Haarkleur/-lengte : Zwart / lang golvend
Lengte dame : 167 cm
Postuur/Cupmaat : slank / kleine a-cups
Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings :geen / geen
Service: PZC / NMC / TZ / FT (w.s wel) / GFE
Voordelen: girl next door type, super lief karakter, sex is pril en tikkeltje onwennig, haar inzet is prima en dat maakt de sessie spannend. De dame is nog maar kort (2 dagen) in het vak.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Gisteren 2 sessies gehad met deze nieuwe dame, nieuw in het vak en nieuw in Living room. Al vrij snel bij binnenkomst, het was nog maar een uur of half een, besloot ik met Carla naar de kamer te gaan. Ik vroeg haar een spiegelkamer te kiezen. Maar eerst natuurlijk mijn whirlpoolsessie meegemaakt met haar. Die was super en beloofde veel voor op de kamer. Op de kamer was de sex prima, een tikje onwennig af en toe maar vol overgave. Ik voelde me weer een jongeling van 20 (ipv een vies oud mannetje). Na een ruim half uurtje besloot ik de sessie te beeindigen maar wist toen al dat er diezelfde dag nog herhaling zou volgen. Na het avondeten zou dat gebeuren. Eerst weer de whirlpool in, dit maal bijna een half uur gepoedeld. Daarna een uur de kamer op. En weer was het prima. Ook na de sessie heb ik nog veel met Carla gekletst en gekust in de bar. Kortom, twee uitstekende sessies die meteen door lijken te stoten naar mijn persoonlijke top tien, ondanks (of misschien wel juist dankzij) de wat onervarenheid van Carla.