Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 219
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard Vergelijkingen tussen het SKW en saunaclubs

Deze middag eens met sub in SKW rondgewandeld.

Op deze goede vrijdag was het wel ZEER kalm, maar we hebben ons niet verveeld.

Mijn toppertjes waren er wel, zoals bvb Toni (Antoinete), Vanessa, Peggy etc., meer heb ik niet nodig ! :p

Op deze goedevrijdagmiddag er maar eens exra van genoten met een goede Fifty-fifty in Malle Babbe en achteraf een Cognac in Rijn & Maas;
    dit heeft mijzelf en Sub ieder ongeveer 13 Euro gekost, nog altijd heel wat minder dan 50 Euro in een saunaclub in Duitsland. :p

Heel wat contact gehad met dames zoals Paola, Marijke, Tanja, Toni, Honey, Peggy, Maya, wat wil je meer?

Waarom naar een saunaclub in Duitsland gaan, waar het ons in SKW ieder slechts ca. 13 Euro kost inclusief onze Cognac etc. en wij ons gedurende ca. 3 uur geamuseerd hebben ? :p

Wat wil je nog meer? :p

Al bij al een zeer gezellige namiddag !

wico

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht

Op deze goedevrijdagmiddag er maar eens exra van genoten met een goede Fifty-fifty in Malle Babbe en achteraf een Cognac in Rijn & Maas;
    dit heeft mijzelf en Sub ieder ongeveer 13 Euro gekost, nog altijd heel wat minder dan 50 Euro in een saunaclub in Duitsland. :p

Waarom naar een saunaclub in Duitsland gaan, waar het ons in SKW ieder slechts ca. 13 Euro kost inclusief onze Cognac etc. en wij ons gedurende ca. 3 uur geamuseerd hebben ? :p

Het eten van de VV :teuflisch :p

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Het eten van de VV :teuflisch :p
    En toch ga je me niet kunnen overhalen om naar VV te gaan; ik MAG namelijk niet van mijn baas Antoinette, ze heeft het mij nog uitdrukkelijk gezegd vandaag ! :teuflisch
    En HAAR wil is WET, dat weet je.

wico

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden deal?

En toch ga je me niet kunnen overhalen om naar VV te gaan; ik MAG namelijk niet van mijn baas Antoinette, ze heeft het mij nog uitdrukkelijk gezegd vandaag ! :teuflisch

wico
    koppige ezel.
    Wacht, willen we eens een deal maken? Als ik 15 beertjes naar het skw krijg, ga jij mee naar de VV?
    Om eens lekker te gaan eten, je moet met mij NIET de kamer op :D

:wink:

Last Online
    Vandaag @ 19:41
    Discussies
    4653
    Thanks
    46

Standaard

wico
    Indien je gewoon niet " mag " gaan naar een saunaclub in Duitsland kan je er eigenlijk ook weinig over zeggen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

koppige ezel.Wacht, willen we eens een deal maken? Als ik 15 beertjes naar het skw krijg, ga jij mee naar de VV?
    Om eens lekker te gaan eten, je moet met mij NIET de kamer op :D :wink:
    Met JOU de kamer op, allee rplover, laat me niet lachen. :teuflisch

En eten kan ik overal, aan MINDER dan 50 Euro.

Met Antoinette op de kamer, dat is wat anders.

wico

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln dat heb je gemist

Met JOU de kamer op, allee rplover, laat me niet lachen. :teuflisch
    En eten kan ik overal, aan MINDER dan 50 Euro.
    Met Antoinette op de kamer, dat is wat anders.
    wico
    vriend Wico,

Ik weet dat jij het me niet kwalijk neemt, daarom ook dit tekstje

Zaterdagmiddag, we schrijven 16.00u.
    Ik zit in een prachtige gerenoveerde villa, waar kosten noch moeite gespaard zijn om het me naar mijn zin te maken, temidden van lekkere Meiden en bevriende beertjes.
    Ik geniet van het hele gebeuren, laat alles op me afkomen, een zacht muziekje speelt op de achtergrond.
    Sharon ligt in mijn armen, en ik probeer door haar diepbruine ogen haar zieltje bloot te leggen, wat me dan ook nog aardig lukt.
    Ik verlies alle tijdsbesef, en voel me perfect gelukkig, perfect geluk voor één dag. Als het van mij afhangt, wil ik op deze manier dit tijdelijk bestaan voor het eeuwige ruilen.
    Af en toe komt Sharon met haar lippen tegen de mijne, en voel ik haar zachte tong mijn lippen beroeren, terwijl ze me toelacht, toefluistert en ook mij aan het lachen brengt. Ik droom weg, in een paradijsje, het voelt aan als mijn paradijsje voor een zaterdag.
    Soms heb ik een brede glimlach om mijn lippen, soms overheerst het gevoel dat dit sprookje vannacht alweer abrupt tot een einde komt.
    Big30 komt even recht tegenover ons zitten (dat is dus die nachtmerrie), en we knopen een gezellig gesprek aan, over koetjes en kalfjes, het leven, en uiteraard over de villa. Biggie moet ik alvast niet overtuigen dat dit de plaats moet zijn waar Adam en Eva de erfzonde hebben begaan. Ik bied ook Sharon deze appel aan (oei, ik val ff uit mijn rol:teuflisch)

Rond 18 uur zegt een wel zeer lieve Meid (in mijn geval Sharon), willen we eens een stukje gaan eten, lieverd?
    Intussen lopen er dertig Meiden rond, schaars gekleed, we verplaatsten ons langzaam naar de andere kant van een wel zeer luxueuze villa
    Ik voel me precies ten tijde van de Oude Romeinen en Grieken, het is 26 graden, je loopt in een bordeaux badjas, je krijgt aandacht van vrouwelijk schoon.
    De Meid in kwestie vraagt of je wat te drinken wil, en bedient je als een Koning.
    Dan gaan we samen rustig naar het 5-sterren-buffet, en scheppen heel wat lekkers op onze borden. De keuze is groot, en het ene is nog lekkerder dan het andere.
    Meestal zit er hier en daar wel een bekend beertje waar je plaats naast kan nemen, maar deze zaterdag is voor Sharon en mij, dus gaan we lekker ergens intiem aso apart zitten te doen (durf ik ook, niet Willem?:teuflisch).

Je geniet van mijn vrouwtje voor één dag, voel me de Koning te rijk.
    Het enige wat nog ontbreekt is dat ik aan tafel kan liggen, zoals ten tijde van Jezeke ( vrede zij met hem:smile.
    De eerste gang kan je niet van al dat lekkers proeven, je kan dus gerust en tweede keer gaan "buffetteren".
    Intussen kijk ik dus diep in Sharons ogen. Soms legt ze haar benen op de mijne, of haar hoofd op mijn schouder, terwijl ze zacht fluistert: wat ben jij lief
    De zitbanken nodigen uit om lekker lang te blijven genieten, tesamen, haar tong vindt de mijne, zacht plagend kussend.
    Intussen roep ik de barman van dienst, die meestal komt opdraven in de gedaante van een zekere Willem2, die dan een appelsapje en een colatje brengt, en ook wel eens een gekke bek trekt tussendoor.

Voor ik het besef is het alweer een half uur later, en is Sharon een dessertje gaan halen, nooit te versmaden in de Villa.
    Om de derde Michelinster te halen, ontbreekt enkel nog koffie in het restaurantgedeelte

Voor ik het besef is het al na 20 uur, tja, met Sharon gaat de tijd dan ook wondersnel. Gelijktijdig vragen we: en wat gaan we nu doen? Waarop we besluiten terug de loft op te zoeken, samen nog iets te drinken, gezellig met enkele beertjes babbelen alvorens een kamer in te duiken.
    Wonderwel slaagt ze erin me me goed te doen voelen, ongedwongen, maar toch die drang ook haar te doen genieten van deze dag, ook het haar zo aangenaam mogelijk te maken.
    Rond half tien heeft Sharon discreet een sleutel gehaald, maar nestelt zich nog eerst een kwartiertje tegen me aan. Samen roken we nog een peukkie, en trekken dan de ganse Villa door, op naar de bovenverdieping.
    Kamer 2, kamer 3, dat ik het bij god niet meer weet.
    Innig zoenend blijven we enkele minuten staan, die kleine lieve donder op de bedrand, en ik op de begane grond, zodat ik moeite moet doen om haar volle lippen te bereiken. Ik geef het op, en kus haar nek, haar schouders, en ga steeds lager. We verkennen mekaars lichaam alsof het de eerste keer is dat we mekaar mogen beleven, de vonken vliegen van Sharon af. Af en toe voel ik een nagel in mijn bil, rug.
    Liggend op bed gaat het spel verder, nod steeds heb ik mijn badjas aan, en zij wil die absoluut uit. Ik protesteer, neem haar beide handen beet en houdt die boven haar hoofd, terwijl ik met mijn tong en lippen haar ganse lichaam zowat opkus.
    Sharon sluit gedwee die prachtige diepbruine kijkers van haar, ze kan ook niet anders, ik heb haar in een houdgreep:D

Zowat een half uurtje later lig ik nog steeds gekleed bovenop haar, haar weinige attributen heb ik ergens naast het bed gegooid, en haar handen zijn intussen vastgemaakt met de koord van de badjas. Nu kan dat lieve kind toch geen enkele kant meer uit.
    Ik draai haar zachtjes op haar buik, en bijt zachtjes in haar billen, benen, rug, oortjes. Terwijl mijn handen verder hun noeste arbeid verrichten, dan weer liefkozen ze haar, dan weer knijp ik haar.
    Zalig om deze (letterlijk gebonden:teuflisch) Meid zo te tongzoenen, en haar ook zachtjes op haar tong te bijten.

Dan is de tijd om het beest los te laten, en me totaal over te geven aan haar. Langzaam maak ik de knoop los, en geef haar de vrije loop.
    Met de woorden, ik ben van jou, gebruik me, draag ik met graagte de fakkel aan haar over.
    Sharon geeft me wat ik met haar al enkele keren heb mogen meemaken. En tot mijn groot jolijt moet ik toegeven dat het iedere keer nog heviger, beter, intenser, genotsvoller wordt.
    Ze knuffelt, streelt, bijt zachtjes, zoent, pijpt me.
    En telkens draait ze haar lichaam zo, dat ik het in alle pracht kan bewonderen in de grote spiegel. Een man zou van minder verliefd worden
    Ik droom weg maar wordt al vlug door haar wakker geschud, ook ik moet haar blijven verkennen.
    Dan pijpt ze me weer, duwt haar borsten in mijn mond, bereidt (lees:berijdt) ze me in reverse cowboy stijl, terwijl ze plagend en lekker zuchtend diep in mijn ogen kijkt, om even later me weer verder te pijpen, mijn tepels te verwennen of me verder te zoenen.
    Ze geeft me de perfecte mix tussen zeer licht dominate GFE seks en plagende liefde. Een overheerlijk gevoel overmant me.
    Na anderhalf uur speels, plagend, neukend me gek te maken, vindt ze dat het tijd is voor haar favo standje. Hoe zij zich op haar knietjes nestelt, heb ik maar weinig meegemaakt.
    Zachtjes begeleidt ze mijn kleine jongen, en zachtjes bereid ik haar, de rollen zijn omgekeerd. Ik probeer haar hoofd te draaien, zoals ze op haar lippen bijt, die mond trekt, dat is genieten (toch voor mij:D).
    Langzaam maar zeker verplicht ze me van het tempo op te voeren, tot ik zo hard mogelijk en diep mogelijk in haar kan doorstoten, steeds wel op haar lekker ritme. Ik ben van haar, en voel langzaam aan een spetterend orgasme opkomen.
    Totaal uitgeput, en net op tijd dus ook, vul ik het condoompje, en Sharon voelt dit zo lekker aan, dat ze die overheerlijk kont ook nog eens naar achteren duwt.
    Moe maar voldaan puffen we uit, knuffelend, elkaar zoenend.

Na een weldoende douche betreden we samen terug het rijk der levenden, waar Biggie nog gedwee ons op zit te wachten.
    We kletsen nog wat bij, drinken nog wat, en hebben beiden spijt dat die zalige zaterdag alweer naar zijn einde loopt .........

Zo Wicoke, was dat je zaterdag geen 50 euro waard geweest? :D

Last Online
    Gisteren @ 12:38
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Al bij al een zeer gezellige namiddag !

wico
    Leuk om te lezen dat jij een goed tijd had in het SKW. Houden zo zou ik zeggen.
    Je zal met Antoinette ondertussen wel een zeer goed band hebben, waardoor de service alsmaar beter wordt. Een fraaie dame overigens (behalve dan die silliconen dingen....).
    Een bezoekje aan het SKW kost inderdaad veel minder (uitgez. speciale wensen natuurlijk) dan een uitstapje naar Duitsland, daar ben ik het 100% mee eens. Maar zo is het met alles in het leven he. Je kan eten in een frituur of eten in een vijfsterrenrestaurant, je kan met een Skoda rijden of met een Ferrari, enz........
    De beleving in een saunaclub is totaal anders dan in het SKW. Je mag niet alleen de prijs van je drankjes vergelijken met de inkomprijs in een saunaclub, je moet gewoon het totaalpakket bekijken. Je hebt het directer contact met de dames, de omgang met andere ijsberen, de sauna, de whirlpool, drankjes, eten enz.....
    Wat mij echter het meest aanspreekt in een saunaclub is dat het gemiddeld optisch niveau en het gemiddeld service niveau er veel hoger ligt dan in het SKW.
    Als je het verhaal van Rplover leest, moet je toch toegeven dat je dergelijke beleving niet kan meemaken in het SKW. Dat het hem meer heeft gekost, ja dat is natuurlijk ook waar.
    Rplover moet er maar eens werk van maken om je mee naar een saunaclub te krijgen, dan kan je zelf eens een oordeel vellen.
    Ik geniet alvast nog steeds van een wandeling door het SKW en ken er enkele zeer goede vrouwen. En jouw info over de dames stel ik zeer op prijs.
    Moet je toch met ons maar eens een keertje naar Duitsland rijden !

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln gewoon een kleine vergelijking

ilovethaigirls, ik respecteer echt je mening, maar zou toch graag ook hier wat aan toevoegen, want er heersen enkel vooroordelen over het skw, die ook eens dringend de wereld uit moeten :D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    De beleving in een saunaclub is totaal anders dan in het SKW. Je mag niet alleen de prijs van je drankjes vergelijken met de inkomprijs in een saunaclub, je moet gewoon het totaalpakket bekijken.
    Je hebt het directer contact met de dames, de omgang met andere ijsberen, de sauna, de whirlpool, drankjes, eten enz.....
    Daar geef ik je 100 percent gelijk in, het is een totaal "andere" beleving van een dagje relaxen en genieten.
    Wat mij echter het meest aanspreekt in een saunaclub is dat het gemiddeld optisch niveau en het gemiddeld service niveau er veel hoger ligt dan in het SKW.
    Hierover zullen we het nooit eens worden, hoeft ook niet.
    Ik geef je echter zo 30 namen van Meiden die optisch de vergelijking met iedere saunaclubMeid doorstaan, en er zelfs ver boven uit steken.
    Enkele voorbeeldjes, ik ga hier niet hun topics bijplakken hoor
    Paola, Manar, Melissa, Toni, Nadia, Vannessa, Eva, Eni, Roxanne, Amira, Laetitia, Tanja, Gala, Christina, Maria, Anna, Anna, Linda, Sylvia, Stefanie, en nog een pak anderen.
    Optisch kunnen al deze Meiden moeiteloos wedijveren met de line-up van pakweg GT. Meer dan zelfs, en blind ben ik echt niet
    Serviceniveau, ik ben nu eenmaal niet die budgetneuker, en als ik in een club een uurtje bezig ben, betaal ik met plezier 100 euro. Wel, bij het grotendeel van deze Meiden (hierboven vermeld) betaal ik ook 100 euro per uur, geen cent meer, zelfde service als die ik wens te hebben in een saunaclub, terwijl ik er geen twee uur moet voor bollen.
    Als je het verhaal van Rplover leest, moet je toch toegeven dat je dergelijke beleving niet kan meemaken in het SKW. Dat het hem meer heeft gekost, ja dat is natuurlijk ook waar.
    De beleving is inderdaad iets anders, geef ik grif toe. Gelukkig maar dat we dat niet hebben in het skw, of ik moest 3 maandlonen verdienen om alles te kunnen bekostigen. Het is nu al zo duur

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Mag ik hier ook een woordje plaatsen? Ik ben nog maar één keer achter het raampje in het SKW met een meid verdwenen. Ik wandel er echter wel wat meer door. Maar als ik nu even naar buiten kijk... blijf ik toch maar lekker binnen, en als het buiten vriest ben je ook flink afgekoeld (en is er wat meer werk om opgewarmd te geraken ).

Mijn énige keer dat ik daar met een dame ging (optisch perfect) was een 3/10, als het dat al was. Dat zegt natuurlijk niets, één enkele keer, dat weet ik wel, maar daarmee wil ik tot het volgende komen. Wico en rplover (en sub) zijn doorwinterde (mag ik nu zéker wel zeggen ) SKW-gangers. Voor hen ligt de kwaliteit daardoor hoger dan voor een doorsnee wandelaar. Zij weten perfect wie een meer dan behoorlijke service leveren. Dat de line-up zeer mooi is, geef ik ook toe, veel mooier dan enkele jaren geleden. Toch moet ik concluderen uit de steeds weerkerende goede referenties van sommige dames dat je gemiddeld in het SKW veel meer kans hebt om afwerkertjes tegen te komen dan in een saunaclub. rplover kan er makkelijk 25 opnoemen (alle shiften bijeengenomen). Laten we er vanuit gaan dat er toch wel (weer alle shiften tesamen) 4 keer zoveel meiden voor het raampje staan. Dan stel je vast dat de kans op een toppertje ergens 1 op 4 is, wat vrij laag is. In een saunaclub heb je het voordeel dat niet iedereen op zichzelf ronddwaald langs de raampjes maar gezellig met mekaar praat, nieuwelingen wijsmaken wie je beter laat voor wat ze is. Een groot voordeel!

Ach, en een beleving als die van rplover is niet zó heel zeldzaam. Ik maakte al meermaals speciale banden met de dames in clubs. Dat gebeurt blijkbaar ook in het SKW, als je de meiden begint te kennen, kennelijk. Maar geef toe, je met de dame amuseren in zo'n gezellige club, met een heerlijk drankje, of in het restaurant lekker samen eten, of er mee naar de HWP gaan en ondeugende dingen doen.... enz. enz., is toch nog een stuk aangenamer dan in een benepen vierkant kamertje vertoeven .

Ik hoop nog een paar nog niet vernoemde vergelijkingspuntjes mee te kunnen hebben geven. Natuurlijk blijft het ieder zijn ding, ieder zijn voorkeur.

Over de prijs wil ik kwijt dat gemiddeld 50 euro (35 euro in YY voor 15.00 uur, dichtbijgelegen vanuit Antwerpen) inkom + ongeveer 40 euro (h/t) verplaatsingsonkosten neerkomt op een inkom van ongeveer 80 euro, gezien VIP-kortingskaartjes bvb in LR) Dan heb je daarvoor een warme, gezellige joviale sfeer, zoveel eten en drinken als je wil (en op GT na toch beter en gezonder dan een gewoon pak friet) en fruit en andere dessertjes en/of aperitiefjes. Je maakt naar eigen goeddunken gebruik van de vele faciliteiten: hot whirl pool, sauna's, zwembad, cinema (waar het toch ook wel apart is om eens irl twee personen te zien neuken of zelf eens onder handen genomen te worden :smile.
    Begin het dus vooreerst als een dagje uit te bekijken, voor enkele uurtjes vanuit onze regio is een saunaclub geen optie. Ik verkies een dagje saunaclubben toch nog tegen een dagje zee/ardennen .

Dus waar was ik : 80 euro inkom met verplaatsing en dan een uurtje (wat is 30', zoals wij graag genieten :smile: en de dametjes ook wat gunnen) maakt 160 euro all in. Voor deze prijs moet je in België al flink zoeken om een privé met kwaliteitsdames te vinden voor deze prijs. Escorts, vergeet het maar! Voortgaande op de getallen van rplover betaal je in het SKW 100 euro voor een uur seks (goeie seks, geen snel afgewerk). Da's 60 euro goedkoper, zonder faciliteiten, zonder eten, zonder drank. In de striemende regen (meestal in dit landje ), gezèèlig! En als je er een daguitstapje wil van maken, tja dan begint de rekening snel op te lopen natuurlijk: 7,5 euro voor een simpel pak friet met wat vlees erbij, 2,5 euro per cola. Laten we een brunch maar vallen, hoewel bij slecht weer dit heerlijk zou kunnen zijn, en gaan eten in een normaal restaurant ook. Anders komen we vervaarlijk dicht in de buurt van de saunaclubprijsjes.

Laten we vooral geen optelsommetje maken van een gezamelijke (= niet privé) sauna, waar je slechts beperkte tijd mag genieten en je het eten en drinken ter plaatste nog duur betaalt ook. Want dan kom je zonder meiden al snel een pak duurder weg.

Bovendien kan je in een saunaclub vrij praten, lachen en fun maken met de andere meiden zonder dat je verplicht de kamer op moet. In het schipperskwartier klapt m'n al snel het deurtje voor je neus toe als je alleen wil babbelen, als doorsnee wandelaar.

Dus Wico, ik geloof heel goed dat jij je uitermate kan vermaken in het SKW, maar grotendeels omdat je je wat meer kan permitteren bij die dames dan de gewone wandelaar. Maar tegelijkertijd weet ik dat jij je zeker ook heel erg zal amuseren in een saunaclub.

seksenfun die af en toe eens vanonder de lakens kruipt en wat rechtzit achter z'n pc

Belangrijk citaat van sub: "De standaardprijs is trouwens €50 voor een kwartier ongeveer, voor een half uur is het €100.

Grz Sub",
    waarmee mijn opgezette stelling over de prijzen in duigen valt en het SKW dus sowieso duurder is dan een saunaclub voor één uur goeie seks!

Blijft nu nog de discussie over het PMC en PZC, die ik hier maar ga laten voor wat ze is, of ze keert 3 keer terug op dit forum
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 22 maart 2008 om 17:33
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    2 november 2024 @ 15:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    ...Bovendien kan je in een saunaclub vrij praten, lachen en fun maken met de andere meiden zonder dat je verplicht de kamer op moet. In het schipperskwartier klapt m'n al snel het deurtje voor je neus toe als je alleen wil babbelen, als doorsnee wandelaar.
    Hoe doe je dat dan seksenfun ? Ik ben onlangs dus voor het eerst in Yin-Yang geweest. Ik ben met 5 dames op kamer geweest, maar ons babbeltje was toch vrij kort en kwam al snel op de vraag om te kameren. Ben nog door 3 of 4 andere dames aangesproken, maar dat was al direkt met "wollen sie sex" of zoiets. Als ik geen sex wollte dan was het goodbye, adieu auf wiedersehn hoor. Met slaande deur zelfs bij ons Katharina. (Gelukkig was het kalm in de kino, stel je voor dat ze dat gedaan had voor een publiek van meerdere ijsberen en dames. Hoe lullig zou je je dan niet voelen ?)
    Verder clusterden de dames bijeen in groepjes of speelden op de spelconsoles. Kun je daar dan effe één uitpikken om wat te gaan babbelen over koetjes en kalfjes, of seks en plezier ? (als nieuweling)
    Ik ben niet ontevreden over mijn YY bezoek, maar tijdens de intermezzo's tussen de kamers was het toch wat vervelend.
    ...
    Dus Wico, ik geloof heel goed dat jij je uitermate kan vermaken in het SKW, maar grotendeels omdat je je wat meer kan permitteren bij die dames dan de gewone wandelaar. Maar tegelijkertijd weet ik dat jij je zeker ook heel erg zal amuseren in een saunaclub.

seksenfun die af en toe eens vanonder de lakens kruipt en wat rechtzit achter z'n pc
    Als ik jou en de andere "stamgasten" van de sauna clubs zo lees trek ik exact dezelfde conclusie. Jullie zijn gekend en kunnen jullie dus wat meer permitteren. Dat is ook heel normaal trouwens. Ik zie geen reden waarom dat in een saunaclub anders zou zijn dan in een ramenbuurt.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln over smaken en kleuren...

...valt moeilijk te twisten, maar er valt wel over te praten, gezellig, onder mekaar :D
    In het skw, als je het niet kent, loop je verloren, en is de kans op een 'slechte' sessie dus ook groot, stellen sommigen.

In een saunaclub, als je er alleen komt, loop je er verloren, en is de kans op een slechte sessie dus ook bijzonder groot. Dat kan iedereen beamen die voor de eerste keer heel alleen en saunaclub bezocht heeft.
    Juist daarom wordt er aangeraden de eerste keer nooit alleen te gaan, goed te lezen in de topics om de juiste Meiden eruit te kiezen.
    Er is dus elementair geen verschil op gebied van service en Meiden tussen het skw EN en saunaclub.
    Ook ik zie beertjes van de kamer komen na 15-20 minuten (en echt wel heel wat), en dat is incluis de douche nadien, dus ook daar is geen verchil te merken. Die zijn ook hun 50 euro kwijt.

Eigenlijk is er dus helemaal geen verschil. De kans op slechte sex, is, als 'groentje', dus overal groot. Voorkennis van de Meiden is bij beiden en must.
    Leuke en juiste conclusie?
    Dan is het zoals ik altijd heb beweerd, overal zitten er Meiden die geweldige, goede, matige en slechte service leveren, maakt niet uit waar je gaat, er is weinig verschil.

Nu heb ik het even niet over het verschil in beleving, en het verschil tussen een dagje uit of een uurtje skw, dat is uiteraard een heel ander verhaal.

Blij deze zijde van de medaille ook eens van een beertje, die zijn eerste stappen heeft gezet, te mogen lezen.
    Als we nu gaan te lezen krijgen, ja maar, zorg dat er een bekend beertje meegaat naar een saunaclub, die je wegwijs maakt..... dan kennen jullie uiteraard mijn verweer .... ga met wico of de sub naar het skw, en je zal ook tevreden terugkomen .

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Maar in een saunaclub kan je de andere beertjes makkelijk aanspreken, tenzij je timide bent . In het SKW bekijkt men u eens vies, als je wat vraagt!

En toch nog effe een paar dingetjes gekopieerd, dingen die geen geld kosten, gratis fun en een beteke seks én die je in het SKW alleen maar kan dromen (zelf meegemaakt :smile:

Dus mijn plan doorgezet en de sauna ingekropen. 15’ lange minuten, de vochtigheid staat heel hoog (60%). In sneltempo loop ik naar de koude douche over de sauna. Brrr…. Effe doorbijten. Ik begin mij af te drogen, zinnens relaxt van een drankje te gaan genieten in de bar om terug op krachten te komen, zit er een dame (Sandra) in de HWP met een beer. Hij pakt haar op met haar poesje in de lucht en zij vraagt om haar zo te komen beffen. Dit laat ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan. Hup… de HWP in en haar heerlijk beffen. Blijkbaar maakt het indruk op haar, ze laat de andere beer voor wat hij is en komt op mijn schoot droogneuken (nu ja, droogneuken in zo’n poel ). Ook tongzoenen doet ze pefect. Speelse meid. Ik zet haar na een tijdje op mijn schouders en begin haar zo te beffen. Ze vraagt na even om ermee te stoppen, anders gaat het geld kosten. Toch eerlijk hè, tof! Even later stoppen de brubbels met brubbelen en scheiden onze wegen omdat ik op haar kamervraag negatief antwoord. “Ik kom je straks wel opzoeken”. Ze kijkt een beetje ongelovig. Toch ben ik het écht van plan.

Omdat ik in de kino niet echt gerust gelaten word loop ik maar weer naar de bar en zet me gemakkelijk in een sofa. Wie komt er weer naar me toe lopen? Sandra, inderdaad. Ze laat me vandaag niet gerust, best leuk. Heerlijk knuffelen, zij op mijn schoot zitten, liggend, hangend… een leuke manier om etenstijd af te wachten. Ze vraagt nog even of ik niet nog voor het eten wil gaan kameren met haar. “Nee, Sandra, a.u.b., je bent zo’n schatje, ik vermoed dat wij wat langer dan 30’ het bed gaan delen”. Het eten komt met wat vertraging maar ik haal dan toch maar snel twee borden eten en wat drinken. Samen het toch wel lekkere eten naar binnen gespeeld. Het dessertje, verse fruitsla, spelen we écht samen naar binnen. Zij uit mijn mond, ik uit haar mond . We laten ons eten wat zakken en trekken naar de kamer.

en na de sessie met haar:
    Ik ga me wat opfrissen, zij ook. “Ik kom dadelijk bij je zitten”. Ik ga alvast in een zetel zitten, bij vrouwen duurt opfrissen nu eenmaal wat langer dan bij mannen. Schuin tegenover Laura. Weer dat verliefde lachje. Tja, zo kan ik me niet houden natuurlijk. Ik ga er dus maar bijzitten. In afwachting dat Sandra zou komen liggen we weer snel in mekaars armen. Twee andere mooie meiden zaten er ook vlakbij, werkloos. Sandra komt eraan. Daar zat ik dan, naast Laura en Sandra bij me op de schoot. Hmm… wat een heerlijk leventje toch, binnen de muren van een saunaclub . Ineens die vraag om een trio, Laura, Sandra en ik. Met veel spijt zeg ik dat ik daar nu veel te moe voor ben. Ik voelde intussen trouwens precies wat griep opkomen, dedju hè. Een volgende keer wil ik zeker zo mijn dagje wel eens beginnen. Sandra blijft nog wat bij mij hangen, Laura gaat op zoek naar een andere ijsbeer.

dream on SKW-lovers teuflisch:D

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

@ sofaking

Tja, hoe doe je dat, hoe handel je in een club, denk vooral dat jij plant, niet zij :D:

Op weg naar de sauna bots ik op een mooie blonde dame. Hoogblond lang haar, slank en vriendelijk. Ik zet me er bij en maak een praatje. Plots loopt ze zonder iets te zeggen weg, nadat ik duidelijk maakte dat ik effen nog niet op kamer wou met haar. Hmm… dat doe je toch niet? Afgeschreven! :teuflisch
    (ze liet wel haar gerief, op de handtas na, liggen, dus ze zou allicht nog terugkomen, maar zoiets doe je niet, nè, voila :smile.

Veel later op de avond keert madam terug :
    De blonde dame die daarstraks wegliep komt naar me toe, lief doen en vragen of ik zin heb in seks. Ha, nee hè

Nogeens, jij kiest:
    Martha houdt me ineens tegen. “Awel”, zegt ze, “jij zou toch bij je volgende bezoekje met mij op kamer gaan”? Ik vertel haar dat door allerlei omstandigheden het er niet van gekomen is. In mijn achterhoofd wist ik nu wel dat zij niet zoent. Volgende keer misschien toch maar eens proberen, ze blijkt soms wel te zoenen?

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Seksenfun,

wat probeer je hier te bewijzen? :D

Ik vertel hier niet over Meiden die kosteloos met me mee naar huis gegaan zijn, nachten gebleven, over Meiden die gratis mee gaan stappen, die me opbellen, thuis kwamen opzoeken, allemaal gratis en voor niks (en ik ben geen Casanova, om picasso1 te citeren):teuflisch.
    Maar dat wil ik hier ook niet kwijt, toch zeker geen namen.
    WEL dat het allemaal (op eentje na) Meiden uit het skw waren.
    Dus aan de suanaclubgangers, (met onze vriend CUUP in gedachten, die zijn liefje wilde vrijkopen voor 50000 euro, dream on saunaclubgangersD

Het is toch geen gevecht tussen wie wat waar meer gedaan krijgt, haalt de ballen uit. Ieder zijn preferenties, en in het skw zitten er evenveel goede als in de clubs (en evenveel slechte, en evenveeel gedwongen, gedrogeerden, .....)

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

@ sofaking
    ...Martha houdt me ineens tegen. “Awel”, zegt ze, “jij zou toch bij je volgende bezoekje met mij op kamer gaan”? Ik vertel haar dat door allerlei omstandigheden het er niet van gekomen is. In mijn achterhoofd wist ik nu wel dat zij niet zoent. Volgende keer misschien toch maar eens proberen, ze blijkt soms wel te zoenen?

Dat was misschien niet tijdens je allereerste bezoekje ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Maar in een saunaclub kan je de andere beertjes makkelijk aanspreken, tenzij je timide bent .
    Wel ik ben timide. Bij Queenie's was dat geen al te groot obstakel, de dames wisten wat te doen... Een echte saubaclub werkt dus enigszins anders ?
    Laatst gewijzigd door sofaking; 23 maart 2008 om 00:43

Last Online
    2 juni 2008 @ 18:16
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Ik vertel hier niet over Meiden die kosteloos met me mee naar huis gegaan zijn, nachten gebleven, over Meiden die gratis mee gaan stappen, die me opbellen, thuis kwamen opzoeken, allemaal gratis en voor niks (en ik ben geen Casanova, om picasso1 te citeren):teuflisch.
    Houden zo,zou ik zo zeggen. Mij is dit allemaal nog niet overkomen en dan vraag ik me terecht af waar de sterke punten van Rplover zo al liggen. Is het enkel bluf of kan Rplover desnoods het recept of de godendrank openbaar maken? :wink:

Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

[QUOTE]
    Dat zegt natuurlijk niets, één enkele keer, dat weet ik wel, maar daarmee wil ik tot het volgende komen. Wico en rplover (en sub) zijn doorwinterde (mag ik nu zéker wel zeggen ) SKW-gangers. Voor hen ligt de kwaliteit daardoor hoger dan voor een doorsnee wandelaar. Zij weten perfect wie een meer dan behoorlijke service leveren.

Belangrijk citaat van sub: "De standaardprijs is trouwens €50 voor een kwartier ongeveer, voor een half uur is het €100.

Grz Sub",
    waarmee mijn opgezette stelling over de prijzen in duigen valt en het SKW dus sowieso duurder is dan een saunaclub voor één uur goeie seks!
    Standaard betekent dat er wel eens vanaf geweken wordt. Sommige Dames gaan onder deze prijs werken om extra klanten te krijgen. De goede topdames geven extra tijd en/of service aan vaste klanten voor dit bedrag.

Serviceniveau, ik ben nu eenmaal niet die budgetneuker, en als ik in een club een uurtje bezig ben, betaal ik met plezier 100 euro. Wel, bij het grotendeel van deze Meiden (hierboven vermeld) betaal ik ook 100 euro per uur, geen cent meer, zelfde service als die ik wens te hebben in een saunaclub, terwijl ik er geen twee uur moet voor bollen.
    Zie bovenstaande quote van Rplover. Ik heb dezelfde ervaring, en soms ben ik voor dat bedrag nog langer onder de pannen.

Ook in Skw zijn er genoeg Dames die te vinden zijn voor een gezellige babbel tussendoor. Enige nadeel in deze tijd van het jaar is het weer dat niet altijd meewerkt.

Grz Sub

Last Online
    2 juni 2008 @ 18:16
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

[QUOTE=Sub;68114]

Ook in Skw zijn er genoeg Dames die te vinden zijn voor een gezellige babbel tussendoor. Enige nadeel in deze tijd van het jaar is het weer dat niet altijd meewerkt.

Grz Sub

Bedoel je dat met slecht weer de dames depressiever zijn?

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Nee, denk ik zo, maar in een saunaclub lijkt het wel of de zon uit Hawaï hangt steeds boven je hoofd , ook in de winter. Het verschil met het SKW en een saunaclub is gewoon dat je in een saunaclub effe gezellig kan vertoeven met de dame, zonder te gaan kameren. Dat deed je al een andere keer, ben je nog van plan (waarop de dame dan ook speculeert ) of ga je gewoon nooit doen omdat je verkent hebt en te weten bent gekomen dat het jouw tijdelijke match niet zal kunnen worden om een aangename tijd mee te kunnen spenderen. In het SKW meen ik te weten dat het doorgaans niet de gewoonte is om een babbeltje binnen haar vertrek te doen (op het bed) en om dan te zeggen: "je staat me niet écht aan, bedankt voor het babbeltje". Bovendien moet je dan niet én niet timide zijn maar ook nog eens héél assertief, me dunkt.

btw, voor wie een andere indruk moest gaan krijgen, ik breek het SKW niet af hè, ik ken het, ben Antwerpenaar en ben er fier op! Maar samen discussiëren op een deftige manier, daar wordt eenieder rijker van

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Seksenfun,

wat probeer je hier te bewijzen? :D

Dus aan de suanaclubgangers, (met onze vriend CUUP in gedachten, die zijn liefje wilde vrijkopen voor 50000 euro, dream on saunaclubgangersD

Het is toch geen gevecht tussen wie wat waar meer gedaan krijgt, haalt de ballen uit. Ieder zijn preferenties, en in het skw zitten er evenveel goede als in de clubs (en evenveel slechte, en evenveeel gedwongen, gedrogeerden, .....)
    Zulke dingen wou ik ook niet vertellen rplover .

Ik gaf gewoon even aan welke leuke extraatjes je gegund zijn in een saunaclub en niet mogelijk zijn in het SKW . Tenzij je haar uitnodigt om naar een privé-sauna te gaan, tegen super hoge prijskaartjes.

En eu... (om jouw woorden te gebruiken) ik ben geen budgetneuker (van het witte product :smile en hélemaal gratis zijn die dingen bij mij dus ook niet. Dit draagt bij mij een super appreciatie bij naar de dame toe en dan wordt op het einde van de dag niet enkel het 1,5 uurtje kamer betaald maar met fooikes gezwierd (nuance: gedwarreld ).

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 23 maart 2008 om 12:20

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Een heel stukje moeilijker, maar als sur-plus-tip houdt het verband met onze pleziertjes, natuurlijk :

Eerst wat uitleg: elk woord is verbeeld door een rebus. Als hulpmiddel is elk te vinden woord ook nog eens chryptisch omschreven, maar de omschrijvingen zijn alfabetisch geordend, dus de kans dat ze in de juiste volgorde staan is verwaarloosbaar klein .

Een eenvoudig voorbeeldje :
    SCHOOOR wordt schoor = stut, daarin o geeft stout

Nu jullie, succes :D

W PAS =

TSIJLET

NACHTSPIEGEL
    3,14 = 9,81 m/s²

Oplossingen voegen jullie later wel toe zeker :wink:

(da's wat anders dan een potje neuken hè)

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln oei

Nu wordt het uiterst leuk.
    Rebussen is leuk leuk leuk

W PAS = Als fietsliefhebber is pas een col, die is moet slaan op WIS, dus wordt dat col in wis, en aangezien jij een computerfreak bent, s&f, is wis delete
    col in delete, wordt dus decolléte

TSIJLET TsIJlet, tij, eb en hoer, en zo geordend gedesordend EhBoer of dus EHBOer ?

nachtspiegel 3,14=9,81 m/s Pi en valversnelling, pi en g of pi is g , pispot? neen, moet dus gspot zijn

Meer meer meer, we willen meer, s&f, dit is pas leuk :D

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Dit weet je veel te snel .
    (die pispot zou nog kunnen voor sommigen na een nachtje stappen hè)
    {maar goed, eigenlijk waren we hier toch de voordelen héérlijk aan het opsommen van een saunaclub tegenover het SKW, niet}

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten