Haarkleur/-lengte : Zwart/bruin - lang, krullend
Lengte dame : 1,75
Postuur/Cupmaat : B - mooi
Nationaliteit/Taal : Polen/ Engels en Duits
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : nee
Service: PZC, NMC, Beffen, Nat zoenen / Geen vingeren en anaal, netjes vooraf aangegeven. Ik dacht ook geen FT.
Voordelen: Meid die zich 100% inzet
Nadelen: Niet ontdekt
Tijdsduur :30'
Prijs :50 €
Extra’s bij/na het bezoek:Aftersales
Patricia zou volgens eigen aangeven al vier maanden sporadisch in PHG actief zijn.
Terug op het forum met verbazing vastgesteld dat Patricia hier nog geen draadje heeft. Dat is een grove tekortkoming jegens deze dame, en is ook een stuk ontbrekende informatie die onverwijld en zonder enige politieke moed hoogst dringend aan dit forum moet worden toegevoegd. Korte samenvatting: ik was dus super enthousiast over Poolse Patricia.
In de bar kreeg ik oogcontact met Patrica, en ik nodigde haar uit haar koffie bij mij op de bank te drinken. Er volgde een lang en boeiend gesprek met een intelligente dame die weet waarmee zij bezig is. Patricia is helemaal geen sleuteljaagster. Zelden een meid gehad die zo haar tijd neemt voor het verkennend gesprek. Na een tijdje toch maar eens geînformeerd naar Patricia haar diensten - best een breed spectrum. Het duurde wat voor Patricia de sleutel in bezit had, maar uiteindelijk belandden we toch in één van de kelderkamers. Elkaar nog voorzichtig van alle textiel ontdaan, maar nadien begon één van meest heftige sessies in mijn 6-jarige PHG-ervaring. Nat zoenen, zonder remming. Overal werd er driftig gelikt, we waren beiden erg druk bezig. Patricia voelde ook ontzettend goed aan wat ik wou, en deed er ook iets mee. Klantgericht denken noemt dat. Pijptechniek van Patricia was uitmuntend: warm, tempowisselingen, vol gevoelen, zonder handjes... Het was zonder rmeer genieten. Na verloop van tijd wou ik Patricia wel belonen voor al haar inzet en ging op zoek naar haar genotsknopje. Het overkomt me slechts zelden bij een DVP, maar Patrica kwam na verloop van tijd bijna spuitend klaar. Even werd een korte rustpauze ingelast, en toen gingen we verder. Enfin, ik genoot vooral van Patricia's goddelijke pijptechniek. Uiteindelijk Patricia op haar knietjes voor mij gezet en het te sne in doggy afgemaakt. Het halfuur was helemaal verstreken, en ik was verbluft door zoveel inzet en overgave.
Patricia: Een uitstekende keuze voor wil op zoek gaat naar wat stevige sex. Geen GFE, maar wat een service - wat een aandacht voor de klant. Absoluut en 101% herhalingsgevaar. Of Patricia ook een goede keuze zou zijn voor een rustige 3de ronde met knuffeltjessex? Open vraag.
Nog een pluspuntje: ook later kwam Patricia nog eens met mij een praatje slaan en zonder bijbedoeling. Leuke after sales dus.