"The day after" ben ik nog behoorlijk onder de indruk van (mijn ontmoeting met) deze Eve …
Leuk koppie, prachtig lichaam (wel tijd om op de pondjes te gaan letten ) en, ondanks de last van een aantal vermoeiende dagen, een sprankelende persoonlijkheid. Intelligent, humorvol, geïnteresseerd ...… Een mooie jonge vrouw met (in mijn ogen redelijk goede) smaak in muziek, films, boeken!
Kortom, Eve deed mij mijmeren over andere tijden, andere omstandigheden …
Ik had Eve al een paar keer door de bar zien lopen en dat plaatje beviel mij wel; wit setje, witte beenwarmers, zilverkleurige schoenen. De kennismaking op een van de bankjes verliep redelijk soepel en kreeg al snel een vervolg op kamer 6.
Een paar bijzonder leuke uurtjes doorgebracht met kletsen, massage, een paar rustmomenten en , o ja , er was ook nog even tijd voor enig ouderwets "op en neer".
Ik kwam nogal onder de indruk van de kamer en moest eens even goed nadenken. Zou een herhaling met Eve een juiste keuze zijn of eigenlijk alleen maar kunnen tegenvallen? Keuzes, keuzes …
Toch maar voor de herhaling gegaan waarbij ik Eve in eerste instantie nog in een vervelende situatie manouvreerde: kreeg ze na een flinke wachtttijd eindelijk een sleutel, stond ik net (te) uitgebreid te douchen, werd ze in de bar aangesproken op het feit dat ze een sleutel achterhield en moest ze die weer inleveren . Sorry Eve!
Het tweede kamerbezoek verliep zo ongeveer langs dezelfde lijnen als het eerste; aangenaam, gezellig, iets meer rustmomenten want Eve was duidelijk moe. Als iemand haar nog spreekt, vraag haar dan naar de grap over het paard; Mr. Bojangles is toch wel benieuwd naar de afloop … :D
Het zou mij niet verbazen als Eve inmiddels al een "oude doos" geworden is. Ze dacht dit werk niet lang te doen en dat verwacht ik eigenlijk ook niet. Ik hoop haar dan ook nooit meer te zien. Herhalingsgevaar 0.
Allerlaatste beeld van Eve in burgerkleding … op Uggs (ze zitten zo lekker, ze zijn zo lekker warm …)
Ik zal Eve niet licht vergeten.
Jack -Mr. Bojangles- D