Haarkleur/-lengte : Bruin krullend/ lang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank / a/b-cup
Nationaliteit/Taal : turks / engels en ?
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : geen / ?
Service: PZC / NMC / ?.
Voordelen: heerlijke naturelle mooie meid, aardig
Nadelen: te profi op kamer
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50
Met deze dame naar de kamer geweest. Was vooraf erg aardig en ziet er heerlijk uit. Zegt al een paar maanden in PHG te hebben gewerkt maar kan geen draadje van haar vinden. PZC was best ok maar ze wou al snel over op standjes. Eerste standje zei ze na 30 seconde wisselen, 2 en 3 standje ook . ik dacht dit wordt niks we zijn 10 minuten op de kamer en ze gaat zo zeggen dat ik moet finishen. Hoe is dat mogelijk als je maar 30 seconden met een standje bezig bent. Maar 4e standje duurde langer en daarna andere standje (behalve zij bovenop dan) over gedaan waarbij ze me bij het eerste standje zo lang liet doorgaan als ik volhield en bij doggie tot ik klaar kwam. De sessie met deze mooie dame was niet fantastich maar uiteindelijk gelukkig niet een groot fiasco hebben het nog een dikke 20 minuten op de kamer uitgehouden.
Hoorde later het verhaal van een andere ijsbeer die er na 10 minuten de brui aan had gegeven, dat idee had ik ook even maar gelukkig gewoon doorgezet en de sessie nog enigsinds gered.