Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Kristina, Кристина (Russisch, 19 jaar)

158px-Flag_of_Russia.svg.png

Kristina, Кристина

Nationaliteit/Taal : Russich / engels

Leeftijd : 19 jaar

Haarkleur/-lengte : blond / lang

Lengte dame : 170

Postuur/Cupmaat : slank / mooie a-cups

Tatoeages/Piercings : geen gezien

Service: uitstekend, PZC / NMC / TZ / beffen / FT

Voordelen: zeldzaam mooie dame, zou makkelijk vele missverkiezingen winnen....

Nadelen:

Tijdsduur :30 min

Prijs : 50 euro

Extra’s bij het bezoek: topsessie

Deze sessie zal bij mij lang blijven hangen, een half uurtje perfecte sex. Zij verdient een extra lange beschrijving. Ik zal in de loop van de avond een impressie schrijven.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Kristina........het mooiste meisje van de klas

Ten eerste de complimenten aan Pistol Pete welke voor Kristina een waardige Russische draadje heeft aangemaakt

Het was geloof een uur of acht in de avond. Ik kom net van de kamer, had wat gegeten en ga even mezelf opfrissen. Ik loop de kleedruimte binnen en zie achterin een drie-tal jonge dames zichzelf aan het omkleden. Mijn interesse werd nog groter naarmate ik dichterbij kom. Ik hoor dat de dames onderling Russisch spreken. Er stond één blonde in het midden. Mijn ogen werden naar haar verschijning toe gezogen. Ik kon ze er niet meer van afhouden. Een meisje met een look waarvan ik er een jaar of twee geleden meerdere had gezien in het Russische St. Petersburg.

De blonde dame in kwestie heet Kristina. Een prachtige verschijning wat zijn weerga niet ken. Een eye-catcher pur sang. Ze doet me in eerste instantie ook denken aan Bella uit Villa Vertigo. Echter deze dame was iets kleiner en had een wat onschuldiger uitstraling. Ik vind haar eigenlijk nog mooier als Bella. Met Kristina wou ik zeker op de kamer die avond. Uiteindelijk is het me niet gelukt. Ze was constant bezet. Ik had haar al meerdere keren gesproken en telkens was een andere beer me net voor.

Vriend beer Pistol Pete heeft haar wel kunnen scoren en had een uitzonderlijke goede sessie met haar. PP vertelde me het al op het moment toen we de dame zagen, Kristina is één van de weinige dames welke zowel 100% Pistollady alsook 100% Sonnymeisje is.

Totdat ik de kans krijg ooit met Kristina naar de kamer te kunnen, blijft ze vast en zeker in mijn "Dames nog te doen" lijst staan.

Sonny

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Afgelopen zaterdag was Kristina weer te bewonderen in FKK-World. Wat een prachtige verschijning Helaas niet tot een kamergang gekomen gezin er een wachtlijst bestond om met deze dame te kunnen kameren. Ik had een kort gesprek met haar aan de bar en vroeg haar mee naar de kamer. Er waren reeds twee beren voor mij vertelde ze me waarvan nummer twee er een pannenkoek sessie van maakte. Ik had geen trek meer op haar te wachten en koos uiteindelijk voor een sympathieke Roemeense (Ella). Volgende keer beter. Het bevestigd maar weer dat deze dame een heuse TOPACT is.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    ...Wat een prachtige verschijning Helaas niet tot een kamergang gekomen
    Inderdaad een pracht-exemplaar ondanks dat ze niet Roemeens en geen zwart haar heeft. Maar laat MJ nou net op de blonde tour zijn. Eens kijken of ze er komende zaterdag is. En nog belangrijker... of het mogelijk om dit visje te vangen, dat schijnt ook niet mee te vallen

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Deze schoonheid gisteren helass niet gezien. Dadelijk eens nieuwe kans.

Regels voor berichten