Lisa is sinds afgelopen maandag in LR te bewonderen.
Lisa is sinds afgelopen maandag in LR te bewonderen.
herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
ze heb tegen mij gezegd dat ze om en om gaat. dus waarschijnlijk ook in GT
Volgens mij vind ze GT niet meer zo geweldig eerst wilde ze naar FKK Planet, en nu naar LR. Afgelopen zondag was ze ook weer snel naar huis, wellicht ontmoedigd door busladingen beren die ondanks de vele halfnaakte vrouwen om hun heen slechts voor een ding belangstelling hadden: Heineken
Ik ben vandaag Lisa inderdaad tegengekomen in Living Room. Ze werkt er nu een drietal weken. Ze vertelde mij dat ze een beetje uitgekeken was op GT.
Spijtig, de fans van haar (waar ik zeker bij hoor) zullen zich nu naar Living Room moeten verplaatsen.
zaterdag mijn 1e sessie met lisa gehad.
abnormaal, wat een top wijf! 1 vd betere!
Inderdaad adje10, topwijf. Alles is al gezegd in de reviews over Lisa dus niets aan toe te voegen, bejubelde kwaliteiten helemaal bevestigd door ondergetekende. Ben nog nooit in LR geweest maar de laatste berichten wijzen er op dat ik toch maar die kant op moet. Is ze niet meer in GT en helemaal verhuist naar LR nu???
“Love is the answer, but while you are waiting for the answer, sex raises some pretty good questions.”
― Woody Allen
Lisa vertelde gisteren dinsdag de vijftiende februari dat mevrouw een maand nicht in Golden Time was geweest, maar dat ze weer helemaal terug was. Dat klopte; alleen heb ik haar nog nooit zo lang langs de kant zien staan. Lisa leek weer eens slecht gehumeurd, want een gesprek was niet met haar te beginnen en dat terwijl ze toch nagenoeg de hele middag geen lichamelijk contact met een ijsbeer had. Gelukkig voor menig ijsbeer liepen er nog verdomd veel leuke dames rond, waardoor ik haar links heb laten staan. Als Lisa zo doorgaat, lonkt het rechterrijtje.....
Bedankt voor de update jongens. Dit gebeurt wel vaker met Lisa, de meeste beren laten zich afschrikken door haar bitchy looks maar met een beetje lef en naturel gedrag kun je quality time beleven met haar, ook al lijkt ze niet benaderbaar. Lisa is een blijvertje in het linkerrijtje. Even afwachten nu of het LR of GT wordt.
“Love is the answer, but while you are waiting for the answer, sex raises some pretty good questions.”
― Woody Allen
dus ze is nu voor vast weer terug in gt? ik had haar namelijk ook gedekselt in living room
dat klopt ook. ze wilde heel lang niet met mij kameren omdat ik een keer een aanbod van haar had afgewezen. toen ik alle verhalen las wilde ik niets liever dan eroverheen kruipen met mn 100 kilo. maar wilde ze niet. afgelopen zaterdag in LR gelukkig weer wel
Giuseppe Verdi zei het ook al in een van zijn liedjes in zijn opera's "La donna e mobile".
De vrouw is wispelturig. En dit geldt zeker voor Lisa. Wat wordt het nu, GT of LR? En haar houding tegenover ijsberen is ook zeer wispelturig. Nu valt ze mij in de armen als ze mij ziet, maar daar is een tijd geweest dat ze gedurende maanden niet met mij wou kameren, omdat ik mij niet aan de afspraak had gehouden van 'Nicht lecken, nicht küssen'.
Laatst gewijzigd door gille52; 17 februari 2011 om 22:53 Reden: typo
gisteren een top sessie met lisa gehad, was super
bij mijn beide bezoeken aan haar/ GT deze week de best bestede euro's...dus ik hoop dat vele andere ijsberen zich nog lang aan haar nukken zullen ergeren
ik heb een zeer groot probleem met lisa
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Beste adje, nu maak je iedereen heel nieuwsgierig. Twee dagen geleden had je nog een top sessie met Lisa en vandaag heb je een heel groot probleem met Lisa. Maar je zegt niet welk probleem. Een beetje raar.
Ja adje, Wat is dat probleem? We zijn niet nieuwschierig, maar we willen het wel graag even weten!
Je hebt haar toch niet gelikt en vol op de bek genomen? En vervolgens gezegd: "Ich habe es nicht gewusst". Of gevraagd: "Was meinst du eigentlich mit: nicht lecken, nicht küssen?".
Misschien kunnen wij mede-ijsberen je helpen met het probleem; of nog beter: misschien kun je ons waarschuwen zodat wij straks niet hetzelfde probleem hebben.
Eén troost alvast: in GT lopen nog veel andere dames die ook goed in bed zijn en tevens een stuk minder gecompliceerd zijn.
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.
Laat haar vriendje er maar niet achter komen dan. Dan heeft ie een big problem!!!!
Gr.
Cupido
Het lijkt erop dat de keuze op Gt is gevallen zolang als het duurt althans . Donderdag jl. was ze in ieder geval (nog?) in GT.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche