Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Tanja, duits

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Daumen hoch Tanja, duits

Haarkleur/-lengte : blond / schouderlang draagt haar meestal opgestoken

Lengte dame : 162 cm

Postuur/Cupmaat : slank / kleine a-cups

Nationaliteit/Taal : Duits / Duits

Leeftijd : 19

Tatoeages/Piercings : 2 sterren op de buik / tong en navelpiercing

Service: NMC / PZC / FT / TZ / GFE

Voordelen: heerlijke dame met kleine maar lekkere borstjes. Topservice.

Nadelen: geen

Tijdsduur : half uur

Prijs : 50 euro

Vreemd genoeg is er nog geen recensie van deze dame die zegt al 2 maanden in LR te werken.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Met de bedoeling Jenny, alweer een duitse piepjonge dame, te ontmoeten kwam ik rond 18 uur aan in LR. Helaas vernam ik al bij de theke dat Jenny vandaag vroeg was weggegaan. Dat gaf mij wel de gelegenheid andere nieuwe dames te treffen en aandacht te schenken aan mijn lijstje van afgelopen zaterdag. Hoog op die lijst stond Tanja, zoals ze blek te heten. Een mooie blonde dame die erg jong oogde en vaak beneden op een bankje zat. Ik had haar zatedag als vandaag al diverse malen zien langskomen, maar vandag moest het er van komen. Eerst even gekletst op de sofa en dan snel aan de slag.

Tanja zegt al een 2 maanden te werken in LR maar ik had haar behalve op afgelopen zaterdag niet eerder gezien. Waar Tanja in de bar rustig lijkt is dat op de kamer helemaal anders. Ze doet actief mee en lijkt echt van de sex te genieten. We hebben dan ook een half uurtje goed besteed. Omdat ik op tijd terug moest zijn in NL en het al tegen tienen liep ben ik slechts een half uurtje gebleven. Volgende keer zal ik zeker langer blijven. De service was heel goed en ik weet zeker dat ik de dame snel weer wil treffen. Herhalingsgevaar is dik aanwezig al is het maar om haar kwalitatief hoogstaande pijpkwaliteiten te kunnen ervaren. Maar ook kust ze heerlijk en kan lekker sexy met zichzelf spelen. Tanja is een verrassende dame die het gezien haar service zeker gaat maken.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Tanja.

Gisteren weer een heerlijke tijd gehad met Tanja die terug is van haar kerstvakantie. Wat een heerlijk buurmeisjesachtig pistolmeisje is dat.

Op haar vaste plek beneden in de gang kwam ik al gauw Tanja tegen. De vorige sessie was mij meer dan uitstekend (voor Foots: super) bevallen. Tanja is een heerlijk buurmeisjesachtig pistolmeisje en ik liet er dan ook geen gras over groeien. Nadat we even boven gingen kletsen zag ik dat ze moe was en dat bevestigde ze ook. Toch besloten naar de kamer te gaan en ik heb er geen spijt van gehad. Wat een heerlijke sex heeft die meid in huis. In het begin van de sessie wou ze nog effe een powernap doen maar toen ik grapte dat we eerst een half uurtje zouden slapen en daarna het half uurtje zou aanvangen moest ze lachen en werd actief. En hoe. PP raakte in hogere sferen en in extase. Als dat maar goed gaat....Na ruim 30 minuten GFE sex in optima forma besloten we er mee te stoppen. Tanja wou naar huis toe en gaan uitrusten. En ik, ik was meer dan bevredigd, althans voor het moment .

Pistol zal alle zeilen moeten bijzetten om zich niet te verliezen in deze dame. Puur genieten en herhaling op korte termijn is verzekerd.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gister een perfecte sessie gehad met deze Dame met een grote D. Ze staat op de derde plek in mijn GFE top tien van januari 2010 simpelweg omdat ik keuzes moet maken wil ik geen gedeelde topplekken toekennen. En dat wil ik niet, maar Tanja kan zomaar nog hoger eindigen op de lijst van februari. Heerlijke sex en een groot herhalingsgevaar. Aaanstaande vrijdag is ze er weer, ik niet .

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Toeval bestaat niet.

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Het werd dus vrijdag, Tanja in Living Room en Pistol Pete ook. Niet geheel toevallig dus.

Ook niet toevallig belandden we op de grote kamer 16. Wel toevallig was dat ook Sonny en een andere Duitse even later ook op kamer 16 kwamen binnenlopen en aanschoven op het nog vrije tweepersoonsbed .

Tanja en PP lieten zich niet afschrikken en gingen door met hun ding. En dat was lekker. Tanja stoot door naar de tweede plek in de GFE lijst van Pistol van februari 2010. Vooralsnog deelt ze die met een Nederlandse dame. Op de eerste plaats staat nog fier de roemeense vlag. Maar de korte februari maand is nog maar net begonnen....En er is nog veel mogelijk.

Last Online
    Gisteren @ 14:26
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

En ik maar denken dat MANON bij jou op de 1ste plaats kwam pp ,wat kan een mens zich toch vergissen.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Je vergist je niet Dalton, Manon heb ik op mijn eerste plek.

Regels voor berichten