Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Lucia

Last Online
    5 december 2024 @ 23:33
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Beitrag Lucia

Haarkleur/-lengte :Blond (gebleekt)/ half lang tot op schouders.
    Lengte dame :
    Postuur/Cupmaat :Slank/ B-kleine c
    Nationaliteit/Taal :Slowaaks
    Leeftijd :28
    Tatoeages/Piercings :schouderblad, achter op rug/ wel gehad.
    Service:daar heb ik me nog niet zo in verdiept.
    Voordelen:Lief meisje dat haar best doet.
    Nadelen:
    Tijdsduur :40 min.
    Prijs :50,- euro
    Extra’s bij het bezoek:

Nieuwe slowaakse, meen me te herinneren dat ze louisa of Lois heette, heb ik afgelopen donderdag kennen geleerd in yy. Ze heeft inderdaad een mooi gezicht en zeker ook figuur. Zag haar toen ik in het bubbelbad zat, toen ik vroeg of ze zin had om erbij te komen zitten aarzelde ze heel even maar besloot uiteindelijk toch maar ff te plonzen. Op kamer was alles redelijk, niet super maar ook niet slecht. Kan komen doordat ik eigenlijk met m'n gedachte elders was. Ze deed wel haar uiterste best om het mij naar de zin te maken.
    Ze zei dat ze 28 jaar was en dat ze voorheen in Delfzijl gewerkt had en een poosje in Zwitserland.... Zal zo ff proberen 'n profiel van haar aan te maken
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 maart 2008 om 22:23

Last Online
    Gisteren @ 21:42
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Lucia

Gisteren in de namiddag kennis gemaakt met dit mooi (ik vind haar op Pamela Anderson lijken) en lief meisje. Eerst in de zetel voor de bar rustig zitten te babbelen en dan op de kamer met haar beland. Ze nam rustig haar tijd, eerst lekker kussen, dan pmc, en in twee standen (eerst missionaris, vervolgens doggy style) afgewerkt. Was een leuke sessie, en zal zeker nog eens met haar op de kamer belanden, tenminste als ze dan nog in Yin Yang werkt, want ze was het al beu na 3 weken, en zei dat ze in de komende weken misschien verhuist! :wink:

Last Online
    14 augustus 2010 @ 15:33
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Schitterend ding. Toen ik in het whirlpool gedeelte op haar afstapte, kwam er zo'n duitse me aanklampen - zo irritant is dat - en maakte ik me ervan af met de smoes dat ik moe was. Maar dat betekende dus dat ik moest wachten om aan te pappen met Lucia. Want die Duitse bleef daar rondhangen.
    Later zag ik haar de whirlpool instappen in al haar naakte glorie bij een kerel. Ik ook meteen de andere whirpool in om haar uit te checken en contact te leggen indien het met die kerel niets zou worden. En dat gebeurde ook: 't klikte niet om de een of andere reden. Ondertussen hadden Lucia en ik al zitten knipogen naar elkaar en oogcontact gehad, dus vanaf dat de andere ijsbeer uit het bad stapte om met Mirjam naar de kamer te gaan, sprak ik haar aan en gingen we gelijk naar de kamer.

En daar hebben we lekker gevreeën. Haar pussy was kaputt zei ze, en ze schrok toen ze mijn exemplaar zag, maar ik heb haar niet te hard aangepakt. Echt leuke meid, en ze lijkt idd. op de jonge Pamela. En ook mooie voetjes en sexy hakjes, maar weer kietelachtig, shit. Haar mooie voetzooltjes en kleine teentjes toch snel enkele liefdevolle worshippende zoentjes gegeven net voor het klaarkomen. :D

Die ziet me terug.

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Pfeil Zaterdag 05/07/08.....

was Lucia in ZZ en Bokito vult de rest in :green_smi.
    Founding Member

Last Online
    25 november 2024 @ 09:32
    Discussies
    21
    Thanks
    271

Standaard

vandaag voor het eerst in zazen geweest voor korte pitstop... meteen met lucia weggeweest... perfecte sessie gfe ... leuke meid... grappig ook ..goed met haar vermaakt

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard ZZ <-> YY

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    De genoemde dames gaven zelf aan in ZZ te blijven en horen dus tot de vaste crew daar.
    Inderdaad is Lucia al 'n paar maanden sinds de opening vrijwel uitsluitend nog in ZZ.
    Maar door de weekendsluiting kan ze op zaterdag/zondag best nog opduiken in YY .
    Founding Member

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Reden Lutschia....

Afgelopen woensdag met deze look a like mix van Pamela Anderson en Sylvia Saint in ZaZen gekamerd.

Phonetisch spreekt ze haar naam uit als Loesia, na de sessie doopte ik haar om tot Lutschia, zegt denk ik wel voldoende over haar orale kwaliteiten...

“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    28 september 2011 @ 19:52
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Zalige griet die helemaal loskomt als je haar kletsnat beft. Ziet er een echte "bimbo" uit waarvan je denkt dat ze geen fluit kan pijpen of neuken maar schijn bedriegt (ditmaal dan toch )

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten