Een 39-jarige alcoholist uit het Duitse Cornberg heeft zijn vrouw verkocht aan de buren. Voor een krat bier per dag moest ze het bed delen met de 60-jarige buurman... Dat meldt De Telegraaf...
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...rat-bier.dhtml
Een 39-jarige alcoholist uit het Duitse Cornberg heeft zijn vrouw verkocht aan de buren. Voor een krat bier per dag moest ze het bed delen met de 60-jarige buurman... Dat meldt De Telegraaf...
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...rat-bier.dhtml
Heeft ie er nog een mooie deal uit weten te slepen.
2 flesjes breezer vind ik meer dan genoeg...
Goed bezig, en die arme buurman elke dag maar met een krat sjouwen.
de hoeren lusten er wel pap van
Geen foto van de dame of een recessie van de buurman.
Wat moet ik met zulke informatie op het forum ?
Er staat zelfs niet bij of er werdt ge-BBQ of dat de traitteur wat kwam brengen.
Entree: 48 flesjes bier met 2 kratten statiegeld
Service ?
Uiterlijk ?
Even een paspoortje aanmaken en een goede recessie schrijven is al teveel gevraagd.
Groeten van een niet te serieuze Foots !
Josef een trailer vol met kratten bier gekocht? En wat denk je! Drinkt mijn buurman geen bier.Ik had juist zo,n lekkeren buurvrouw? Toch maar verhuizen???
Ik heb hier nog ne vollen bakTripel van Westmalle staan...
Iemand goesting?
Flurkman, hou er wel rekening mee dat Willem2 alleen maar PMC doet voor 1 bak bier.
Sommige mensen doen écht alles voor een biertje. Maar een 39-jarige alcoholist uit Duitse Cornberg ging wel heel ver: hij verkocht zijn vrouw aan de buren. Voor een krat bier per dag moest zij het bed delen met de 60-jarige buurman.
De alcoholist en zijn 32-jarige vrouw vormen een gezin met drie kinderen. De man mishandelde en bedreigde zijn echtgenote ook al regelmatig. De angst om in elkaar geslagen te worden weerhield de vrouw ervan de verplichte seks met haar buurman te weigeren, zo meldde De Gazet van Antwerpen. Pas nadat haar man haar bijna gewurgd had tijdens een ruzie, vond de vrouw dat de maat vol was en schakelde zij eindelijk de politie in.
Haar pimpende en zuipende 'levensgezel' is inmiddels veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf en een ontwenningskuur. Omdat hij ook zijn handjes in regelmatig in de richting van de kinderen liet wapperen deed de rechtbank daar nog eens een jaar en twee maanden voorwaardelijke cel bovenop. De buurman kreeg twee jaar voorwaardelijk aan zijn broek en moet de vrouw 2.000 euro schadevergoeding betalen.
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Dit is een "oude koe". Zoek en gij zult vinden dat er al een keer eerder over deze dronkaard een bericht is verschenen.
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche