Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 59
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard Erecode onder ijsberen ?

Moet zeggen dat ik helaas teleurgesteld ben in een aantal voor mij bekende ijsberen.... Blijkbaar hebben enkele (ook Duitse!!!) forumleden zo'n minderwaardigheidscomplex dat ze het nodig vinden om mijn identiteit en mijn berichten op dit forum te vertalen voor enkele dvp's :angryfire

Kennelijk is t niet mogelijk om hier vrijuit te schrijven en ik zal nu dus ook wel twee keer op mijn tellen passen voordat ik nog iets post. Harstikke bedankt!

Deze labiele ijsbeer heeft wel nog een beetje fatsoen in zijn pels en zal hier de identiteit van deze judassen niet bekend maken.

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Helaas zal je hiermee moeten leren leven :o. Mij is het ook al voorgevallen. Voor mij is het in elk geval niet doenbaar om bij al mijn recensies en verslaggevingen telkens eerst zeven keer te moeten wikken en wegen wat ik eventueel beter wel of niet zou schrijven omdat één of andere beer het nodig vindt om het te gaan overbrieven aan de dame.

Ik denk dan maar, pfff... die beer is wél érg laag gevallen en gefrustreerd.

De beer in kwestie zegt dan tegen de dame in kwestie: "niet vertellen dat het van mij komt hè" (écht kinderlijk hè). Volgende keer dat je in de club komt, rent de dame op je af en vertelt gelijk wie wat gezegd heeft (tja, vrouwen en zwijgen, gaat niet samen).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard

Een waardeloze actie Toppie en terecht dat je daar hier iets van zegt. Mij is het helaas ook gebeurd . Iemand (voor mij onbekend wie) heeft een paar maanden geleden mijn favorietje in Freude 39 verteld dat ik over haar heb geschreven en in hoofdlijnen wat ik heb geschreven. Geen idee wat daar de bedoeling van was, maar ze heeft me er toen wel op aangesproken. Bedankt nog, wie het ook was :thefinger!

Dit is 1 van de redenen (maar niet de enige) dat ik toen een schrijfsabbatical heb ingelast .
    Laatst gewijzigd door Extince; 26 augustus 2008 om 22:39
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Het forum is openbaar en wordt door iedereen gelezen, door vrouwen, clubs en bezoekers. Het kan dus voorkomen dat je wordt herkend aan de details van de berichtgeving.

De clubs die ik bezoek en de vrouwen met wie ik op de kamer ben, weten nu inmiddels wel dat ik BERGM550 ben. Sommige vrouwen hadden er geen problemen mee en anderen waren minder gecharmeerd.

Ik schrijf op IJsberenforum, Rheinforum en Roemerforum en ook mijn berichten zijn weleens uitgeprint door forumleden en aan DVP's gegeven. Deze DVP's hebben me dit verteld. Ik heb er verder geen problemen mee, ook zonder het forum wordt er gesproken over elkaar. Ik heb het gewoon geaccepteerd.

Daarnaast heb ik ook forumleden ontmoet van IJsberenforum, Rheinforum en Roemerforum in Goldentime, Palace, Livingroom, Oase, Samya en World. Dus daarmee geef je je identiteit al prijs.

Bergm550

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

tja ik kan me dat nu heel goed voorstellen Extince en denk er zelf ook over om toch om in ieder geval minder te schrijven (thank god zullen velen nu denken ). Ik wil er best meer over vertellen, maar ik weet dat er meegelezen wordt en ik heb geen zin in weer gezeik. Maar we zullen ons zeker nog in real spreken en dan zonder meelezers!

Last Online
    13 juni 2024 @ 12:16
    Discussies
    278
    Thanks
    15

Standaard

Deze beren zouden we moeten weren van het forum, maar dan komen ze toch weer terug onder een andere naam, wel erg jammer dat we dadelijk geen mooie verhalen meer kunnen schrijven en lezen.:teuflisch
    de hoeren lusten er wel pap van

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 mei 2025 @ 06:35
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Als ik dit bericht schrijf, ben ik bezig met mijn 514de bericht. Ik moet daarmee mijn meerdere erkennen in veel andere ijsberen die de 1000 of zelfs de 10000 berichten zijn gepasseerd. Je hebt baas boven baas. Maar ik denk dat ik met 514 berichten een respectabel aantal heb gehaald. Sommige van die berichten hadden best genuanceerder geschreven kunnen worden en van enkelen heb ik zelfs spijt dat ik ze heb geplaatst. Maar achter het merendeel van de berichten sta ik nog steeds.

Ik denk dat dat komt omdat ik “eerlijk” probeer te schrijven. Ik probeer respect voor de dames te tonen, de dames niet nodeloos te schaden, geen prive-gegevens te publiceren en oprecht te schrijven zoals ik denk dat iets heeft plaatsgevonden. Dat laatste is natuurlijk subjectief. Willem2 kijkt mij altijd fronsend aan en zegt: “Als ik jou in een club tegen kom, dan zit ik een paar dagen later met de waarheid van Ace2 opgescheept.” , maar Toppie33 geeft aan dat voor hem mijn beschrijvingen een goede weergave zijn van wat heeft plaatsgevonden. Daarnaast kan het nooit kwaad om realistisch te blijven. Vergeet bij een slechte sessie niet dat jij als ijsbeer daar toch ook debet aan bent (it takes two to tango) en realiseer bij een goede sessie dat je een dame betaald om een goede sessie te hebben (het is maar een spelletje).

Kort gezegd kan ik achter mijn berichten staan en kan ik daar op worden aangesproken. Dat gebeurd ook regelmatig. Door ijsberen en soms door dames. Dat laatste heb ik liever niet. Niet dat ik iets heb te verbergen, maar leden van de internet-maffia zijn niet altijd even populair. Aan de andere kant vind ik het wel zo eerlijk dat als ik iets schrijf over een dame, dat ik die dame daarna gewoon recht in de ogen moet kunnen kijken.

De dames zijn uiteraard over het algemeen benieuwd hoe er over hen wordt geschreven. Dat daar over wordt gesproken is niet te voorkomen. Meisjes vragen nu eenmaal wel eens of er iets over hen wordt geschreven. Eigenlijk vind ik dat je als schrijvende ijsbeer daar tegen moet kunnen. Dat veranderd in mijn ogen wel als er ijsberen met laptops en al in de clubs verschijnen en dames benaderen om mee te kijken naar de berichtgeving over hen. Vaak krijgen de dames een selectief beeld van wat wordt beschreven voorgeschoteld. Vervolgens wordt ook nog eens duidelijk gemaakt wie die ijsbeer is. Dit alles met het doel, zichzelf beter te profileren bij een dame ten koste en over de rug van een collega-ijsbeer. Ik vind dat persoonlijk erg min. Dat vind ik trouwens ook van ijsberen die negatief over dames schrijven omdat ze hun zin bij die dame niet krijgen. Vaak zit daar dan weer een soort van (onbeantwoorde) verliefdheid achter.

Toppie33 spreekt van een Duits forumlid. Ik weet wie hij bedoeld en ik voel er ook veel voor zijn naam hier te vermelden, net als hij over andere ijsberen doet.

Ik zou willen pleiten om voorzichtiger te zijn met het doorgeven van de berichtgeving op dit forum. Let wel: voorzichtiger en dus niet helemaal niets meer zeggen.
    Want soms is de beschadigde partij niet de ijsbeer, maar de dame:

Niet zo lang geleden liet ik mij wat minder positief uit over een dame. Mijn berichtgeving hield in dat zowel zij als ik moe waren en eigenlijk beter niet aan de sessie konden beginnen. Uiteraard was ik op dat moment niet zo slim, maar daar kun je mij wel vaker op betrappen. Latere sessies waren wel iets beter, maar nog steeds niet super. Het contact was echter wel heel goed. Ik vond het een hele sympathieke dame (en nog steeds) en ze vertrouwde mij allerlei prive zaken toe.
    Ineens vond iemand het nodig om te vertellen dat ik negatief had geschreven. Hierbij werd al niet meer de moeite genomen te vertellen dat ik de nuancering van moeheid e.d. had gebruikt. Vervolgens vonden andere ijsberen het nodig de slechte berichtgeving te bevestigen. De dame in kwestie was kwaad en echt kwaad. Ten eerste wist zij niet wat er was geschreven, want zij beheerst de Nederlandse taal niet. Er was dus ergens een internetforum waarop zij werd genoemd en ook nog eens niet zo positief (dat vindt natuurlijk niemand leuk). Maar ze was vooral bang dat ook de prive-zaken op het forum waren verschenen. Moet die dame dan weken in onzekerheid leven over wat nu wel of niet over haar is geschreven?

Klikken mag, maar klik met mate.

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Unglücklich er is geen erocode

Er is geen erecode onder ijsberen, droom allen rustig verder.
    Alhoewel geen haar op mijn hoofd eraan denkt ook maar één berichtgeving door te geven aan een Meid, gebeurt het spijtig genoeg wel.
    Ik zou zelfs meer zeggen, sommige beertjes zijn niet meer welkom in bepaalde clubs omdat ze negatief hebben geschreven (en dan nog wel negatieve waarheid).
    Ook van zogenaamde vrienden hier, die liever "goed staan" met sommige clubleidingen dan met hun collega's beertjes.
    Dat is pas zielig, hun collega-wandelaars verraden om in de "favor" te komen van een club, hoe gekker kan het nog worden?
    Van mij kunnen ze denken en zeggen wat ze wilen, dat ik een relnicht ben, dat ik een onruststoker ben, maar ik kan met een gerust geweten iedere avond mijn bedje in. Ik doe niet mee aan dat gezeik tegen Meiden, en al zeker niet aan dat gezeik tegen clubuitbaters.

Ik noem het geeneens spijtig, ik noem het laf en achterbaks, en diegenen die ik weet die daar aan zondigen (fatsoenregel nummer één bij ondergetekende), die gun ik zelfs geen blik meer waardig. Boontje en loontje, en dan zijn het hun eigen vlooien die bijten.

Dus ik raad al die kiekens gewoon aan eens wat meer te neuken, en wat minder zich bezig te houden met anderen zwart te maken. Wat in hemelsnaam win je erbij een ijsbeer zwart te maken bij een of andere Meid of bij de een of andere clubleiding? Bwah, vroeg of laat keert dat allemaal tegen hen, en dan maar janken en zich de geslagen honden voelen.
    Ik word daar toch zo moedeloos van...........

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Ik wil geen namen noemen, maar als je zelfs gewoon openlijk hier post dat dames naast je zitten in de club en meelezen dan heb je toch een pan af.........

Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard

Vrienden, vriendinnen, stammgaste, enz enz we zijn het allemaal, in de hele prostitutie wereld is gewoon niemand te vertrouwen (spijtig genoeg). Een ieder zal wel een vertrouwens persoon hebben in het wereldje,een collega beer een meisje waar je het goed mee kan vinden of maak niet uit hoe. Mooi maar alles wat je naar buiten brengt dat vertrouwelijk is of niet bestemt voor derde moet je bij je houden. Ook ik zelf heb een aantal collega beren in vertrouwen genomen over voor mij vertrouwelijke zaken mbt het clubwereldje. Ik kan alleen maar hopen dat ze HEER genoeg zijn om dit voor zich te houden. Nu gaat het over iemand die het nodig vind om over onze rug zichzelf probeert naar mijn mening populair te maken bij bepaalde dames om hen van informatie te voorzien van mensen die hij niet eens persoonlijk kent. Hij haalt de info van het forum en verteld/vertaald hetgeen geschreven is. Het forum is openbaar daar ben ik het mee eens, maar het is alles behalve correct om info over te brengen. Als je kijkt hoe met namen een ACE2 en een TOPPIE 33 met een geweldige eerlijkheid en moeite uiteenzettingen van het clubbezoek schrijven (en uiteraard nog meer collega’s) en zij nu overwegen minder te gaan schrijven, schieten we het doel van dit forum toch echt voorbij. Net zo goed als de beste persoon weet wie wij zijn weten we ook wie hij is. Een gesprekje met de beste man met zonodig een stukje uitleg waarom hij dit niet moet doen lijkt mij niet overbodig. Ik heb zelf een relatie in een club gehad, ik weet hoe sommige dames over de “schrijvende pers denken”
    Indien er mensen zijn die het normaal vinden om andere info te verstrekken zou ik willen zeggen, stel voor andere zouden dit over jou doen, hoe zou jij dat dan vinden. Op deze manier krijgt het forum een soort roddelblad imago ipv een info forum waar beren hun ervaringen vrijuit mogen/kunnen delen zonder elk woordje op de weegschaal te hoeven leggen. Uiteraard met het respect naar de dames over privé gevoelige informatie, dit geld ook voor ons.

Last Online
    Gisteren @ 23:35
    Discussies
    58
    Thanks
    2.803

Standaard

Onderschat de meeste dames ook niet.
    Zij weten heel goed van dit forum en de andere fora af en lezen deze thuis ook.
    En via Bable Fish en Google heb je alles zo uit het Nederlands vertaald...
    Overigens zal ik zelf nooit tegen een DVP vertellen wie er achter een alias schuilt, alleen mijn eigen ID geef ik eventueel door, maar ook hier moet je de dames zelf niet onderschatten, zeker bij de veelschrijvers met tig details kunnen ze natuurlijk makkelijk namen bij gezichten plaatsen.

Last Online
    Vandaag @ 00:15
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Als ik dit bericht schrijf, ben ik bezig met mijn 514de bericht. Ik moet daarmee mijn meerdere erkennen in veel andere ijsberen die de 1000 of zelfs de 10000 berichten zijn gepasseerd. Je hebt baas boven baas.
    Geloof me, als we voor elke letter een punt krijgen sta jij helemaal bovenaan.

Verder stel ik voor dat ijsberen waarvan duidelijk is dat ze ongevraagd informatie van medeijsberen prijsgeven, geband worden van dit forum

Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Geloof me, als we voor elke letter een punt krijgen sta jij helemaal bovenaan.

Verder stel ik voor dat ijsberen waarvan duidelijk is dat ze ongevraagd informatie van medeijsberen prijsgeven, geband worden van dit forum
    Hahaha, deze vind ik bijzonder grappig...

Stel je voor dat ze elke ijsbeer bannen uit de club, die ongevraagd informatie doorspeelt van een dame aan medeijsberen.

Ik zou zeggen, leer er mee leven, of schijft geen recensies meer, de rest is utopie.
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Beste Toppie,

Ik vrees dat je zal moeten leren leven met het feit dat sommige collega-beren nu eenmaal een ongelooflijk grote klep hebben, vooral als het gaat over collega-ijsberen. Het is zwaar klote maar onkruid vergaat nu eenmaal niet.

Ik heb altijd volgende houding aangenomen en dat heeft mij 'service-gewijze' nooit windeieren gelegd:
    Bazuin in een club nooit rond wat je nickname is en op welke fora je allemaal wel schrijft, er loopt altijd wel een domoor rond die de gegevens gebruikt (misbruikt)
    Vertel nooit expliciet aan dames dat je de kamerervaringen recenseert op het internet, 90% van de dames stelt dit echt niet op prijs.(de keren dat het bij mij tijdens een kamerbezoek of in de bar te sprake kwam, reageerden dames zonder uitzondering 'verstoord')

TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    3 mei 2025 @ 11:13
    Discussies
    43
    Thanks
    372

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Vertel nooit expliciet aan dames dat je de kamerervaringen recenseert op het internet, 90% van de dames stelt dit echt niet op prijs.(de keren dat het bij mij tijdens een kamerbezoek of in de bar te sprake kwam, reageerden dames zonder uitzondering 'verstoord')

Kan ik beamen

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Bazuin in een club nooit rond wat je nickname is en op welke fora je allemaal wel schrijft, er loopt altijd wel een domoor rond die de gegevens gebruikt (misbruikt)
    Ik vertel dus nooit mijn internet-identiteit aan dames, ik haat t ook als mede-ijsberen me in de club aanspreken met mijn nickname (en spreek ze daar ook gelijk op aan). Ik weet mede dankzij Ace2 dat t schrijven op internet over t algemeen niet gewaardeerd wordt door de dames. Ik kan er ook inderdaad weinig veranderen aan t hufterige gedrag van deze slangen (want de term ijsbeer zijn ze toch echt niet waardig!!), behalve dan dat ik hier veel minder zal schrijven.

Tja je moet ook wat doen om in de gunst bij de dames te komen he.....

Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht

Tja je moet ook wat doen om in de gunst bij de dames te komen he.....
    Ze wat meer aandacht geven dan normaal doet wonderen :-)
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

Last Online
    8 maart 2024 @ 16:31
    Discussies
    4
    Thanks
    22

Idee

Beste medeijsberen,

Aangezien ijsberenfora business een serieuze omvang begint te krijgen of heeft wordt het voor de FKK business steeds intressanter om er invloed op uit te oefenen. Binnen de IT sector is dit al jaren een bekend probleem. Op technologie fora worden "actieve" forumleden door leveranciers ingehuurd om de meningsvoring omtrent hun producten positief te beinvloeden. Ook krijgen ze betaald om de producten van hun concurrenten inhoudelijk te bekritiseren.

Waarom zou dat hier ook niet kunnen gebeuren? Als ik een FKK club had zou ik mijn best doen om hier positiief beoordeeld te worden. Nette manier is om mijn kwaliteit te verbeteren.... Foute manier is door de forum te manipuleren middels kritische of nuancerende tegenreacties of onjuiste aanprijzingen...

Ik durf zelfs te stellen dat het hier hoogstwaarschijnlijk ook gebeurt.
    Stof tot nadenken?

Grt,

GA

Last Online
    Vandaag @ 12:16
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeintegreerdeaLI Bekijk bericht
    Stof tot nadenken?
    De stof tot nadenken is dat het helemaal niet over het onderwerp gaat

En om dan maar meteen naar het onderwerp te gaan : toppie33 en anderen lees Ace2
    Uiteraard alleen dit bericht want als je alles van hem moet lezen :o...... :D

:wink:

PS Sinds 2006 lid en nu zijn eerste bijdrage

PS2 GeintegreerdeaLI Nu niet, vroeger niet, nooit niet. Ik schrijf over alles ............... maar ik denk wel na.

PS3 Mocht het verder gaan over het onderwerp van GeintegreerdeaLI dan graag in een andere topic :green_smi
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    30 oktober 2024 @ 20:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Misschien interessant om te (her)lezen:
    Doorbrieven aan dames wat er geschreven wordt

Last Online
    8 maart 2024 @ 16:31
    Discussies
    4
    Thanks
    22

Standaard

EDIT: Zojuist de reactie van ACE2 gelezen.. Wat ik heb willen vertellen heeft hij veel duidelijker verteld, wat mijn vorige post (en tevens deze) helemaal overbodig maakt... Excuses ACE2 en Willem2, voortaan zal ik een discussie helemaal uitlezen voordat ik een reactie plaats...
    --

Beste Willem2,

Wat ik toppie33 en andere leden graag wil meegeven is: vertrouwen is goed, maar wees toch op jullie hoede. Met name wanneer commercie een rol begint te spelen. Voor zover ik weer sluit niets uit dat er leden (kunnen) zijn die in opdracht staan van een (of meer) FKK club(s). :paranoid[

Ik volg dit forum inderdaad sinds 2006 met plezier en wil met plezier mijn bijdrage leveren. De reden waarom ik niets post is dat ik sinds 2006 maar een keer of drie een FKK heb bezocht (1 x GT, 1 x Wildenrath en laatst Villa-Vertigo). Ik was de namen van de dames de volgende dag alweer vergeten en had niet zoveel over te schijven...

Je overige opmerkingen hebben mij eerlijk gezegd enigszins gekwetst. Je geeft mij het gevoel dat ik niet gewenst ben... Aangezien jij de administrator bent !!???

Groet,
    GA

Last Online
    24 januari 2022 @ 18:16
    Discussies
    8
    Thanks
    4

Standaard Windeieren

Ik heb altijd volgende houding aangenomen en dat heeft mij 'service-gewijze' nooit windeieren gelegd.
    Mit 'windeieren' kannst du auch besser zu Hause bleiben.

GZ :p

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Onderschat de meeste dames ook niet.
    Zij weten heel goed van dit forum en de andere fora af en lezen deze thuis ook.
    En via Bable Fish en Google heb je alles zo uit het Nederlands vertaald...
    Overigens zal ik zelf nooit tegen een DVP vertellen wie er achter een alias schuilt, alleen mijn eigen ID geef ik eventueel door, maar ook hier moet je de dames zelf niet onderschatten, zeker bij de veelschrijvers met tig details kunnen ze natuurlijk makkelijk namen bij gezichten plaatsen.
    Ik haal dit maar even aan om een begin te hebben.

- Ik denk dat je er niet moet van uit gaan dat alle dames over een pc beschikken, integendeel durf ik beweren.
    - Heb je al eens een langer stuk tekst, verteld zoals we het hier vertellen (direct en volks) via zo'n automatisch vertaalprogramma vertaald? Doe het eens :smile:. Vertaal eens z'n lange Duitste recensie met zo'n programma in het Nederlands. Ik vrees dat zelfs ik dan het Duits nog beter ga begrijpen .
    - Hoe de dames dan wel aan de schuilnamen komen? Bla, bla, bla... "kijk zie, die daar... dat is xxx". Helaas is het toch wel zo dat verraders héél vaak de beren zijn waar je (goed) contact mee hebt en die niet tot de actief schrijvende pers behoren. Niet altijd natuurlijk. In mijn geval was het zo. In mijn geval had die beer dubbel pech: 1) ik schrijf respectvol over een dame, so what... 2) de dame vond het niet erg, integendeel zelfs :smile:. Ben ik sindsdien minder gaan schrijven. Oordeel zelf .
    Een ander geval betreft een escortdame in België die door de details wist wie dat geschreven had. Ik kreeg een complimentje. Ik heb dus duidelijk een andere evaring dan krikkelig reagerende dames als ik over hen schrijft. Het hangt er ook veel vanaf hoe je schrijft en hoe eerlijk. Overdrijf nooit, in generlei richting. Btw, bij deze escortdame stond zelfs (in een ludiek jasje gegoten) een uitzonderingetje (ik bedoel iets dat normaal niet in haar standaardpakket zit, waar ik overigens normaal dan ook nooit gewag over maak). Verder de vele +-en maar ook de -ekes .
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 27 augustus 2008 om 20:35 Reden: aanvulling: er schoot ineens nog wat te binnen
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    20 januari 2013 @ 14:10
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb 1 keer meegemaakt dat een dame had geraden dat ik degene was die een (overigens: zeer lovende) recensie over haar had geschreven. Sindsdien pas ik een beetje op.

En wat Toppie's klacht betreft: sommige kerels doen nou eenmaal álles om in te tunen bij een dame. Met dit soort geslijm proberen ze een vertrouwensband met de dame te creeeren, om zodoende zelf aan te kunnen geloven dat zij voor die dame heel wat meer betekenen dan hun collega-ijsberen.

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard Roddelnichten

Ja dit is weer een verhaal wat om de zoveel tijd wel een of andere ijsbeer meemaakt.
    Ik zelf heb een jaar geleden zelf door te veel positief schrijven de deksel op mijn neus te gekregen.
    Een aantal onder ons weten dat nog wel, en ik ben toen ook gewaarschuwd door minder te schrijven en zelf meer te genieten.
    En zeker wanneer een ijsbeer naar je thuis front belt als je op zaken reis bent met de vraag of ik wel bij mijn ........vriendin zit.

Jaloers was toen ook het aspect en ik heb nog nooit zoveel roddelnichten gezien als in een saunaclub.
    Een aantal ijsberen gunnen je het niet als een DVP jouw net iets meer vind dan een andere frustiebeer, dit zie je zelf ook op de reacties die je krijgt en de discussies die daarna ontstaan.

p.s. een van de laatste winnaars van beste verhaal van de maand kan hier ook over meepraten.

Hoe meer je schrijft hoe meer tegenstanders je krijgt.:o:o

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten