Heren,beren,
het is verkiezingstijd in miss ijsberenland, in de USA en natuurlijk wil ik er nog een aan toevoegen.
Mijn favoriete MOD en dan wil ik beginnen met te zeggen dat ik er 3 ken: W2, Tiga en Big30. Het is erg moeilijk, want alle 3 zijn ze aardig en sympathiek.
W2 is erg gezellig en praat gezellig (is het nou een limbo of toch een Brabo ?), maar ik zie hem bijna nooit. 2x volgens mijn telling, maar ik heb tegenwoordig Alzheimer heavy. Verder valt W2 op stevige tantes en dat vind ik erg knap en hij heeft de leukste clubslippers.
Tiga is ook een zeldzaamheid om tegen te komen, maar toch weer wat vaker dan W2. Ik ken hem eigenlijk helemaal niet maar hij draagt wel mooie schoenen buiten de club.
En dan is er Big30, dit is de rust zelve, weinig spraakzaam, maar als hij iets zegt dan is het altijd serieus. Hij houdt van sfeer, goed eten en als het hem niet bevalt rijdt hij gerust met Tiga een paar honderd km verderop.
Kortom ik weet het niet echt, maar dat weerhoud mij niet om toch een favoriet te kiezen. En dat is Big30 en dit alleen omdat hij ooit een van mijn eerste berichtjes heeft weggemoderreerd. Daarna schreef hij mij een intern mailtje en vertelde dat niet iedereen mij (toen)kende en dat mijn directheid verkeerd kon worden opgevat.
Helemaal mee eens en daarom "gefeliciteerd". De laatste tijd vraag ik mezelf wel eens af of er nog wel gemoderreerd wordt, want soms gaat het wel erg ver.
Keep up the good work, Foots :wink: