Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : +/- 1.75m
Postuur/Cupmaat : Normaal, C-Cup
Nationaliteit/Taal : Iraanse, spreekt vloeiend Duits
Leeftijd : 27 jaar
Tatoeages/Piercings : Klitpiercing ( 2 stuks)
Service: Vingeren, Beffen, PZC, NMC
Deze meid was me al de hele avond opgevallen, omdat ze me deed denken aan een meid die ooit in Happy Garden gewerkt heeft en ook Iraanse was,
maar waarvan de service niet al te best was. Ik was een beetje huiverig, maar ik vond ze er heerlijk uit zien.
Op een gegeven moment loop ik de bar in waar ik ze zie zitten met een andere kerel.
Ze kijkt me aan en zegt tegen me, zo heb je lekker geneukt met Noëlle? ( is haar vriendinnetje in de Villa).
Ik loop er naar toe en zeg; Jazeker. Wa raken aan de praat en uiteindelijk besluit ik met haar naar de kamer te gaan.
Ik begon lekker aan haar borsten te sabbelen en langzaam maar zeker begon Rex te groeien. Ze daalde af naar beneden en begon me lekker te pijpen.
Af en toe spugen op mijn lul, heerlijk. In 69 gemanoevreerd en haar lekkere kutje gelikt. In doggy heb ik het afgemaakt en ben lekker klaargekomen.
Na de daad kwam ze me nog eens opzoeken en kreeg ik nog een knuffel van haar.
Ik vind haar wel een leuke meid. Ze komt een beetje arrogant over en kijkt je nauwelijks aan, maar als je eenmaal de knoop doorhakt en besluit om met haar mee te gaan, ontdooit ze redelijk snel................
Ze heeft overigens nooit in Happy Garden gewerkt, vertelde ze me.