Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Last Online
    1 september 2024 @ 06:38
    Discussies
    81
    Thanks
    665

Standaard Paula (Poolse) ex-Patricia PHG

Haarkleur/-lengte : Zwart/bruin - lang, krullend
    Lengte dame : 1,75
    Postuur/Cupmaat : B - mooi
    Nationaliteit/Taal : Polen/ Engels en Duits
    Leeftijd : 29
    Tatoeages/Piercings : nee
    Service: PZC, NMC, Beffen, Nat zoenen / Geen vingeren en anaal, netjes vooraf aangegeven. Ik dacht ook geen FT.
    Voordelen: Meid die zich 100% inzet
    Nadelen: Niet ontdekt
    Tijdsduur :30'
    Prijs :50 €
    Extra’s bij/na het bezoek:Aftersales

Patricia zou volgens eigen aangeven al vier maanden sporadisch in PHG actief zijn.

Terug op het forum met verbazing vastgesteld dat Patricia hier nog geen draadje heeft. Dat is een grove tekortkoming jegens deze dame, en is ook een stuk ontbrekende informatie die onverwijld en zonder enige politieke moed hoogst dringend aan dit forum moet worden toegevoegd. Korte samenvatting: ik was dus super enthousiast over Poolse Patricia.

In de bar kreeg ik oogcontact met Patrica, en ik nodigde haar uit haar koffie bij mij op de bank te drinken. Er volgde een lang en boeiend gesprek met een intelligente dame die weet waarmee zij bezig is. Patricia is helemaal geen sleuteljaagster. Zelden een meid gehad die zo haar tijd neemt voor het verkennend gesprek. Na een tijdje toch maar eens geînformeerd naar Patricia haar diensten - best een breed spectrum. Het duurde wat voor Patricia de sleutel in bezit had, maar uiteindelijk belandden we toch in één van de kelderkamers. Elkaar nog voorzichtig van alle textiel ontdaan, maar nadien begon één van meest heftige sessies in mijn 6-jarige PHG-ervaring. Nat zoenen, zonder remming. Overal werd er driftig gelikt, we waren beiden erg druk bezig. Patricia voelde ook ontzettend goed aan wat ik wou, en deed er ook iets mee. Klantgericht denken noemt dat. Pijptechniek van Patricia was uitmuntend: warm, tempowisselingen, vol gevoelen, zonder handjes... Het was zonder rmeer genieten. Na verloop van tijd wou ik Patricia wel belonen voor al haar inzet en ging op zoek naar haar genotsknopje. Het overkomt me slechts zelden bij een DVP, maar Patrica kwam na verloop van tijd bijna spuitend klaar. Even werd een korte rustpauze ingelast, en toen gingen we verder. Enfin, ik genoot vooral van Patricia's goddelijke pijptechniek. Uiteindelijk Patricia op haar knietjes voor mij gezet en het te sne in doggy afgemaakt. Het halfuur was helemaal verstreken, en ik was verbluft door zoveel inzet en overgave.

Patricia: Een uitstekende keuze voor wil op zoek gaat naar wat stevige sex. Geen GFE, maar wat een service - wat een aandacht voor de klant. Absoluut en 101% herhalingsgevaar. Of Patricia ook een goede keuze zou zijn voor een rustige 3de ronde met knuffeltjessex? Open vraag.

Nog een pluspuntje: ook later kwam Patricia nog eens met mij een praatje slaan en zonder bijbedoeling. Leuke after sales dus.
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 augustus 2010 om 19:55

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Name: Patrizia
    Haarfarbe/-länge: rötlich-braun, lang
    Größe: circa 170 cm
    Figur: schlank, B-Cup
    Herkunft/Sprache: Polen, spricht sehr gut Deutsch und Englisch
    Tattoos/Piercings: ---
    Service: sehr gut: ZK, FT, Fingern nur anal, AV; nimmt sich Zeit, auch für PST/AST
    Sonstiges: ---
    Lebenslauf: ?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Discussies
    1
    Thanks
    226

Standaard

Zondag is altijd rustig in PHG. Zo ook gisteren.Het was lekker buiten,maar de zon heb ik niet gezien.De sfeer was een beetje platgeslagen. Weinig beren en lome ontevreden dames.Veel "vaste",maar ook een paar nieuwe die hun geluk maar eens in "happy"wilden proberen.
    2 weken geleden had ik kennis gemaakt met Patricia.Een perfect duits sprekende poolse dame die al een tijdje in PHG rondloopt. Beetje arrogante uitstraling.Tot voor 2 weken keurde zij mij geen blik waardig.Na ons gesprekje was het ijs gebroken .Gisteren weer even gebabbeld en haar gezegd dat we later op de dag '"het "maar eens moesten doen.
    Zoals altijd vermeld ik geen details, maar ik wil wel kwijt dat deze dame zich uitstekend met mij geamuseerd heeft.Pas als dit het geval is amuseer ik mij ook."It Takes 2 to tango" blijft een waarheid die als mijn paal die boven water staat!
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 augustus 2010 om 19:19
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

wie jetzt, A- oder B?
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    Vandaag @ 13:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laursone Bekijk bericht
    wie jetzt, A- oder B?
    B!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Discussies
    1
    Thanks
    226

Standaard

Deutlich B
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

=> Paula / LR :wink:

9. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

egon, Dr. Rammler (25 december 2012)

Last Online
    9 maart 2024 @ 14:41
    Discussies
    9
    Thanks
    10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    => Paula / LR :wink:
    Haven't seen her this weekend..

Last Online
    14 oktober 2024 @ 21:55
    Discussies
    6
    Thanks
    180

Standaard

Deze leuke pittige Poolse dame die uitstekende service biedt is vandaag en morgen nog in LR te bewonderen. In januari gaat ze in de Barcelona aan het werk.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Last Online
    19 november 2021 @ 17:54
    Discussies
    9
    Thanks
    26

Standaard

Paula habe Ich heute noch im LR gesehen leider nicht mit Ihr ins Zimmer.

Regels voor berichten