Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Haarkleur/-lengte : langer zwart haar
Lengte dame : ca. 1m65?
Postuur/Cupmaat : cup D
Nationaliteit/Taal : Pools / Engels
Leeftijd : 24 of was het 26
Tatoeages/Piercings : don't think so
Service: TZ, PZC, douche
Voordelen: leuke en mooie meid, goede pre- en nasales
Nadelen: 2de sessie was wat minder, maar dat zal wel aan mij liggen zeker
Tijdsduur : 1 uur + 2de sessie van 30 minuten om het af te leren :D
Prijs : normale prijs
Extra’s bij het bezoek: diepste massage door DVP tot nu toe ; verandert op een avond van garderobe (kan ik ten zeerste appreciëren )
Pas 2 weken in VV aanwezig (dacht ik toch?). Ik heb deze Veronika eerst even tussendoor genomen omdat ik op mijn afspraak zat te wachten, een zeer zeer leuk tussendoortje. Mijn afspraak had het achteraf wel gezien, dat was dan minder leuk
Daarna uit wanhoop om de avond nog wat af te sluiten nog een tweede sessie eraan vastgebreid maar die was wat minder, wanhoop is een slechte raadgever
Het meest opmerkelijke is naast haar mooie welgevormde body ook de massage, ze masseert soms wel erg opmerkelijk diep to the bone
Cool dat er gisterenavond ook nog collega YBF'ers zoals Picasso1, Jansen Sonny en ene Joris erbij waren :wink:
Het was gisterenavond in de Villa of Dreams al de tweede keer op een maand tijd dat Judith (zwijgzaam) naast mij kwam zitten, dus bij de derde keer zal het scheepsrecht worden vrees ik
Laatst gewijzigd door Local Hero; 15 november 2008 om 20:00