Heren, beren,
De ban voor RPlover is "im frage", niet bij mij, maar blijkbaar voor anderen. Maar wanneer breekt m.i. pas echt de pleures uit ?
Nou ik zal het maar schetsen:
Er komt ondanks alle steun wel een ban of een duidelijke restriktie voor RPlover. Onterecht maar ik ga het niet voorkomen en RPlover is te happerig op ergens niet op in te gaan, dus een zekere afsterving wordt het zeker.
Nou kan RPlover niet zonder het forum, hij denkt van wel, maar het is niet zo. Hij houd van sociale contacten en ik en vele anderen op het forum houden ook van hem.
En RPlover en de mods zijn beide erg computerminded. Dus er breekt een digitaal treiteren uit. RPlover komt onder een schuilnaam via een andere IP op het forum en de Mods herkennen de "vreemdeling" en bannen opnieuw. Zo gaat dit spelletje lopen en dan breekt mi. de pleures uit.
Laat dit niet opnieuw een "Hookers.nl" afscheiding worden. RPlover forum, ik zie het nu al voor me. En dan breekt de volgende pleures uit.
Groet Foots :wink:
P.S. Heren, beren, ga toch neuken zou Jansen zeggen en hij heeft gelijk. Volg je pik, dat doet Picasso ook. Heren neem een voorbeeld aan RPlover en schrijf iets op het forum. En het zou toch zo mooi zijn als we van ieder lid wat recenties mochten lezen, of sfeer beschrijvingen of gewoon wat onzin, zodat een ieder kan lezen wat hij wil.