Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34
    Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Ausrufezeichen En wanneer breekt de pleures pas echt los ?

Heren, beren,

De ban voor RPlover is "im frage", niet bij mij, maar blijkbaar voor anderen. Maar wanneer breekt m.i. pas echt de pleures uit ?

Nou ik zal het maar schetsen:
    Er komt ondanks alle steun wel een ban of een duidelijke restriktie voor RPlover. Onterecht maar ik ga het niet voorkomen en RPlover is te happerig op ergens niet op in te gaan, dus een zekere afsterving wordt het zeker.

Nou kan RPlover niet zonder het forum, hij denkt van wel, maar het is niet zo. Hij houd van sociale contacten en ik en vele anderen op het forum houden ook van hem.

En RPlover en de mods zijn beide erg computerminded. Dus er breekt een digitaal treiteren uit. RPlover komt onder een schuilnaam via een andere IP op het forum en de Mods herkennen de "vreemdeling" en bannen opnieuw. Zo gaat dit spelletje lopen en dan breekt mi. de pleures uit.

Laat dit niet opnieuw een "Hookers.nl" afscheiding worden. RPlover forum, ik zie het nu al voor me. En dan breekt de volgende pleures uit.

Groet Foots :wink:

P.S. Heren, beren, ga toch neuken zou Jansen zeggen en hij heeft gelijk. Volg je pik, dat doet Picasso ook. Heren neem een voorbeeld aan RPlover en schrijf iets op het forum. En het zou toch zo mooi zijn als we van ieder lid wat recenties mochten lezen, of sfeer beschrijvingen of gewoon wat onzin, zodat een ieder kan lezen wat hij wil.

Last Online
    10 januari 2009 @ 17:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Laat hem maar mooi blijven.Ik heb van hem een wijze les gehad.Niets hatelijk of zo gewoon waar het op stond.Toen zijn er ook beren tegen hem ingegaan,maar hij had wel gelijk.En je kunt je zo weer onder een andere naam inloggen.Daar heeft Foots gelijk in.
    RPlover mag en moet blijven

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Cool

Beste Wigwam3,

Dat is het laatste wat ik van jou verwachtte na je "commentaar" op wat doe je met je vrouw thuis topic.

Heel eerlijk en ik wil je graag eens ontmoeten in de club, of neuk je alleen thuis ? Toch niet zeker want anders kom je hier niet. En dat is ook precies wat RPlover zei tegen u.

Helaas, niet iedereen kan het hebben en die worden dan boos op RPlover, niet nodig, jammer zelfs want van de "forumgek" of de slechtste lompste hardste figuren krijg ik vaak de beste ideeën en nieuwe inzichten. RPlover heeft die en daarom is hij ONMISBAAR.

Groet, Foots :wink:

Last Online
    Vandaag @ 19:50
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

Het gaat volgens mij helemaal niet om "bannen" of iets dergelijks. Rplover is erg nadrukkelijk aanwezig in discussies, er zijn een aantal ijsberen die zich irriteren aan de toon en er wordt geklaagd bij Willem.

Op een gegeven moment gaat het niet meer om inhoud en argumenten maar om beeldvorming dat er een soort boeman hier aanwezig zou zijn. Ik zeg nadrukkelijk 'beeldvorming' want ik zou niet weten waar nu precies door rplover forumregels worden gebroken.

Willem attendeert nu rplover op de grote irritatie van een aantal leden. Niets meer niets minder. Dat er een aantal bij zitten die rplover liever zien gaan dan komen, dat moeten ze zelf weten.
    Het lijkt me overigens wel dat rplover zich de kritiek moet aantrekken en daar ook iets mee doen. Het gaat immers niet alleen maar om wel of niet gelijk hebben, maar ook zeker om beeldvorming die nou eenmaal in groepen ontstaat.

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Het lijkt me overigens wel dat rplover zich moet openstellen voor kritiek en daar ook iets mee doen. Het gaat immers niet alleen maar om wel of niet gelijk hebben, maar ook zeker om beeldvorming die nou eenmaal in groepen ontstaat.
    daar kan ik mij ook in vinden, op een bepaald moment is trop teveel en teveel trop. Dus rpl, als gepaste straf (want die heb je eigenlijk wel verdient) wat meer gaan neuken en alleen nog recensies plaatsen :D (op YBF wel te verstaan)

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

...
    Het lijkt me overigens wel dat rplover zich de kritiek moet aantrekken en daar ook iets mee doen. Het gaat immers niet alleen maar om wel of niet gelijk hebben, maar ook zeker om beeldvorming die nou eenmaal in groepen ontstaat.
    Bof, ik denk dat niet alleen rplover, maar ook de critici de kritiek op HUN eens goed laten doordringen...

Beeldvorming, boeit me niet zo eigenlijk. Interessante schrijvers, daar kunnen we er altijd meer van gebruiken. De meest interessante schrijvers zijn vaak in hun tijd verguisd geweest (en ook geprezen). We noemen een Gerard Reve bijv, een relnicht in optima forma.:D
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Böse

Heren, beren,

Het opvoeden van RPlover kunnen we wel willen en we proberen het allemaal.
    Alleen van Shakira heb ik de indruk dat ze het zou kunnen. Fuck me little boy, fuck me !
    En wederom bakt RPlover er niets van, maar hij mag wel terug komen op herhaling en ik niet:o

RPlover leert het misschien nog wel ooit om niet overal op te reageren en eerst na te denken over de gevolgen, maar ook deze jongen heeft een grote leerkurve en een heel groot onrechtbestijdersgevoel. Hij is nog eigenwijzer als ik (ik weet dan ik, maar ik schrijf ABB) en ook hem kunnen we accepteren met al zijn gebreken. Ik in ieder geval wel en Yep3 ook, zelfs wigwam3 neemt het voor hem op.

Ik zeg jullie `laat de pleures weg` en kijk hoe netjes RP vandaag een sfeerbeschrijving maakt van PHG, hoeveel hij de PHG sponsort met bruine briefjes (oh ik dacht oranje, want ik ben NL-er of niet ?), zodat PHG graag het YBF sponsort.

Hij maakt zelfs in zijn sfeerbeschrijving een uitleg naar mij, over Dani, hoe aardig ! Het maakte mij overigens helemaal niet uit, vreemd vond ik het wel, nu begrijp en waardeer ik hem nog hoger. Het is een alleraardigste Belg ! Waardeer hem en je krijgt er zoveel voor terug. Hij droeg zelfs mijn slipperkes zag ik bij het weggaan.

Nee voor mij is hij eerder te aardig zeker voor sommige bloedzuigers van dames ! Bannen van RPlover en ik ga volledig door het lint, dan breekt de pleures inderdaad uit.

Wat moeten we zonder onze voorganger ik zou het echt niet weten, groet, Foots :wink:

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Beste Wigwam3,

Dat is het laatste wat ik van jou verwachtte na je "commentaar" op wat doe je met je vrouw thuis topic.

Heel eerlijk en ik wil je graag eens ontmoeten in de club, of neuk je alleen thuis ? Toch niet zeker want anders kom je hier niet. En dat is ook precies wat RPlover zei tegen u.

Helaas, niet iedereen kan het hebben en die worden dan boos op RPlover, niet nodig, jammer zelfs want van de "forumgek" of de slechtste lompste hardste figuren krijg ik vaak de beste ideeën en nieuwe inzichten. RPlover heeft die en daarom is hij ONMISBAAR.

Ooit zul je me misschien wel een keer ontmoeten,maar voorlopig niet.Ik neuk niet thuis,dat zouw niet zo fraai zijn ,want ik woon nog steeds bij mijn Oma.
    ik moet voor mijn Oma zorgen want wij hebben ook een probleem met de NLstaat.Maar dit gaat nu even niet om mij en ik hang niet alles aan de grote klok.Maar ik denk dat u dit wel begrijpen zult ww3:wink:

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Frage

Wigwam3,

Ik begrijp het, en ik waardeer je zeker ! Blijft jammer om ongepopt thuis te zitten en dan onze verhalen te moeten lezen.

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Wigwam3,

Ik begrijp het, en ik waardeer je zeker ! Blijft jammer om ongepopt thuis te zitten en dan onze verhalen te moeten lezen.

Dat hebt u me niet horen zeggen Ik beleef het mijne heus wel.Ik zei thuis............................
    Einde verhaal
    Laatst gewijzigd door Wigwam3; 23 november 2008 om 16:40

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden

Wigwam3, gelukkig maar, ik maakte me al zorgen om uw gezondheid.

Groet, en geniet, Foots

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Wigwam3, gelukkig maar, ik maakte me al zorgen om uw gezondheid.

Groet, en geniet, Foots
    Ik ben zo gezond als een vis.En als ik jouw Miss Piggy een keer tegen kom pak ik haar

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Tombarie maak geen bombarie.
    Want of je nu fan bent of niet vanRProver
    Ik zou zeggen zand er over.
    Het CACHOT vind ik wat overdreven.
    Laat hem ruste laat hem leve.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden hoezo Tombarie?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wigwam3 Bekijk bericht
    Tombarie maak geen bombarie.
    Want of je nu fan bent of niet vanRProver
    Ik zou zeggen zand er over.
    Het CACHOT vind ik wat overdreven.
    Laat hem ruste laat hem leve.
    Heeft Tombarie dan iets gepost? :teuflisch
    Ik kan die helaas niet vinden, hij heeft intussen 5 berichten, en als ik in zijn profiel ga koekeloeren, zie ik er maar één staan.
    Maar wacht, misschien heb ik wel iets .......:D

:wink:

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Bij getver heeft het er af laten halen Ik weet niet meer wat het precies was maar wat een zak zak zak

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

Bij getver heeft het er af laten halen Ik weet niet meer wat het precies was maar wat een zak zak zak
    Als 80% van iemands berichten verwijderd worden, dan verdient zo iemand gewoon geband te worden .

En alleen van leden die bijdrages leveren in damesrecensies en of club-impressies moet het geklaag serieus worden genomen. De rest :thefinger.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden

Als 80% van iemands berichten verwijderd worden, dan verdient zo iemand gewoon geband te worden .

En alleen van leden die bijdrages leveren in damesrecensies en of club-impressies moet het geklaag serieus worden genomen. De rest :thefinger.
    How how how, je mag niet openlijk vragen om een ban voor iemand :D
    En dat deed onze nieuwe vriend Tombarie, die al duidelijk zijn beklag had gemaakt over mij bij Willem in die posting wel. Een slim modje heeft die posting snel snel naar de eeuwige jachtvelden verwezen...

...maar de relnicht zou de relnicht niet zijn, als hij de bewuste posting niet in zijn bezit had ....

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen runter

Moet ik jou vertellen hoe en wanneer ik neuk? Dacht het niet schatje.

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

Moet ik jou vertellen hoe en wanneer ik neuk? dacht het niet schatje.
    Ai, je begrijpt mijn bericht niet .

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden misbegrepen

Ai, je begrijpt mijn bericht niet .
    Dat gebeurt hier op het forum wel meer, dat bepaalde leden mekaar en mij niet begrijpen :D
    Hoe voel je je nu Picasso?
    Ow, en Tombarie wou me waarschijnlijk zijn bevindingen per IM sturen, maar die arme stakkerd had nog geen 5 berichten. Bij deze heeft hij dus geen uitvluchten meer, nog 5 (al dan niet gewiste) en hij kan zelfs deelnemen aan de tombola's
    Welkom op dit forum Tombarie, of moet ik zeggen, welkom terug :teuflisch

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.448

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dat gebeurt hier op het forum wel meer, dat bepaalde leden mekaar en mij niet begrijpen :D
    Hoe voel je je nu Picasso?
    Geil, zoals altijd .

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Heren mannen jongens .Zullen we maar stoppen met dit gewazel.Jij ook RP net zo goed als ik.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden stoppen? op dit vroege uur?

Heren mannen jongens .Zullen we maar stoppen met dit gewazel.Jij ook RP net zo goed als ik.
    Ik ben al 24 uur gestopt met rellen, alleen vraag ik me af hoe lang ik dat kan volhouden....
    Prettig toch, zo een menage a trois. Picasso1 droomt er al jaren van, maar dan wel eentje die hij hard bij de haren kan trekken, en de andere die hem tegen de deur plakt... Picasso, Ik kan je warm aanbevelen....... neen, zoek het zelf maar uit :teuflisch

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Dus Foots is de grote relschopper

Geilen jullie nou van het gezwam tussen rplover,foots en nou is er ook nog een wigwam bij geplaatst.
    Picasso1 zal er nog wel wat kolen op gooien en ja hoor een nieuwe discussie is geboren.
    Hou toch eens op stelletje eikels en laat rplover toch schrijven

Hoe meer je reageert op hem hoe meer hij kotst

ga maar meer dan droog

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln nog een eikel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Dus Foots is de grote relschopper

Geilen jullie nou van het gezwam tussen rplover,foots en nou is er ook nog een wigwam bij geplaatst.
    Picasso1 zal er nog wel wat kolen op gooien en ja hoor een nieuwe discussie is geboren.
    Hou toch eens op stelletje eikels en laat rplover toch schrijven

Hoe meer je reageerd op hem hoe meer hij kotst

ga maar meer dan droog
    Roep jij nog maar een keertje om een bannetje voor me :D
    Je hebt lef, maar ik mag je wel, en ik geniet ervan als je het recht in mijn gezicht durft te zeggen ook , want langs achteren ben ik al een keer te veel gepakt.....en dat is voor hele mooie transkes (geen travo's Jansen, dat is iets totaal anders), gloeiende staven en Meidenvingers:thefinger

Voila, Jansen werkt mee aan meer onzin......

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten