Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Jasmin (Duitse)

Last Online
    24 januari 2025 @ 23:00
    Discussies
    21
    Thanks
    120

Standaard Jasmin (Duitse)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Ik merk dat er nog geen draadje thread bestaat voor Jasmin. Ze is Duitse, blond, schouderlang haar, zeer slank, mooie kont en billen, geen piercings, geen tattoo, A-cup, goeie service (TZ, vingeren nà de nodige voorverwarming en ook in het kontje). Ca 22-25 jaar volgens mijn ruwe amateuristische schatting. Kan Willem 'n thread aanmaken, dan vul ik wel aan.
    ---

Naam : Jasmin

Nationaliteit /taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 28 (komt veel jonger over)

Haarkleur/lengte : blond, lang

Ogen: blauw

Lengte : 1.75

Postuur /Cupmaat : slank, A cup

Tatoeage /Piercing : geen

Service : TZ, PZC, beffen, vingeren, NMC, GFE ...

Bijzonderheden: behoorlijk luidruchtig
    Zeer naturelle uitstraling, gebruikt vrijwel geen make-up

Spontane meid die na de nodige opwarming helemaal los gaat, dat hoor, zie en voel je. Ik heb erna een dag aan het zuurstof gehangen om weer bij te komen

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Heerlijk naturelle meid, die opvallend genoeg vrij is piercings, plakplaatjes, kunstnagels of overmatige make-up, en niet te veregeten niet rookt! Slank, 1.74 mtr., a-cupjes en een lekkere ronde kont. Ondanks dat ze al 29 is, ziet ze er vele jaren jonger uit. Inderdaad het bekende verhaaltje van studente die dit erbij doet en gek genoeg in haar geval geloof ik het ook nog. Nadat ik haar een week eerder had ontmoet leken we elkaar in eerste instantie niet zo te liggen, althans ik vond haar wel leuk, maar zij vond mij in eerste instantie maar een rare aap. Later begreep ze mijn pogingen grappig te zijn gelukkig wel en stond niets een gezamelijke kamergang meer in de weg.

Heerlijke sessie beleefd. In het begin een beetje afwachtend, maar geleidelijk aan ontdooide ze steeds meer en werd het steeds vuriger en geiler. Vingers in allerlei steeds vochtiger wordende gaten, een steeds leger wordende fles massageolie, wilde ongeremde tongzoenen. Ze leek nergens vies van te zijn en naarmate de tijd verstreek kwam ze steeds meer los. Na bovengenoemd bericht gelezen te hebben vreesde ik een hoop gekreun tegemoet te gaan, maar dat viel gelukkig alleszins mee. Misschien was ik ook wel niet zo goed als ik dacht te zijn maar ik heb me uitstekend met haar vermaakt. Herhalingsgevaar: hoog. Kan ook geen toeval zijn dat ze de hele dag door geboekt is.

Last Online
    Gisteren @ 14:26
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Heerlijk naturelle meid, die opvallend genoeg vrij is piercings, plakplaatjes, kunstnagels of overmatige make-up, en niet te veregeten niet rookt! Slank, 1.74 mtr., a-cupjes en een lekkere ronde kont. Ondanks dat ze al 29 is, ziet ze er vele jaren jonger uit. Inderdaad het bekende verhaaltje van studente die dit erbij doet en gek genoeg in haar geval geloof ik het ook nog. Nadat ik haar een week eerder had ontmoet leken we elkaar in eerste instantie niet zo te liggen, althans ik vond haar wel leuk, maar zij vond mij in eerste instantie maar een rare aap. Later begreep ze mijn pogingen grappig te zijn gelukkig wel en stond niets een gezamelijke kamergang meer in de weg.

Heerlijke sessie beleefd. In het begin een beetje afwachtend, maar geleidelijk aan ontdooide ze steeds meer en werd het steeds vuriger en geiler. Vingers in allerlei steeds vochtiger wordende gaten, een steeds leger wordende fles massageolie, wilde ongeremde tongzoenen. Ze leek nergens vies van te zijn en naarmate de tijd verstreek kwam ze steeds meer los. Na bovengenoemd bericht gelezen te hebben vreesde ik een hoop gekreun tegemoet te gaan, maar dat viel gelukkig alleszins mee. Misschien was ik ook wel niet zo goed als ik dacht te zijn maar ik heb me uitstekend met haar vermaakt. Herhalingsgevaar: hoog. Kan ook geen toeval zijn dat ze de hele dag door geboekt is.
    Klopt als een zwerende vinger dat de meeste dvp's studenten zijn .
    Daarom moet ik regelmatig naar de saunaclubs om deze dames bijles te geven
    23jaar les gegeven aan de universiteit in LEIDEN.
    De kroonprins was ook een student bij mij daarom neukt hij zo miserabel en moet ik hem nog steeds assisteren bij het penetreren.
    Alhoewel de laatste tijd gaat het stukken beter sinds hij alleen onderweg is en alleen maar een badjas en slippers meeneemt.
    Hij gaat alleen maar incognito maar heeft voor alle zekerheid maar een jaarkaart van alle clubs genomen dan valt het niet zo op als hij eraan komt met zijn 25 beschermheren om zich heen.

Last Online
    27 oktober 2024 @ 14:13
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard

de meeste pipo kenners weten wel dat hij een groot voorstander is van jong en slank maar toch kon hij geen weerstand bieden aan de heerlijk natuurlijke lach van deze dame. Wat meer zitvlees dan pipo gewoon is maar pipo moet toegeven dat dit vlees wel van de beste kwaliteit was! Aanrader voor iedereen zou'k zo zeggen

Last Online
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard

Pipo heeft zich weer eens niet in kunnen houden en nogmaals genoten van dit heerlijke meisje! Wat een lekker lief ding

Last Online
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard

o-o-o, Pipo kwam voor Monique maar toen hij er toch was...... Leuk, gezellig, lekker, mooi, humor, je zou 'r bijna mee willen nemen

Last Online
    1 augustus 2016 @ 23:25
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard

zondag 3 juli met deze opvallende vesrchijning de kamer gedeeld.
    Niets dan complimenten, ook AV hoiort tot haar services.

Zoals eerder opgemekrt, behorlijk luidruchtig maar haar geilheid maakt dat, voorzover dat een bezwaar is, volledig goed.

ze geniet ook echt van sex en is ook na faloop nog even vriendelijk en gezellig.
    voor het eerst in mijn fkk carriere was ik van plan om een 2e keer met dezelfde dame te gaan maar helaas was ze bezet tegen de tijd dat ik wilde, en er volgde nog een lange rit nar huis waardoor het maar bij 1 keer gebleven is

Last Online
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard

Pipo blijft een grote fan en was gisteren ook 1 van de berijders, hiha!

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Heerlijke sessie beleefd. In het begin een beetje afwachtend, maar geleidelijk aan ontdooide ze steeds meer en werd het steeds vuriger en geiler. Herhalingsgevaar: hoog.
    Ondanks hoog herhalingsgevaar duurde het toch 2.5 maand alvorens we weer op de kamer geraakten. Ik vertoefde kennelijk iets te veel in andere clubs, en in die weken dat ik wel in PHG bezocht bleek zij net een paar weken pauze te hebben gehouden. Ze is ondertussen een paar kilootjes afgevallen, maar ziet er nog heerlijk naturel uit. Vertoeft veelal in gezelschap van Michelle (Dui/Col). Aangenaam weerzien, ondanks de verhitte kamertemperatuur.

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Name: Jasmin
    Haarfarbe/-länge: blond, halblang
    Größe: ca. 175 cm
    Figur: schlank, kleine Oberweite
    Herkunft/Sprache: Deutschland
    Geburtsjahr: 1981, jünger aussehend
    Tattoos/Piercings: ---
    Service: lieb und nett, FT ist nicht möglich, dafür durfte ich ihr - ohne Aufpreis - ins Gesicht spritzen
    Sonstiges: jetzt meist in Gesellschaft von Michelle (Kolumbien)
    Lebenslauf: vorher in einem Wohnungsclub in Köln tätig
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Ondanks hoog herhalingsgevaar duurde het toch 2.5 maand alvorens we weer op de kamer geraakten. Ik vertoefde kennelijk iets te veel in andere clubs, en in die weken dat ik wel in PHG bezocht bleek zij net een paar weken pauze te hebben gehouden. Ze is ondertussen een paar kilootjes afgevallen, maar ziet er nog heerlijk naturel uit. Vertoeft veelal in gezelschap van Michelle (Dui/Col). Aangenaam weerzien, ondanks de verhitte kamertemperatuur.
    't Zal toch ni waar zijn zeker??? Al 6 maand geen berichten meer over Jasmin (en ook niet over Michelle)...

Beide meisjes zijn/waren goeie vriendinnen (dikwijls samen te zien in PHG). Voor mij trouwens de mooiste kontjes/billen van PHG in die periode...

Heeft iemand ze nog (elders?) gespot???

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Heeft iemand ze nog (elders?) gespot???
    Nein, zumindest nicht im PHG.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard

michelle is een tijdje geleden naar Villa Vertigo verhuist. Weet niet of ze daar nog werkt.

Last Online
    Vandaag @ 14:25
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

ik denk.....en dat doe ik niet puur op basis van het bovenstaande....dat de dame gestopt is. Maar.....ik weet het niet helemaal zeker.
    Een uurtje is ook maar een uur...

Regels voor berichten