Larissa
20 jaar
lengte: 164
Service: GV, Franz ohne, GF6, 69, Schmusen, KB
Larissa
20 jaar
lengte: 164
Service: GV, Franz ohne, GF6, 69, Schmusen, KB
Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.
Aan de bar zat ze er maar weinig gemotiveerd bij en dat in tegenstelling tot de meeste opdringerige Roemeense wijfjes die ik ken. Natuurlijk is het een ander concept en hebben de dames andere regels na te leven dan in de saunaclubs, maar ik verwacht toch wel een minimum aan service wanneer ik beleefd en correct met ze ben. Tijdens de seks was het iets beter, maar toch naar mijn menig iets te passief. Nu moet ik wel toegeven dat ze een begeerlijk lichaam had en een strakke kut. 3 verschillende standjes deed ik met haar. Naar verluidt zoende ze wel, maar ik heb het alleszins niet gedaan met haar. Na het neuken was ze plots iets liever. Een tegenvaller was het zeker niet, maar initiatief nemen heeft ze duidelijk nog niet onder de knie. Later had ik met een andere dame erbij nog een trio met haar en toen was ze al veel beter. Na een tweede keer bloeit ze dus wat meer open. Verder mooie dame!
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!
Volgens mij is er nog een Larissa, een Roemeense.
Iets voller met een paar stevige hooters.
dit is larissa,op de foto....
Is een in beginsel ongeintereseerde dame uit roemenie....
komt echter compleet los als je haar kent..
De Riesen-Eisbear...
Wooley heeft gelijk!
Het is zeker Larissa, afgelopen dinsdag nog lekker met liggen stooien, super figuurtje!
Ze is de eenigste aan de bar met initiatief. Ziet er redelijk uit, maar is zeker niet moeders mooiste. Wel is ze erg goed op de kamer en heeft ze plezier in haar werk. deze dame is voor herhaling vatbaar. (Goede prijs kwaliteit verhouding). Tip: Als je naar deze club gaat, kijk dan eerst ff binnen rond welke dames aanwezig zijn, voordat je entre betaald.
Heet nu melissa in schneewitchen,maar dame werkt nu weer onder oude naam in relax-today (zusterclub kerpen)
De Riesen-Eisbear...
Klopt werkt in Relax Today, gisteren heerlijk met liggen stoeien , zie bericht Relax Today, algemeen.
Is Larissa er nog wel??