Oorspronkelijk geplaatst door
Picasso 1
Zo'n daad van necrofilie-SM leidt bij de relvamp vast tot een laatste stuiperectie :D.
Maar even serieus, ik vind het eigenlijk niet zo'n gek voorstel. Er vinden interessante discussies plaats op dit forum waar regelmatig meer dan 40 reacties op komen (druk maar op kolom reacties (sorteert op afnemend aantal) bij algemeen geijsbeer en je ziet alle discussies op de eerste pagina's :zauberkis).
Dit groot aantal reacties zegt mij dat het om discussies gaat die erg 'leven' bij veel leden en als belangrijk worden ervaren. Denk maar aan '"erecode onder ijsberen", "dames FKK minimaal 21 jaar", etc.
Niet noodzakelijk? Niks is noodzakelijk, maar het lijkt me wel een verbetering
.
Het voorstel is ook helemaal zo gek niet! Nu vind je inderdaad (zoals in andere topics trouwens ook) in algemeen geijsbeer noem het maar eendagsvliegen die even leuk zijn maar we snel weer vergeten. Je vindt er ook meer relevante topics die belangrijker zijn en dus ook meer worden gelezen.
Door de button "bekeken" aan te klikken zie je vanzelf welke topics klaarblijkelijk veel in de belangstelling staan althans veel zijn gelezen.
Maar dat geef je dus zelf ook al aan ! En verder wat je zelf ook al noemt komen onderwerpen die in de picture staan vanzelf "boven drijven" omdat daar nu eenmaal veel op wordt gereageerd.
Wij als Forumleiding denken juist dat de toegankelijkheid meer gebaat is bij 1 rubriek en een platte structuur waar je op genoemde wijze alles kunt vinden dan door het op te splitsen in 2 rubrieken waar het dan soms niet helder is in welke rubriek je moet zoeken.
Heeft dus alles te maken met een maximale toegankelijkheid van het forum voor de leden.
Niet meer en niet minder,
Groet,
Big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche