Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Discussies
    60
    Thanks
    0

Standaard Linda ex-Sharon VV/YY

Haarkleur/-lengte : Blond / lang
    Lengte dame : circa 160
    Postuur/Cupmaat : slank / A -tje (over een aantal maanden groter met siliconen volgens haar zeggen
    Nationaliteit/Taal : Hongaars / een beetje Duits en een beetje Engels
    Leeftijd : 18
    Tatoeages/Piercings : Tatoeage onder op de rug en een navelpiercing
    Service: PZC, NMC, TZ en volgens mij ook FT
    Voordelen: jong, TZ vol overgave, enthousiast
    Nadelen: communicatie enigzins beperkt
    Tijdsduur : 60
    Prijs : € 75,-
    Extra’s bij het bezoek:

Sharon is in april 18 geworden. Haar zus werkt ook in VV (ik dacht Natalia maar weet het niet zeker) en je kunt wel zien dat het zussen zijn. Ze heeft ook een zus in Nederland wonen en dat was de reden dat ze een woordenboekje Nederlands-Hongaars bij zich had.
    Voorheen heeft ze als danseres in Italië (Milaan) gewerkt.

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ksie Bekijk bericht
    Haar zus werkt ook in VV (ik dacht Natalia maar weet het niet zeker)
    Zus heet Denise en loopt al langer in NRW clubs rond, o.a.PHG.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Idee Sublieme Sharon

Het was weer een drukte van belangstelling afgelopen zondag in Villa Vertigo. Qua dames was het wat lauw maar daar kwam tegen het eind van de middag langzaam verandering in. Mijn schatting (maar wat is die waard?) 45 dames en 75 beren. Het had dus weer iets van een roze zondag maar omdat veel andere mannen (ook deze ijsbeer) pas laat op gang kwam liepen er veel dames 'vrij' rond hetgeen de (mijn) stemming ten goede kwam. Ik had een paar pijlen op mijn boog maar Zakkenleger wist mij fijntjes te overtuigen dat mijn eerste pijl beter niet afgeschoten kon worden. Een DVP is ook maar een mens, maar mijn vaste dame had er bij binnenkomst rond 16 uur duidelijk nog geen zin in. Ik kreeg van een afstandje een koel knikje en even later liep ze langs mij onderwijl het voortschrijden iets van een 'hallo, hallo' mompelend. Mmm, dat deed me herinneren aan mijn laatste sessie met haar toen ik bijna eerst een uur therapie op de kamer moest geven en er daarna met moeite nog een halfslachtige halfuurtje plezier uit kon beleven. Maar gelukkig zijn er meer ervaren ijsberen daar als je ze nodig hebt. In een paar woorden zorgde ZL ervoor dat het kwartje (weer) bij mij viel. En ook de wijze woorden van Flipper (van enkele weken geleden, iets over een boekwerk over seduction , stond mij weer helder voor de geest). Laten lopen dus zo een dame, er zijn zoveel anderen... Er liep rond 16 uur al heel wat fraais rond maar dit waren vooral dames die voor mij geen verrassingen meer in petto hebben.

En toen stond ze daar, blond, redelijk tenger en erg sexy...alleen: ze stond bij Ksie en aan zijn gezicht te zien had hij ook wel zin in Sharon, want zo heette ze. Een uur of wat tevoren had KSie mij al getipt dat Sharoan hem vrijdag bijzonder goed bevallen was maar dat hij niet wist of ze zou komen op de zondag. Ja dus! Een uur later gebeurde het, pistol stond in de rij bij het eten toen Ksie van de kamer terugkwam. Toen hij mij zag staan stelde hij mij meteen voor aan Sharon, gentleman als Ksie is..., en maakten wij een afspraakje. Direct na het eten was het even tijd om een wellness rondje te maken en Sharon wou graag meedoen. Alvast de whirlpool vol laten lopen, lekker samen douchen in de doucheruimte bij de sauna en vervolgens 10 minuutjes in de sauna. Er was nog niet veel water in de whirlpool maar Sharon trok mij er in. Onder het oog van vele ijsberen (maar ik had alleen maar oog voor Sharon) ontstond een innige vrijpartij, of beter gezegd, zette de vrijpartij zich voort want ook onder de douche en in de sauna zaten onze lippen aan elkaar verzegeld....

Wat een heerlijke meid. Haar Hongaars is heel veel beter dan haar duits en engels maar met wat moeite lukte het redelijk haar te begrijpen. Nadat we heerlijk opgewarmd waren vertrokken we naar kamer 5. Ongelooflijk wat een spetter op de kamer, het werd een van mijn beste sessies dit jaar, ik kan me maar 2 of 3 andere sessies herinneren die te vergelijken waren de sessie met Sharon. Ik denk dan aan een hotelsessie met Lavinia, mijn eerste sessie met Diana en de 'bonksessie' met Aida (Sonny weet wel wat ik bedoel, want hij was het die bijna de muur kapot bonkte toen hij zoveel geweld hoorde op de kamer naast die van hem en zijn dame...). Kortom het was een bijzondere dag met een sublieme afsluiting van een wederom stille zesdaagse (met dagetappes in dolce vita (2 keer ), Villa Vertigo (2 keer), Living Room en Parksauna Residenz).

Nu even tijd voor de broodnodige recuperatie maar VV met Sharon zal ongetwijfeld mijn eerstvolgende clubbezoek zijn...

Wat een kanjer, met dank aan Ksie, want zonder zijn 'overdracht' had ik achteraan de rij kunnen aansluiten. Na mij was Anthelios (de Parijzenaar van Youppie) de gelukkige, het lange wachten was hem net niet fataal geworden...Hij hoopte dat ik niet alle energie had weggenomen bij deze jonge deerne. Hoe dat is afgelopen is ongetwijfeld te lezen op Youppie....Deze ijsbeer reed toen al weer terug naar huis, het was een mooie week.

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Nu dus in PSR.

Ontdekking van het jaar wat mij betreft. Net 18 en dan de ideale combi van GFE en PSE weten te bieden!

FT/MMT kunnen bij het service profiel

Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

Last Online
    Vandaag @ 08:43
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Daumen hoch Geweldige meid

Vandaag heb ik maar liefst 2 sessies met Sharon gehad.
    WAT EEN LEKKERE MEID !!!!!
    Ze deed werkelijk alles goed.

Herhalingsgevaar: 200%

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Sharon is een heerlijke meid met de looks van een tiener (is ze ook: nog maar 18 1/2 jaartjes jong) maar de service van een perfecte DVP. Gister evenals afgelopen donderdag ook 2 sessies met haar beleeft, gister eerst een vierer met Sonny en Yvette, de iets oudere zus van Sharon. Later nog de sessie dunnetjes overgedaan. Tijdens mijn verblijf in PSR was ze dan ook niet van mijn zijde, heerlijk.

Ik ken de zusjes nu zo een maand of 3 en de tijd met Sharon blijft op een hoog nivo.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Sharon is een heerlijke meid met de looks van een tiener (is ze ook: nog maar 18 1/2 jaartjes jong) maar de service van een perfecte DVP. Gister evenals afgelopen donderdag ook 2 sessies met haar beleeft, gister eerst een vierer met Sonny en Yvette, de iets oudere zus van Sharon. Later nog de sessie dunnetjes overgedaan. Tijdens mijn verblijf in PSR was ze dan ook niet van mijn zijde, heerlijk.

Ik ken de zusjes nu zo een maand of 3 en de tijd met Sharon blijft op een hoog nivo.
    Sharon is inderdaad een schatje. Hopelijk bedenkt ze zich nog als het gaat om haar "upgrade". Ze verdient nu al meer dan haar oudere zusje (die helaas wel de "upgrade" heeft ondergaan).

Voorlopig nog even in originele staat te bewonderen in PSR!

Last Online
    Vandaag @ 13:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Aantal berichten weggehaald.

Wat dames in hun prive leven doen, met wie ze omgaan is geen subject voor dit topic!

Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    5 februari 2013 @ 06:12
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Zondagavond eerder toevallig kennis gemaakt met Sharon mijn voorkeur gaat toch wel naar de iets oudere leeftijd maar daar moest Sharon niet voor onder doen en gaf mij een sessie van de bovenste plank. Nadien nog enkele uren met haar en enkele vriendinnen zitten babbelen met gelukkig een Hongaarse schone naast me die het vertaalwerk deed, (talenkennis van Sharon is maar beperkt) zo werd het niet alleen een ontspannende dag maar ook nog een boeiende.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Sharon is samen met haar iets oudere zus sinds gisteren weer terug in ParkSauna Residenz na een afwezigheid van 3 weken. Het weerzien was weer lekker en hartelijk met de twee zusjes en hot op de kamer met Sharon....

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Re: Sharon ex-VV

Wieder da!!

Hongaarse Sharon en zus zijn na een kort verblijf in club 68 aan de Rolducerweg in Heerlen en een lang verblijf in Hongarije weer terug in Park Sauna )

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Wieder da!!

Hongaarse Sharon en zus zijn na een kort verblijf in club 68 aan de Rolducerweg in Heerlen en een lang verblijf in Hongarije weer terug in Park Sauna )
    Goed nieuws, dan zien we PP misschien ook nog een keer hier terug. Je weet niet wat je mist door voor 1 dame in die andere club te blijven

Er zitten zo af en toe weer mooie pareltjes tussen hier (zie recensies) en in Oase is het aanbod nog beter zoals je weet (er zijn weer paar nieuwe full-service lolita's aangekomen in Friedrichsdorf).

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Goed nieuws, dan zien we PP misschien ook nog een keer hier terug. Je weet niet wat je mist door voor 1 dame in die andere club te blijven

Er zitten zo af en toe weer mooie pareltjes tussen hier (zie recensies) en in Oase is het aanbod nog beter zoals je weet (er zijn weer paar nieuwe full-service lolita's aangekomen in Friedrichsdorf).

Dat zal heel snel gebeuren. En ook Oase zal ik vlg week weer eens aandoen....
    Die ene dame is weer terug in de heimat....

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Gisteren weer afscheid genomen van ( 1 van mijn ) schatje(s)....
    Partir c'est un peu de mourir....
    Bleek maar weer. Omdat ze niet meer in psr was bespraken we een hotel. Het werd een dagje met mixed feelings...zoals altijd een prima tijd samen...maar er was meer.

Vandaag vertrekt ze weer terug naar Hongarije. Bij het afscheid verzekerde ze me in 2 weken weer terug te zijn. PP heeft hoop....

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Sharon en zus Yvette zijn sinds 2 dagen weer terug in Park Sauna Residenz.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Sharon is reeds langere tijd niet meer in psr gezien. Vandaag kreeg ik van de theke te horen dat ze niet meer zal terugkomen. Helaas. Nu maar afwachten wanneer ze weer ergens opduikt.

Sent from my iPad using Tapatalk.
    Yes we (still) can!

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Dit weekend wel 2 Hongaarse dames getroffen in Planet die me bekend voorkwamen en zich gedroegen als zusjes, althans de ene liep continu in het kielzog van de andere. De oudste sprak vloeiend Duits en de jongste nauwelijks Duits of Engels. Allebei ca. 1.65 mtr. en donker haar en zoals ik begreep deze dag overgekomen uit Samya, maar voorheen ook werkzaam geweest in o.a. Vertigo. Kunnen dus andere dames zijn, maar beschrijving zou kunnen passen.

Last Online
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Sharon heet nu Linda en haar nieuwe club is PHG. Dit maal voor het eerst zonder grote zus die ook een verleden heeft in phg.

De laatste keer dat ik haar trof was een maand of 2 geleden in de Limburgse Wallen, kort daarna verdween ze terug naar haar heimat voor de broodnodige rust en herstel. Vandaag leek ze er veel beter uit te zien. Maar toen de make up er na een uurtje kameren af was zag ik dat de problemen zeker niet voorbij zijn.

De sessie daarentegen vandaag was weer als vanouds, gewoon zoals pistol het graag heeft. Toch heb ik besloten dat dit de laatste sessie was in een serie van minstens 20 sessies in precies 1,5 jaar. Soms kom je te dichtbij raak je te geinformeerd over de andere kant waar je eigenlijk niets van wil weten en zie je teveel. Dan is t tijd om afscheid te nemen.*Ze blijft een speciaal plekje houden in mijn hart.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Net als PP had ik ooit wel goede connectie met dit lieve meisje. Ben helaas al eerder "afgehaakt" ivm het helaas te verwachten "verval". Jammer PP, maar goed dat je er (op tijd?) afstand van kan nemen!

Last Online
    1 oktober 2020 @ 13:36
    Discussies
    7
    Thanks
    17

Standaard

Ik heb haar ook ooit een dagje in PSR aan m'n zijde gehad. Erg lief en innemend,overduidelijk dat ze een taai leventje heeft. We hebben het er vorig jaar zomer ook al een keer over gehad op het forum, toen heb ik voor het eerst kennis gemaakt met haar zusje. Ook die vertoonde wat mij betreft wat nerveuse trekjes. Wat ik toen schreef op het forum en ik geloof ook ondermeer de reaktie van MiniMe, zijn destijds verwijdert....................

Note Admin: de reden waarom wat berichten zijn verplaatst is dat het prive-info betrof zoals al aangegeven werd.
    Laatst gewijzigd door Admin; 31 oktober 2011 om 13:27

Regels voor berichten