Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 27
    Last Online
    Vandaag @ 14:01
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Beitrag Nathalie (Russische) ex-Patrizia Magnum

Naam : Nathalie

Nationaliteit /taal : Wit-Rusland/ zeer goed Duits+Russisch

Leeftijd : 26

Haarkleur/lengte : blond, kort tot half-lang

Lengte : 1.60 - 1.65

Postuur /Cupmaat : goed figuur, B cup

Tatoeage /Piercing : volgens mij compleet clean

Service : TZ, PZC, NMC, GFE, beffen, goed

OK, Alzheimer heeft weer eens toegeslagen. Ben ik weer eens met een aardig meisje geweest, weet ik haar naam niet meer. Zal het dus ff hier posten dan kunnen jullie wellicht aanvullen. Zodra de gegevens compleet zijn zullen de mods wel eea verplaatsen. (Note W2 : Naam toegevoegd)

Tja, wat rest er nog meer. Ik denk dat de ervaring van klant tot klant kan afhangen maar dit was wel weer een heel, heel aardig meisje met adembenemende service.
    Vul maar aan............
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 april 2008 om 17:41

Last Online
    17 november 2024 @ 18:43
    Discussies
    4
    Thanks
    51

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    OK, Alzheimer heeft weer eens toegeslagen. Ben ik weer eens met een aardig meisje geweest, weet ik haar naam niet meer...
    Naam :
    Nathalie

Last Online
    3 september 2017 @ 08:10
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard

Hmmm, weinig berichten over deze Russische schone. Eigenlijk een lief leuk meisje. Min of meer the girl next door. Afgezien van haar typisch oost europees gezichtje. Denk dat deze dame het wat drukker heeft dan het aantal berichten hier doet vermoeden en ik weet inmiddels ook waarom. Het kan niet anders zijn dan dat de ijsberen die tot nu toe met haar op de kamer waren deze toffe ervaring niet willen delen en deze geheimtip voor zich willen houden. Ik vond haar in eerste instantie niet heel mooi maar het feit dat het een russische was sprak in haar voordeel. ( Ik moest ook te lang wachten op Melanie )
    Maar het wachten op de kamer met deze Nathalie was het allemaal wel waard. Gewoon hele goede service. Ze kan goed pijpen en heel lekker zoenen.

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

tja, geen geluk in het spel maar wel in de liefde.... Denk dat deze zeer aardige dame waarschijnlijk in de top 3 zoeners aller tijden staat. Herhalingsgevaar: 100%
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    19 januari 2025 @ 13:11
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Deze Russin (Wit Rusland of Bellarus om precies te zijn) donderdag wezen proeven, ik ben er nog niet goed van. Mijn langste sessie ooit in een saunaclub, of beter mijn langste sessie ooit. Ruim 2u30. Nu te moe om verder te schrijven, maar jullie hebben het tegoed.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

ze is inmiddels wel wat voller worden. Meer moet het niet wordne naar mijn mening. Service nog altijd " outstanding"

Last Online
    21 juni 2019 @ 21:10
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Hy

as I read this one my Alzheimer was also cut off..It seems to be the former Francfurt working lady. She's done a lot of surgery, positively seen, tits b-c suze face arse, she look like a modell, is ^very sweet a good fucker and great bj. she walked around in the last years. francfurt, berlin, munich

..or am i wrong by thinking of nathalie former atlantis lady? up there she ha an other name, can't remember and not good surgery made on her body...

Horst

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

Well, this Nathalie hadn´t surgery. She looks pretty natural. I am also not so sure about here career. Think she works at least for the last year at PHG.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard Buitenaardse sessie

In mijn wandelcarrière zijn er een aantal dames die me steeds zijn bij gebleven, hier beperk ik mij tot de dames uit mijn IJsberen periode (die dus nog lang niet ten einde is).
    Er waren een aantal goede tot zeer goede sessie maar daar wil ik het niet over hebben. Het gaat hier over uitmuntende sessies, over dames die in mijn geheugen staan gegrift, en waarmee ik zonder nadenken vooraf meteen weer hetzelfde wil beleven. Met een aantal heb ik dat trouwens gedaan.
    Er was Brunette Simone in YY met haar zeer speciale pijpkunsten.
    Maar ook Mara bij Ome Bernds, vooral de 2<SUP>de</SUP> keer met haar bleef me enorm bij.
    De wilde stomende sessie met Brandy in het zelfde tuintje, niet te vergelijken maar ook niet te vergeten hoe we gans het hof bijeen schreeuwden.
    De lieve langdurige Sessie met de Libaneese Jasmina in Living Room, nooit nog terug gezien die meid, jammer.
    En donderdag die lange sessie met Nathalie, die ik bijna misliep.

Toen ik even over half twaalf op de “planeet” was geland viel me meteen op hoeveel meiden er waren en hoe weinig beren. Later zou het aantal beren wel aanzienlijk aanzwellen maar aanvankelijk waren ze dik in de minderheid.
    Ik had mezelf een missie gegeven en die moest eerst afgehandeld, zodoende niet meteen tijd voor een kamer.
    Maar van bij de “landing” was deze meid me opgevallen, waarom weet ik niet maar iets trok me aan in haar. Ik heb zo eens een moment gehad dat ik absoluut met een meisje met een bril wou kameren, of met een rood harige, of met één die merkelijk groter was dan ik. Maar één ding blijft, als iemand er “naturel” uit ziet dan heeft ze een streepje voor, altijd.
    Nathalie is echt naturel, en ook niet graat mager, niet dat haar ribben er door steken. Neen ze is iets voller maar niet dik geen ranffice:smarttags" /><?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-comdj</st1:PersonName>es of kantjes maar gewoon gezellig normaal, geen buikje maar zoals een vrouw normaal gewoon is. Ik heb het niet zo op die net niet anorexia meiden, ik moet iets voelen, en dat zijn liefst geen beenderen, er mag best wat rond zitten zonder dat ze dik of vet is. We Nathalie is juist wat ik wil een normale meid zonder veel verf, geen tatoo, geen piercing geen siliconen gewoon naturel. En dat was waarschijnlijk de reden waarom ik bij het binnenkomen al wist dat ik die dag met haar op de kamer ging belanden.
    Verder had ze een aantal zaken waar ik normaal NIET op val. Licht brui haar, sommige noemen dat blond of donker blond, voor mij is dat licht bruin. En wat sommige ex oost blokkertjes wel vaker hebben dat vrij vlak gezicht, minder profiel, als de meeste. Voor diegenen die het vrouwentennis volgen Jelena Jankovich heeft ook zo een vlak aangezicht, het gaat niet om de gelaatsvorm maar om het vlakke.
    Al bij het binnenkomen kruisten onze blikken elkaar oogcontact een glimlach en daar bleef het (voorlopig) bij. Later op de dag gebeurde dat nog een paar keer, maar steeds op het verkeerde moment, toen ik net van de kamer kwam of net uit de sauna…. . Ja het kan soms aardig fout lopen.
    Maar zo even voor het etenstijd was sprak ze me zelf aan. Dat ik steeds naar haar zat te lonken en te glimlachen te knipogen maar nooit iets zei. Nu ja ik legde haar in het kort uit dat ik haar steeds op het verkeerde moment tegen kwam, en dat op de momenten dat ik er klaar voor was ze niet te vinden was. Ik had dus al een tij<st1:PersonName w:st="on">dj</st1:PersonName>e door dat deze meid vaak tot zeer vaak op kamer was, en iedereen weet dat dit een goed voorteken was.
    Nu was het toch wel weer een slecht moment zeker, ik wou eerst wat eten en we spraken af om na de maaltijd terug elkaar op te zoeken. Het eten kwam pas om 19 uur dus was het al 19u30 eer we elkaar terug troffen. Even kennis gemaakt aan een statafeltje aan de douches een drankje bij genomen en haar uiteindelijk om een sleutel gestuurd. Ik stond daar eenzaam op haar te wachten toen een andere meid me al aansprak en vroeg of ik gezelschap wou, ik zei dat ik op iemand wachtte die om een sleutel was. De dame glimlachte even en zocht een ander slachtoffer, zonder veel succes.
    Het wachten op Nathalie leek wel een eeuwigheid te duren, leek want als ik op mijn uurwerk keek bleek ze nog geen 5 minuten weg te zijn toen ze met sleutel en handdoeken terug kwam. Het werd kamer <st1:metricconverter w:st="on" ProductID="5 in">5 in</st1:metricconverter> de kelder. Kamer met een megabed, en dat zouden we ook helemaal gebruiken.
    Wat ik steeds leuk vind is dat een meid voor ze iets anders doet meteen knuffelt of TZ als ze de kamer binnen is. Ik heb het niet zo voor die dames die hun handboeken open leggen en u aanmanen om meteen op bed te gaan zitten waarna ze zich uitkleden en meteen tot actie willen over gaan.
    Maar Nathalie is niet zo. Meteen begonnen we rechtstaand te TZ, ze wierp de handboeken op het bed en we hebben daar zeker 10 minuten elkaar staan knuffelen en heerlijk TZ.
    En van TZ gesproken, deze meid kan er inderdaad wat van. Sommigen Tz zo machinaal maar Nathalie neen die TZ zo liefdevol, net alsof ze verliefd is op jou. Ze hangt rond u, speels lief teder intens of beter onbeschrijfelijk.
    Al kussend elkanders kleren uit getrokken en rollebollen op het bed beland, nog steeds voorzien van de nodige knuffels likjes en zoentjes.
    Daar lagen we dan, Nathalie besloot haar tasje uit te schudden daaruit toverde ze een reeks condooms was rommel en glijmiddel? Dit laatste hebben we niet gebruikt; ik heb haar nat genoeg gekregen.
    Wat nu volgde was onvoorstelbaar Nathalie ken de kunst van het gebruik van haar tong als geen ander, waren haar TZ al buitenaards, haar pijpkunsten zijn dat even zo. Nu ja zoenen en pijpen doe je als vrouw met hetzelfde, en zoals W2 al schreef een vrouw die goed kan TZ kan meestal ook goed PZC, dit werd hier nogmaals bewezen. Uiteindelijk heb ik me geruime tijd kunnen inhouden. Maar ze beheert ook de kunst van pijpen zonder haar handen te gebruiken en daar wordt ik zowat gek van dus uiteindelijk heb ik mijn kwakje netjes in het mon<st1:PersonName w:st="on">dj</st1:PersonName>e geloosd, en ik had haar zo graag geneukt toch.
    Een meid die mz zo naar een hoogtepunt brengen kan mag ook iets hebben dus ben ik afgezakt naar haar mooie poesje, en een mooi poesje heeft ze, geen kalkoenlappen die uitpuilen als klapdeuren, neen een heerlijk bijna ongeschonden gleufje dat aanvankelijk naar niets smaakte. Plagend begonnen en nadien speels verder gebeft. Uiteindelijk kwam uit het gaatje de heerlijke poesjessmaak, en hoe langer ik haar gevoelige plekje likte; hoe meer ze leek te genieten. Nathalie stuurde af en toe wat bij, trok haar speeltje juist zodat haar knopje naar voor sprong en genoot zoals een vrouw genieten kan. Drukte met momenten mijn hoofd zo hart tegen haar haan dat ik naar adem moest snakken en ik denk dat ze er echt plezier aan beleefde.
    Nadien pijpte ze me terug en er was meteen reactie bij kleine Zeppos, wat wil je als je op die manier gepijpt wordt.
    Geen mm sloeg ze over inclusief het balzuigen likken zuigen met de tong werken, ik ontplofte bijna. Trok haar naar boven en ze begon zachtjes over me te wrijven, droogneuken maar uiteindelijk bracht ze een rubbertje aan en verdween mijn paal netjes in haar natte grotje, zonder glijmiddel. Achteraf zei ze dat die tube enkel voor de brute kerels is, voor diegenen die een vrouw niet nat krijgen.
    We hebben alle hoeken van dat dubbel bed gezien, gevreeën als een “verliefd” koppel ze kijkt zo in je ogen als je aan het neuken bent, en dat vind ik nu zo geil.
    Jongens deze meid kan niet enkel majestueus TZ en PZC maar ook NMC, zoals een vlaamse zanger zou zeggen Geweeeeeldig. Na het lozen van een nieuwe vracht van ongeveer 10cc heb ik haar nogmaals gelikt, en dat heb ik geweten. Nathalie genoot van deze sessie zoveel was duidelijk. Nadien nog lekker liggen knuffelen en spelen strelen lachen giechelen plagen en liefkozen, tot we tot het besef kwamen dat we 2u30 op kamer waren, en ik dacht om 21u naar huis te trekken. Mis poes. Als het zo heerlijk en teder is vergeet een mens de tijd, wat was dit voorbij gevlogen.
    Met een natte TZ afscheid genomen en met de belofte dat ik op??????? (censuur) terug kom met een grote doos Belgische pralines en truffels.
    Dit is een meid om nooit te vergeten, ze komt meteen mijn top-3 binnen met stip.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    Vandaag @ 11:35
    Discussies
    58
    Thanks
    1.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Deze Russin (Wit Rusland of Bellarus om precies te zijn) donderdag wezen proeven, ik ben er nog niet goed van. Mijn langste sessie ooit in een saunaclub, of beter mijn langste sessie ooit. Ruim 2u30. Nu te moe om verder te schrijven, maar jullie hebben het tegoed.
    Dedju, Blauwebeer zal dringend nog eens naar de planeet moeten waar hij ooit Marina (ex Relax) terugzag.

De beschrijving van Nathalie doet hem dan weer met heimwee terugdenken aan de heerlijke tijden met Lola in Freude en de onvergetelijke momenten met Ela in GT en bij Mausi. Geheel niet toevallig zijn de twee vrouwen ook Wit-Rusinnen.

Bb :wink:

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard Record gebroken

Na lang zoeken, ja het is moeilijk zoeken naar iemand die nog niet aangekomen is, toch gevonden. Net op het moment dat ik me stilaan wou klaar maken om van “de planeet” naar “de villa” te vliegen zag ik ze door de bar dwarrelen.
    Meteen mijn kans gegrepen en haar verwelkomd met drie dikke kussen. Nadien zoals afgesproken een doosje Belgische pralines gegeven en naar de kamer getrokken. De kamer was een tuinhuisje waar het bloedheet was. Dus de venster open gesmeten en aan een 3 uur durende bloed hete sessie begonnen. Het was zowaar nog intenser, heter en hoe moet ik dat nu beschrijven…. Gewoon het was het.
    Ik wist waarvoor ik was terug gekomen, voor deze Wit Russicshe meid.
    Waarom het zo lekker is tussen ons, wel ze zei, goede seks leid tot goede sels. Dat streelde mijn ego. Een man die haar weet “warm” te krijgen, krijgt hetzelfde terug. Als je deze dame op de juiste mannier weet te benaderen en op te warmen krijg je dat dubbel en dik terug.
    Ze houd van beffen, Tongzoen als de beste en pijpt als de nummer 1.
    Jammer dat het tot na de paasvakantie zal duren eer ik nog eens in haar armen lig.
    Ik heb zowaar mijn record kameren in 1 keer gebroken. Van 2u30 naar 3uur. Volgende keer hou ik mij (misschien) wel in.:o:p
    Lekkere meid die Natalie.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Ondertussen erachter gekomen dat ze niet "werkt" tijdens haar maandelijkse "moeilijke dagen" wat ik persoonlijk een pluspunt vind

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Nathalie

Nathalie werkt sinds enkele weken in Golden Time.

Ik heb al meerdere keren van haar mogen genieten. Helemaal Sonny's cup of tea.

Volgens haar eigen zeggen blijft ze tot de Kerst in GT.

Dus deze dame worden doorgekopt.

Groet,

Sonny

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Nathalie werkt sinds enkele weken in Golden Time.

Ik heb al meerdere keren van haar mogen genieten. Helemaal Sonny's cup of tea.

Volgens haar eigen zeggen blijft ze tot de Kerst in GT.

Dus deze dame worden doorgekopt.

Groet,

Sonny
    Dit is nu echt een goeie reden om naar GT te gaan, en ik denk dat het niet lang zal duren eer ik er ben :wink:

Last Online
    Gisteren @ 00:53
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Nathalie. GT 11-11-09

Ik zie dat ik helemaal geen recensie van een van de toppers heb geschreven. Nathalie is een dame die weet wat ze wil. Buiten de kamer wat koeltjes, eenmaal op de kamer een en al warmte. Heerlijke sex mee gehad, prachtig figuurtje, volhouder, heerlijk PZC, echte GF6 en ook na afloop ruim de tijd genomen bij het gezamelijk douchen en sauna gang. Ook afgelopen week nam ze aan het einde van de avond nog een saunagang en heb ik haar lichaam nog een keer mogen aanschouwen. Jammer genoeg was ze al klaar voor die dag anders had er nog een sessie met haar ingezeten.
    Gr.

Cupido

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Nathalie

Sinds een week: in GT.

Sonny

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Vrijdag net na het binnenkomen en douchen meteen van haar diensten gebruik gemaakt. Ze TZ nog steeds als toen in PHG, ze pijpt je de hemel in en neukt als een prinses (of iets dergelijks)
    Terwijl ik in PHG met haar nog meerdere uren op de kamer was, hebben we het ditmaal maar 1 uur vol gehouden. Wel meteen een dubbel van gemaakt. Ze is nog even lekker als toen. Natje ik kom terug

Last Online
    5 september 2013 @ 17:43
    Discussies
    5
    Thanks
    2

Standaard

Ik heb deze dame ook mogen nemen mijn god wat was dat hemels met haar. Normaal ging ik altijd naar een privehuis maar door een klant van mij ben hier terecht gekomen je verrekt je nek als je hier ben en het is wel verslavend.nu kom ik er zeker 2x per maand en ga en wil 3x scoren.Het doet wel een inbreuk op je cash flow z'n tent.

Last Online
    Vandaag @ 11:35
    Discussies
    58
    Thanks
    1.653

Standaard Nathalie

Blauwebeer is nog steeds aan 't nagenieten; een verslag komt er nog wel ..., of misschien ook net niet, want goede wijn behoeft geen krans.

Last Online
    6 januari 2024 @ 22:55
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Kan me eigenlijk alleen maar bij aansluiten bij de eerdere opmerkingen; ik heb ook al een paar maal een hemelse tijd met deze geweldige dame beleefd.

Last Online
    29 december 2022 @ 14:33
    Discussies
    27
    Thanks
    16

Standaard Nathalie = Nathalia ?

Ich hatte letzten Monat das Vergnügen mit einer weisrussischen Dame, auf die die Beschreibung von Nathalie passt. Meine nannte sich aber Nathalia (gesprochen NATAL-IJA) und ihre Haare waren braun, nicht blond. Ansonsten passt die Beschreibung; wahrscheinlich meinen wir dieselbe Lady. (Typbeschreibung: entfernte Ähnlichkeit mit der jungen Kylie Minogue)

Das Zimmer war ein absoluter Genuss, geniales Blasen und Küssen und Sachen über die der Gentleman lieber schweigt. Leider verabschiedet sich Nathalia jetzt erst mal in Urlaub; will aber Ende August wieder im GT sein)

Ich freu mich drauf!
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

Last Online
    29 december 2022 @ 14:33
    Discussies
    27
    Thanks
    16

Standaard

wie kan mij helpen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HalJam Bekijk bericht
    Ich hatte letzten Monat das Vergnügen mit einer weisrussischen Dame, auf die die Beschreibung von Nathalie passt. Meine nannte sich aber Nathalia (gesprochen NATAL-IJA) und ihre Haare waren braun, nicht blond.
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

Last Online
    18 november 2012 @ 13:38
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard

ben daar ook benieuwd naar, ze was erg lief en sprak haar naam inderdaad uit als
    NA_TAL_JA

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard GT, 18-09-10

Tja bij mij zegt ze dan weer Natalie. Maar goed, zolang we het maar over de zelfde hebben. Gisteren na lange tijd weer eens met haar op de kamer gegaan. Bij nader inzien had ik dat al veel eerder moeten doen. Maar goed, ze was weer geweldig.

Ik had 's middags al even bijgekust en met haar bijgesproken en was weer helemaal op de hoogte hoe het haar verging! Het ging zo in de stijl van hoe gaat het met jou? ja goed! en met jou? ja ook goed! Met daarna dan een heerlijke lach van haar. Dat doen we al enkele maanden zo, ja de conversatie gaat altijd erg goed met haar. Toch blijft ze mij altijd een aangename verschijning. En zo kon het dan toch zijn dat ik toen ik haar van een kamerbezoek weer zag terugkomen meteen maar ging opzoeken. Een ijsbeer probeerde net avances te maken met haar, dus moest ik meteen maar kracht bijzetten zodat ik niet nog eens hoefde te wachten. Ze dacht dat ik al weer vergeten was dat ik haar 's middags had aangesproken en begon haar gesprek weer opnieuw. Alles goed bij jou? Ja, goed zoals altijd en hoe zit het nu met een sleutel halen?, zei ik!! Verbaasd keek ze me aan. Wat, jij wil met me naar de kamer? Jazeker!! Ohhh, zei ze maar ik moet nog wel even mijn verslaafdheid een break geven, m.a.w. even een sigaretje roken!!! Is dat ok?

Natuurlijk!!! De andere ijsbeer zat er inmiddels verslagen bij. Toen ze de sleutel ging halen gaf hij ruiterlijk toe dat hij eigenlijk ook met haar naar de kamer wilde, maar het nog niet zeker wist. Ik overtuigde hem dat hij dat met zekerheid kon doen, dat ze geweldig was.

Op de kamer gekomen bleek ze nog niets verleerd te zijn en alleen nog maar bijgeleerd te hebben. Kussen als de beste, een pracht figuurtje (eindelijk eentje die bewust kiest geen siliconen te nemen, heerlijk) en pijpen is van een andere wereld.

Mijn zaadlozing kon in ieder geval niet wachten op alle standjes die ik nog wilde doornemen, waarna we nog even echt bijgekeuveld hebben!!! Heerlijke meid en opnieuw voor herhaling vatbaar!

Terug bij de bar gekomen zat ik nog na te praten met clubsport. Toen ze weer terug op haar plek zat en ik de ijsbeer voorbij zag komen wedde ik met clubsport dat hij binnen 5 minuten haar een sleutel zou laten halen. Zo geschiedde. En toen ik bij het omkleden hem weer tegenkwam, zag ik een grens op zijn gezicht van oor tot oor!! Ben benieuwd of deze franse hollander zich nog meldt op het forum!!!
    Gr.

Cupido

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    966

Standaard Nathalie (wit-Russisch) GT-3-12-11 en 10-11-11

In september vorig voor het laatst over haar geschreven, ongelooflijk. Maar een maandje geleden was ik al weer een keer met haar geweest en dat was me zo goed bevallen dat ik het nu nog een keertje wilde testen. Want ja mensen de voorlopige top 5 wordt nog eens volop aan de kaak gesteld. En ze heeft voor mij nu definitief een plek in mijn top 5 weten te scoren. Wat was ze weer heerlijk. Pure GFE, heerlijk pijpen, heerlijk lichaam en zo lief. Op naar een volgende sessie met haar.
    Gr.

Cupido

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten