Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Last Online
    8 maart 2011 @ 00:32
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard hallo, even een vraag (Fun Garden)

ik ben al langer van plan om eens naar emmerich te gaan. hou daarom deze site in de gaten of er nog wat ervaringen geplaatst worden. Nu mijn vraag, of eigenlijk weten jullie hem al. gebeurt er hier wel eens iets ???

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch jazeker..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de vliegende hollander Bekijk bericht
    ik ben al langer van plan om eens naar emmerich te gaan. hou daarom deze site in de gaten of er nog wat ervaringen geplaatst worden. Nu mijn vraag, of eigenlijk weten jullie hem al. gebeurt er hier wel eens iets ???
    Meestal is het zo dat er een recht evenredig verband is tussen wat er in een club gebeurt en de hoeveelheid die erover geschreven wordt....
    Maar wat is meestal...??

nee zonder gekheid, lees gerust bij welk eender club de recensies na, ( effe scrollen bij die ellelange veelzeggende verhalen van ondergetekende( dank je meisje, zal ik die maar in mijn zak steken dan?? geintje!! )en ge zult vinden wat ge zoekt.

Om het werkelijk aan te treffen zult ge uzelf aldaar bij de door u gekozen club moeten aanmelden en met eigen ogen, oren, handen, vingers, ....., en tong gaan genieten en het geschrevene in de door u gelezen recensies aldaar verifieren...
    Komt daar dan een recensie uwer hand van terecht zijn alle ijsbeertjes en ijsberinnetjes ook weer blij...

ps Nooit geweten dat er zoveel door gelezen werd door dames....
    Maar ja, als die eenmaal de smaak te pakken hebben laten ze je ...niet meer los.
    Pas op heren, de herfst is pas zojuist begonnen.... uwen eikel kan nog enkele maanden vallen....

Gustomass die nu naar bed gaat...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 12:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard

Ik las dat je eerder in Xanten was maar dat je dat niks vond, Emmerich is een saunaclub en Xanten een partytreff. Ik ben zelf geen fan van Emmerich en Xanten, omdat er betere saunaclubs zijn. Maar je kunt het eens proberen. Overdag is het vaak rustig in Emmerich.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    ....Maar wat is meestal...??
    .
    Inderdaad, ...wat is meestal.

In vele kleine clubs waar hier niet of nauwelijks over geschreven wordt is het vaak lekkerder neuken dan in de grote sauna-fabrieken én dan nog tegen een democratische prijs.

TSB, gek van grote en kleine fabrieken
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Volgens mij ken ik de "vliegende hollander" en ben ik hem een keer tegengekomen in Fun Garden En anders is die naam allemaal toeval

Ik wil niet te veel meer zeggen over Fun Garden want die hebben de boel een beetje belazerd :(. Voor de goedwillende dames die er zitten kan ik alleen zeggen dat er iedere dag wel tussen de 8 en 14 dames aanwezig zijn. En daar zit van alles tussen......

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    8 maart 2011 @ 00:32
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

nou, willem kan mij niet kennen daar ik nog nooit in emmerich ben geweest.
    denk er echter sterk over om binnenkort te gaan.
    als ik eerlijk ben zit ik eigenlijk te wachten op recensies zoals geschreven worden over bochum en bruggen .
    mijn vraag is alleen, is dit ook in emmerich zo
    ?
    dat ik in Xanten geweest ben en dat me dat totaal niet bevallen is klopt. ik zoek meer de intimiteit met 1 vrouw dan op een groot matras met meerdere ( smaken verschillen he. )

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

mijn vraag is alleen, is dit ook in emmerich zo
    ?
    Nee, want er zijn veel minder bezoekers. Ze hebben wel stamgasten die echter weinig schrijven op het internet. Dus ga het zelf maar eens onderzoeken
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    31 maart 2010 @ 19:40
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Een stamgast van FunGaren mag ik mij zelf wel noemen. Doen de dames en het personeel ook trouwens. Voor de intimiteit met 1 vrouw zit je goed. Iedereen heeft verschillende smaken, dus ook mbt vrouwen.

Er lopen geen Paris Hiltons rond,maar ik heb genoeg leuke, gezellige dames gehad die mij menig uurtje plezier hebben gegeven. Met name overdag is het rustig en dat bevalt mij en mijn vrienden wel.

Gewoon een keer proberen. Ik zeg maar zo; Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
    "You can lie to a liar because of all the lies!"

Last Online
    12 februari 2010 @ 02:06
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Reden .DE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Volgens mij ken ik de "vliegende hollander" en ben ik hem een keer tegengekomen in Fun Garden En anders is die naam allemaal toeval

Ik wil niet te veel meer zeggen over Fun Garden want die hebben de boel een beetje belazerd :(. Voor de goedwillende dames die er zitten kan ik alleen zeggen dat er iedere dag wel tussen de 8 en 14 dames aanwezig zijn. En daar zit van alles tussen......

:wink:
    Willem, volgens mij zijn we inderdaad in de war met de Vliegende Hollander . DE..... uit Duitsland dus Alhoewel...die zat toen zo lang aan de bar dat de kans best aanwezig is dat z'n geheugen hem een beetje in de steek heeft gelaten :D !!!!

GGRREETTZZ HARRY
    " Still going strong....... "

Last Online
    26 augustus 2016 @ 09:00
    Discussies
    42
    Thanks
    0

Standaard

he ik wil vrijdag daar weer eens gaan kijken, maar eh de boel belazerd tell me gaarne via IM

Last Online
    21 oktober 2024 @ 06:22
    Discussies
    5
    Thanks
    1

Standaard

Alvorens je nog zou twijfelen om daar ooit naar binnen te gaan moet je de serie "Matroesjka's" eerst eens bekijken. Laat ik het daar maar bij houden.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten