Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 69

Discussie: Sherry (Chinese)

Last Online
    22 december 2024 @ 01:17
    Discussies
    18
    Thanks
    63

Standaard Sherry (Chinese)

Haarkleur/-lengte :Zwart met Rood/ lang
    Lengte dame : 156
    Postuur/Cupmaat : Slank / B
    Nationaliteit/Taal :Chinese uit Beijing / Chinees Duits
    Leeftijd : 25 (1984)
    Tatoeages/Piercings :Chinese bloemen tattoo op haar rug en tattoo op haar onderbeen
    Service: TZ / PZC / NMC
    Voordelen: Leuk gesprek op de bank, bijzonder lief klein meisje, prima aftersales
    Nadelen:
    Tijdsduur :30 minuten
    Prijs : 40
    Extra’s bij het bezoek:

Zit meestal op de bovenverdieping (nietrookster) is 4 jaar in Duitsland, heeft ook in F39 gewerkt, en woont op 10 minuten lopen van daar. Is een vriendin van Sophie (Sophia zegt zij). Prima service dicht tegen GFe aan.

Op een ander forum de foto's http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=923

Last Online
    15 januari 2025 @ 12:19
    Discussies
    23
    Thanks
    685

Standaard

Vrijdag ook met dit meisje naar de kamer geweest. Eerst uitgebreid op een bankje kennis gemaakt. Leuk gesprek, wel een beetje moeizaam duits. Ze vertelde zang te studeren in Duitsland. Dat verbaasde mij, want ik zag haar ook roken. Maar goed. Zij heeft een sleutel gehaald. Het was koud in Acapulco en gelukkig had ze om een warme kamer gevraagd.
    Het werd een heerlijk half uurtje, waarin zij mij heel zacht en diep pijpte en ik haar likte tot ze schokkend klaar kwam. Ze bleef een paar minuten liggen met haar ogen dicht. Neuken was helemaal goed. Niet snel afmaken, maar er echt voor gaan. Rustig en diep, totdat ik ook schokkend klaarkwam. We zeiden tegen elkaar dat het erg fijn was geweest. Groot herhalingsgevaar.

Last Online
    Gisteren @ 14:26
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Hitman deze dame rookt en komt uit peking gisteren mee de kamer opgeweest deze dame doet precies wat SFL lekker vindt.
    Ze begint overal heel rustig aan en vooral het blasen aan de onderkant van je lichaam wordt geen stukje overgeslagen.
    Kussen alsof het je vriendinnetje is toen je 15 jaar was de hele tijd door en neuken begint ze ook heel rustig in amazone stijl ze geniet er zelfs met volle teugen van.
    Super meid deze chinese de beste die ik in de clubs tegengekomen ben en zonder dat brilletje een echte chinese gewoon verrukkelijk.

Last Online
    Gisteren @ 23:01
    Discussies
    112
    Thanks
    1.427

Reden Going back... to China

"When I saw Dalton, he was head over heels. For a girl, he had met in the streets. She told him, he meant all the world to her. So there's no need on goin' back east. Sherry, where in the world could this girl be? Sherry, where in the world has she gone?

Sherry, what's the deal, you're goin' back to China. Sherry, what's the deal, what you lookin' for. Sherry, what's the deal, you're goin' back to China. Sherry, what's the deal, what you runnin' for?"

Dalton zei het zaterdag al, de goeien krijg je niet te pakken. Dus klampte deze racebeer haar maar aan voor een date toen ze Dalton af kwam halen. Bleek een goede zet, want daarna had ze nog een klant en het duurde even voor ze weer terugwas. Ze zag er erg leuk uit met dat doorkijkjurkje, maar liet zich nogal diep zuchtend tegen me aan vallen. Toen ze zei last van haar nek te hebben, heb ik even wat eerste hulp bij massage-gevallen gegeven, hetgeen ze wel kon waarderen. We hebben best lang op die bank gezeten, maar niet zoveel gepraat. Steeds zocht ze met haar tong mijn tong voor een ander soort oraal contact: the kind that leaves you tongue-tied. Angela onderbrak ons geknuffel even voor een praatje. "Verstehst du daß?" vroeg ze toen ik moest lachen om het radde tempo waarin ze praatten. "Nö, aber es klingt lustig. Von mir aus hättest du sagen konnen datt ich ein lausiger wäre dem du gern loswerden möchtest." Waarop ze in de lach schoten en zeiden dat dat niet het geval was. De lange kus die erop volgde overtuigde me. Dit kon wel eens heel leuk gaan worden.

”I knew she'd cling to anybody at all. Isolation was a part of her game. No French, no Dutch, had no connection at all. Til she found out she was a part of the frame. Sherry, where in the world could this girl be? Sherry, where in the world has she gone?

Sherry, what's the deal, you goin' back to China? Sherry, what's the deal, what you lookin' for. Sherry, what's the deal, you're goin' back to China? Sherry, what's the deal, what you runnin' for?"

"Was pfeifst du da immer?" vroeg ze toen we uiteindelijk richting kamer sjokten. Ze had nog nooit van Diesel of Pim Koopman gehoord, maar vond het melodietje leuk klinken. Het begon allemaal heel relaxed op die kamer. Kussen, strelen, wat aan haar tepels knabbelen. Intussen lag ze stiekem haar nageltjes aan Kleine Sphinx te scherpen "Kitzele ich?" "Ja, aber trotzdem sag ich nicht aufhören". Waarop ze dus wél ophield en langzaam Kleine Sphinx opsloot in haar mond. Deze racebeer verbaasde zich hoe vochtig Sherry inmiddels was geworden: een duim ging er zonder tegenstand in, ze leek er zich zelfs tegenaan te rijden. Toen we in 69 draaiden, kreeg ik met een regelrechte Shadow Imitation te maken. Ze likte zachtjes aan Kleine Sphinx als ik dat bij haar deed. Als ik mijn tong diep tussen haar benen stak, begon ze net zo strebering bloasmeziek te spelen (nou begrijp ik wat ze met de uitdrukking "lollygagging" bedoelen ) en als ik haar clitoris aflebberde, concentreerde Sherry zich op mn ballen. Uiteindelijk kreeg ze last van overhitting en bleef zacht schokkend op me liggen. Toen kroop ze echter langzaam naar achter, bleef even zo hangen dat mijn kop tussen haar borsten klemzat en gaf een laaaaange zoen. En toen begon het feest pas echt. Sherry klom in cowgirl bovenop me en begon heel langzaam te bewegen, steeds ietsje sneller, tot we als konijnen tekeer gingen. Grinnik, zo is gewichtheffen eigenlijk best wel uit te houden

Maar deze racebeer wilde er niet de schuld van krijgen dat ie helemaal niks had gedaan en rolde in missio. Opnieuw was de bedoeling langzaam beginnen, maar ze begint zich zelf tegen me aan te rijden, slaat haar benen om me heen en spoort aan tot grote snelheid. Uiteindelijk eindigen we zeer tevredenstellend in doggy. Ze kromt haar rug iets, kreunt en knijpt me zo leeg ... Beng!! Weer kramp in mijn voet maar ik voel het niet eens, Sherry kust namelijk zachtjes en knijpt.. nog.. steeds. Nondedju, je kunt veel simuleren, maar dit is een staaltje spierbeheersing waar ik de rillingen van krijg (en dat is heel positief bedoeld). Fēicháng gǎnxiè, Sherry. Ze corrigeert mijn uitspraak: cháng iets minder uitspreken, gǎnxiè iets sneller. Je zou er verdikkeme Needy Gonzales van worden. Gearmd en vals met Diesel meefluitend lopen we terug naar voren. We rekenen af en kunnen zelfs dan niet met kussen ophouden. En dan is ze foetsie, op naar de volgende gelukszak. Een afsluiting van wandeljaar 2009 in stijl en met stip in de top 3 aller tijden (voor miss ijsbeer 09 blijft het helaas bij de eervolste eervolle vermelding die maar mogelijk is). Volgend jaar ziet ze me zeker terug
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 21 december 2009 om 19:35
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    22 december 2024 @ 01:17
    Discussies
    18
    Thanks
    63

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Hitman deze dame rookt en komt uit peking
    Peking en Beijing is hetzelfde, misschien zij rookt wel, maar heb ik het iig niet gezien, maar desalnietemin blijft het een topmeid

Last Online
    18 januari 2014 @ 15:06
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Cherry is een toppertje... de laatste maanden al diverse malen met haar gekamerd.
    ook buiten de kamer is het een topper...

voor mij de nummer 1 van 2009 !!

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Weiss jemand, ob die Chinesinnen aktuell noch im Acapulco arbeiten? Und an welchen Tagen?

Viele Grüße

Last Online
    18 januari 2014 @ 15:06
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Sie hat mir gesagt das sie in Januar 3 Wochen mit Urlaub ist. Ende Januar is Sie wieder da.... und ich auch....

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Noch nicht wieder da

Viele Grüße

Last Online
    Vandaag @ 11:35
    Discussies
    58
    Thanks
    1.653

Standaard Sherry

Naar verluidt is Cherry ondertussen teruggekeerd; Blauwebeer gaat eerstweeks eens diep in haar spleetoogjes kijken.

Bb

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard SHERRY

Blauwebeer ze is nog beter geworden dan ze al was ,wat gaat ze tekeer dat lekkere chinese meisje
    Zoiets komt zelden voor in een club,ik heb de hele dag dat ik geslapen heb over haar gedroomd en dat wil iets zeggen

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard SHERRY CHINESE

Ik ben gisteren maar op herhaling gegaan in ACAPULCO en netjes gewacht daar tot ik aan de beurt kwam bij sherry
    Heerlijk met deze kleine chinese de kamer opgegaan en jullie willen het geloven of niet maar ze is mij chinees neuken aan het leren
    De chinese taal bestaat uit 4000 tekens maar het neuken heeft 5000 standjes in china dus ik moet vandaag weer naar ACA voor het volgende standje en als die erop zit dan nog 4998 keer ,als ik dat maar red gezien mijn gevorderde leeftijd
    Normaal gesproken had ik dat in 2 maanden onder de knie gekregen,indien ik 18 was ,maar pielemans is traag van begrip en dan zal het wel weer enige jaren duren
    Ben net wakker en ga me nu aankleden om standje 4999 te leren in ACAPULCO ,heren beren tot morgen op dit mooie forum waar iedereen weer wat leuks kan vertellen.
    Veel tijd zal ik morgen wel niet hebben want dan moet ik de 4daagse in ACAPULCO afmaken om dinsdag de week weer met volle tegenzin te beginnen en maar dromen over dat geneukt in ACAPULCO,heb gisteren het eten gemist en geen ene gang mee kunnen maken daar ik pas tegen half elf van de kamer kwam
    Daarom eet ik altijd een stevige pasta voordat ik naar ACAPULCO ga dan neuk je ook het lekkerst en hoef je niet zo te dringen bij het eten.

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.653

Standaard Cherry/Sherry

Hebben we het hier over dezelfde : https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=cherry

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard SHERRY

Ik ben weer thuis uit ACAPULCO het was me een waar genoegen om de kamer daar te delen met deze chinese schoonheid.
    Ze heeft pielemans goed uitgezogen met veel pijn en moeite kwam er toch nog een druppeltje uit
    Morgen hoef ik niet naar acapulco want sherry is niet aanwezig en mijn zak is ook helemaal leeg die heeft voorlopig wel een weekje rust verdiend

Blauwebeer weet jij misschien hoeveel chinese dames in aca rondlopen met de naam sherry
    Ik weet het niet heb er vandaag en gisteren plus eergisteren maar een gezien,
    gelukkig, want meer had ik er niet op de kamer willen hebben want dan was deze meneer na vrijdag al helemaal opgebrand geweest .
    Mijn pielemans lijkt nu op een punaisje waar de rest gebleven is weet ik niet,ik heb de vagina van sherry binnenin eens goed bekeken maar er lag niks van pielemans in.
    Het zal wel door die stotende bewegingen gekomen zijn dat hij zo afgesleten is wie weet

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.653

Standaard Cherry

Blauwebeer weet jij misschien hoeveel chinese dames in aca rondlopen met de naam sherry
    Ik weet het niet heb er vandaag en gisteren plus eergisteren maar een gezien,
    gelukkig, want meer had ik er niet op de kamer willen hebben want dan was deze meneer na vrijdag al helemaal opgebrand geweest .
    Zoals verwacht ... Kunnen deze twee bij elkaar gevoegd worden?

Last Online
    Vandaag @ 13:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Zoals verwacht ... Kunnen deze twee bij elkaar gevoegd worden?
    Is toch reeds gebeurd?

B30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Is toch reeds gebeurd?

B30
    Niks gezegd!

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard SHERRY

Blauwebeer je weet dat misschien niet maar in de begin jaren 60 is er een liedje over sherry gezongen,sherry baby, zodoende komt het dat ik de naam sherry maar meteen goed gespeld heb
    Dat was ook het begin van mijn dienstplicht en jullie geloven me toch niet maar bij het horen van dat liedje ging ik altijd helemaal uit mijn dak
    Heel wat jaren gedroomd over sherry maar nooit geweten dat het een chinese dame was,anders was ik bij het afzwaaien wel meteen naar china gegaan
    Alhoewel dat niet veel geholpen had om een sherry op te zoeken die nog lang niet geboren was
    Ik weet wel dat er ook een liedje is gemaakt van "DROMEN ZIJN BEDROG" kijk en huiver dat is niet waar want al mijn dromen zijn tot nu toe uitgekomen.
    Zelfs die over sherry al is het wel enkele tientallen jaren verder dat ik haar ontmoet heb in het nonnenklooster ACAPULCO boven op de berg
    Ze heeft zelfs geen loden schoenen aan gehad om haar voetjes klein te houden zoals dat vroeger gebeurde bij de meisjes
    Sherry is zelf een zangtalent ze heeft 5 jaar in china gestudeerd en 6 jaar hier in duitsland.
    Deze dame heeft haar studie stopgezet omdat het haar een beetje te moede werd.
    Jullie weten toch allemaal dat het studenten zijn de nonnen in ACAPULCO en voor degene die het nog niet weten die weten het nu.
    Maar geloof het of niet er zijn ook nog moedertjes die er een kleine bijverdiensten op na houden dat zijn volgens mij de moederoversten.
    Die kan je herkennen in aca aan de grote tieten die tot op de navel hangen let de volgende keer maar eens goed op in aca
    Anders kan je het vragen aan MEGABOOB dat is de inspekteur van alle moederoversten in de kloosters in NRW.
    Hij houdt vooral de grote en de stijfheid van de bloemkolen in de gaten en zogauw deze zacht beginnen te worden en onder de navel uitkomen dan krijgen ze van hem een retoertje naar een bekende beeldende kunstenaar in een goedkoop land waar de reperatie aan die bloemkolen niet te duur kosten.
    Want nonnen hebben niet te veel geld en de aalmoezen die ze krijgen van al die gierige ijsberen zet ook geen zoden aan de dijk.
    Het leven van een ijsbeer gaat niet over rozen ,ze moeten altijd hard werken en vroeg hun bed uit om 's morgens de kranten en folders in de bus te doen.
    Dat levert wel iets op maar van dat geld kunnen ze net de pillen betalen om een erextie te krijgen bij de nonnentjes
    Maar weer een baantje erbij zoeken want onze nonnentjes die neuken natuurlijk niet voor niks al kost het maar een beetje.
    Zo komen de ijsberen al werkend de week door en zo gauw ze effe tijd hebben springen ze met een geile bui achter het stuur op weg naar NRW waar ze dan helemaal afgemat van het werken en de geile bui en het rijden over die stinkende geasfalteerde wegen,weer een lekker fris schatje in een club op gaan zoeken.
    Dat zelfde schatje wat dan zo fris is heeft dan wel enkele dagen niet anders gedaan dan alleen maar met haar mondje aan de lullen en ballen en kontegaatjes gezeten en vergeet vooral het kussen niet wat sommige ijsberen zo graag doen anders vinden ze de dame maar niks aan als ze dat niet wil.
    Maar hebben jullie je weleens afgevraagd waarom sommige dames dat niet willen doen?
    Van de meeste weet ik dat ze het niet doen omdat ze bang zijn dat ze het kunstgebit van de beren inslikken en dat het in hun keel blijft steken .
    Maar dit ging alleen over de mond nu is het kutje of kut of opening aan de beurt
    Daar hebben we de pilletjes voor om hem in de juiste stand te krijgen als het met de mond niet lukt.
    Tevens word je verteld dat je penis er zeer mooi uit ziet en hij de beste van allemaal is en ze nog nooit zoiets geweldigs hebben gezien
    Hij wordt natuurlijk in de juiste stand gebracht en dan wordt hij door de dame of je doet hetzelf naar binnen in de gang geschoven.
    Bij de ene club gebeurd dat met condoom en bij de andere club zonder condoom,alhoewel er ook veel dames in een club rondlopen die niet weten wat een condoom is.
    Dat is het neuken met een frisse dame die misschien net voor jou indien ze in trek is 5 ijsberen heeft afgewerkt.
    Maar we hebben ook nog de kutten liksters waarvan SONNY het opperhoofd is .
    Ik zelf begin er altijd mee dan lik ik eerst de viezigheid van mijn voorganger weg en dan maak ik de kut lekker nat en maar likken .
    Wanneer je dat goed onder de knie hebt dan zijn de dames meteen smoorverliefd op je want dat is dan ook het enige wat ze lekker vinden.
    Zorg natuurlijk wel dat je het klitje goed naar buiten duw want wanneer je aan het pisgaatje gaat likken dat is een beetje pijnlijk voor de dame en mag je niet meer likken van haar dus kijk uit vraag maar naar bij SONNY die heeft de likgeboden opgesteld en zo moet je het doen en niet anders.
    Je kan het merken wanneer je ze een goede bef beurt hebt gegeven want dan zijn ze echt een poosje helemaal van deze aardbodem en verkeren ze nog tussen de sterren.
    Wanneer ze dan weer op aarde zijn teruggekeerd dan beginnen ze met het tegen-offensief en proberen ze je natuurlijk net zo te verwennen als jij dat bij haar hebt gedaan, maar dan proberen ze ook alles uit wat ze in hun loopbaan hebben geleerd

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.653

Standaard

Blauwebeer je weet dat misschien niet maar in de begin jaren 60 is er een liedje over sherry gezongen,sherry baby, zodoende komt het dat ik de naam sherry maar meteen goed gespeld heb
    Dat liedje kent Blauwebeer niet, de rest gaat hij deze week zelf eens nader onderzoeken.

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

donderdag middag is ze weer present in aca blauwebeer ,ik ga zaterdag pas weer.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Dat liedje kent Blauwebeer niet, de rest gaat hij deze week zelf eens nader onderzoeken.

Speciaal voor Blauwebeer, Shye & Gizmo - Sherry Baby http://www.youtube.com/watch?v=1pg0mQHYc-0
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard SHERRY BABY

Goed gedaan stiff jij als dj weet tenminste nog iets af van de goede muziek uit de zestiger jaren

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Speciaal voor Blauwebeer, Shye & Gizmo - Sherry Baby http://www.youtube.com/watch?v=1pg0mQHYc-0
    Thanks, maar wellicht niet zoveel bekeken als Bad Romance van ons Lady GG.

Last Online
    Gisteren @ 23:01
    Discussies
    112
    Thanks
    1.427

Reden Sweet sweet Sherry-Sherry

"I know you've been out runnin'. When you're done with all your runnin', run to me-e-e! I know you love your lovin'. And when youre done with all your lovin', come to me-e-e! My sweet Sherry, my sweet Sherry. Sweet, sweet Sherry-Sherry! My sweet Sherry. My sweet Sherry-y-y-y-y!! My sweet Sherry. My sweet Shery-shery-sherry. Sweet Sherry!"

Blimey, deze racebeer is er net als Randy Bachmann een beetje van gaan stotteren! Het heeft nog behoorlijk lang geduurd voor Sherry eindelijk terug was en in de tussentijd moest ik nog aardig wat verleidingen trotseren, o.a. van Patrizia en Soraya. Afleiding kwam dankzij het voetbalpotje tussen Hannover en Schalke, wat héél verrassend positief voor de Hannoveranen uitpakte. Het stond 2-2 toen Sherry me eindelijk op kwam pikken. We doken niet meteen een kamer in, ze wilde nog even paffen en kletsen. Maar langzaam aan werd de conversatie steeds verwarder omdat we met onze tongen verstrikt raakten. Toen ik langs een borst streek, interpreteerde ze dat meteen als 'bepotelen' en drukte mijn hand stevig tegen zich aan. Nu vonden we het wél slim om een kamer op te duiken. Eenmaal alle hinderlijke kledij afgegooid zat Sherry al snel geknield voor me en zegt Kleine Sphinx heel teder goedenavond, klemt vervolgens mijn hand om haar hoofd en duwt langzaam maar zeker Kleine Sphinx helemaal naar binnen. Het feit dat ik niet dan al een lading in haar keel afvuur ligt aan haar timing, net voor het point of no return laat ze me gaan, maar datzelfde geintje herhaalt ze een paar keer. Ik twijfel of ik om hulp moet roepen, maar meer dan wat gekreun krijg ik niet uit mijn strot. Voor het echt link wordt draai ik de rollen om en bef haar een tijdje, knuffel wat af en rek zo een beetje tijd. Uiteindelijk wordt het haar menens, ze pakt Kleine Sphinx in en zit stevig bovenop me, alleen haar heupen gaan heen en weer. Het begin van een aantal standjes met veel tempowisselingen die me uiteindelijk in doggy teveel worden... krck-boem!

"I know of things your dreamin'. And when you wake up from your dreamin', come to me-e-e. Find things to believe in. And when you live what you believe in, come to me-e-e. Mmmm my sweet Sherry, my sweet Sherry. Sweet, sweet Sherry-Sherry! My sweet Sherry. My sweet Sherry-y-y-y-y!! My sweet Sherry. My sweet Shery-shery-sherry. Sweet Sherry!"

En eigenlijk heb ik na dit zeer tevredenstellend begin gewoon geen zin om op te houden. We blijven wat nasoezen, knuffelen wat en als vanzelf begint het weer als Sherry me een lange zoen en zichzelf begint te vingeren... met mijn bereklauw als instant-seksspeeltje Kleine Sphinx wordt langzaamaan ook wakker en krijgt ook ruimschoots haar aandacht. Dit keer kan ik er in alle rust van genieten en Sherry merkt dat; ze trekt echt alle registers open en als ze tevreden is met het resultaat van haar reanimatie vraagt ze onschuldig: "nochmal?" Ze grabbelt al naar een condoom voor ik geantwoord heb en ligt even later lepeltje tegen me aan. Nu we wat meer speelruimte hebben worden we wat avontuurlijker, ook reverse cowgirl komt voorbij, nog een keer lepeltje en een paar doggyvariaties, waarbij ze als finale haar benen dicht houdt en zachtjes met haar bekkenspieren knijpt. Het wordt opnieuw teveel, tweede motorplof, de FIA legt me een tijdstraf van een paar uur op. We kleden ons aan, ik probeer haar onder mijn arm mee te nemen, maar dat heeft ze liever niet, haar haardos zit al in de war Deze racebeer fluit opgewekt een gitaarrifje van Tom Sparks uit Sweet Lui-Luise mee en maakt in gedachten Sweet Sherry-Sherry van. Want 'sweet' is ze zeker, maar snoep met beleid, teveel Sherry kan dronkenschap dan wel needy gedrag opwekken, zoals Ironhorse heel goed heeft begrepen

"You're spinnin' round in circles. When your life comes full circle, come to me-e-e! Look for new direction, and if you come in my direction, please stay with me-e-e! Mmmm my sweet Sherry, my sweet Sherry. Sweet, sweet Sherry-Sherry! My sweet Sherry. My sweet Sherry-y-y-y-y!! My sweet Sherry. My sweet Shery-shery-sherry. Sweet Sherry!"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    13 augustus 2019 @ 18:05
    Discussies
    8
    Thanks
    174

Reden Top of the list !!

I had my first Sherry experience Friday night, 3 hours
    She is truly amazing, but should come with a warning : "Can be extremely addictive !"

Am already on countdown till next time! A big "thank you " to the Ijsberen for their Sherry reports!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten