Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard Een afgesloten hoofdstuk!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    En nu is hij bezig aan een gesponsorde tocht langs de saunaclubs :D (grapje hoor, maar hij zal al wel een massage nodig hebben intussen)
    Denk het ook rplover,

want the "big chief" is al enkele dagen niet meer op het forum en één van de moderators beklaagt er zich over :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    We hebben maar één bezem om mee te vegen, dus dat wordt moeilijk :D:D:D
    en een andere schrijft :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    In dit topic een aantal berichten verplaatst die zonder toestemming van de auteur van een ander forum gekwoot waren. Groet,
    Big30
    wico

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

@Wico,

Wat wil je nu eigenlijk duidelijk maken?

1. Willem2 is op vakantie. Dat klopt!
    2. Een ander mod beklaagt zich daar helemaal niet over, maar jij kwoot een grapje van hem omdat je al je berichten verwijderd wilt hebben ! Dat heet uit zijn verband cq. context trekken.
    3. Ik heb op verzoek van de auteur berichten van hem verplaatst die jij hier zonder toestemming van de auteur van een ander forum gekwoot hebt.

Gewoon rustig blijven en zakelijk en to the point blijven reageren en neem het ook weer niet al te serieus op he a.u.b.!
    Keep on smiling :D:D:D!

Groet en veel schrijfplezier nog,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

@Wico,Wat wil je nu eigenlijk duidelijk maken?
    Ik heb op verzoek van de auteur berichten van hem verplaatst die jij hier zonder toestemming van de auteur van een ander forum gekwoot.
    Dit ligt mij nog altijd een beetje dwars; je schrijft dat je ze verplaatst hebt, maar je hebt dit bericht verwijderd.
    Ik dacht dat we hier op een OPEN forum waren, doch als de andere persoon, en je weet heel goed WIE U de opdracht gegeven heeft dit bericht te verwijderen, op dit forum een negatief bericht schrijft over SKW en op Provla een ZEER positief bericht, en dit op ijsberen niet wil vermelden, en als U als moderator dit bericht dan gewoon verwijdert, tja dan heb ik mijn twijfels over de objectieve berichtgeving op dit forum.

Doch, ik leg mij neer bij de beslissing van de moderators, en trek hier mijn conclusie uit voor de toekomst.

Sans rancune.

wico

Last Online
    Vandaag @ 06:27
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

@Wico,

De kwestie is totaal niet of het positief of negatief is over het SKW!

Een bericht kwoten van een ander forum zonder toestemming van de auteur is niet toegestaan!

Je mag best vermelden dat iemand hier een andere mening verkondigt dan op een ander forum en dat doe je ook, prima toch.

Het is heel goed van je te twijfelen aan objectiviteit! Je bevindt je in deze in goed gezelschap.

De mogelijkheid van objectiviteit wordt door verschillende filosofen in twijfel getrokken, zoals de postmodernen. Zij betogen dat mensen, door hun onderlinge verschillen, slechts tot subjectieve interpretaties van de werkelijkheid kunnen maken.
    De meeste recensies over dames en bezoeken aan clubs dan wel ramenbuurten zijn per definitie subjectieve weergaves van de werkelijkheid.

Ik deel bovenstaande mening die ik overigens heb gekwoot :D!

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

@Wico,
    De kwestie is totaal niet of het positief of negatief is over het SKW!
    Een bericht kwoten van een ander forum zonder toestemming van de auteur is niet toegestaan!
    Je mag best vermelden dat iemand hier een andere mening verkondigt dan op een ander forum en dat doe je ook, prima toch.
    Het is heel goed van je te twijfelen aan objectiviteit! Je bevindt je in deze in goed gezelschap.
    De meeste recensies over dames en bezoeken aan clubs dan wel ramenbuurten zijn per definitie subjectieve weergaves van de werkelijkheid.
    Ik deel bovenstaande mening die ik overigens heb gekwoot :D!
    Groet, Big30
    Big 30,

ik ga hier niet eindeloos in discussie gaan, en dit is dus mijn ALLERLAATSTE repliek.

Mij is het er gewoon om te doen dat op ijsberen een NEGATIEF bericht geplaatst wordt, en op een ANDER forum een ZEER POSITIEF bericht. De schrijver van dit bericht is ondertussen al verschillende malen op ijsberen geweest, doch VERTIKT het hier verder op te reageren, o.k. dat is ZIJN beslissing, doch daar heb ik MIJN bedenkingen bij.

En voor de rest SANS rancune, en we sluiten dit hoofdstuk af.

Note Big30:
    @Wico: Inderdaad sans rancune en we sluiten dit hoofdstuk af en nogmaals dank voor het up-to-date houden van het Antwerpense onderdeel van dit forum!

wico

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten