Oorspronkelijk geplaatst door
Jansen
Op een gegeven ogenblik dat je tijd hebt om na te denken had ik zoiets van waar ben ik mee bezig en is het slecht wat ik doe.
Natuurlijk heb je twee kanten en wint de kant van onschuldig zijn zodat je verder kan kan met je hobby.
Ik had zoiets van, in mijn omgeving doet niemand dit dus ben ik fout bezig maar aan de andere kant zeg ik tegen mezelf bijvoorbeeld :er zijn in Amsterdam rond de 200 prostituees en deze hebben gemiddeld rond de 4 klanten per dag is 800 x 7 dagen per week is 5600 klanten.
En toch als men een onderzoek houdt over naar een prostituee gaan dan zegt bijna iedereen "heb ik nooit gedaan"
Dus we zijn hypocriet omdat ik denk wel 50% er wel een keer geweest is.
Als je dan door een hoerenbuurt heen rijdt en achteraan moet sluiten in de file dan denk ik och ik ben dus weer niet de enige.
En daar ga ik weer met mijn kraag omhoog en wel 4x langs dezelfde ramen om tenslotte bij een dame naar binnen te gaan.
Meestal komt er dan weer een nieuw probleem omdat ik geen keuze kan maken en loop nog een keer extra rond.
En op het moment dat ik beslis gaat net een andere viese man naar binnen en doet ze de gordijnen dicht.
Kut denk ik dan en loop rustig door langs de volgende ramen waar negerinnen kloppen tegen de ruiten die er bijna uit barsten.
Nog een ronde dan en dan maar een ander met een beetje geluk zit er wel weer een nieuwe bij.
Ik kijk op mijn horloge en het is inmiddels al bijna 2 uur later geworden en nog geen keuze gemaakt dus het wordt nu tijd.
Dan valt de keuze op nummer 2 die er nog wel zat en ik ga naar de deur die zij open doet en ik stel de vraag wat kost het (dit heb ik dit uur al 6 keer gedaan maar dat hoort bij deze wandeling) E.50,- voor PMC en neuken.
Ik zeg even over na denken en zij gooit de deur achter me dicht waaardoor ik denk daar kan ik maar beter niet terug komen.
Nog een ronde en zie dat de gordijnen nog dicht zijn en loop iets verder waar een dame naar mij heel onschuldig glimlacht voor de derde maal.
Nu neem ik een beslissing en ga naar haar terug omdat zij zo onschuldig en afstandelijk blijft ze opent de deur en zegt loop maar door de trap op
Ik zie dat ze haar gordijn voor haar raam dicht schuift even in de spiegel kijkt en met haar handen haar haren goed legt om daarna mij te volgen.
Boven is het schemerig,warm,en de deur staat open van een kamer die een slecht rood lichtje aan het plaffond heeft met een bed aan de kant een wasbak een kast met tafeltje en wat foto,s van naakte dames aan de muur.
Ze vraagt E.50,- en deze leg ik op het tafeltje zij pakt deze en brengt het naar beneden met de mededeling kleed je maar vast uit ik kom zo terug.
Dus ik ontdoe me van mijn kleding ( ook mijn sokken omdat vrouwen een grote hekel hebben met mannen in bed die zijn sokken aan houden).
Ik speel vast met mijn penis zodat hij wat groter wordt om een betere indruk te maken en hoor dat zij de trap weer opkomt.
Ze sluit de deur en doet haar lingerie uit loopt naar de was tafel en vraagt of ik even kom om hem te wassen ze laat de kraan lopen met warm water en ik hang mijn penis boven de wasbak,zij pakt hem en wast hem met zeep uit een flesje daarna spoelt ze hem af en geeft me een stuk keukenrol.
Op een bidet naast de wastafel spoelt ze haar kruis en droogt hem met ook keukenrol.
Dan gaan we naar het bed waar ik haar wil bewonderen maar nu toch zie dat het niet de dame is waar ik echt op val ( geen Jansen meisje dus) maar wil het toch wel even afmaken.
Ze maakt mijn penis wat harder en vraagt mijn naam terwijl ze er een condoom omdoet.
Dan pijpt ze me en ik denk aan dat meisje waar ik net te laat voor was.
Ze gaat op haar rug liggen en doet haar benen opzij zodat ik hem er in kan steken en begin met pompen.
Zij kijkt richting raam en denkt mischien van wat ze vanavond gaat eten dus ik vraag haar om te draaien en op zijn
te nemen, ze vind het oke en nu kijk ik tegen een paar hele mooie billen aan met de foto,s aan de muur waarvan een van Pamela Anderson. Ja nu gaat het beter en wordt ik weer geil,ik stoot een paar minuten en kom klaar met mijn ogen naar de foto,s.
Ik haal hem eruit en zij loopt weer naar het bidet waar ze in plast.Ze zegt pak maar een stukje papier en het condoom mag je in de prullenbak gooien.
Ik doe het condoom weg maar wast toch even mijn slappe penis.
Zij kleed zich aan en ik ook we zwijgen tot we beneden zijn en dan zegt ze dag schat doe je jas maar dicht het is koud.
Ik geef haar een kus op de wang en zeg tot binnenkort en verlaat het pand.
Ik kijk of er geen bekende zijn en ook kijk ik even om, ze doet de gordijnen open en wacht op de volgende ik denk nee dat was het niet.
Teruglopend naar mijn auto zie ik dat het andere meisje weer voor het raam zit en glimlacht ik denk shit had ik maar...................................
Volgend verhaal is een vakantie ervaring