naam : Dani (Daniana)
Haarkleur/-lengte : bruin, half krullend
Lengte dame : lang 1.65 - 170
Postuur/Cupmaat : vol-slank / stevige b -cup (Beide voorstekende toetertjes) Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Engels (goed) Duits (goed)
Leeftijd : lastig altijd 22
Tatoeages/Piercings : Links onder kuit (bloem) kont (playboy-bunny) binnenkant pols naam
Service: Goed, at ease, Zoenen redelijk, maar niet voluit, beffen ja met genot, pijpen jazeker, redelijjk tot goed.
Voordelen: Gezellige conversatie, intelligent, humor, houdt van knuffelen
Nadelen: half zoenen, laat zich niet geheel gaan
Tijdsduur : uur en 12 min
Prijs : 75 euro
Vanmiddag rond 13.00 bij GT aangekomen. Nog nimmer zo vroeg aangekomen, maar wat een drukte al! Gezellig druk moet ik zeggen. En ik vroeg me af, of de vele aanwezige ijsberen in the boss time ijsberen... In mijn geval vandaag wel, maar goed, ik had dan ook overgewerkt afgelopen weekend dus werd het tijd om afgewerkt te worden in GT. Lang geleden dat ik daar was. En weet nu weer dat GT ok is, maar LR echt gezelliger is. Anyway... Aanvankelijk mijn keuze kunnen maken nadat ik Dani een fractie van enkele sec. in haar ogen staarde waarna zij geen ogenblik twijfelde en zich naast mij lardeerde. Begon gelijk een tof gesprek. Bulgaars, een week aanwezig in GT (maar of 't klopt?), woont 1,5 jr in Dusseldorf. Is vooral een lief en lekker ding waarbij haar lippen (die van haar mond welteverstaan) me het meest opvielen. Jammer dat ze niet voluit zoende uiteindelijk. Maar goed, wil niet zeggen dat het overige deel van de fysieke inspanning niet voldeed. Jazeker wel. Zoent rustig, beetje teasen en rustig kreunend bij het masseren van haar poesje, toetertietjes met ontzettende lekker vooruitstekende tepels, sweet round ass en haar krullenbol. Ruim een uur de tijd genomen in het bed naast de sauna. (Jungle) Waarbij ik haar poesje gewillig heb bewerkt (dient gezegd te worden dat ze zich van te voren opfrist, want god: je moet er toch niet aan denken dat een gast voor je zojuist met zijn stinkende zwam Dani's grotje bezocht heeft... gatver!) Het neuken was relaxed, zoals het hele bezoek aan Dani was. Geen rush, neeh.. rustig an, leuk gesprek met ondertussen hoog knuffelgehalte en opgeilerij. Haar tel. ging twee/drie maal, dat was minder... maar duurde niet lang. Uiteindelijk heeft ze me prima gesnorkeld... eerst rustig met haar tong tickling, waarna hij toch aardig diep verdween in haar mondje. Tenslotte jasje erom en "gewoon" missionaris, waarbij ze me vroeg 't rustig an te doen, want Tarzan was in vol ornaat en ze wilde geen pijn. Thanx 4 the compliment. Dus ik deed het rustig an.. Ze kreunde gewillig en langzaam aan kon het harder en harder waarna ik uiteindelijk heerlijk relaxed klaar ben gekomen. Herh. gevaar, laten we zeggen... tussen 1 en 10? 8-. Naast het feit dat ze erg at ease was, en de sex zo zo, was het vooral een gezellig samenzijn waarbij we persoonlijk goed klikte....