Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 126
    Last Online
    12 januari 2025 @ 09:19
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Bianca

Afgelopen donderdag net voor etenstijd stond ze buiten langs mij. Hallo Bianca, ga je dadelijk eten, zei ik ?
    Hoe ken jij mijn naam antwoordde zei ? Een vriend (Rex, tja vriend , :D) van mij gaat regelmatig met jou op kamer.
    Waar is die vriend, vroeg ze? Thuis, antwoordde ik! Dan kun jij toch met mij de kamer opgaan? Ok, zei ik en weg waren we !
    Ze zoent heerlijk :p. Pijpen kan ze ook fantastisch , deepthroat, eikel en teelballen likken, wat was het toch lekker.
    Daarna in 3 standen (cowgirl, doggy, missionaris) ! Het was een heerlijke sessie :D!

Voor de liefhebbers, ze vertelde me dat ze van maandag tot donderdag werkt (van 11 tot 18uur).

:wink:

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht

Voor de liefhebbers, ze vertelde me dat ze van maandag tot donderdag werkt (van 11 tot 18uur).

Bianca heb ik al vaak gezien en ik kende haar nog van in PHG. Zondag (!)eindelijk een keer met haar naar de kamer geweest en het was erg goed. Pijpen kan nauwelijks beter. Herhalingsgevaar zeer hoog.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Ben afgelopen zondag ook bij deze bianca geweest en fantastiche ervaring. Had nog m'n twijvels maar die waren echt ongegrond.

Top.

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Bianca heb ik al vaak gezien en ik kende haar nog van in PHG. Zondag (!)eindelijk een keer met haar naar de kamer geweest en het was erg goed. Pijpen kan nauwelijks beter. Herhalingsgevaar zeer hoog.
    Je moet haar ook nog kennen van FKK World. Het zal zo'n 3 jaar geleden zijn dat ik daar samen met Tiga was, en tot ieders verbazing kwamen we ineens Bianca tegen die net nieuw begon daar. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar dan maar eens door het complex te leiden, waardoor we uiteraard ook in de ruime tuin aankwamen. Het was laat op de avond en donker, maar nog lekker warm, waardoor het kwam dat ik zomaar ineens een nummertje met haar in de tuin aan het maken was. Ik bedoel eigenlijk dat ik me daar zeer vakkundig door haar heb laten pijpen. Leuke ervaring in alle opzichten!

Last Online
    20 april 2011 @ 15:35
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Volgens mijn info is ze echt werkzaam in Villa Vertigo .

Last Online
    13 januari 2025 @ 07:57
    Discussies
    25
    Thanks
    10

Ausrufezeichen VV

ALS je donderdag 6-11-2008 in de Villa geweest zou zijn dan was er een grote kans geweest dat je Bianca tegen het mooie lijf was gelopen....

't blijft een snoepje, die wil je aflikken (tjeezuswanjetsers!)

To err is human...to really screw things up requires a computer!

Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Dame voorlopig verplaatst naar VV, we zien wel wat zij en haar borsten in de toekomst doen...

TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    3 oktober 2010 @ 13:27
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Dame voorlopig verplaatst naar VV, we zien wel wat zij en haar borsten in de toekomst doen...

TSB
    Volgens beren van youppie, was zij gisteren (11/11) weer in GT.

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Ik heb Bianca ook op 12-11 en 18-11 gewoon ouderwets door den GT zien huppelen.

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

En gisteren was ze ook weer in GT, dus mss beter om dit topic weer terug te plaatsen naar GT..?

Last Online
    24 augustus 2013 @ 10:12
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

..en vandaag ook weer in GT. Ze vertelde mij dat ze de komende tijd een beetje heen en weer blijft hoppen. Begin van de week in GT, eind van de week in VV (dan is daar ook wat drukker en dus te arbeiten).

Mazzel,
    Mink

Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Vrijdag = VV?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mink Bekijk bericht
    ..en vandaag ook weer in GT. Ze vertelde mij dat ze de komende tijd een beetje heen en weer blijft hoppen. Begin van de week in GT, eind van de week in VV (dan is daar ook wat drukker en dus te arbeiten).

Mazzel,
    Mink
    Betekent dit dat Bianca dus donderdag en vrijdags in VV is, want dan ga ik mijn plannen voor a.s. vrijdag wijzigen............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Voor de zekerheid

Voor de zekerheid heb ik vrijdag maar even naar GT gebeld om te vragen of Bianca er was. En jazeker ze was er.

Omdat ik weet dat Bianca meestal rond 7 uur naar huis gaat, wilde ik voor die tijd zeker met haar naar de kamer. Ik arriveerde laat in de middag en de parking stond zoals gewoonlijk weer stampesvol. Bij binnenkomst zag ik de drukte tegemoet. Na het douchen snel ff wat drinken en op zoek naar Bianca.
    Na een rondje te hebben gelopen kwam ik haar tegen. Kort praatje en hup de kamer op met deze heerlijke meid.

We begonnen heerlijk te tongzoenen en ik was weer even in dromenland. Ondertussen speelde ik met haar heerlijke borsten en sabbelde als een klein kindje aan haar tepels. Niet veel later begon ze me heerlijk te pijpen ( daar is deze dame een miracle in) en weer was ik in dromenland. Haar op een zeker moment in 69 gepositioneerd en lassie z'n werk laten doen. Omdat ze zo lekker kan pijpen is het heel moeilijk om in te houden en niet binnen de kortste keren super snel klaar te komen. Daarom haar in missionaris heerlijk gepenetreerd en uiteindelijk haar in doggy heerlijk bereden en klaargekomen.

Eigenlijk zou Bianca mijn al time favourite moeten zijn, maar ja dat zijn er meerdere. Dat ze voor mij een vaste waarde is en blijft is zeker een feit.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    10 november 2019 @ 10:30
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

She was in Golden Time last thursday.

Last Online
    18 augustus 2015 @ 10:40
    Discussies
    20
    Thanks
    6

Standaard

ze was vandaag weer gewoon in GT, ze had het alleen niet zo druk volgens mij

Last Online
    Vandaag @ 17:13
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

@Sonny,

Zagen we deze dame vrijdag en woensdag in VV?? Het ging om een Bianca en ik weet zeker dat ik haar ergens anders reeds heb gezien.

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @Sonny,

Zagen we deze dame vrijdag en woensdag in VV??

Om eerlijk te zijn weet ik niet wie deze Bianca is. Net wel een andere Biance beschreven, die dame welke ik gisteren haar naam vroeg. Ook dat is op het moment een vaag verhaal. Ik krijg last van vergeetachtigheid

Sonny:wink:

Last Online
    Vandaag @ 17:13
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn weet ik niet wie deze Bianca is. Net wel een andere Biance beschreven, die dame welke ik gisteren haar naam vroeg. Ook dat is op het moment een vaag verhaal. Ik krijg last van vergeetachtigheid

Sonny:wink:
    Daar lijd ik al langer aan ! Enfin er is dus nu weer "een Bianca" in VV maar we weten even niet welke het nu is. Tsja als zelfs Sonny ut niet weet dan weet ik het ook niet meer !

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    25 december 2012 @ 23:29
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Bianca is er ook eentje waarmee ik al kennis heb mogen maken in de GT. Voldoet ook aan mijn oerinstincten waaronder een prominente voorgevel en.... ja, inderdaad verder kom ik meestal niet. Ze vertelde mij dat ze nagenoeg overdag in de GT werkt, en ze in februari haar borsten wil laten vergroten!!! Waarom met zo'n voorgevel is me niet volledig duidelijk maar wie ben ik om te zeggen dat ze t niet moet doen. Een uurtje met haar was meer dan vermakelijk, en kan geen negatieve punten naar vooren halen.. Lekker pijpen, goed zoenen, niet klagen over lang bovenop of lang pijpen.. voortreffelijk.

Last Online
    Vandaag @ 16:30
    Discussies
    1
    Thanks
    5

Standaard

Weiß jemand, wann sie zurück ist im GT?

Last Online
    25 november 2024 @ 12:37
    Discussies
    3
    Thanks
    48

Standaard

Heeft iemand Bianca al na haar nieuwe operatie gezien en heeft iemand een idee wanneer ze aanwezig is?

Last Online
    19 juli 2024 @ 15:28
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard keb hele grote bloemkolen....

Sjessus, wat een jetters heeft deze dvp nu, un-fucking-believable....ziet er waanzinnig uit (voor de liefhebbersrubbel::teuflisch) .......

een gevalletje "catch me if you can" is wel op zn plaats......teuflisch:thefinger

gr, F
    :thefinger

Last Online
    9 mei 2011 @ 20:20
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Frage Geloof het of niet

Vandaag Bianca ontmoet met nieuwe voorgevel.
    Service was gewoon goed zoals voorheen. Wel vroeg ze
    een aantal keer of je wel kon zien of haar borsten groter
    waren na de operatie Zijzelf was een beetje teleurgesteld
    en was van plan begin volgend jaar nogmaals zo'n 100 cc per kant
    te laten toevoegen !!!!!!
    Hoe gek kan je zijn ?

Last Online
    16 juli 2024 @ 12:39
    Discussies
    12
    Thanks
    75

Reden Bianca

net terug van mijn eerste dag GT....woooow ik waande me in de hemel. Het was heel erg druk en vol met DVP's. Tussen al die kanjers zag ik Bianca. Daar kan je niet omheen. Wat een voorgevel. Bianca zou mij tweede vangst van de dag worden....alles klopte...zoenen, pijpen, neuken maar vooral de finish toen ik spuitend tussen haar borsten klaarkwam.....heerlijk

Ik ga snel weer terug...

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Wat een heerlijkheid..........

Tja menigeen vind het wellicht zonde en dat is het natuurlijk ook wel een beetje, die imposante silliconen voorgevel van Bianca.
    Maar zeg nu zelf; lekker is het natuurlijk wel.

Rex zou Rex niet zijn als ie Bianca inmiddels ook met nieuwe voorgevel voorzien heeft van een (E) Rex (ie) beurt.......

Twee weken terug inmiddels toen ik voor het laatst op een donderdag in GT was, zag ik Bianca.
    De bekende stemmetjes in mijn hoofd begonnen al te roepen : '' eropaf Rex , nu je slag slaan''. Zo gezegd zo gedaan.........

Gewoon weer ouderwets heerlijk. Tongzoenen, heerlijk pijpen ( ze doet dit lekker slurpend), beffen ( heerlijk poesje heeft ze trouwens), diverse standjes, zoals missio, cowgirl, doggy, benen in de nek en daarna lekker finishen in haar mondje. Ik was zo lekker met haar bezig dat ik vrij snel kwam toen we in 69 bezig waren................Geen probleem, tweede ronde meteen erachteraan en een uur was voor dat ik er erg in had weer snel voorbij. Maar in ieder geval heb ik er wederom toen weer van genoten............

Ze vertelde me overigens dat ze nog steeds niet tevreden is met haar borsten nu ( zo'n ruim 600 cc per borst nu). Ze wil nog een keer onder het mes en dan per borst 750 cc...... Sterk afgeraden natuurlijk, maar denk dat mevrouwtje het toch gaat doen.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten