar door de trap op
    Ik zie dat ze haar gordijn voor haar raam dicht schuift even in de spiegel kijkt en met haar handen haar haren goed legt om daarna mij te volgen.
    Boven is het schemerig,warm,en de deur staat open van een kamer die een slecht rood lichtje aan het plaffond heeft met een bed aan de kant een wasbak een kast met tafeltje en wat foto,s van naakte dames aan de muur.
    Ze vraagt E.50,- en deze leg ik op het tafeltje zij pakt deze en brengt het naar beneden met de mededeling kleed je maar vast uit ik kom zo terug.
    Dus ik ontdoe me van mijn kleding ( ook mijn sokken omdat vrouwen een grote hekel hebben met mannen in bed die zijn sokken aan houden).
    Ik speel vast met mijn penis zodat hij wat groter wordt om een betere indruk te maken en hoor dat zij de trap weer opkomt.
    Ze sluit de deur en doet haar lingerie uit loopt naar de was tafel en vraagt of ik even kom om hem te wassen ze laat de kraan lopen met warm water en ik hang mijn penis boven de wasbak,zij pakt hem en wast hem met zeep uit een flesje daarna spoelt ze hem af en geeft me een stuk keukenrol.
    Op een bidet naast de wastafel spoelt ze haar kruis en droogt hem met ook keukenrol.
    Dan gaan we naar het bed waar ik haar wil bewonderen maar nu toch zie dat het niet de dame is waar ik echt op val ( geen Jansen meisje dus) maar wil het toch wel even afmaken.
    Ze maakt mijn penis wat harder en vraagt mijn naam terwijl ze er een condoom omdoet.
    Dan pijpt ze me en ik denk aan dat meisje waar ik net te laat voor was.
    Ze gaat op haar rug liggen en doet haar benen opzij zodat ik hem er in kan steken en begin met pompen.
    Zij kijkt richting raam en denkt mischien van wat ze vanavond gaat eten dus ik vraag haar om te draaien en op zijn te nemen, ze vind het oke en nu kijk ik tegen een paar hele mooie billen aan met de foto,s aan de muur waarvan een van Pamela Anderson. Ja nu gaat het beter en wordt ik weer geil,ik stoot een paar minuten en kom klaar met mijn ogen naar de foto,s.
    Ik haal hem eruit en zij loopt weer naar het bidet waar ze in plast.Ze zegt pak maar een stukje papier en het condoom mag je in de prullenbak gooien.
    Ik doe het condoom weg maar wast toch even mijn slappe penis.
    Zij kleed zich aan en ik ook we zwijgen tot we beneden zijn en dan zegt ze dag schat doe je jas maar dicht het is koud.
    Ik geef haar een kus op de wang en zeg tot binnenkort en verlaat het pand.
    Ik kijk of er geen bekende zijn en ook kijk ik even om, ze doet de gordijnen open en wacht op de volgende ik denk nee dat was het niet.
    Teruglopend naar mijn auto zie ik dat het andere meisje weer voor het raam zit en glimlacht ik denk shit had ik maar...................................

Volgend verhaal is een vakantie ervaring

Last Online
    Vandaag @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch wat een frappante gelijkenis...

Jansen, wat een frappante gelijkenissen met ervaringen van ondergetekende.
    Zonder er een wetenschappelijk onderzoek op los te laten , durf ik het aan te stellen dat tussen 40 en 80% van de door jou genoemde 5600 klanten per dag deze ceremonie op vrijwel identieke manier meemaken.
    Voor jou en mij onder andere een rede om toch eens Duitsland in te trekken...
    Hopelijk doen dat niet deze 40 tot 80% van die 5600 klanten, anders wordt het proppievol in onze clubs..... Dan heb ik het nog niet over die eerset 40% die wellciht nóg mindere ervaringen heeft achter de ramen..

Ga zo door met je belevenissen Jansen.

Doet me denken aan Farce Majeur...Jaaaahhhh, tis uit het leven gegrepen!!!!.

Oei, wat worden we oud nietwaar??

Gustomass die biografieën wel ziet zitten...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Op een gegeven ogenblik dat je tijd hebt om na te denken had ik zoiets van waar ben ik mee bezig en is het slecht wat ik doe.
    Natuurlijk heb je twee kanten en wint de kant van onschuldig zijn zodat je verder kan kan met je hobby.
    Ik had zoiets van, in mijn omgeving doet niemand dit dus ben ik fout bezig maar aan de andere kant zeg ik tegen mezelf bijvoorbeeld :er zijn in Amsterdam rond de 200 prostituees en deze hebben gemiddeld rond de 4 klanten per dag is 800 x 7 dagen per week is 5600 klanten.
    En toch als men een onderzoek houdt over naar een prostituee gaan dan zegt bijna iedereen "heb ik nooit gedaan"
    Dus we zijn hypocriet omdat ik denk wel 50% er wel een keer geweest is.
    Als je dan door een hoerenbuurt heen rijdt en achteraan moet sluiten in de file dan denk ik och ik ben dus weer niet de enige.
    En daar ga ik weer met mijn kraag omhoog en wel 4x langs dezelfde ramen om tenslotte bij een dame naar binnen te gaan.
    Meestal komt er dan weer een nieuw probleem omdat ik geen keuze kan maken en loop nog een keer extra rond.
    En op het moment dat ik beslis gaat net een andere viese man naar binnen en doet ze de gordijnen dicht.
    Kut denk ik dan en loop rustig door langs de volgende ramen waar negerinnen kloppen tegen de ruiten die er bijna uit barsten.
    Nog een ronde dan en dan maar een ander met een beetje geluk zit er wel weer een nieuwe bij.
    Ik kijk op mijn horloge en het is inmiddels al bijna 2 uur later geworden en nog geen keuze gemaakt dus het wordt nu tijd.
    Dan valt de keuze op nummer 2 die er nog wel zat en ik ga naar de deur die zij open doet en ik stel de vraag wat kost het (dit heb ik dit uur al 6 keer gedaan maar dat hoort bij deze wandeling) E.50,- voor PMC en neuken.
    Ik zeg even over na denken en zij gooit de deur achter me dicht waaardoor ik denk daar kan ik maar beter niet terug komen.
    Nog een ronde en zie dat de gordijnen nog dicht zijn en loop iets verder waar een dame naar mij heel onschuldig glimlacht voor de derde maal.
    Nu neem ik een beslissing en ga naar haar terug omdat zij zo onschuldig en afstandelijk blijft ze opent de deur en zegt loop maar door de trap op
    Ik zie dat ze haar gordijn voor haar raam dicht schuift even in de spiegel kijkt en met haar handen haar haren goed legt om daarna mij te volgen.
    Boven is het schemerig,warm,en de deur staat open van een kamer die een slecht rood lichtje aan het plaffond heeft met een bed aan de kant een wasbak een kast met tafeltje en wat foto,s van naakte dames aan de muur.
    Ze vraagt E.50,- en deze leg ik op het tafeltje zij pakt deze en brengt het naar beneden met de mededeling kleed je maar vast uit ik kom zo terug.
    Dus ik ontdoe me van mijn kleding ( ook mijn sokken omdat vrouwen een grote hekel hebben met mannen in bed die zijn sokken aan houden).
    Ik speel vast met mijn penis zodat hij wat groter wordt om een betere indruk te maken en hoor dat zij de trap weer opkomt.
    Ze sluit de deur en doet haar lingerie uit loopt naar de was tafel en vraagt of ik even kom om hem te wassen ze laat de kraan lopen met warm water en ik hang mijn penis boven de wasbak,zij pakt hem en wast hem met zeep uit een flesje daarna spoelt ze hem af en geeft me een stuk keukenrol.
    Op een bidet naast de wastafel spoelt ze haar kruis en droogt hem met ook keukenrol.
    Dan gaan we naar het bed waar ik haar wil bewonderen maar nu toch zie dat het niet de dame is waar ik echt op val ( geen Jansen meisje dus) maar wil het toch wel even afmaken.
    Ze maakt mijn penis wat harder en vraagt mijn naam terwijl ze er een condoom omdoet.
    Dan pijpt ze me en ik denk aan dat meisje waar ik net te laat voor was.
    Ze gaat op haar rug liggen en doet haar benen opzij zodat ik hem er in kan steken en begin met pompen.
    Zij kijkt richting raam en denkt mischien van wat ze vanavond gaat eten dus ik vraag haar om te draaien en op zijn te nemen, ze vind het oke en nu kijk ik tegen een paar hele mooie billen aan met de foto,s aan de muur waarvan een van Pamela Anderson. Ja nu gaat het beter en wordt ik weer geil,ik stoot een paar minuten en kom klaar met mijn ogen naar de foto,s.
    Ik haal hem eruit en zij loopt weer naar het bidet waar ze in plast.Ze zegt pak maar een stukje papier en het condoom mag je in de prullenbak gooien.
    Ik doe het condoom weg maar wast toch even mijn slappe penis.
    Zij kleed zich aan en ik ook we zwijgen tot we beneden zijn en dan zegt ze dag schat doe je jas maar dicht het is koud.
    Ik geef haar een kus op de wang en zeg tot binnenkort en verlaat het pand.
    Ik kijk of er geen bekende zijn en ook kijk ik even om, ze doet de gordijnen open en wacht op de volgende ik denk nee dat was het niet.
    Teruglopend naar mijn auto zie ik dat het andere meisje weer voor het raam zit en glimlacht ik denk shit had ik maar...................................

zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard zo oud als je je voelt...............

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Oei, wat worden we oud nietwaar??
    In ieder geval nooit te oud om te neuken, toch.............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Vandaag @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Cool nou...dat zeker niet maar....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    In ieder geval nooit te oud om te neuken, toch.............
    Nou ..als Gustomass een dame mag ontmoeten die graag en goed wil zoenen... wil hij graag proberen aan te geven ..neuken...nu even niet.nl....
    Met het risico natuurlijk dat ze me dan extra wil pakken en me gelijk dwingt haar lekker te neuken...
    Hoeft ook niet slecht te zijn...eigenlijk is bij het ouder worden het behoud van aanpassingsvermogen een belangrijk wapen in de strijd....
    Morgen wellicht in de praktijk brengen...

Gustomass die enkel de dagen dat ie sex heeft gehad meetelt in het ouder worden.... Dat doet ie overigens ook graag bij andere collega's. Denk dat Rex me mogelijk met stip als eerste in "leeftijd" zal inhalen...

Nu wordt het weer echt tijd om ertegenaan te gaan...
    Je wordt een dagje ouder tenslotte.nietwaar???

Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard vele jaren terug was mijn favoriet ook al een Poolse ( Coiska)

Na een groot aantal belevenissen in diverse steden waar ramen of een zandpad aanwezig is kom ik toch ook weer in de galvanistraat terrecht.
    ( Edisonbuurt)door een gangetje heen te lopen om niet op te vallen kom ik in de bovengenoemde straat.
    Meteen rechts op de hoek zit een mooie sjieke Poolse dame (Coiska) is haar nickname
    Ze lacht en ik loop door met het idee van G.Ver Domme wat een griet.
    Na meerder ramen gezien te hebben waar de donkere dames weer bijna de ruiten er uit slaan loop ik via de overkant terug en wenk haar naar de deur.
    Ze staat op en komt naar de deur en laat me binnen.
    Ik vraag de kosten maar het antwoord is toch FL. 35,- en we gaan naar boven zij loopt voor waar ik van houd en na te betalen wordt er uit gekleed na PMC een nummertje en ze blijft me heel lief in mijn ogen aankijken terwijl ik klaar kom.
    Na een gesprekje verlaat ik haar en kom terug naar een week. dit doe ik ongeveer 3x en vraag daarna of ze geen adres heeft waar ik prive kan komen omdat ik het niet zo fijn vind om herkend te worden.
    Ze geeft me meteen haar adres en tel.nr en we maken een afspraak bij haar thuis.
    Na een kop koffie en wat prive verhalen gaan we naar haar eigen slaapkamer we kleden ons uit en op het ruime bed schuif ik meteen naar beneden om haar poes te likken door een vlinder dun slipje.
    Ze pakt mijn hoofd en houdt hem teder vast tijdens het likken maar nu met mijn tong langs de slip naar binnen waar een nat spleetje zich opent voor mijn tong.
    Na een minuut of tien voel ik dat ze zich samen spant en zich laat gaan.
    Hierna krijg ik een PMC en gaan we verder met een nummertje en op zijn
    Ook zij had een spiegel aan de wand en plaffond vandaar dat ik daar nog steeds op geil.
    Na heer FL.50,- te betalen sta ik weer buiten en tel al af voor het volgende bezoek.
    Deze bezoeken komen snel achter elkaar en ook blijven we langer dan een uurtje bezig ik betaal haar dan ook steeds FL.50,-
    Na een week of 6 gaat ze in Antwerpen voor de ramen werken en komt steeds minder in Eindhoven,ons contact gaat over ook omdat ik met een nieuw schatje aan het flirten ben en ook met haar een sex relatie krijg die ook stiekum in de auto,bos en in een sex hotel zich uitbreidt ( De postkoets in Lommel )
    Na een jaar kom ik bij Yvonne in de Hofstraat te EHV en laat me voorstellen aan een aantal dames,plotseling staat Coiska voor me en geeft me een hand
    Ik zeg wat ben ik blij jouw nog eens terug te zien, omdat je niet meer woont waar we regelmatig samen waren en ook je telefoon is dood.
    Ze zegt kom we gaan naar boven en ik vertel waarom, we hebben dan ook eerst met de kleding aan op bed gelegen en ze biegte me op dat ze een nieuwe man had gevonden en van hem dit werk niet meer mocht doen.
    Ik zei dat kan ik me voorstellen maar waarom zit je dan hier ?
    Ze zei hij is lief en heeft veel geld maar ik wil ook een beetje onafhankelijk blijven en niet steeds om geld vragen vandaar dat ik hier dan een middag in de week stiekum bij verdien onder het mom van choppen in EHV.
    We hebben daarna heerlijke sex gehad en een PZC ja een PZC.
    Naderhand heb ik gezien waar ze woonde en gelukkig met haar kind van eerste man en met haar nieuwe man aan het winkelen was.
    Ze zag me in dezelfde winkel maar deed net of ze me niet kende en ik ook uiteraard.
    Bij het verlaten van de winkel lachte ze naar me en heb haar nooit meer gezien.
    Ik heb nog een foto van haar en hoop haar toch nog eens te ontmoeten op een terras ze zal nu wel bijna 10 jaar ouder zijn maar dat ben ik ook.
    Als ik dan het lied hoor van Annabel ik kan niet zonder jouw dan denk ik aan haar.
    wordt vervogt met diverse club bezoeken en Antwerpen langs de ramen
    Jansen.

p.s. ik denk dat er ijsberen zijn die weten welk meisje ik bedoel vooral in Antwerpen ze had een kettinkje om met een naamplaatje Coiska

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    /knip/

Het lijkt wel of je mijn verhaal vertelt toen ik 24 was:D
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 augustus 2008 om 02:03

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Ha die Jansen,

Leuke verhalen en heb je ook nog een nostalgisch verhaal over de Relax in Mol ??

Bij voorbaat veel dank !

Groet, Foots (Die onbesnutte freetbeer ja)

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Ha die Jansen,

Leuke verhalen en heb je ook nog een nostalgisch verhaal over de Relax in Mol ??

Bij voorbaat veel dank !

Groet, Foots (Die onbesnutte freetbeer ja)
    Ja vriend over de relax heb ik ook nog wel een mooi verhaal ik was aanwezig ook op het enige grote feest dat gehouden is met vele ijsberen van dit forum erbij.
    Maar mijn verhaal gaat over een week eerder.

Binnenkort maar eerst nog even YY en op verzoek van Wico SKW.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 8 november 2008 om 21:00

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten