Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Discussie: Karla, Roemeens

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Daumen hoch Karla, Roemeens

Haarkleur/-lengte : Zwart / lang golvend

Lengte dame : 167 cm

Postuur/Cupmaat : slank / kleine a-cups

Nationaliteit/Taal : roemeens / engels

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings :geen / geen

Service: PZC / NMC / TZ / FT (w.s wel) / GFE

Voordelen: girl next door type, super lief karakter, sex is pril en tikkeltje onwennig, haar inzet is prima en dat maakt de sessie spannend. De dame is nog maar kort (2 dagen) in het vak.

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 euro

Gisteren 2 sessies gehad met deze nieuwe dame, nieuw in het vak en nieuw in Living room. Al vrij snel bij binnenkomst, het was nog maar een uur of half een, besloot ik met Carla naar de kamer te gaan. Ik vroeg haar een spiegelkamer te kiezen. Maar eerst natuurlijk mijn whirlpoolsessie meegemaakt met haar. Die was super en beloofde veel voor op de kamer. Op de kamer was de sex prima, een tikje onwennig af en toe maar vol overgave. Ik voelde me weer een jongeling van 20 (ipv een vies oud mannetje). Na een ruim half uurtje besloot ik de sessie te beeindigen maar wist toen al dat er diezelfde dag nog herhaling zou volgen. Na het avondeten zou dat gebeuren. Eerst weer de whirlpool in, dit maal bijna een half uur gepoedeld. Daarna een uur de kamer op. En weer was het prima. Ook na de sessie heb ik nog veel met Carla gekletst en gekust in de bar. Kortom, twee uitstekende sessies die meteen door lijken te stoten naar mijn persoonlijke top tien, ondanks (of misschien wel juist dankzij) de wat onervarenheid van Carla.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Wederom op de zaterdag twee spetterende sessie gehad met Carla. Binnen 8 dagen 4 sessies (op 2 dagen), dat zegt genoeg. Deze dame weet mij prima op de juiste manier te raken en te binden. Gewoon super GFE met alles er op en eraan. Whirlpoolsex, GFE, servicos completos. Voor mij geen LR bezoek zonder te genieten van en met Carla!!

Last Online
    19 november 2016 @ 15:33
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren met deze dame op de kamer geweest.
    TZ erg veel en goed, maar ze is vrij schuchter op de kamer.

Al met al toch een goede ervaring.

Herhalingsgevaar zeker aanwezig, doch afhankelijk van het overige aanbod.

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Deze jonge vrij schuchtere pas in het vak gestarte roemeense leek bij bij het inleidende gesprekje alles te hebben wat ik in een dame zoek in de club.

Expliciet naar mijn wensen gevraagd, geen probleem ( al was haar service pakket wel erg uitgebreid voor een beginneling).

De kamer was goed gestart, gfe en alles zoals gewenst, en alles liep op rolletjes. Pïjpen was iets minder, moet ze nog leren, maar eens de voorbereidingen voor het grote werk genomen waren liep plotsklaps alles fout.

Wilde ze bewust nietmeewerken of was het haar onervarenheid, maar elke poging van mijn kant om na deze valse start het zaakje recht te trekken werd langs haar kant, onbedoeld, onbewust maar vakkundig getorpedeerd.

Van enig initiatief van haar kant om mee te helpen om terug opgewonden te raken was echter geen sprake.

Na enkele minuutjes proberen toch nog in de mood te komen maar abrubt een einde aan dit kamertje gemaakt.

Later van een ander beertje vernomen dat ik niet de enige met dit probleempje ben geweest. Ik vermoed dat de schat nog een en ander moet leren en dat het geen kwaad opzet geweest is.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Helaas moet ik de ervaring van Dupke bevestigen. Echter alles heeft een reden zo ook deze (tijdelijke?) verandering van servicenivo.

Carla is en blijft voor mij een hele speciale DVP voor wie ik een zwak heb. Schuchter ogend maar als je haar betere leert kennen blijkt ze ontwapenend en humoristisch te zijn. En daarnaast natuurlijk het PP uiterlijk. Is er niet een spreekwoord over stille wateren en diepe gronden? Is op Carla helemaal van toepassing.

Last Online
    Gisteren @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Daumen runter

Ook bij Carla weer een typisch Living Room GFE begin: stralende lach, lekker dollen, en zowaar ......... de dame zoent voorzichtig, maar goed en komt langzaam los.

In tegenstellnig tot veel andere Living Room dames, werd het vervolg op de kamer bij Carla kamer niet minder, sterker, de 1e 10 minuten waren geweldig: teder, wild, alles wat je wilt. Maar dan opeens, alsof door de bliksem getroffen: geen zin meer, pijn, geen NMC, niet meer aanraken, etc, etc. Nog paar vriendelijke pogingen gedaan haar met wat persoonlijke aandacht erbij te krijgen, maar er was geen beginnen meer aan.

Het eindigde dus helaas op een typische LR manier: geen orgasme (had ik ook geen behoefte meer aan) en een kater gevoel.

Dank denk je: het meisje is ziek en gaat naar huis, maar nee hoor, gewoon weer lekker in de bar een nieuw slachtoffer gaan oppikken. De vraag is dus of het zo'n schat is, of dat ze gewoon zeer geraffineerd is en haar mood wisseling inzet om snel van de kamer af te kunnen en geld te kunnen incasseren.

Ik begrijp PP's gevoel, dat had ik de 1e 10 minuten ook, maar dit meisje moet of snel opknappen of naar huis.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Deze jonge vrij schuchtere pas in het vak gestarte roemeense leek bij bij het inleidende gesprekje alles te hebben wat ik in een dame zoek in de club.

Expliciet naar mijn wensen gevraagd, geen probleem ( al was haar service pakket wel erg uitgebreid voor een beginneling).

De kamer was goed gestart, gfe en alles zoals gewenst, en alles liep op rolletjes. Pïjpen was iets minder, moet ze nog leren, maar eens de voorbereidingen voor het grote werk genomen waren liep plotsklaps alles fout.

Wilde ze bewust nietmeewerken of was het haar onervarenheid, maar elke poging van mijn kant om na deze valse start het zaakje recht te trekken werd langs haar kant, onbedoeld, onbewust maar vakkundig getorpedeerd.

Van enig initiatief van haar kant om mee te helpen om terug opgewonden te raken was echter geen sprake.

Na enkele minuutjes proberen toch nog in de mood te komen maar abrubt een einde aan dit kamertje gemaakt.

Later van een ander beertje vernomen dat ik niet de enige met dit probleempje ben geweest. Ik vermoed dat de schat nog een en ander moet leren en dat het geen kwaad opzet geweest is.

Last Online
    Vandaag @ 20:00
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Niet klaarkomen is voor jou dus een lr manier maar waarom ga je dan naar livingroom?
    Wij stoten allemaal wel eens onze neus bij een dvp maar dan roep ik dupke er niet bij ,waarom haal je pp er niet bij,omdat zijn sessie heerlijk was en die van dupke natuurlijk minder goed heb je weer wat om te zeiken.

Last Online
    Vandaag @ 16:01
    Discussies
    69
    Thanks
    276

Daumen hoch Carla

nach der "Baustellenbesichtigung" in Herne lag das LR auf dem Heimweg. Also einen semileagalen Parkplatz benutzt um 22 Uhr war ich mit Bademantel im Getümmel. Carla lächelte mich an der Bar an als ich mir einen Cafe Creme bestellte und setzte sich wenig später zu mir aufs Sofa. Weil Carla nicht die Schlüsselfrage stellte tat ich das sobald ich mein Käffchen genossen hatte (drum prüfe was sich ewig bindet, sich vielleicht etwas besseres findet, ich entscheide mich nie beim ersten Drink). Carla schmiegt sich an mich und gibt mir einen flüchtigen Kuss welcher dennoch Vollmast bei mir bewirkt (ich fühle dass es mal wieder klasse wird mit dieser Ausnahmefrau).
    Um 22:50 sind wir in einem Zimmer, ich frage ob sie Hunger auf Pizza hat, nein. Also habe ich auch keinen Hunger mehr, zumindest nicht auf Pizza :wink:.
    Es folgt atembraubendes Geknutsche und eine Tenniepussy der Extraklasse. Als es es Clara "zu viel wird" suche und finde ich eine weitere Körperöffnung die ich verwöhne, als sie sich wieder etwas abgeregt hat schlecke ich wieder ihre Muschi, dabei wird sie so geil dass sie mir den Conti montiert so schnell wie ich es noch nie erlebte und sie möchte gefickt werden. Der Wunsch ist mir natürlich angenehm und ich tu´wie mir geheißen 3 Stellungen bis ich mich erschöpft "ergebe". Auch Carla hat es gefallen, erst mal Ziggie danach und Carla küsst mich erneut und schafft was schon viele Mädels versucht haben, in den letzten 3 Jahren keine konnte: ich habe wieder ein großes gelbes Postrohr, wieder 3 Stellungen und in meiner liebsten Stellung (doggy, die Frau dabei flach auf dem Bauch liegend) möchte sie dass ich sie anspritze, also Gummi runter, ich verfehle jedoch den angepeilten Po und besame das Laken.
    Carla sagt sie möchte am liebsten schlafen jetzt als es an der Tür klopft und eine Kollegin (die Doppelgängerin der legendären Lavinia, ich weiß ihren Namen immer noch nicht) hereinkommt und Carla auf ihr Zimmer bittet weil der Gast eine Lesbennummer möchte, natürlich nur wenn Carla "frei" ist. Ich erkläre dass ich weder Geld noch Sperma habe und allein deshalb Carla entlassen muss, es ist inzwischen 1:30 und ich gebe Carla noch den "Überstundentarif" weil wir 2 1/2 Stunden auf dem Zimmer waren. Die Laviniadoublette bedankt sich bei mir und sagt Carla sei die einzige Kollegin mit der sie eine Lesbennummer durchziehen würde. Der Dank erfolgt mit tollen Küssen und ob ihr es glaubt oder nicht: ein dritter Vollmast, aber das Säckchen mit dem Bargeld ist leer.
    Carla ist Rumänin, helle Haut, schwarze Haare, Tenniefigur (sie ist gerade ein Twen) hellbraune Augen, wirkt zuerst etwas schüchtern, wenn ihr Küssen Erfolg hat wird sie zum Vamp. Obwohl sie mich diesmal nicht geblasen hat (auch das kann sie wie eine Ukrainerin) 150% Zufriedenheit auf meiner Seite, auch ihr scheint es gefallen zu haben.
    Ich habe es nicht bereut die 40 kg Bulgarin in Herne "verlassen" zu haben und war mit der 46 kg Rumänin mehr als zufrieden.

Last Online
    Vandaag @ 22:53
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    nach der "Baustellenbesichtigung" in Herne lag das LR auf dem Heimweg.
    Du warst in Salome :wink:?

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    276

Daumen hoch Carla

gestern hatte ich Besuch von einem Freund der im Besitz einer gültigen Fahrerlaubnis ist, also Gelegenheit genutzt und ins LR gefahren, Carla lächelt mich an und hat "gewonnen". Bei unserem letzten Zusammensein schaffte sie es dass ich älterer Eisbär innerhalb einer Stunde 2 mal abspritzte (da ich keine Blauen Bonbons kaue ein echter Rekord).
    Gestern gab sie mir einen Blowjob der Extraklasse und hielt mich dabei etwa 40 Minuten kurz vor dem Punkt of no return, ich vermutete dass sie in einem früheren Leben ein Mann gewesen ist, die süße "Folter" bewirkte dass ich einen "female Orgasm" erleben durfte, gaanz lang und gaanz geil.

Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Standaard

Gisteren met carla naar de kamer geweest, deze jonge dame begon na en babbeltje met een streel sessie zoenen doet ze niet pijpen zonder wel. tijdens het pijpn wilde ik haar vagina strelen maar dat mocht niet. ze onderbrak de sesie even en moest even buiten de kamer. Na alles op sterkte gebracht te hebben wilde ik haar beffen maar dat wilde ze niet , gelukkig ook voor mij want ze was ongesteld.
    Toen ging bij mij de lust wel even weg, ze heeft verder gepijpt en over haar borstjes gereed gekomen. Heb liever geen dames in een club die in hun maandelijkse periode zijn.
    voor haar inzet een 7 maar de totand van Carla had ik har laten zitten
    Op naar de volgende keer!

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    276

Daumen hoch Carla, Rumänin

mehr als eine Woche war ich nun abstinent von Clubbesuchen da keine Fahrerlaubnis, also kurzerhand mit der Bahn bis zu S-Bahnhaltestelle Kaarst Livingroom (heißt offiziell Kaarster See-Ikea) angereist. Das neue hell erleuchtete Reklameschild wies mir auch einen kurzen Weg durch das Industriegebiet sodaß ich um 20 Uhr einchecken konnte. 5 Euro Rabattkarte hatte ich dabei, 4,50 für die deutsche Bimmelbahn gezahlt, also diesmal 49,50 Eintritt gezahlt. Wann immer ich mit dem Auto im LR war sah ich viele Eisbären vom Niederrhein, diesmal leider niemand aus der Ecke .
    Carla begrüßt mich schon im Eingang mit einem lecker Zungenküsschen (Kundenbindung, gern). Käffchen ohne Löffel geordert, Stehplatz an der Bar mit Aschenbecher gefunden (das Wohnzimmer proppevoll). Ich hatte überlegt mit dem Fahrrad zu einem der 3 heimatnahen Clubs zu fahren, die Entscheidung für die Fahrt nach Kaarst nicht bereut weil derzeit die TA-Dichte eindeutig im LR am höchsten ist. So gabe es viele bekannte und auch viele neue Gesichter zu bestaunen, viele Mädels nach meinem Geschmack (um nicht Beuteschema zu sagen, also ohne Tattoo, Piercings, Silikon, wenig bis keine Kosmetik, keine "Plastikkrallen" und angenehme Konversation, alter Mann kann schließlich nicht so lange poppen und Schweigepausen turnen weniger an für die nächste Runde). Carla lies mich meinen Kaffee austrinken, als ich den 2. Drink orderte gesellte sie sich "unverbindlich" zu mir, Schlüsselwartezeit etwa 30 Minuten, Musik in der Bar etwas zu laut (klar, wir Männer sollen ja nicht quatschen sondern gefälligst aufs Zimmer gehen).
    Carla fiel mir durch Berichte in verschiedenen Foren auf, einige Männer waren begeistert, einige schrieben einmal und nicht wieder. Als ich sie erstmalig buchte sprach ich sie auf den "Sympathiefaktor" an und sie bestätigte meine Vermutung: wenn die Chemie stimmt bietet sie Paris bei Nacht, wenn nicht versteht sie es dass der Gast nach spätestens 20 Minuten "genug" hat und sie nicht mehr "belästigt". Als wir auf einen Zimmerschlüssel warteten wurden 2 Barhocker frei und wir setzten uns, leider kein Aschenbecher in Reichweite. Ich sagte "I can´t have anything in the same time" und sie sagte "sure You can, You have me!" und im gleichen Moment "klaute" sie einem Mädel den Aschenbecher. (Angeblich hat sie nicht bemerkt dass das Mädel rauchte- glaube ich nicht ). Ein Klassenkamerad von mir wurde Psychologe, er sagt dass der Einwurf einer grünen Flasche in den Container der für braune Flaschen "bestimmt" ist ein heilsamer Akt für die Psyche ist, wie gesagt mit Carla verstehe ich mich gut .
    90 Minuten auf dem Zimmer vergingen wie im Fluge, wie immer blieben einige Wünsche unerfüllt und einige die ich nicht äußerte wurden dennoch erfüllt. Diemal war es unser 5. Zusammensein und keines war gleich, so muss eine "Traumfrau" sein.
    Günstigerweise konnte ich einen "Fahrer" etwas umleiten der mich netterweise bis zur Haustüre brachte, musste etwas warten und konnte so eine gute Show an der Stange betrachten, ein neues Mädel sehr schlank, geiler Körper, den ersten Tag im LR (Namen weiß ich (noch) nicht) war eine wahre Augenweide, 2 Mädels tanzten zusammen an der Stange, eine davon trug ein halblanges Kleid, als sie kopfüber an der Stange hing zeigte sich dass das Kleidchen das einzige Kleidungsstück war und sie ließ sich auf ihre am Boden liegende Kollegin herabgleiten und die beiden machten eine akrobatische und seehr ansehnliche Lesbenshow. Um 1 Uhr verließen wir optisch und körperlich befriedigt das Wohnzimmer. Leider hatte ich meine Kamera nicht dabei, es wären ein paar tolle Videoclips geworden.

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    276

Daumen hoch Carla

arbeitet im PHG, es gefällt ihr dort und sie sagt sie wolle dort bleiben, also Admins a.u.b. verplaatsen

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    276

Beitrag Carla

ist zurück im LR, @dmins a.u.b. verplaatsen

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Carla is na een onenigheidje van PHG naar LR terugkeerd, althans dat vertelde ze mij vrijdag. Mijn ervaring met haar is een mengeling van PP en Dupke. Geen super PSE maar toch wel lekker.

Aan TZ deed ze niet en ze maakte de opmerking: "Ich mache sex kein Liebe". Wat heeft het een met het ander te maken? Tja...

PIjpen was van een zeer goed niveau. Diep, nat en lang. Aangezien ik geen zin had om te neuken en zij geen zin om zich te laten beffen (ook hiuer weer het maandelijkse periode verhaal; waar of niet?), heeft ze een dik half uur aan mijn paal gezogen en getrokken. Vol overgave dus daar is helemaal niks mis mee. Waar anderen afhaken gaat zij door. Uiteindelijk spetterend (letterlijk) over haar borstjes klaar gekomen.

Carla is een type Girl Next Door, met een toch wel (in eerste instantie verborgen) profi instelling. Inderdaad buiten de kamer een engeltje, wat ze op de kamer soms niet helemaal waar maakt. Maar niet minder lekker.

Net als PP weet ik zeker dat ik de volgende keer weer met haar zal kameren. Soms heb je dat gewoon.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Net als PP weet ik zeker dat ik de volgende keer weer met haar zal kameren. Soms heb je dat gewoon.
    Zeg nooit nooit maar ook PP is een beetje uitgekeken op Carla. De eerste ervaringen waren prima: ook TZ, GFE, en beffen en extratjes. Maar na enkele keren ging haar onervarenheid eraf en kwam idd profi insteling steeds meer naar boven,dan rest maar 1 ding: mijden en een andere dame uitzoeken.

CU

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Helemaal gelijk PP, maar ze blijft voor mij een trigger.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Helemaal gelijk PP, maar ze blijft voor mij een trigger.
    Carla werkt sinds enige dagen in Villa Vertigo en zag er zaterdag mooier en apetijtelijker uit dan ooit in haar zilverkleurig minirokje met bijpassend topje dat weinig van haar fraaie borsten verborgen hield.

TT man wij gaan binnenkort weer voor de bijl!

Ze vertelde mij dat ze voorlopig in de Villa blijft maar nog niet weet hoelang.

(Mods: graag draadje verplaatsen)

Last Online
    Discussies
    69
    Thanks
    276

Beitrag Carla

ist seit gestern wieder im LR, Admins aub verplaatsen

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Carla is al weer enkele weekjes werkzaam in Acapulco, ze heeft er mogelijk 3 pondjes bijgekregen maar ziet er daardoor nog mooier uit.

Graag draadje verplaatsen heren mods, Carla blijft voorlopig nog wel in Acapulco.

Last Online
    3 oktober 2010 @ 13:27
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Daumen hoch Karla

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Carla is al weer enkele weekjes werkzaam in Acapulco,
    Carla is inderdaad aanwezig in Aca sinds drie weken (na VV en Samya pogingen).
    Ik kende haar al lang in Lr maar heb gisteren voor de eerste keer met haar gekamerd. Zo lief en zacht dat ik 90 minuten in de kamer ben gebleven...

Herhalingsgevaar zeer groot.
    Ps Zij schrijft haar artieste voornaam met een K (Karla dus).

Regels voor berichten