Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Sinds kort werkzaam in GT deze Elena uit Oekraine. Indien allergisch voor deze naam, of voor moderatoren die geen raad weten met weer een Elena uit Oekraine mag je haar ook Melanie noemen, of Melena dan maar! :D
Volwassen meid, kort blond koppie, lange benen (168), mooie B75 cup en erg leuk om mee te kletsen. Beetje een aparte en lekker tegendraads, dus voor degene die een gewillig typje zoeken: niet doen!
Op de kamer ook goede service, maar ook hier weer wat eigengereid. Uiteindelijk wel goede ervaring (cijfer: 8).
Haarkleur/-lengte : Donkerblond/halflang
Lengte dame :± 1.68 cm
Postuur/Cupmaat :Slank/B 75
Nationaliteit/Taal : Oekraine/Duits+Engels
Leeftijd : 28? jaar
Tatoeages/Piercings : ??
Service: ZK, PZC,NMC, FT
Voordelen: Eigengereid
Nadelen:Eingegereid
nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
Discussies
92
Thanks
273
Elena met eigen willetje maar met kwaliteiten......
Net terug van Golden Time en al weer een beetje bijgekomen van wat Elena me rond elf uur vanavond heeft aangedaan.
Elena is een zacht meisje, een beetje onzeker lachend, maar ze weet heel goed waar ze het over heeft. Bij het "voorgesprek" wist ze erg gevatte opmerkingen neer te leggen, die ik af en toe wat laatachtig wist te plaatsen. Mijn trage reageren kwam overigens niet door mogelijk te veel alcohol, dat heeft Die Polizei om 00.51 uur nog even prima voor me gecheckt!! Mag ik ook eens een keer Blasen!!
Terug naar Elena. Ze speelt op de kamer een heel mooi spel. Gaat heel gemoedelijk, rustig overleg je wat je wil. "Of zal ik je kennis laten maken met mijn programma, m.a.w mag ik mijn gang gaan , kijken of het je bevalt, kijken of ik je kan verrassen. Ze vroeg het op een zo verleidelijke manier met woorden, gezichtsexpressie en lichaamshouding dat ik daar volmondig ja op heb gezegd. Nou dat verrassen is gelukt!!!!
Kussen doet ze heel oppervlakkig en minnetjes, stelt voor de echte kusliefhebber niet veel/te weinig voor maar dat komt wellicht door mijn stekelige baard, ze kan niet tegen kriebels. Datzelfde geldt voor het beffen, had ze liever niet in het algemeen, dat is niet mijn ding zei ze later heel eerlijk. Bij mij komt daar nog bij het bezwaar van de baard, geldt ook voor het kussen en zuigen aan de borsten, gaat maar matig met de baard.
Haar masseren mocht ik ook niet, want ze is te bang voor verkeerde drukpunten, die naderhand te veel pijn zouden doen. Meisje is heel erg voorzichtig en zorgvuldig met haar lichaam, zowel lichamelijk als ook geestelijk volgens mij. Heb ik enorme bewondering voor.
Ik vond het een aparte ervaring. Dame die zelf de grenzen aangeeft, op een manier die niet stoort en die ze zelfs in het spel weet te betrekken. Wederom helemaal spontaan, totaal niet gepland want in ben naast Bali Kim gaan zitten, deze ging even later douchen en vervolgens ben in contact gekomen met Elena waar ik pal naast zat. Vaak zijn deze spontane, ongeplande kamerbezoeken het mooiste, zo ook zeker in dit geval.
Als je weet hoe gek ik ben op tongzoenen, wat er niet van kwam, als je weet hoe gek ik op beffen ben, wat er niet van is gekomen en als je weet hoe gek ik ben op zuigen aan de borsten, wat er maar matig van is gekomen, is er dan nog iets over gebleven ???? NOU EN OF!!
Heb haar laten beginnen, was 3 minuten bezig en heb toen al gauw aangegeven dat het afgesproken halve uurtje(doe ik bijna altijd eerste keer met meisje) naar een vol uur moest. Dat langzame opbouwen , dat geweldige spel bij het pijpen was eigenlijk onbeschrijflijk mooi, fijn, afwisselend, gedurfd. Dit alles was zo goed dat het 't gemis aan zoenen, beffen en zuigen ruimschoots heeft doen vergeten. Handen werden amper gebruikt, had ze te hard nodig om zichzelf te ondersteunen, anders hou ja dat geen uur vol.Ik was erg benieuwd en echt van zins om met neuken te eindigen, maar het blaasspel was zo intens mooi en werd zo mooi opgebouwd dat ik het zonde vond om het te onderbreken. Ik heb Elena lekker haar gangetje laten gaan, ik heb me lekker laten gaan en ik heb ten volle mogen genieten. Elena heeft tijdens de sessie woord gezegd, ik trouwens ook niet, afgezien van mijn kreten van genot, verbazing, overdondering....Als ik nog terugdenk hoe ze haar lichaam krolde, met die bips omhoog en met een beetje doorgebogen rug, het licht viel er zo mooi op.
Dit is ben ik bang zo'n eerste kamerbezoek, dat een tweede keer nooit meer geëvenaard kan worden. Die fascinatie van het ontdekken, de verrassing, dat is maar weggelegd voor één keer,de éérste, maar dat was wel een heel mooie keer.
Een heel aparte ervaring kan ik je zeggen.
Ze is nu 2 weken in Golden Time en wil nog één week blijven en dan bekijken. De club bevalt haar erg goed, sfeer, mensen, leiding etc is prima. Dat zie je in haar ogen. Toch maken ze te weinig omzet met deze gigantische aantallen dames en met deze erg snelle wisseling van de dames.
Ze moet er nog even over nadenken.
Hopelijk neemt ze hiervoor enkele maanden , kunnen wij er nog lekker van genieten.
Elena is een blonde uit de Oekraïne. Ik dacht dat het haar eerste keer hier was, maar nu bij thuiskomst lees ik iets over ook een Elena uit Oekraïne. Wie weet of mijn hoofd door een nieuwe Elena op hol is gebracht??
Gustomass voelt zich prima door Elena. Toen Gustomass in dat blaaspijpje moest blazen en in het halve donker die vrouwelijke Poliziste gade kon slaan, voelde Gustomass zich de gelukkigste man van dit helaal. Deze dame zag er gewoon niet uit. Wat hebben we in Golden Time toch verschrikkelijk mooie dames rondhuppelen......
Gustomass zijn lijstje met Oekraïnse lievelingetjes groeit ook al erg hard.....