Haarkleur/-lengte : Zwart ,lang
Lengte dame : 150 cm
Postuur/Cupmaat : heerlijke spits toelopende zuigtieten
Nationaliteit/Taal : bulgaars,duits
Leeftijd : 19 31 mei 1989
Tatoeages/Piercings :ik geloof helemaal niets
Service: heel ver boven de beste
Voordelen: heerlijk pijpen,neuken,vingeren,zoenen,opname[niet in ziekenhuis]
Nadelen:geen enkele
Tijdsduur :overleggen
Prijs :eerst afspreken
Extra’s bij het bezoek:voor de liefhebbers anaal[bah]
Ben al diverse keren met haar op de kamer geweest.
Het is een heel lief meisje en gek op euros zoals al de dames.
Heb hier op dit forum nog niets van haar gevonden,daarom vertel ik dit aan jullie.
Maar zeg het niet tegen jullie moeders anders moeten jullie iedere avond om 7 uur na paulus de boskabouter naar bed en is dat heerlijke clubgebeuren voor jullie afgelopen.
Ook niet tegen jullie vaders zeggen want dan moeten jullie ieder dag tot vervelens toe naar de club met hem en dan zal hij je vertellen hoe je de meisjes op iedere manier kan gebruiken.
Deze Simona valt vooral op in de club door haar mooie tietjes waarmee ze ontbloot loop te pronken .
Daarom kon ik niet aan de verleiding weestaan om met haar op een bankje te kruipen en lekker aan haar tietjes te knabbelen.
Na een tijdje kwam de aloude vraag van de meisjes van plezier of ik wilde neuken en de sleutel mocht halen.
Ik was intussen helemaal van de kaart en super geil met een mondvol tieten, dus eerst even de mond geledigd en volmondig JA geroepen.
Schijnbaar te hard geschreeuwd omdat ik zo van de kaart was, want iedereen in livingroom zat me met open mond en grote ogen aan te kijken .
Het voelde aan alsof ze het achtste wereldwonder zaten te bekijken inplaats van die oude knar.
Nadat ik een beetje bekomen was van al dat gegeil op de bank zijn we maar de kamer opgedoken om het gezellig met zijn tweetjes verder af te maken.
Op de kamer gooide ze me met een schouderworp op het bed en sprong boven op me.
Daar begon het heerlijke tongzoenen en likken over het hele lichaam tot ze bij die kleine heer van me was aangeland.
Het velletje werd over mijn eikel geschoven zo de mond in.
Wat een heerlijk gevoel is dat toch het sabbelen aan dat eikeltje.
Ik vond het gewoon jammer dat ze ermee stopte en met haar mond een condoom om mijn lulletje deed.
Hij was intussen aardig hard geworden ze ging er met de rug naar me toe opzitten.
Ze begon nog te zingen van "'hOOG OP DE GEILE WAGEN'', dat heeft ze een poosje volgehouden tot het condoom aan de rand toe gevuld was .
Hierna een pauze ingelast met allerlei reklames en daarna weer opnieuw begonnen.