Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 41
    Last Online
    25 januari 2025 @ 10:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard Joy (thaise) ex-Magnum

Naam : Joy

Nationaliteit / taal : Thaise / Engels en slecht Duits

Leeftijd : 24-26jr

Haarkleur/lengte : lang zwart haar

Lengte : 1.63m

Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup

Tatoeage/Piercing : ja

Service : Zoenen, PZC, NMC, massage

Extra : zus staat achter de bar

Last Online
    25 januari 2025 @ 10:34
    Discussies
    26
    Thanks
    0

Standaard

Vorige week vrijdag me in de kino door deze dame laten verleiden. Prima sessie ,kan niet anders zeggen. En er waren op die dag nog wel meer ijsberen die dat ook vonden

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Gisteren met deze dame ge-rol-le-bold
    Als je van Thaise dames houdt, dat is zij absoluut een plaatje om te zien: slank met rondingen en grote ogen, ik schat haar leeftijd wel iets hoger dan Babbel. Daarnaast wilde ze mij inderdaad ook doen geloven dat haar zus achter de bar staat

Na 2 potjes pool zijn we naar de kino gegaan. Technisch is ze, zoals alle Thaise vrouwen, zeer vaardig. Ze wist de juiste plekjes te vinden en haar tong gaat in ieder gaatje dat ze kan vinden
    Uiteindelijk miste ik iets in de beleving, maar dat ook aan mij gelegen heb. Ze doet haar uiterste best en al pijpend kwam ik klaar:smile:
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Vandaag @ 00:46
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Daumen hoch Joy even maandje of 5 buiten beeld( voor ons dan)

Op dit moment mijmert "alone again, naturally..." op radio 2 .

Doet me even denken aan gister in PSR.
    Gusto had zich een dag rust voorgenomen. Beyoncé zou er zijn en daarmee zou er al voldoende aanslag op Gusto's rust gepleegd worden. Toch raakte Gusto in een eneverend "" gesprek" met Joy op, hoe kan het ook anders, op ons schommelbed. Tis voor de dames dé succesplek voor geslaagde acquisitie activiteiten.
    Met Joy gebabbeld en in een heel leuk , amusant, interessant en menselijk gesprek terecht gekomen. Daarbij kon Miss Joy haar grijpgrage Thaise handjes moeilijk in bedwang houden... Dat lichte gekriebel onder je berevel aan je kleine Gusto die met groeiende belangstelling komt kijken wie er nú weer bij hem aanklopt. Een heerlijk gevoel, nog fijner dan sex zeg ik wel eens.
    Heb toch aan Joy duidelijk gemaakt dat ik nu(nog) niet met haar wilde gaan.
    Gaande weg het verhaal bleek dat ze vandaag voor het laatst zou zijn...althans voorlopig.... .
    Dat maakte het voor Gusto niet gemakkelijker om zich bij zijn ingenomen en inmiddels kenbaar gemaakte standpunt te houden....
    Heb me toch weten los te weken van haar, op een nette manier en meisje begreep het volledig.
    Later werd ik nog een sflink getriggerd door Beyoncé terwijl ik Joy heerlijk vast had... "Gusto is my man today, he has no choice..." lachte Beyoncé... Bijna had Gusto Joy meegesleept.....ietsje later zou ik haar wel benaderen...
    Is er niet meer van gekomen en rond een uur of 7 bleek een lieve lach en even zwaaien harerzijds ons afscheid te zijn.

Joy is voorlopig niet aanwezig in PSR. Bezigheden hier en op vakantie naar Thailand gaan er voor zorgen dat we haar de komende misschien wel 5 maandjes niet meer zullen kunnen genieten.
    Vallen haar plannen anders uit, hetgeen natuurlijk nooit is uit te sluiten, is ze eerder weer aanwezig.

Joy, ik had je al vele malen meegemaakt in de club(niet op kamer). Jouw altijd en immer vrolijke, vriendelijke en correcte verschijning en houding, naar ons toe maar ook naar collega'tjes. . Waardeer ik ten zeerste, zou menig dame een voorbeeld aan kunnen nemen. Jouw dans en pijpshow van voige week op het PSR feest zal mij en een aantal collegabeertjes nog lang bij mogen blijven. Dat was gewoon een héél mooie spontane show voor ons. Voor ijsbeertje in kwestie was het overigens bittere ernst.....

Joy het ga je goed. Geniet van de komende tijd en van je vakantie naar je thuisland....het was fijn om je te hebben mogen meemaken meid.

Que te vaija muy bien. Please Ace, can you translate in Thai...??

voor een beetje...."alone again , naturally..."

Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Joy is voorlopig niet aanwezig in PSR. Bezigheden hier en op vakantie naar Thailand gaan er voor zorgen dat we haar de komende misschien wel 5 maandjes niet meer zullen kunnen genieten.
    Vallen haar plannen anders uit, hetgeen natuurlijk nooit is uit te sluiten, is ze eerder weer aanwezig.

Joy, ik had je al vele malen meegemaakt in de club(niet op kamer). Jouw altijd en immer vrolijke, vriendelijke en correcte verschijning en houding, naar ons toe maar ook naar collega'tjes. . Waardeer ik ten zeerste, zou menig dame een voorbeeld aan kunnen nemen. Jouw dans en pijpshow van voige week op het PSR feest zal mij en een aantal collegabeertjes nog lang bij mogen blijven. Dat was gewoon een héél mooie spontane show voor ons. Voor ijsbeertje in kwestie was het overigens bittere ernst.....

Joy het ga je goed. Geniet van de komende tijd en van je vakantie naar je thuisland....het was fijn om je te hebben mogen meemaken meid.

Que te vaija muy bien. Please Ace, can you translate in Thai...??

voor een beetje...."alone again , naturally..."

Gustomass.
    Wat kan ik hier nog aan toevoegen? Niets eigenlijk buiten dan dat ik maar wat rapper had moeten zijn. De laatste twee keer had ik de goede bedoeling om met haar te gaan kameren maar het draaide anders uit.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Daumen hoch bezit is einde van het verlangen....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Wat kan ik hier nog aan toevoegen? Niets eigenlijk buiten dan dat ik maar wat rapper had moeten zijn. De laatste twee keer had ik de goede bedoeling om met haar te gaan kameren maar het draaide anders uit.
    Gusto kan er nog wél wat aan toevoegen. Voor eigen rekening dan.
    "bezit is het einde van het verlangen"
    Gusto's ervaring is dat het mooi is als je nog iets hebt om naar te verlangen...
    Iets moois waar je naar uitkijkt.
    Deze verschijning Joy was een personificatie van zo een verlangen.
    Dit is de kracht van oa onze saunaclubs...er loopt zo veel rond waar je wel eens van zou willen snoepen... je kán nu eenmaal niet alles behappen...vele redenen voor...is ook helemaal niet erg.

Stel je de dag eens voor dat je bijvoorbeeld naar PSR zou gaan, en dat je eigenlijk alles wat er aan dames is al gehad hebt of dat wát er is je niets zou doen......
    Wedden dat PSR er die dag, ja zelfs voor jou Seksenfun, héél wat minder mooi uit zou zien....

Gustomass.

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Je hebt er niets aan gemist S&F. De supersessie die je in Oase gehad hebt met die Italiaanse schone is vele klassen hoger.

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Frage wie mist nu wat???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Je hebt er niets aan gemist S&F. De supersessie die je in Oase gehad hebt met die Italiaanse schone is vele klassen hoger.
    hey mannen, een sessie met een dame is altijd iets tussen man en vrouw, in dit geval tussen Joy en Jouw.

Kijk je kan je ervaringen met een dame geven, maar om alvast in te vullen hoe de ervaring van een collegabeer er met Joy uitgezien zou hebben......
    Kijk ik probeer ook wel eens in de glazenbol van saunaclub land te kijken, maar zo ver ben ik nog niet gevorderd...

tot zover,

gusto mass

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    hey mannen, een sessie met een dame is altijd iets tussen man en vrouw, in dit geval tussen Joy en Jouw.

Kijk je kan je ervaringen met een dame geven, maar om alvast in te vullen hoe de ervaring van een collegabeer er met Joy uitgezien zou hebben......
    Kijk ik probeer ook wel eens in de glazenbol van saunaclub land te kijken, maar zo ver ben ik nog niet gevorderd...

tot zover,

gusto mass
    dank voor de nuancering GM, uiteraard is alles wat hier geschreven wordt zeeeeeeer subjectief, en is de 1 zijn flop voor de andere top (en vice versa);

als S&F echter een echte thai liefhebber is (dat ben ik zelf totaal niet) dan moet ie de recentie van een andere Thai kenner zoals bv MY maar eens lezen, en............dan nog moet ie zelf zijn eigen conclusie trekken :wink:

Last Online
    22 januari 2014 @ 21:25
    Discussies
    1
    Thanks
    11

Standaard

Thaise meisjes zijn beroemd in dit vak. Joy is zeker een mooie verschijning met een goede service.
    Zelf heb ik haar 3x genomen. De 2de keer was geweldig. Ik kon als een wilde stier te keer gaan. Ze kon er ook geen genoeg van krijgen, al gaf ze achteraf wel toe dat ik iets te wild was en dat mijn lid iets te fors was. Dat was geen reden om mij de volgende keer te weigeren. Ik geloof niet zo in orgasmes, maar die 2de keer ben ik toch aardig overtuigd dat ze klaar kwam.
    Laatst gewijzigd door Big30; 31 oktober 2009 om 01:58

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Gustomass weet hoe lang ik al verlangde naar Joy. Gisteren was het dan zo ver. Ik zou ze dit keer niet meer laten ontglippen. "Joy, dit was naar maar een begin, hè :wink:".
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    22 augustus 2022 @ 19:11
    Discussies
    1
    Thanks
    18

Standaard

hey seksenfun,
    wat dat verlangen betreft....pas daar mee op hé...sterk spul...zééér sterk spul

zie ook https://www.ijsberenforum.com/forum/...&postcount=396

maar aangezien ikzelf maar al te goed weet wat je wil zeggen... kijk maar naar de "plat de resistance" in LR...:wink:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...&postcount=399

I understand...i understand...

grtz,

intense

Gustomass weet hoe lang ik al verlangde naar Joy. Gisteren was het dan zo ver. Ik zou ze dit keer niet meer laten ontglippen. "Joy, dit was naar maar een begin, hè :wink:".
    Ik hoef ze niet allemaal te hebben....
    Waar zou ik ze in godsnaam allemaal moeten leggen???

Last Online
    Gisteren @ 12:19
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Het zal einde september moeten zijn geweest dat ik deze plek en deze dame bezocht.

Zeer goede sessie gehad met Joy!
    What's in the name....
    Hoewel ik beslist niet op een thaise of andere oosterse val per definitie, was hier toch sprake van een hogere orde van beleving.
    Natuurlijk niet alleen door de servicegerichtheid van de oosterse dames maar mede geholpen door de intelligentie van Joy, scoort ze makkelijk heel hoog bij Beren!!

Dat neemt niet weg dat we kregen wat we wilde en we genoten.
    Zelfs ik durf een beetje onbescheiden te zijn en beweer dus dat het samenzijn meer dan 1 persoon tot hoger genot bracht. Joy leverde na voorbeeldig voorwerk mijnerzijds een goed orgasme af (ik zal niet de kunst van deze smid verklappen om concurrentie voor mijn persoon niet te veel in te lichten) en ze toverde grenzen weg die je normaal intiem wel tegen komt.
    We zijn samen lekker over grenzen gegaan en deze sprint tot ongekende hoogten staat in onze geheugens gegriefd als ware het in steen gebeiteld.

GM heeft blijkbaar een aantal dagen later weer PSR bezocht!??
    Of heeft hij na mij de joy beleefd ....

BefBeer

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

We zijn in blijde verwachting van Joy. Zou ergens in maart terugkomen. Helaas gisteren nog steeds niet en dat terwijl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    "Joy, dit was nog maar een begin, hè :wink:".
    Ach, het heeft blijkbaar ook zijn positieve kanten:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intense002
    hey seksenfun,
    wat dat verlangen betreft....pas daar mee op hé...sterk spul...zééér sterk spul

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

We zijn in blijde verwachting van Joy. Zou ergens in maart terugkomen. Helaas gisteren nog steeds niet...

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Sinds een tweetal weken. Ze komt echter maar enkele dagen per week en niet in het weekend. Begin december neemt ze (definitief) afscheid van het clubleven .

Last Online
    28 oktober 2022 @ 23:40
    Discussies
    5
    Thanks
    262

Standaard

Ah dat is dezelfde Joy die ook in Erkrath heeft gewerkt...heerlijke, spontane en mooie verschijning..haar zus heeft als theke vrouw in Erkrath gewerkt...Joy is in augustus nog even in Erkrath geweest, maar het verdient beter in PSR...

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Haar zus werkte ook als bardame in PSR. En Joy ons maar wijsmaken dat ze tot einde augustus in Thailand was . Waarschijnlijk zal ze de twee clubs combineren?

Last Online
    28 oktober 2022 @ 23:40
    Discussies
    5
    Thanks
    262

Standaard

Ze is volgens mij wel op vakantie geweest in Thailand...althans dat vertelde ze ..

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Wat een gemis, helaas zal ze allicht nooit weerkeren naar PSR .

Last Online
    6 oktober 2011 @ 14:59
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Had zeer slechte ervaring! Humeurig en lui en heeft zeker al het drinken van alcohol, te veel! Nooit meer!

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schlumpf85 Bekijk bericht
    Had zeer slechte ervaring! Humeurig en lui en heeft zeker al het drinken van alcohol, te veel! Nooit meer!
    Helemaal mee eens, en ook hier weer logisch dus dat S&F er wel een goede ervaring mee had

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Weer fout MM: alle mensen zijn verschillend en passen niet allemaal bij mekaar. Niet met elke dame kan je een klik hebben. Sommige beren vinden het maar raar dat ik eerst een praatje maak om dames af te tasten. Het vermijdt echter voor bijna 10 keer op 10 van die belabberde sessies .

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Klopt dat is dit Joy uit Erkrath ?
    Dan kan ik de stijl van dit forum zeggen..een topper !

Last Online
    31 oktober 2024 @ 12:17
    Discussies
    17
    Thanks
    181

Standaard

Ik ken haar ook nog van Erkrath. Denk dat ze tussendoor ook nog even in YY geweest is, al ben ik daar niet geheel zeker van. Echter was ze niet bereikbaar voor dienstverlening, was veel bezig met presales met een ander waarbij de rode wijn rijkelijk vloeide.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten