Haarkleur/-lengte :Zwart
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : C
Nationaliteit/Taal : Duits
Leeftijd : ca 25
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: Kussen, beffen en ...?
Voordelen:
Nadelen: Alles voorzichtig
Tijdsduur : 1 uur 5 minuten 10 seconden:p
Prijs : EURO 75,00
Zaterdag 4 maart kon ik na lange tijd weer eens aanbellen bij GT (was inmiddels al 10 dagen geleden dat ek daar was). Het was - zoals ik verwacht had - vrij rustig om die tijd (12:45) Maar aan mooie dames geen gebrek, dus dat beloofde veel goeds.
Wat ik echter in het begin niet kon vermoeden dat de keuze wel moeilijk zou worden. Goed, daarover later meer.
In het begin weinig medelanders, maar dat zou in de loop van de dag behoorlijk veranderen, het werd uiteindelijk een echt 'oranje' feestje waarbij geregeld flink gelachen werd.
Zoals gebruikelijk werd het eten rond 18:00 gebracht en door Vanessa 'uitgeserveerd', lees opgeschept. Het was - voor mij in ieder geval - best smakelijk. Gebakken aardappeltjes, broccolie en (volgens mij) kip of kalkoenfilet. (H-zoveel vrij neem ik aan)
Na het eten eens op jacht gegaan en omdat ik geen keuze kon maken ben ik eens voor de kino naast Duitse Jill gaan zitten. We hebben even zitten praten en zijn daarna nog even naar de bar gegaan. Daar kwam MiniME ons even (on)aangenaam verblijden met een bezoekje zodat we met z'n drieen opeengepakt in een tweezitsbankje geperst zaten. Toe Jill en ik weer alleen waren heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar te vragen of ze in was voor een stoeipartijtje op een van de hobbykamers - ik dacht, laat ik het maar vragen want je weet immers nooit
Maar dat was geen probleem en even later lagen we in kamer 6. We hebben ons gedurende een uurtje uitstekend vermaakt; een uurtje wat helaas veel te snel voorbij ging.
Jill, een sympathiek Duits meisje wat eigenlijk op de kamer doet wat je (ik) van een Duits meisje verwacht... Rustig en voorzichtig; in tegenstelling met veel meisjes uit het (voormalig) Oostblok. Ik bedoel hiermee, voorzichtig kussen, voorzichtig pijpen e.d. Niet negatief, maar gewoon anders
Toch een aardige meid waarmee je (ik) leuk kunt praten.
Caligula